Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Panorama Hotel - Chania

5.0 van 5
Website van het hotel
Kato Galatas, Galatas, Kreta 73100, Griekenland
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Professionele foto's
Panorama Hotel - Chania
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

446 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 182
  • 159
  • 62
  • 27
  • 16
Bekijk beoordelingen van
91
240
2
13
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (3)
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Grieks
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Eindhoven, Nederland
Niveau bijdrager
34 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 7 september 2015

Ruime kamer met arco en een goed bed. Mooi groot zwembad en aan ligbedden geen gebrek. Na het eten is er wel een gebrek aan stoelen. Met de bus is het ong. 20 minuten naar Chania (kaartjes zijn te koop bij de receptie voor €1,70. In de bus €2,50). De kwaliteit van het eten valt tegen. Dessert wordt niet gekoeld gepresenteerd. Tijdens het ontbijt is het dringen bij de koffie automaat. de kar met gebruikt servies dendert dwars door de buffetzaal en de gasten terug naar de keuken. De eetzaal is onlogisch ingedeeld en daarom loopt iedereen door elkaar. Iedere dag heeft een eigen thema bijv chinees of bbq. Als je daar niet van houdt is frites het enige alternatief. 's Avonds is er vaak een optreden (eenmans-orkest, karaoke, Griekse avond tijdens de bbq). om 23:00 uur stopt het, nachtrust is geen probleem. Het bier wordt in dezelfde glazen getapt als waar de cocktails in geschonken worden. Geen schuimkraag dus (te vette glazen). Wifi is gratis maar vaak overbelast. 4-sterren met een aantekening. zeker geen 5 sterren.

  • Verbleef September 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Martien V
1 beoordeling
3 van 5 sterren Beoordeeld op 26 augustus 2015 via mobiele applicatie

Momenteel zitten we nu in Chania hotel panorama. Ons verblijf is op all inclusive. Echter stopt dit om 12 uur elke avond /nacht. Vanaf dan moet je betalen voor je consumpties. Verder is het uitzicht enorm mooi zowel vanuit onze kamer als bij het zwembad. Tijdens de lunch en avondeten krijg je een drankje van het personeel. Indien je hierna nog een drankje wil drinken dien je dit toch echt zelf te gaan ondernemen en een ober zijn aandacht proberen te trekken om dit vervolgens te vragen. Het eten is verder goed /prima. Het kan altijd wel beter /warmer. Daarnaast is het wel gevarieerd. Elke dag is er een andere thema. Erg fijn. Als je een vakantie zoekt wat normaal is, dus niet super de luxe of zoals je heb op verblijf op logies dan is dit hotel een prima aanrader. Luuk W. Meer 

Nuttig?
Bedank Luuk W
Mierlo, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
4 van 5 sterren Beoordeeld op 29 mei 2015

Prachtig Hotel Kamers mooi ruim uitgevoerd, personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Hotel ligt in een mooi centraal. De bus naar Chania stopt voor de deur voor 3,00 eruo heb je een retourtje naar Chania.

  • Verbleef Mei 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
1 Bedank jgh_sleegers
izegem
Niveau bijdrager
16 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 16 september 2014

prima hotel, zaten in het adults-only gedeelte en hadden een prachtige kamer met zeezicht ! alles was aanwezig, zeker geen klagen over de kamer, mooi terras, prachtig uitzicht ! het was er niet zo druk, maar was nog eind mei, tweede week was het zeker drukker aan het worden. ontbijt was zeer lekker, konden wel genieten van een apart ontbijt ( adults-only gedeelte) , vers geperst fruitsap, alles was aanwezig voor een lekker ontbijt! in dat gedeelte hadden we een prachtige soort veranda met warme en koude dranken , koekjes...., een apart zwembad met ligzetels, zeer proper onderhouden. het eten was niet zo uitgebreid als in vele hotels, maar wel zeer lekker, was wel altijd buiten eten , zowel 's morgens, 's middags als 's avonds, maar bij ons was het zeker geen probleem, was prachtig weer.het hotel ligt in een kalme buurt maar je kan overal naartoe met de bussen en wij huren steeds een auto, dus geen probleem, halte bus vlak aan hotel , zijn zo naar chania gewweest, zeker de moeite waard. kortom, wij hadden hier een super vakantie vorig jaar en nu gaan onze vrienden eind september naar daar, keuze met jetair, wij waren er met sunjets, prima organisatie !

  • Verbleef Oktober 2013, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank lieve358
Brussel, België
Niveau bijdrager
7 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 8 augustus 2014

Reis geboekt via TravelBird. Propere kamer met uitzicht op de bergen. Niet te veel volk in het hotel. Men kon steeds buiten eten en er was ook steeds plaats op het terras, geen wachttijden dus. Afwisselende buffetten, voor ieder wat wils. Ruime keuze uit vis, vlees, pasta,...Om een fijne plaats aan het zwembad te hebben, legden vele mensen vooraf hun handdoeken. Niet echt nodig omdat je steeds plaats had maar wel interessant indien je een top-plaats wil. Fijne animatie doorheen de dag aan het zwembad. Ook wel tof dat je voor het hotel een bus kon nemen naar Chania (25min). Tickets koop je best in hotel want duurder op de bus. Wi-Fi heb je in de kamer en in de lobby. Dit hotel is ons zeer bevallen. Ik zou zeker kunnen terug gaan.

  • Verbleef Juli 2014, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
3 Bedank Stenier
De Pinte, België
Niveau bijdrager
11 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 26 juni 2014

Wij boekten een weekje Kreta in hotel Panorama ,,gelukkig tegen een voordelige prijs via Travelbird De kamers waren ok en we hadden een groot terras dat echter uitkeek op een parking en in de verte de bergen , maar dat vonden we niet zo erg aangezien we de morgenzon hadden en het dus redelijk koel was op ons extra groot terras . Het eten was zeker geen 5 * waard maar we vonden wel altijd iets dat we ok vonden .

  • Verbleef Mei 2014, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Yolande-605
Brussel, België
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 6 augustus 2013

Voor we naar het Panorama hotel in Kreta vertrokken hebben we enkele keren deze website bekeken voor de reviews. Oef dachten we, het ziet er goed uit… Helaas… toen we daar ’s avonds aankwamen mochten we meteen naar onze kamer (in het Blue gedeelte met gedeeld zwembad). We moesten onze identiteitskaart even achterlaten aan de receptie en voor we gingen eten mochten we deze weer oppikken. In dit hotel werken ze niet met polsbandjes om te laten zien dat je all-in bent. Hier werken ze met een kaart (bankkaartgrootte). Als hierop dan ook nog een sterretje staat, dan heb je meer ‘rechten’ als gast in het Blue gedeelte van het hotel. Terug naar de kamer, hoewel ze ergens in de reviews zeggen dat het een vernieuwd gedeelte is, is het interieur erg verouderd. De sleutel van de kamer is nog echt een sleutel (ipv een kaart zoals dat tegenwoordig is). De kamer op zich was wel proper, maar erg basic voor dan uiteindelijk een superieure kamer te zijn. Bij het aankomen kregen we een fruitmand op de kamer (zoals beloofd), maar de fles wijn was niet aanwezig. De dagelijkse krant die bij de kamer hoorde was één gemeenschappelijke krant voor heel het Blue gedeelte dat in de poolbar van het gedeelte moest blijven. Dus nadat we naar onze kamer zijn gegaan, mochten we gaan eten. Dit deden we met deftige kledij, aangezien dit moest. Eens in het restaurant zagen we al dat dit blijkbaar niet het geval was. Alle mannen gingen eten in short. Enkele hadden zelfs hun zwemslippers nog aan. De vrouwen waren ook nog steeds gekleed alsof ze aan het strand lagen. Dus de deftige kledij (lange broek voor de mannen) moest niet. Nochtans bij het binnenkomen van het restaurant hing er een bordje dat dit wel verplicht was… Eens we ons eten gingen halen viel het ons op hoe klein het buffet wel is. In andere hotels heb je een groot buffet (wel vaak 2 rijen maar met hetzelfde). Hier dus niet. Je hebt wel iets van keuze, maar helemaal niet veel. Maar oké, daar konden we mee leven. Waar we niet mee konden leven was dat het eten koud was. Niets zo vervelend als koud vlees moeten eten, terwijl dit eigenlijk warm moest zijn. Zelfs de frieten en kroketten waren koud. Wat we later die week merkten was dat ze bij de ‘showcooking’ fornuis alles opbakte, en dan in een grote kom legden. Wanneer het vlees dat je al kon nemen dan eindelijk op was, plaatste ze het ondertussen al koud geworden vlees in de bain marie waar je dan je vlees kon nemen. Het middageten en avondeten was in hetzelfde restaurant, dus steeds klein buffet en koud eten. Omdat je een sterretje op je all-inkaart had mocht je in de mainpoolbar ontbijten. Ook hier was het eten koud (toch het spek, de pannenkoekjes, de wafeltjes…). Je kon eieren vragen dat ze op dat moment dan bakte, dus dat was wel warm. Wij hebben vooral gewoon toast met choco/confituur gegeten als ontbijt. In het Blue gedeelte had je een eigen ‘bar’ waar je je drank kon gaan halen. Die mocht je ook meenemen naar je kamer. Je had hier koffie en frisdrank. Dit was in self-service vorm. Als je bediend wou worden en een cocktail of bier wou, moest je naar de mainpoolbar gaan. Wij vonden dat er op z’n minst wijn of bier mocht zijn in de poolbar van het Blue gedeelte, uiteindelijk is het adults only…. Oké, dit over het eten en het drinken. Nu nog even iets over de vriendelijkheid en gastvrijheid van het personeel…. In vorige reviews las ik dat je goed ontvangen werd door een zekere Lia in het Blue gedeelte. Ze maakte je wegwijs doorheen het hotel enz. Wel, ik heb er niets van gemerkt, ze zei nog eens geen goedendag tegen ons de eerste keer. Misschien omdat we een jong koppel zijn? De commentaar dat je geen 2de drankje krijgt in het restaurant klopt volledig. Soms was het al moeilijk om een eerste drankje te krijgen. Het personeel van het restaurant zat meer onderling te praten, dan met de gasten bezig te zijn. Ze zagen nochtans dat er gasten aan een tafel waren gaan zitten, maar toch kwamen ze niet. Één van de obers zei dat dit kwam omdat de mevrouw die ons zag geen Engels spreekt…. Er was slechts één ober die wel werk zag en behulpzaam was. Hij liep de hele tijd rond en kwam meteen de borden afruimen. Zijn naam weet ik niet, maar als je erheen gaat weet je meteen over wie ik het heb. Zoals in de meeste hotels heb je ook verantwoordelijke. Ook hier was dit het geval. Er waren twee verantwoordelijke voor het restaurant, maar echt vriendelijk waren ook zij niet. Jammer… Zouden wij terug gaan naar dit hotel? Neen! Zouden wij dit hotel aan iemand aanraden? Neen! Het enige positieve aan dit hotel was het feit dat we een gedeeld zwembad aan de kamer hadden.

  • Verbleef Juli 2013, bezocht met een partner
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 2 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
3 Bedank Anne R
Jonkershove
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 25 juli 2011

Ben er met mijn vriendin geweest met het vooruitzicht er een prachtige reis te maken maar het is helaas volledig anders verlopen. Wel een mooi uitzicht en propere kamers maar verder voor de rest een dikke nul. Het is eten was er erbarmelijk. Altijd hetzelde goedkope eten zoals: hamburgers, pitta's, hot-dogs, kip en rijst het dessert 4 soorten vruchten (banaan, appel, appelsien en af en toe eens een nectarine. Wij zullen er zeker nooit meer teruggaan. Voor mij persoonlijk mogen ze dit hotel verwijderen uit de brochures ofwel quoderen naar een 3* hotel. Echt een schande

  • Verbleef Mei 2011, bezocht met vrienden
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
4 Bedank DjRudi
Aalst, België
1 beoordeling
3 van 5 sterren Beoordeeld op 2 juni 2011

Dit hotel is geen 5* waard. De kamers waren ruim en verzorgd,prachtig zicht op de stad Cania.Maar, het eten was altijd hetzelfde,geen afwisseling,als voorgerecht hoofdzakelijk bonen,als hoofdgerecht meestal kip, de rest was niet te eten,varkensvlees en runds waren nooit gaar. Onze klachten naar de hostes toe werden afgewimpeld.Op de BBQ hadden we ons verheugd, maar was een grote flater!!!

  • Verbleef Mei 2011, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Hygiëne

Nuttig?
Bedank myriam47

856 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (442)
Bekeken
Kamer/suite (43)
Bekeken
Zwembad/strand (89)
Bekeken
Hotel & terrein (87)
Bekeken
Dineren (23)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (36)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (3)
Bekeken
Badkamer (2)
Bekeken
Overige (159)

Expertfoto’s: Gemaakt door TripAdvisor-reisexperts

Bekeken
Alle expertfoto’s (379)
Bekeken
Voorzieningen (52)
Bekeken
Strand (17)
Bekeken
Executive-suite, benedenzwembad (14)
Bekeken
Executive-suite met balkon (67)
Bekeken
Hoofdzwembaden (40)
Bekeken
Privé zwembad (20)
Bekeken
Restaurants en bars (67)
Bekeken
Het hotel (102)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (35)
Bekeken
Hotel & terrein (11)
Bekeken
Dineren (9)
Bekeken
Zwembad/strand (6)
Bekeken
Kamer/suite (8)
Bekeken
Overige (1)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Galatas in overweging
op 4.9 km afstand
Samaria Hotel
Samaria Hotel
nr. 5 van 114 in Chania
5.0 van 5 sterren 279 beoordelingen
op 4.8 km afstand
Casa Delfino Hotel & Spa
op 2.7 km afstand
Amalthia Beach Resort
Amalthia Beach Resort
nr. 18 van 114 in Chania
4.5 van 5 sterren 372 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 130.9 km afstand
Creta Maris Beach Resort
Creta Maris Beach Resort
nr. 11 van 182 in Chersonissos
4.5 van 5 sterren 1.870 beoordelingen
op 4.7 km afstand
Porto Platanias Beach Resort & Spa
op 11.1 km afstand
Louis Creta Princess Beach Hotel
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf