Van Der Valk Hotel Schiedam
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Van Der Valk Hotel Schiedam

Reiziger (55)
Zwart Nazareth Suite
Kamer en suite (18)
Rooftop Restaurant 16th
Dineren (6)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?

Over

3,0
Nr. 3 van de 3 hotels in Schiedam
3,6 van 5 bollen
Locatie
3,0 van 5 bollen
Hygiëne
3,0 van 5 bollen
Service
2,8 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
STIJL HOTEL
Zakelijk
Gesproken talen
Nederlands, Engels
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Fietsverhuur
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Parkeergarage
Wifi
Sauna
Bubbelbad
Dakzwembad
Zwembad met uitzicht
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijtbuffet
Kindvriendelijk buffet
Kindermaaltijden
Verkoopautomaat
Vergaderruimtes
Spa
Stoomcabine
24 uursreceptie
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Privébalkon
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Bubbelbad
Roomservice
Zitgedeelte
Telefoon
Strijkijzer
Laptopkluis
Eigen badkamers
Minibar
Waterkoker
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Kamertypes
Rookvrije kamers
36beoordelingen0vragen en antwoorden9kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 11
  • 8
  • 2
  • 3
  • 12
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
C.M. van Leeuwen Hanemaaijer heeft een beoordeling geschreven jun 2024
+1
5,0 van 5 bollen
**Recensie: Lunch bij Van der Valk Schiedam op de 16e Verdieping**

Afgelopen zaterdag 15 juni 2024 hebben we geluncht bij Van der Valk Schiedam op de 16e verdieping. Dit was een zeer toepasselijke keuze omdat we onze huwelijksdag van 16 juni 46 jaar geleden vierden. Bij aankomst werden we netjes begeleid naar boven door een vriendelijke medewerker van de receptie, die ons naar ons gereserveerde tafeltje bracht. Het uitzicht vanaf de 16e verdieping was adembenemend; we konden zelfs de Euromast zien.

Een aardige serveerster begroette ons en gaf een uitgebreide uitleg over de menukaart voor de lunch. We kozen voor het 7-gangen lunchmenu en genoten van een heerlijk glas witte wijn (Verdejo) erbij. De eerste gangen werden opgediend en zowel de presentatie als de smaak waren geweldig.

Tijdens de lunch raakten we in gesprek met de serveerster, die uit Polen bleek te komen maar uitstekend Nederlands sprak. We vertelden haar dat we ons 46-jarig huwelijk vierden, maar dat de datum dit jaar ook in het teken stond van Oranje en Vaderdag. Even later kregen we een glas Cava aangeboden ter ere van ons 64-jarig huwelijk – wat tot veel hilariteit leidde! De serveerster verontschuldigde zich voor de spraakverwarring, maar wij vonden het juist erg grappig.

De overige gerechten waren net zo voortreffelijk als de eerste gangen. Aan het einde van de lunch kwam de gerant ons persoonlijk feliciteren, wat de beleving compleet maakte.

Al met al kunnen we terugkijken op een geweldige ervaring. De foto's liegen er niet om – het was een onvergetelijke viering!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2024Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Sem Hofman, Marketing bij Van Der Valk Hotel Schiedam
Gereageerd 4 weken geleden
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw warme en uitgebreide recensie. Wat geweldig om te horen dat u uw 46-jarige huwelijksdag bij ons heeft gevierd en dat u zo heeft genoten van de lunch in Rooftop Restaurant 16th. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Van der Valk Hotel Schiedam Rooftop Restaurant 16th
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Marcos D heeft een beoordeling geschreven apr 2024
1,0 van 5 bollen
Normaal ben ik niet van het schrijven van reviews maar in dit geval voel ik mij bijna verplicht om dit te doen.

Als vaste klant bij van der Valk komen wij er normaal gesproken graag. In Februari ben ik met mijn man na een zeer hectische/emotionele tijd waarbij meerdere familieleden achter elkaar zijn overleden 2 nachten naar Hotel van der Valk Schiedam gegaan om bij te komen. Wij hebben gekozen voor de Superior kamer zodat we echt even 2 dagen een break konden hebben.

Wij hebben de kamer online geboekt via expedia en moesten nog een deel betalen in het hotel. Zogezegd zo gedaan. Ik heb 210 euro afgetikt in het hotel zelf. Wij kregen onze kaarten en zijn naar de kamer gegaan. Wij wilde toen gaan zwemmen. Helaas was het zo druk (niet met mensen maar met geluid…) dat het geen wellness meer was maar eerder “vrij zwemmen” moment in een openbaar zwembad. Om die reden weer naar de kamer gegaan en zijn daar maar gaan relaxen gezien de kamer oprecht prachtig is. De volgende ochtend liep alles prima. Lekker ontbeten en in de uitchecktijd (voor andere) gaan zwemmen. Toen was het gelukkig wel rustig. In de avond wilde wij roomservice bestellen maar deed de telefoon het niet meer. Wij zijn toen naar beneden gelopen en hebben aangegeven dat de telefoon niet werkt. De dame achter de balie heeft in het systeem gekeken en gaf aan dat er een melding stond dat wij nog €55 moesten betalen. Ook zij had geen idee waar dit vandaan kwam maar die had de financiële afdeling aangegeven. Ik dacht nou dan zal er iets niet goed zijn gegaan. Ik heb toen de €55 betaald en gevraag of dit het echt was. De dame achter de balie gaf aan van wel. Ik heb toen een factuur gevraagd en die ook meegekregen. Beide nachten stonden erop en niks stond meer open. De volgende ochtend gingen wij ontbijten en werden wij tegengehouden door een van de medewerkers van ontbijt of wij terug naar onze kamer wilde gaan en wilde omkleden want het was niet toegestaan om in onze pyjama te eten. Ter info…. Dat was gewoon dagelijkse kleding. Misschien geen kleding dat zij gewend is… maar voor ons gewoon dagelijkse kleding. Voelde om die reden enorm als racistische profilering. Ik ben met deze mevrouw in gesprek gegaan op een rustige manier en heb haar uitgelegd dat dit onze dagelijkse kleding is. Zij bleef volhouden dat dit niet toegestaan is in het restaurant. Ik raakte geïrriteerd en heb aangegeven dat dit ik dit zo ervaarde maar ben ten aller tijde vriendelijk gebleven. Wij hebben de vorige ochtend ook gewoon in onze kleding mogen eten. Mevrouw merkte dat wij geïrriteerd raakte en liet ons alsnog door. Ik was zo onwijs van slag dat ik alleen maar naar huis wilde. Vervolgens komt er een ander Nederlands koppel binnen in een joggingbroek en op badslippers en die liet zij gewoon door. Toen was ik er klaar mee. Dit was om 08:00 in de ochtend maar wij zijn direct naar boven gegaan om onze spullen te pakken en te vertrekken. Bij uitchecken heb ik weer 10x gevraagd… staat er niks meer open… nee mevrouw er staat echt niks meer open.

2 weken later (of meer) worden wij om 22:30(!!) in de avond gebeld door van der Valk Schiedam. Wij moesten om 04:00 weer op dus lagen al te slapen!! Mijn man heeft ze weggedrukt en zijn telefoon in vliegtuigstand gezet. De volgende dag hebben zij hem weer gebeld en hebben zij gezegd dat er nog een bedrag open stond van €155!!!! Ik blijf geld betalen aan ze!! Ik heb dit ook aangegeven en ik heb gevraagd hoe dit kon. Meerdere keren over en weer gebeld. Continu op tijden gebeld worden rond 23:00 in de avond. Uiteindelijk een vage uitleg over dat het verkeerd geboekt was of wat dan ook. Een afspraak gemaakt met de dame van backoffice. Aangegeven dat ik de betaalgegevens nodig heb. Nooit gekregen… Ik heb in mijn agenda aangegeven dat ik op 17-4 de betaling zou gaan doen. Ergens voor die tijd zal ik vast de gegevens krijgen… Op 7-4 krijg ik een dreigmail dat als het niet die dag om 23:00 op hun rekening staat dat ze dan maatregelen gaan nemen. De toon waarop gecommuniceerd wordt vanuit hun is echt ongelofelijk. Alles waar we al doorheen zijn gegaan met hun was dit oprecht olie op het vuur. Deze keer was ik oprecht boos en heb dat zeker laten weten in mijn mail die ik terug heb gestuurd. Ook in die mail weer aangegeven dat ik de betaalgegevens niet heb en ook niet weet onder welke vermelding ik het kon overmaken. Vervolgens krijg ik een mail terug met een heleboel poeha en het kwam erop neer dat er een miscommunicatie was geweest. Maar ook in deze mail weer geen betaalgegevens. Nu wederom een mail gestuurd dat ik de betaalgegevens nodig heb om te kunnen betalen. 10-2 zijn we er gaan slapen….. het is nu 11-4 en het is nog steeds gaande. 100% dat ik deze van der Valk NIEMAND maar dan ook NIEMAND aanraad. De kamer was prachtig… maar daar blijft het ook wel bij. Zijn ook met extra stress thuisgekomen i.p.v. uitgerust en bijgekomen. Deze van der Valk echt nooit meer.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
1,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Ga naar een ander hotel.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ingrid P heeft een beoordeling geschreven apr 2024
Rotterdam, Nederland
5,0 van 5 bollen
Leuke ontvangst, zeker ook voor de kinderen. Acrobaten een draaimolen voor de kleintjes. Popcorn en hotdog stand. Een glas bubbels met en zonder alcohol werd aangeboden bij binnenkomst. Het leek wat chaotisch maar al snel liep alles op
Rolletjes. We kregen we een leuke tafel.en kregen uitleg over de verschillende buffetten en de zalen waarover ze verdeeld waren. Het ontbrak aan niets. En alles zag er prima uit en smaakte heerlijk. Ook ter afsluiting het dessert buffet. Ook hier niets op aan te merken. 59 euro voor een brunch is flink aan de prijs maar het was de moeite waard. Natuurlijk was het enorm vol. Maar er waren geen wachtrijen bij de buffetten. Dus het was goed geregeld.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
The HotelQueens heeft een beoordeling geschreven jan 2024
Rotterdam, Nederland
4,0 van 5 bollen
Op 25 December hebben wij verbleven in Van der Valk Schiedam om kerst te vieren. Wij hadden de Frozen Christmas arrangement gereserveerd. Hotel was goed te bereiken met de auto, voldoende parkeerplaatsen. Met het openbaar vervoer is dit hotel lastiger te bereiken omdat er een kwartier moet worden gelopen. Bij binnenkomst konden wij een glas bubbels pakken (alcohol/non-alcoholisch). We zagen een nieuw, mooi onderhouden hotel! Grote trap. Er waren meerdere kerstbomen versieringen en zelfs een schaatsbaan buiten. Zag er netjes uit, zelfs de toiletruimtes waren prachtig.
Mooi is dat wij meteen al inchecken bij een lieve receptioniste (Zainis). Zij bleef duidelijk en kalm. Aangekomen op de kamers viel op dat de kamers vrij schoon waren, alles lag netjes zijn plek en niks miste. Mooi en ruim met een bad in de Deluxe Kamer! We hadden ook een leuk kerstpresentje gekregen, hartelijk dank!
Na het krijgen van bubbels en amuse konden we om 17.30 beginnen aan de diner. Wij werden netjes naar onze tafel gebracht. Er was een klein probleem, de gekregen tafel was hoog dus niet geschikt voor ons gezelschap maar dit probleem werd snel en efficiënt opgelost. Top!
De tafel was super opgemaakt, er waren brood met smeersels, kaas en ham en 2 soorten wijn. De tafel zag er keurig uit. We kregen geen uitleg (??????????).Geen glimlach te bekennen en wijn werd niet even netjes voor de 1e keer ingeschonken zoals haar andere collega Maxim die dat wel keurig deed bij zijn gasten. Buffet was super en zeer uitgebreid. Er waren drie gedeeltes voor het buffet. De dessertkamer was leuk ingericht met een Frozen thema. Er was van popcorn tot suikerspin.Veel keus, vooral veel vis en ook keus voor vegetarische en snacks uit de muur! Ook de kerstman kwam langs dat behoorde tot de live entertainment! Wij hebben ons echt vermaakt tot aan het eind.
Om na te genieten zijn we nog even naar de hotelbar geweest. Service was daar zeer slecht. Ik bestelde twee muntthee, om die meenemen naar de kamer vertelde ik erbij. De medewerker gaf aan dat er geen honing was in het hele hotel? 'Vergeten te bestellen' Het is van der Valk dus dat is vreemd. Dit terwijl hij mij al ervoor muntthee gegeven, netjes voorzien van lepel, schotel en koekje, maar blijkbaar ook zonder honing erbij?
Verder waren we al bijna 3 uren bezig om een niet-werkende tv in de hotelkamer te laten werken. Door slechte communicatie en beloftes werd er niemand gestuurd om te kijken. De receptioniste zelf zou kijken maar mevrouw was al klaar met haar dienst en gaf niks aan door aan haar overnemende collega's. Slechte communicatie en we werden niet serieus genomen zo te zien na 3 uren nog niet. Wel goed is dat de lieve receptioniste die ons ook had ingecheckt,weer alles goed maakte. Zij regelde de honing voor de muntthee en het terwijl ze een receptioniste is! Ook heeft ze ons probleem met de tv opgelost. Super van haar, echt waar! Zij blijft kalm en professioneel in elke situatie en nam ons serieus. Een van de beste receptionistes die wij hebben meegemaakt. Zij begreep ons en gaf ons welgemeende excuses! Maar ook met daden namelijk een LATE CHECK OUT tot 17u !! Ook manager Maxime heeft ons excuus aangeboden en vond het ook niet kunnen. Hij was zeer attent en bood een drankje van het huis aan.

In de SKYBAR was een bezetting voor andere gasten met een andere arrangement,dus veel hebben we niet ervan kunnen zien. Enkel even naar binnen gestapt.

Ontbijt was niet zeer uitgebreid zoals we gewend zijn van Van der Valk. Wij werden ook eigenlijk vriendelijk verzocht,terwijl we nog aan het ontbijten waren om het restaurant te verlaten omdat zij nog veel te doen hadden vanwege 500 gasten die zouden komen brunchen. We mochten wel onze ontbijt naar de kamer mee nemen,wat nog op tafel lag.Dat was niet zo handig,maar goed..

De wellness- en fitnesstuimte gelegen op de 16e etage gaven een zicht over een stuk Schiedam en aan de andere kant zicht op Vlaardingen. De zwembad met een gedeelte voor bubbels was warmer dan gemiddeld dan bij andere hotels, wat wij fijn vonden. Verder waren er twee sauna’s en een hammam.In de avond altijd prachtig om vanuit hoogte uitzicht te hebben.

De twee toppers blijven Zainis en Maxim!
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2023Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Voor een complete filmpje # TheHotelQueens @t TikTok & YouTube.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
De Jong🍦 heeft een beoordeling geschreven jan 2024
De Westereen, Nederland
+1
5,0 van 5 bollen
2 nachten geboekt in dit hotel. Bij aankomst vriendelijk ontvangen bij de receptie, we hadden met vrienden 2 kamers geboekt. Omdat we naar de vrienden van Amstel live in Ahoy gingen. Onze kamers waren op de 13e en 14e etage. kamer was zeer schoon, en had een ruime douche met een prachtig uitzicht over de stad. Op de bovenste verdieping was een zwembad, sauna, fitnesszaal, Turks stoombad, en een heerlijke lounge hoek met een geweldig uitzicht. Het restaurant waar we s'avonds hebben gegeten en het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid! Er is een groot parkeerterrein met snellaadstations voor de auto. Let wel bij het uitrijden erop, dat je het kaartje bij de receptie scant om gratis uit te rijden. Je merkt dat dit een nieuw hotel is, dus aan luxe geen gebrek! Dikke aanrader...👍
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2024Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Zeker boeken, vooral vanwege het zwembad de sauna's, fitness en de verschillende restaurants. Het...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Geen resultaten gevonden.Probeer je zoekopdracht te wijzigen of te wissen om vragen en antwoorden te lezen.
Marcos D heeft een tip geschreven (apr 2024)
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
"Ga naar een ander hotel."
Volledige beoordeling lezen
The HotelQueens heeft een tip geschreven (jan 2024)
Rotterdam, Nederland4 bijdragen
4,0 van 5 bollen
"Voor een complete filmpje # TheHotelQueens @t TikTok & YouTube. "
Volledige beoordeling lezen
De Jong🍦 heeft een tip geschreven (jan 2024)
De Westereen, Nederland160 bijdragen25 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Zeker boeken, vooral vanwege het zwembad de sauna's, fitness en de verschillende restaurants. Het hotel heeft een centrale ligging."
Volledige beoordeling lezen
Frits W heeft een tip geschreven (dec 2023)
1 bijdrage
3,0 van 5 bollen
"Online inchecken…(zie mijn verhaal)"
Volledige beoordeling lezen
nienkesteensma heeft een tip geschreven (sep 2023)
Dordrecht, Nederland74 bijdragen11 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"Geen mooie natuur net naast hotel, maar de leuke sfeervolle oude binnenstad van Schiedam is op loopafstand. (Of met openbaar vervoer)"
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Schiedam uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 126 - € 162 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandZuid-HollandSchiedam
AANTAL KAMERS
184
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

VAN DER VALK HOTEL SCHIEDAM (Schiedam, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Van Der Valk Hotel Schiedam
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Van Der Valk Hotel Schiedam?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Van Der Valk Hotel Schiedam?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Van Der Valk Hotel Schiedam?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Van Der Valk Hotel Schiedam?
Ja, parkeergarage is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Van Der Valk Hotel Schiedam?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Eat palazzo, Thermen Holiday en Shoarma & Grill Black Pepper.
Zijn er sportvoorzieningen bij Van Der Valk Hotel Schiedam?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Biedt Van Der Valk Hotel Schiedam zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Van Der Valk Hotel Schiedam?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Van Der Valk Hotel Schiedam?
Veel reizigers bezoeken Huis Sonneveld (6,8 mijl), Museummolen de Walvisch (1,7 mijl) en Groot Handelsgebouw (6,6 mijl).
Alle Schiedam hotelsHoteldeals voor SchiedamLastminutehotels in SchiedamHotels in de buurt van Van Der Valk Hotel Schiedam
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's