Glam Habitat is een fantastische keuze voor reizigers in Kamala. Het biedt een luxe omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
De kamers bevatten airconditioning, een koelkast en een minibar, en je kunt gebruikmaken van gratis wifi om gemakkelijk tot rust te komen. Glam Habitat biedt conciërge en roomservice aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van Glam Habitat gebruikmaken van een zwembad en ontbijt die op locatie beschikbaar zijn. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.
Glam Habitat ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Kamala zoals Tsunami Memorial Park (0,5 km) en Pang Chang Kamala (1,1 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
Reizigers die van schnitzel houden, zijn bij Grill Bill of Kokosnuss aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Indisch restaurant gaan, zoals Royal India Restaurant, Sapphire Creative Cuisine - Glam Habitat Hotel of Sam's Restaurant Coffee & Bar - Kamala.
We raden daarnaast aan om tijdens je reis een kunstgalerie, zoals Kamala Beach Gallery, te bezoeken.
Veel plezier in Kamala!
Verbleef onlangs in de villa met 4 slaapkamers en zwembad tijdens mijn vakantie in Kamal Beach, Phuket. Pluspunten: - De inrichting van de plaats en in de villa geeft een zeer aangenaam modern chic gevoel. Zeer bevorderlijk voor een ontspannen verblijf. - Nieuw personeel zoals Pe en Aof doen hun best om problemen met het verblijf te dienen en op te lossen, maar worden beperkt door hun autoriteit. - De chauffeur voor de transportdienst naar de supermarkt is zeer aangenaam en servicegericht. minpunten: - Er is een ernstig afvalbeheerprobleem in de villa. De open ruimtes in de villa - zwembad, trap - hebben een eeuwige rioolstank. Er is ook een structureel probleem waarbij de rioolstank in de airco-ventilator binnendrong die leidde tot stinkende lucht die uit de airco-units in de twee kamers op de bovenste verdieping kwam. De helft van onze familieleden moet daarom de bovenste verdieping evacueren en 2 nachten in de woonkamer slapen als het hotelpersoneel dit probeert op te lossen. Ik sliep 2 nachten op de vloer van de woonkamer, ondanks dat ik meer dan $ 600 per nacht betaalde voor een villa met 4 kamers. - Slecht herstel van de service. De eerste oplossing voor het stankprobleem was een blikje luchtverfrisser dat het personeel adviseerde om te blijven sproeien om de geur te bedekken. Hoe is dat een oplossing? ! Toen we aandrongen op een betere oplossing omdat we al 2 van de 4 nachten in de woonkamer hebben geslapen, boden ze een tweede oplossing: een kamer met 1 slaapkamer voor de getroffen leden van de 2 kamers met de rioolstank. Nu zullen 3 van ons moeten verhuizen van slapen in de woonkamer naar knijpen op een bed in een kamer. We hebben het woedend verworpen en uiteindelijk gaven ze ons met tegenzin een kamer met 2 slaapkamers. De houding van het senior personeel (derde) die het hanteerde was niet - verontschuldigend en nonchalant gedurende de hele beproeving, en dat is misschien het slechtste herstel van de service in een hotel dat ik in mijn decennia van frequente reizen heb gezien. - Slecht managementtoezicht. Ik wilde de GM van het hotel zien vanwege de slechte afhandeling van de problemen. Het personeel liet me weten dat de GM er niet is en dat ze niet weten wanneer hij zal komen. Ze weigerden ook om de GM mij te laten bellen. Ik verbleef 4 nachten en heb de GM niet één keer gezien. Misschien is dit de reden achter een slecht gerund hotel. - anderen. Het merendeel van het personeel bij de receptie en het restaurant spreekt geen Engels, wat leidt tot meerdere frustrerende pogingen om te communiceren. De standaard van het ontbijt varieerde enorm van dag tot dag, van aangename maaltijden tot direct oneetbaar. Er is geen begroeting bij aankomst en vertrek van het hotel, aangezien het personeel toekijkt hoe de gasten hun bagage uit de auto laden en lossen zonder assistentie te verlenen.…
We verbleven in dit hotel voor 2 nachten. We boekten een suite met een zwembad. De kamer zelf is zeer modern, alles is elektronisch, zelfs het toilet, gordijnen en lichtschakelaars. Het zwembad van het hotel is mooi, maar sommige zitkussens rond het zwembad waren gescheurd. Het zwembad in de kamer was groot genoeg voor ons twee om af te koelen en het balkon was als een zon val die heerlijk was om te relaxen na een dag op het strand. Er was echter geen meubilair op het balkon, wat vreemd was, sommige stoelen of een tafel zouden goed zijn. Het hotel ligt op slechts een paar minuten lopen van het strand, als je naar het strand gaat en vervolgens langs het strand loopt, heb je café del March naar rechts en ongeveer 10 - 15 minuten links vind je een reeks bars , restaurants en winkels. Phuket Fantasea ligt ook aan dezelfde weg, dus je kunt er naartoe lopen als je wilt bezoeken. We hebben genoten van ons verblijf en zouden er weer verblijven.…
Zeer modern, schoon hotel met high-tech apparatuur en een eigen zwembad voor elk appartement. Zeer dicht bij het strand (gemakkelijke toegang; u hoeft de hoofdweg niet over te steken). Gratis parkeergelegenheid en geweldig eten (en het ontbijt wordt geserveerd tot 11.00 uur). Het bed is comfortabel en enorm (2 m breed?). Het personeel is vriendelijk en spreekt Engels. Toen we naar het vliegveld vertrokken, merkten we dat we een lekke band hadden. Toen het personeel erover hoorde, boden ze aan dat ze "me zouden helpen" om het voor de reserve te wijzigen. In 5 minuten veranderen ze het zelf en we waren op weg naar het vliegveld. We verbleven daar in 12 - 21 oktober 2019 en er waren geen muggen en het weer was veel beter dan voorspeld (voorspelling was elke dag onweer, maar meestal was het zonnig / gedeeltelijk bewolkt - slechts 2 dagen hadden we douches die ons beperkten een beetje, maar we moesten elke dag naar het strand, wat super rustig was)…
kan een betere keuze hebben met deze prijs Niets bijzonders voorbereiden op mijn verjaardag heb het hotel zelfs eerder per e-mail verteld Het privézwembad in onze kamer is te klein, niet aantrekkelijk De service was oké, maar kan beter Volgende keer niet meer
Ik moet mijn verblijf van 5 nachten annuleren vanwege een ongelukkige noodsituatie en heb geprobeerd contact op te nemen met het hotel. Het hotel reageerde echter niet op mijn pogingen om zowel via e-mail als via agoda in - app berichten met hen in contact te komen. Toen we eindelijk een reactie ontvingen met behulp van Agoda (bedankt Agoda), heeft het hotel een totaal gebrek aan empathie voor onze situatie. Terugkijkend waren we sceptisch over de vele beoordelingen over het gebrek aan goede service door glam habitat, maar gingen door vanwege de mooie foto's. Dus boek op eigen risico.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding