Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Novotel Rotterdam-Schiedam

Hargalaan 2, 3118 JA Schiedam Nederland
Reiziger (220)
Kamer en suite (107)
Dineren (14)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Eco-leaders Niveau Brons
Voorzieningen van accommodatie
Restaurant
Roomservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis parkeren
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Buitenzwembad
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Meertalig personeel
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Rookvrij hotel
Stomerij
Vergaderruimtes
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
554beoordelingen
5vragen en antwoorden
10kamertips
Waardering van reizigers
  • 126
  • 274
  • 113
  • 31
  • 11
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Vanaf buiten kun je echt zien dat het om een oud gebouw gaat, maar gelukkig is daar aan de binnenkant weinig van te merken. De locatie is niet verkeerd. Zit dicht bij de snelweg en het openbaar vervoer is ongeveer 5 minuten lopen. Het parkeren is gratis. De kamer is op zich redelijk groot genoeg. Er zijn alleen wel weinig stopcontacten beschikbaar. Bij de doucheruimte loopt het water erg langzaam weg, waardoor je na ongeveer 1 minuut al een natte vloer kunt krijgen. Schoonmaak van de kamer werd ook niet altijd goed gedaan. Zo werden de tissues niet vervangen toen ze op waren, en werden de theezakjes en suiker niet aangevuld. Ook had ik de schoonmaakster een keer moeten aanspreken omdat de kamerdeur d.m.v. het nachtslot werd opengehouden. Er konden dus zomaar vreemden in mijn kamer gaan. Schoonmaakster gaf aan dat ze dat deed omdat ze nog niet klaar was met de kamer. Maar toen ik de kamer betrad, was ze niet in de buurt te bekennen. Dus er had zomaar een vreemde naar binnen kunnen gaan, en ze checkte niet eens of ik wel de juiste eigenaar van de kamer was. Voor hetzelfde geld was, zoals ik al eerder aangaf, er toch iemand anders mijn kamer ingegaan. Het ontbijt is de prijs niet waardig. Wat een weinig keuze. Een ibis hotel biedt nog zelfs meer. Verder is er maar 1 (kleine) lift aanwezig, die ook nog eens langzaam en raar functioneert. Met raar bedoel ik het volgende: ik was onderweg van de begane grond naar de derde verdieping. Lift stopte op de tweede verdieping omdat daar iemand op de lift wilde stappen. Tot nu toe is dit normaal, maar die persoon moest naar de begane grond en drukte uiteraard ook die knop in. En nu komt het: we gingen naar beneden, naar de begane grond i.p.v. verder naar de derde verdieping!
Meer lezen
Ik heb al heel wat overnachtingen in het Novotel gehad. De hotelkamers zijn best wel goed, maar laten we het eens over het “restaurant” hebben. Aan de bar heeft het zo’n kwartier geduurd voordat ik wat kon bestellen. Hierna aan een tafeltje in het restaurant gaan zitten. Het heeft ruim 40 minuten geduurd voordat ik mijn bestelling kon doorgeven (één maal moeten vragen of ik misschien de kaart kon inzien en één maal moeten vragen of ik ook nog een bestelling mocht plaatsen). Tevens werd niet even gemeld wat bijvoorbeeld de soep van de dag is of andere dagproducten, wat een slechte bediening tegenwoordig. De soep was lauw en de groente was bijna tot moes gekookt. De visspies was bijzonder zout. Het ontbijt is véél te duur t.o.v. de geboden kwaliteit.
Meer lezen
Afgelopen weekend 2 nachten verbleven in Novotel Schiedam. Als Gold member kies ik voor Novotel voor de kwaliteit van bedden maar ook en vooral het uitgebreid ontbijtbuffet. Dat laatste was een serieuze teleurstelling (ook zo gemeld bij receptie). Positief : Gratis parkeren Vriendelijke receptie Kamer zoals je die in Novotel verwacht Schiedam zelf en Grieks restaurant daar Negatief : Keuze bij ontbijt is niet wat andere Novotel hotels aanbieden Aanvulling ontbijt liet de wensen over. Op een gegeven moment moest je gaan smeken om iets te kunnen eten Barpersoneel moet leren luisteren; wanneer je een warme chocolademelk bestelt en vraagt of die toch zeker met melk is... en dan een poeder opgeroerd met water met daar melkschuim op. Echt niet te drinken.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Betere service dan een jaar geleden. Fijn dat er verbetering in zit. Uitgebreid ontbijt met voor ieder wat wils. Gratis en ruime parkeergelegenheid rond het hotel. Kom hier altijd in januari dus het buitenzwembad nog nooit uitgeprobeerd.
Meer lezen
De kamers waren prima, ontvangst recpetie snel gegaan, vrfiendelijk personeel. Gelukkig kunnen hier wel de ramen open. Regendouche prima, toilet enigszins krap bemeten. Ontbijt was prima, alles te krijgen van eieren, pancakes enz.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Antwoord van APeterseNRS, Manager bij Novotel Rotterdam-Schiedam
Gereageerd op 10 jan. 2019
Beste Jos, wat super om te horen dat alles zo naar wens is verlopen. We hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen,.Met vriendelijke groet,
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 83 - US$ 142 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
novotel rotterdamaccor rotterdam schiedamrotterdam novotel
LOCATIE
NederlandZuid-HollandSchiedam
AANTAL KAMERS
138
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding