Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Center Parcs Het Heijderbos

Opslaan
Delen
Hommersumseweg 43, 6598 MC Heijen Nederland
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Center Parcs
ZenHotels.com
alle 8 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (711)
Kamer en suite (181)
Zwembad en strand (37)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Wifi
Zwembad
Sauna
Bar/lounge
Fietsverhuur
Bowlen
Overdekte speeltuin voor kinderen
Betaalde wifi
Bubbelbad
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Restaurant
Ontbijtbuffet
Snackbar
Paardrijden
Minigolf
Squash
Tennisbaan
Waterpark
Biljarten
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Vissen
Tafeltennis
Waterglijbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Kinderzwembad
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Spa
Beautysalon
Solarium
Souvenirwinkel
Rookvrij hotel
Winkels
Geldautomaat bij gelegenheid
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Schoonmaakservice
Veilig
Zitgedeelte
Sofa
Kitchenette
Magnetron
Koelkast
Flatscreen-tv
Keukengerei
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Gesproken talen
Nederlands, Duits
988beoordelingen41vragen en antwoorden61kamertips
Waardering van reizigers
  • 222
  • 334
  • 201
  • 132
  • 99
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Martin heeft een beoordeling geschreven 23 okt.
Nederland1 bijdrage
Nog geen 2 dagen na het reserveren van een huisje werden de maatregelen ivm corona nog meer aangescherpt. Hierdoor geen garantie meer om gebruik van zwembad te kunnen maken. Hiervoor ga je naar CP. Meteen gebeld en na 3 keer een half uur in de wacht kreeg ik 3 opties: omboeken naar een ander park, omboeken naar een andere datum of een voucher die een jaar geldig is. Na 13 maanden kun je dan je geld terug krijgen. De huisjes worden duur betaald en wilde daarom graag direct mijn geld terug zodat we daar ergens anders mee op vakantie kunnen. Nu verschuilt CP zich achter hun voorwaarden, en mag zij een jaar lang jou geld houden. CP bedankt voor deze onvergetelijke vakantie. We gaan thuisblijven, omdat jullie ons geld hebben.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2020Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest Relations, Eigenaar bij Center Parcs Het Heijderbos
Gereageerd 2 dagen geleden
Beste W7510RBmartins, Onze excuses voor het ongemak. Ook wij vinden het zeer vervelend dat dit zo verloopt maar moeten ons aan de maatregelen houden die wij van de overheid hebben ontvangen. Centraal hebben wij deze drie opties voor al onze gasten waarbij wij hopen dat ze eventueel op een later tijdstip, als het weer een beetje normaal is, terug kunnen komen. Het spijt ons dat wij u hierin niet verder tegemoet kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Het Heijderbos
Meer lezen
18Guido heeft een beoordeling geschreven 11 okt.
Meerssen, Nederland1 bijdrage
De corona protocollen waren duidelijk. Ook de bewegwijzering liet niet te wensen over. Reserveren bij horeca wat zeer goed geregeld. Helaas zijn er toch nog altijd mensen die het moeilijk vinden om de op te volgen. Het reserveren van blokuren is ons heef goed bevallen. 2 uur in het zwembad is voor ons (stel van begin 60) ruim voldoende. Het voordeel was dat het lekker relaxt was. Wij hebben genoten en komen zeker terug naar Meerdal.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pierre & Vacances Center Parcs
Datum van verblijf: september 2020
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest Relations, Eigenaar bij Center Parcs Het Heijderbos
Gereageerd 2 weken geleden
Beste 18Guido, Namens het Meerdal danken wij u voor deze mooie review. Goed om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf!! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Het Heijderbos
Meer lezen
j_keijzer heeft een beoordeling geschreven 7 okt.
Amsterdam, Nederland12 bijdragen2 nuttige stemmen
+1
Begin september aangekomen op centerparcs Heijderbos. Bij aankomst van de bungalow constateerde wij dat deze verre van schoon was. Viezigheid op de banken en op de vloeren en de wc stonk naar urine. De vloer plakte, mijn kinderen kropen daar rond en hun kleding en voetjes waren gewoon zwart van de viezigheid. In de badkamer zit overal schimmel en viezigheid en het ruikt er muf. De kinderstoelen waren niet schoongemaakt en er zaten nog etensresten op. Zelf schoonmaken had geen zin want de stofzuiger zuigt zelfs niet meer omdat de slang verstopt zat. Wij zouden in maart gaan, maar omdat dit werd geannuleerd vanwege de Corona virus is dit geannuleerd en hebben wij dit verplaats tegen betaling van 78 euro naar september, met als eis dat we in het zelfde huisje terecht zouden komen. Dit omdat mijn moeder geen lange afstanden kan lopen. Dit was geen probleem. Bij aankomst zagen wij dat wij in huisje 383 zaten ipv huisje 817. Dit is een verschil van bijna 20 min lopen naar bijvoorbeeld het zwembad. In het zwembad zaten de zwembanden onder de schimmel. En dit een tijd waar hygiëne een hele grote factor speelt! Ik ben hierna meteen naar de receptie gegaan, en die konden niks voor mij doen omdat alle huisjes bezet waren. Ook zeiden ze dat wij nooit een ander huisje hebben gehad, dan huisje 383. Wij hebben een bevestigingmail waar dit in staat. Hierdoor voelen wij ons in de maling genomen, want je wordt eigenlijk voor leugenaar uitgemaakt. Verder boden ze ons alleen een handdoekenpakket aan en moesten we het verder maar uitzoeken of de hoofdkantoor bellen. Ik had het fijn gevonden als ze het huisje nog goed hadden schoongemaakt (moesten we maar voor bellen want we hadden een hond mee) en eventueel een compensatie voor misschien een fietskar. Je verwacht deze tijd met de Corona virus dat dit wel extra goed wordt bijgehouden. Maar bij centerparcs worden de regels gewoon aan hun laars gelapt. Ik heb hierna het hoofdkantoor gebeld en die gaven te kennen dat we het bij de receptie moesten regelen. Je wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd. Niks heeft geholpen. Ik heb hierna een mail gestuurd via het klachtenformulier en ook hier wordt niet op gereageerd. Wij raden je dus echt af om hierheen te gaan! Zoals hieronder te zien is bij de andere reviews, doen ze helemaal niks met de klachten en nemen ze dit niet serieus. Verschuilen achter verbouwingen. Zolang jij die niet heb betaal je gewoon de volle prijs voor een smerige, vieze slechte bungalow. Ps: het is jammer want op het park zelf is er zeker genoeg leuke dingen te doen.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2020Reistype: Reisde met familie
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest Relations, Eigenaar bij Center Parcs Het Heijderbos
Gereageerd 2 weken geleden
Beste J Keijzer, wij danken u voor uw review. Wat jammer om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Helaas kunnen wij in het systeem niet meer zien welke cottage u eerder had geboekt. Het is zeer zeker niet de bedoeling dat wanneer u niet tevreden bent over de schoonmaak u dit zelf dient te doen. Onze collega's hadden even nog iemand moeten sturen vanuit de housekeeping zodat zij dit voor u konden oplossen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Het is zeer zeker van groot belang dat de hygiene in orde is. Dat u dit niet zo heeft ervaren vinden wij zeer jammer. U geeft aan dat u een klacht heeft ingediend bij ons hoofdkantoor. Daar wij hierover niets van terug kunnen vinden, sturen wij u nogmaals de link. https://www.contactariane.com/?pays=2 J. Keijzer, wij begrijpen uw frustratie en hopen dat er een goede oplossing komt voor uw klacht. Met vriendelijke groet, Team Het Heijderbos
Meer lezen
Bianca D heeft een beoordeling geschreven 3 okt.
Den Bosch, Nederland15 bijdragen5 nuttige stemmen
Hierbij een belangrijke klacht aangezien er geen speciale site is voor klacht klantenservice dan maar zo! , wij hadden een vip verblijf geboekt op de eemhof van 9 november tot 13 november nu kwame wij er later achter dat de game factory dicht is. Nu vinden wij dat erg jammer en wilde we omboeken na de heijderbos. Vandaag 3 oktober om 15.47een dame aan de lijn gehad die de vernieuwde vip cottage in orde was aan maken op het heiderbos alleen een bevestiging mail zouden we nog krijgen. Uiteindelijk werd de verbinding verbroken, kan gebeuren maar dan bel je toch terug of een reactie via mail.!!! Ze had mijn gegevens! Niets van dat, uiteindelijk zelf weer gebeld en opeens was de vip cottage niet meer beschikbaar 9 november 🙄🙄🙄. Alleen de 16de terwijl wij allebei al vrij gevraagd hebben, graag een nette oplossing voor de 9de dat we alsnog kunnen gaan.of een reactie van de mevrouw die ik aan de lijn had.! Schandalig dit!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest Relations, Eigenaar bij Center Parcs Het Heijderbos
Gereageerd 3 weken geleden
Beste 740biancad, Wat jammer om te lezen dat uw verblijf nog niet eens begonnen is en u nu al klachten heeft. Het komt wel eens voor dat de lijn overbelast is en dat daarom de verbinding wordt verbroken. Het is zeker niet het geval dat mijn collega u wegdrukt. Echter hebben wij wel een speciale site waar uw de klacht kan melden. Op onze site is een klachtenformulier te vinden. Hopelijk verloopt uw verblijf verder naar wens! Met vriendelijke groet, Team Het Heijderbos
Meer lezen
Hannah heeft een beoordeling geschreven sep. 2020
Zoetermeer, Nederland76 bijdragen10 nuttige stemmen
We zijn van vrijdag t/m zondag te gast geweest op het Heijderbos. Ook wij hadden van tevoren al reviews gelezen van ontevreden gasten, onze verwachtingen waren dus redelijk naar beneden bijgesteld. Maar wat blijkt, het is prima vertoeven op het park en in de Market Dome! Wij hadden een hotelkamer, nr. 18, deze zijn onlangs vernieuwd. De kamers lijken precies op de conceptfoto's op de site! De badkamer is wat klein: je hebt eigenlijk 1 grote inloopdouche zonder bakjes/plankjes voor de shampoo, een mooie grote designspiegel met wasbak, en toilet. Verder is er in het slaap-/woongedeelte een grote flatscreen (helaas analoog beeld, dus niet om aan te zien) en 2 boxsprings aan elkaar gezet. Met een grote topper is het toch nog 1 groot bed, en het ligt niet eens verkeerd. Verder nog 2 stoelen en salontafeltje, en een kleine koelkast. Hier kunnen aardig wat blikjes/flesjes in, dit kwam goed uit! Vanuit de kamer loop je in een rondje zo de Market Dome in. Vanwege corona is de ingang van Aqua Mundo verplaatst (je moet nu buitenom), de uitgang zit nu vlakbij de ingang naar de Market Dome en het hotel. Top locatie dus! Het zwemmen zelf is prima te doen in 1,5 uur. Ik zou ook niet heel veel langer per keer willen blijven, er is vrij weinig te beleven behalve de wildwaterbaan buiten en de glijbaan. In dit opzicht vinden wij Aqua Mundo van de Eemhof stukken beter, we hadden toch wel behoefte aan iets van een Lazy River. Het snorkelen met de aquaria is dan wel weer uniek, dit is zeker leuk om een keertje te doen. Het was wel een tegenvaller dat alle faciliteiten na 21.00 uur dicht zijn. Wij kwamen 19.30 aan, zijn gelijk gaan zwemmen in ons tijdslot, maar konden dus daarna nergens meer wat eten. Uiteindelijk konden we nog bij het Grand Café wat bittergarnituur krijgen voor op de kamer. Ook het bowlen viel ons tegen (vooral in vergelijking met CP De Eemhof), het is al erg krap maar met alle schermen ertussen wordt dit alleen maar erger. Tevens waren er te weinig ballen voor wat grotere handen/vingers, dus we gooiden eigenlijk met de te kleine kinderballen. Vind het toch wat duur om voor €25 p/u een baan te huren waar je uiteindelijk niet goed kan spelen. De baan naast ons ging ook nog eens stuk (ballen kwamen niet terug naar de spelers), dit werd wel snel opgelost. Toch was het een geslaagd weekend. Het huren van bijvoorbeeld een E-step gaat erg gemakkelijk via de app. De app loopt dan wel weer vaak vast, dit mag wel verbeterd worden. In de restaurants was het gezellig druk, wij vroegen ons wel af of het niet beter zou zijn dat het personeel mondkapjes/handschoenen zou dragen in de bediening. Vanwege de drukte rende de bediening meer op-en-neer dan dat er echt werd gedacht aan de maatregelen. De volgende keer gaan we weer naar de Eemhof, maar voor alleen al de omgeving komen we graag een keertje terug in Heijen.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2020
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Kamer 18 heeft een klein balkon, deze kijkt uit op bomen met daarachter de toegangsweg richting...
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest Relations, Eigenaar bij Center Parcs Het Heijderbos
Gereageerd 4 weken geleden
Hallo Hannah, Wat fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Bedankt voor de feedback wij pakken deze verder op. Hopelijk zien wij jullie terug op ons park. Met vriendelijke groet, Team Het Heijderbos
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 85 - US$ 248 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
center parc het heijderbos hotel venlo, center parc het heijderbos venlo
LOCATIE
NederlandLimburgHeijen
AANTAL KAMERS
263
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Center Parcs Het Heijderbos
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Center Parcs Het Heijderbos?
Attracties in de buurt zijn GochNess (7,1 mijl), Klooster Sint Agatha (6,9 mijl) en Sluis Sambeek (3,8 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Center Parcs Het Heijderbos?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Center Parcs Het Heijderbos?
Populaire kamervoorzieningen zijn kitchenette, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Center Parcs Het Heijderbos?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en bar met snacks tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Center Parcs Het Heijderbos?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Center Parcs Het Heijderbos?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Restaurant De Heeren Van Heukelom, De Heerlijkheid en Restaurant 't Molenhuys.
Zijn er sportvoorzieningen bij Center Parcs Het Heijderbos?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad en sauna tijdens hun verblijf.
Zijn huisdieren toegestaan in Center Parcs Het Heijderbos?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Center Parcs Het Heijderbos zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Center Parcs Het Heijderbos?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder duits en nederlands.