Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

Villa Margherita

Prijzen weergeven
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Professionele foto's
Villa Margherita
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"containerClass":null,"scriptFlags":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

173 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Wassenaar, Nederland
Niveau bijdrager
10 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 21 september 2016 via mobiele applicatie

Bij aankomst werd ik verbluft door de schoonheid van dit traditionele familiehotel gesitueerd in een oude villa uit de 18e eeuw. Engelse en Siciliaanse invloeden zijn merkbaar in de wijze waarop dit romantische hotel wordt gerund. Men is druk bezig met de renovatie. Moderne kamers met goede equipment. Het onderhoud aan de buitenkant staatvoor volgend jaar op de planning. En dat zal een hele klus zijn om al die mooie romantische details in ere te herstellen. Buiten is het hier en daar rommelig. Fantastisch mooi zwembad, bubbelbad en zonneterras. De keuken is heerlijk, rijk Siciliaaans met soms te grote porties. Bediening is bijzonder vriendelijk en spreekt vele talen. Ligging op een half uur van Pisa en 1 uur van Volterra is gunstig. Op een half uur afstand rijd je door het bieiende Toscaanse landschap. Het hotel ligt direct aan zee waar gezwommen, gesurft en genoten wordt van prachtige zonsondergangen. Van harte aanbevolen aan rustzoekers 40+ met name in voor -en naseizoen. Wifi kan beter! Meer 

Nuttig?
Bedank francesco8585
Breukelen, Nederland
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 13 augustus 2014

Wij hebben hier 2 dagen/1 nacht verbleven. Wij kwamen hier per toeval op de bonnefooi aan. Wij betaalden 170 euro per nacht met ontbijt en diner (excl. drinken). Allereerst het uitzicht is geweldig, het hotel zelf, het terras, het zwembad en dergelijke zien er piekfijn uit. Het diner is ronduit heerlijk, en genoeg om te kiezen. Natuurlijk wordt met halfpension een primi, een secondo en een dessert gedekt (excl. drinken), wij zaten echter goed vol na onze tweede gang. Het ontbijtbuffet is eerder 4 sterren dan 3 sterren waard. De bediening is hier gezellig en buitengewoon klantvriendelijk, en rennen hun benen uit het lijf om alles in goede banen te laten verlopen. ECHTER... De baliemedewerkster die er de dag van ons inchecken was, bleek na inchecken allesbehalve klantvriendelijk of behulpzaam. Sterker nog zij was ontzettend onbeschoft naar ons toe (geen idee of haar houding te maken heeft met onze leeftijd, maar voor die prijs per nacht dienen wij niet zo behandeld te worden). Meerdere keren hadden wij helaas klachten waarmee wij aan de balie stonden: - De eerste klacht hebben wij niet gemeld, ervan uitgaande dat dit de enige klacht zou worden. De medewerkster meldde ons dat er voor ons nog geen kamer schoon was (begrijpelijk), en dat we ons mochten opfrissen in een andere kamer en daar mochten we voor nu ook onze spullen laten als we daar behoefte aan hadden (top!). De baliemedewerkster loopte met ons mee naar de kamer waar wij ons konden opfrissen en kwam er achter dat deze kamer ook nog niet was schoongemaakt. Ipv ons een andere optie aan te bieden, desnoods te moeten wachten, gaf ze de sleutel van deze vieze kamer (de vorige hotelgast had er oprecht een rotzooi van gemaakt zoals ik nog nooit heb gezien). Dit is natuurlijk not done en geen service te noemen. Verbouwereerd hebben we onze zwemkleding aan gedaan, onze spullen in de auto laten liggen en zijn we aan het zwembad gaan liggen. - De voor ons bedoelde kamer was eindelijk klaar, en was nogal een teleurstelling (ook tov de andere kamer). Onze badkamer was zo klein dat er een stukje uit de zijkant van de deur gezaagd was zodat deze voorbij de wasbak kon komen... De tegels kapot en een aantal niet aanwezig. De kraantjes waren groen van kalk en roest aanslag. Er stond ook een derde bed in, ik kwam erachter dat dit standaard in alle kamers is. Erg vervelend want zo groot is de kamer überhaupt niet. - Er werden briefjes opgehangen op het gehele terrein: Het terras en zwembad sloten die dag om 18.00 uur/18.30 uur. Bij de balie werd gezegd "Ja, dat is omdat er een bruiloft is vanavond. Het sluit een uurtje eerder, in het weekend is het gebruikelijk dat dit om 19.00 sowieso afgesloten is voor hotelgasten want dan is er elke dag een feest of bruiloft..." En bedankt voor het melden tijdens inchecken he. Onze klacht werd weggewuifd door deze dame. Overigens staat dit ook nergens anders vermeld. - Het toilet bleef op een gegeven doorlopen, wat ontzettend veel geluid maakt en al irritant genoeg is. Bij de servicebalie was langer dan een uur niemand aanwezig ook bellen heeft dan geen zin, dit waarschijnlijk door de voorbereidingen die getroffen moesten worden voor de bruiloft. Het terras en zwembad terrein was inmiddels al afgesloten en het restaurant nog niet open, dus ergens anders heen konden we niet. Uiteindelijk heb ik een oudere vrouw gevraagd of zij ons kon helpen (met handen en voeten uitgelegd en laten zien want zij sprak enkel Italiaans), zij ging het meteen regelen. Na 10 minuten stond er een vriendelijke klusjesman voor de deur, die heeft het rap gemaakt, leek een vaker voorkomend probleem te zijn... - Wij zaten helaas in de kamer naast de receptie van het hotel wat erg gehorig was. Overdag was de dame schijnbaar televisie aan het kijken in de kamer achter de receptie, want dit hoorden wij luid in onze kamer. In de avond bleef de telefoon maar overgaan, dit ging door tot minstens 12 uur 's nachts. En nog veel erger, doordat er niemand achter de balie zat vanaf dat de voorbereidingen voor de bruiloft werden getroffen, bleef die telefoon maar overgaan. Overigens ook elk gesprek was letterlijk te verstaan geweest als wij Italiaans konden. Ook deze klacht werd weggewuifd want vanaf 12 uur zou het wel stoppen, dan ging de receptie namelijk sluiten. - 's Avonds voor het slapengaan nog even douchen... En als klapper op de vuurpijl: Geen warm water. Klacht ingediend. Of er nog iets aan gedaan moest worden; "Nee, want we gaan nu slapen maar voor 170 euro per nacht mogen we toch wel warm water verwachten." Dan moesten we dat volgende ochtend maar aangeven bij uitchecken. Bij het uitchecken een andere dame die een stuk vriendelijker leek, zij leek echter nergens van op de hoogte wat betreft het melden bij de uitcheckbalie, en kwam vervolgens aanzetten met een rekening met een korting van maar 15 euro... Naar ons idee niet terecht. Terwijl wij aan de balie stonden te wachten op de rekening raakten wij nog in gesprek met een Engelse/Amerikaanse man die ons vroeg wat er met het water was. Met als reactie dat hij helemaal geen water had in de kamer... Het kon dus nog erger. Ook hen was niet gemeld dat er een bruiloft zou zijn, maar hij was er inmiddels achter dat er de komende 2 dagen nog twee bruiloften zouden zijn en hij zat met zijn familie vlakbij de parkeerplaats met de kamer waar vandaan je alles hoorde van de bruiloft die (natuurlijk) tot in de late uurtjes doorging. - Ook jammer: Whirlpool/jacuzzi bij het zwembad zat geen water in en kon dus niet worden gebruikt. En de poolbar was ook niet bemand en leek ook niet in gebruik. Er is geen informatiemap met wat er te doen is in de omgeving en informatie over het hotel, enkel 1 A4 formaat papier waarop staat vermeld hoe laat in- en uitchecken is en wat het Wifi-wachtwoord is voor max. 2 apparaten, voor meer apparaten op het wifi-netwerk moet per dag worden betaald...

  • Verbleef Augustus 2014, bezocht met een partner
    • 3 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 1 van 5 bollen Kamers
    • 1 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
Bedank vanGestel
Haarlem, Noord-Holland, Netherlands
Niveau bijdrager
22 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 23 nuttige stemmen
Beoordeeld op 14 juni 2014 via mobiele applicatie

Lieve mensen, het is een 3 sterren hotel omdat je een gedateerde kamer krijgt! Wel een grote en ruime kamer, maar wel een verouderde kamer. Maar dat is alles wat ik er negatief, als ik al iets negatiefs over moet zeggen, dan is het dit. Voor de rest, de bediening, het eten, het zwembad, het uitzicht! Alles fantastisch! Ik ben niet zo snel met een fooi te geven, maar liza die daar werkt, weet hoe je mensen moet bedienen! Eerste klas! Dus als je daar in de buurt bent, het is die € 100 per nacht triple waard! Meer 

Nuttig?
Bedank Reinoud R

126 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (126)
Bekeken
Kamer/suite (11)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (16)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (8)
Bekeken
Dineren (18)
Bekeken
Zwembad/strand (9)
Bekeken
Overige (64)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Quercianella in overweging
op 34.1 km afstand
Hotel Alta la Vista
Hotel Alta la Vista
nr. 4 van 4 in Marina di Castagneto Carducci
104 beoordelingen
op 4.1 km afstand
Hotel La Vedetta
Hotel La Vedetta
nr. 1 van 21 in Livorno
460 beoordelingen
op 20.0 km afstand
Grand Hotel Continental
Grand Hotel Continental
nr. 3 van 7 in Tirrenia
465 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 0.7 km afstand
Hotel Rosa del Tirreno
Hotel Rosa del Tirreno
nr. 1 van 2 in Quercianella
95 beoordelingen
op 2.0 km afstand
Hotel Il Romito
Hotel Il Romito
nr. 6 van 21 in Livorno
298 beoordelingen
op 10.0 km afstand
Grand Hotel Palazzo
Grand Hotel Palazzo
nr. 12 van 21 in Livorno
13 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Zwembad
  • Gratis parkeren
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Gratis ontbijt
  • Aan het strand
  • Roomservice
Over de gelegenheid
  • Rolstoeltoegang
  • Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
  • Aan het strand
Activiteiten
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Kamertypes
  • Niet-roken kamers
  • Gezinskamers
In je kamer
  • Airconditioning
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Services
  • Gratis parkeren
  • Gratis ontbijt
  • Roomservice

Aanvullende informatie over Villa Margherita

Adres: Via Mario Puccini 44, 57128 Quercianella, Italië
Locatie: Italië > Toscane > Province of Livorno > Quercianella
Prijsklasse: € 55 - € 78 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Villa Margherita 3*
Aantal kamers: 22
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, Travelocity, Booking.com en Priceline, dus je kunt je reserveringen bij Villa Margherita met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Villa Margherita en andere reizigers.
2 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Villa Margherita
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Gewoon niet heen gaan.”
 van 5 bollen vanGestel, 13 aug 2014 | Beoordeling lezen
1 van 1
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf