Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

Seabel Aladin Djerba

Prijzen weergeven
Nr. 1 van 8 hotels in Aghir
Certificaat van uitmuntendheid
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Professionele foto's
Seabel Aladin Djerba
Seabel Aladin Djerba
Panorama’s (5)
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"containerClass":null,"scriptFlags":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

962 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Niveau bijdrager
8 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
Beoordeeld op 4 december 2014

het is een proper hotel. de kamers worden elke dag gepoetst. zoals overal in Djerba is het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De stoelen in de bar vind ik zelf niet zo gemakkelijk om in te zitten. het eten is vooral westers gericht. er waren ook tunesische specialiteiten, maar niet uitgebreid. er was voldoende om elke dag iets anders te eten. Prijs kwaliteit is het zeker geen slecht hotel.

  • Verbleef November 2014, bezocht alleen
    • 4 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 5 van 5 bollen Locatie
    • 4 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Annemie V
Gent, België
Niveau bijdrager
86 beoordelingen
15 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
Beoordeeld op 24 juli 2014 via mobiele applicatie

Hotel zelf, vooral de inkom is mooi ingericht. Toen we hotel verder kennismaking maakten, zijn er wat opmerkingen... Het eten zijn echt nul, smaakloos! Echt bwa.. Vooral ontbijt wel lekker, maar jammer geen lekkere koffie, choco, kaas.. Ze hebben blijkbaar geen kaas, volledig smaakloos. Geen wifi in de kamers we moesten naar de inkom gaan, daar is enkel wifi beschikbaar. De dranken zijn alles 'fake', jammer ! Mijn vriend wou lekkere bier bestellen maar blijkbaar zonder alcohol.. Oud en lelijk handdoeken te huur voor de zwembad-zee.. Personeel wel vriendelijk! Lekkerrrrrrr pancake te verkrijgbaar in de namiddag van 16-18u. Goede animatie voor de kinderen ! Aan de zee zijn de Tunisiers zo vervelend om dingente verkopen zoals hoeden, sigaretten,...niemand neemt geld overal mee bijall-inclusive hotel he.. Ik geef hotel 5/10. Vooral het eten en dranken zijn afschuwelijk! Meer 

Nuttig?
Bedank Sandy V
Antwerpen, België
Niveau bijdrager
5 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
Beoordeeld op 7 oktober 2013

Als reisprofessional kom ik jaarlijks in talrijke hotels voor inspecties. Hier ging ik privé met vrienden voor een weekje om daarna nog een weekje in Club Med te verblijven. Ik was ronduit gedegouteerd! Kamers middelmatig maar niet proper(vieze vingers op deuren en klinken, soms niet gekuisd...enz) maar dat neem je er dan nog bij...je bent toch nooit op je kamer. Maar het restaurant was ronduit vies: tafels werden nooit afgekuisd, wijnen werden bij mekaar gegooid in flessen, personeel doet wat ze moeten doen en daar blijft het dan mee... Zelf enkele keren met de directeur gesproken maar die trekt hem van de hele zooi weinig of niets aan. Je moest ook steeds aan het personeel alles minstens 3x vragen(en dit in het vlekkeloos Frans als Belg zijnde!). Tuinen wel mooi onderhouden, zwembad proper en strand aangenaam en dagelijks gereinigd. Maar het complex zelf(dus ook de bungalows) hebben zeker al langs de buitenkant en serieuze opknapbeurt nodig! We hebben ons niet mateloos geïrriteerd dankzij het leuke gezelschap maar toen zij vertrokken waren wij toch zeer blij om naar Club Med te gaan. Ik ben niet moeilijk in eten en in tal van all inclusives moet je de buffetten eerst wat leren kennen om er jouw smaken uit te halen maar hier vond ik alles flauw en lauw smaken. Uiteraard waren mijn smaakpapillen minder geprikkeld door de hygiëne... Beste mensen...er zijn er betere op dit toch wel leuke exotische eiland

  • Verbleef September 2013, bezocht met vrienden
    • 2 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 bollen Locatie
    • 3 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 bollen Kamers
    • 1 van 5 bollen Hygiëne
    • 1 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank David D
Amsterdam, Nederland
Niveau bijdrager
26 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
Beoordeeld op 22 september 2013

Het complex is mooi, strand is heerlijk en de zon ook, maar het personeel van het hotel is werkelijk onbeschoft. Net terug na een week en ook helemaal klaar met hun idee van gastvrijheid en service. Ongehoord! spreken alleen frans en weigeren ook elke andere taal. Je wordt volkomen genegeerd als ze merken dat je weinig frans praat en niet gediend bent van hun 'manieren'. Toen ik vroeg hoe het zat met de kamers (wij kregen niet wat we gereserveerd hadden) zei de receptionist....wat wil je dan een kamer boven de discotheek? Eten was prima, de tunesische keuken is nou eenmaal niet zo geweldig,maar er was dagelijks erg veel keus, alleen wel dringen om een tafeltje. In september is het franse boeren bejaardentijd dus daar moet je tussen passen. En daar past niemand tussen, tenzij je bejaard bent en frans en het fijn vindt om door jonge animatoren in de maling te worden genomen. Het liefst zitten deze bij hele oude duitse/franse /zwitserse dames op het strandbedje te kwijlen 'ich leibe dich' in de hoop een paar dinar te krijgen. Nee, nooit meer zoals iemand hiervoor ook al zei. Ik kan me overigens bijna niet voorstellen dat dit tekenend is voor Tunesie, volgens mij lag het aan het gebrek aan leiding van het hotel.

  • Verbleef September 2013, bezocht met vrienden
    • 1 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 3 van 5 bollen Locatie
    • 2 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 bollen Kamers
    • 2 van 5 bollen Hygiëne
    • 1 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Simonida P
Genderen
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 12 september 2013

Strand mooi. Kamer stonk en bedden te kort. Animatieteam is er alleen voor de frans-talige bezoekers. Andere talen spreken ze niet en ze laten je ook links liggen als ze merken dat je geen frans spreekt. Misschien dat ze in plaats van arrogant rond te lopen eens een cursus engels of duits zouden moeten doen. Voorstellingen 's avonds ook alleen in het frans. Eten zeer wisselend, de ene dag goed en warm, de andere dag koud. De openbare toiletten bij zwembad en zee erg smerig. De fransen zijn viespeuken, maken er een zooitje van!! Neem een frans woordenboek mee, want die frans-taligen spreken werkelijk geen woord over de grens! Zelfs het personeel achter de receptie spreekt maar gebrekkig andere talen. Zeer slecht voor een internationaal vakantiepark!

  • Verbleef Augustus 2013, bezocht met een partner
    • 1 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 3 van 5 bollen Locatie
    • 2 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 bollen Kamers
    • 3 van 5 bollen Hygiëne
    • 2 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Mariken V
Maastricht, Nederland
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
Beoordeeld op 10 juni 2012

Zeer mooi aangelegde accomodatie, en vriendelijke service (ontbijtbuffet vanaf 4 uur! makkelijk als je een trip boekt), zwembad onverwarmd, toen we er waren veel wind en hoort bij Djerba) en na 17 uur geen zon meer. De lunch- en dinerbuffetten zijn eentonig en veel inheemse gerechten. In het hoofdgebouw werkte de airco niet; in de tuinkamers wel, maar verschillen onderling zeer veel in grootte. De receptie houdt rekening met je kamerwens. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Veel animatie maar alles franstalig. Elke dag fitness en spel vanaf 10 uur tot 13, en vanaf 15 uur op het strand. s'Avonds dansen voor het eten en elke avond live-muziek. Disco in het gebouw tot de vroege uurtjes (soms 4 uur) en bar sluit om 24 uur. Veel fransen in het hotel. We hebben een trip geboekt ter plekke, dat zou duitstalig zijn, maar ook enkel frans, dus tweedaagse safari naar Tozeur werd een ramp. We boekten bij Neckermann Dld, Thomas Cook.

  • Verbleef Mei 2012, bezocht met een partner
    • 4 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 3 van 5 bollen Locatie
    • 4 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 bollen Kamers
    • 4 van 5 bollen Hygiëne
    • 5 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank M K

1.459 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (1123)
Bekeken
Zwembad/strand (301)
Bekeken
Dineren (54)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (58)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (45)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (178)
Bekeken
Kamer/suite (97)
Bekeken
Badkamer (5)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (5)
Bekeken
Overige (380)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (279)
Bekeken
Voorzieningen (51)
Bekeken
Strand (19)
Bekeken
Bungalow-kamer (42)
Bekeken
Binnenzwembad (8)
Bekeken
Zwembad (20)
Bekeken
Residence-kamer (41)
Bekeken
Dineren (57)
Bekeken
Het hotel (41)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (57)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (1)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (6)
Bekeken
Zwembad/strand (8)
Bekeken
Overige (42)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Aghir in overweging
op 8.6 km afstand
SENTIDO Djerba Beach
SENTIDO Djerba Beach
nr. 4 van 108 in Djerba
1.322 beoordelingen
op 7.3 km afstand
Djerba Plaza Hotel & Spa
op 13.0 km afstand
Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 5.9 km afstand
Vincci Helios Beach
Vincci Helios Beach
nr. 1 van 46 in Midoun
1.494 beoordelingen
op 2.4 km afstand
Hotel Bravo Djerba
Hotel Bravo Djerba
nr. 39 van 108 in Djerba
150 beoordelingen
op 10.4 km afstand
Caribbean World Djerba
Caribbean World Djerba
nr. 6 van 46 in Midoun
845 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Zwembad
  • Aan het strand
  • Restaurant
  • Gratis parkeren
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Gratis ontbijt
Over de gelegenheid
  • Aan het strand
  • Rolstoeltoegang
  • Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Activiteiten
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Hot tub
  • Golfbaan
  • Tennisveld
Kamertypes
  • Gezinskamers
  • Kamers toegankelijk voor mindervaliden
In je kamer
  • Airconditioning
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Openbare wifi
Services
  • Gratis parkeren
  • Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
  • Vervoer van/naar luchthaven
  • Gratis ontbijt
  • Stomerij
  • Vergaderkamers
  • Wasservice
  • Meertalig personeel
  • Babysitting

Aanvullende informatie over Seabel Aladin Djerba

Adres: Hotel Zone, Aghir, Djerba 4116, Tunesië (Voorheen Eldorador Aladin Djerba)
Locatie: Tunesië > Gouvernement Médenine > Djerba > Aghir
Prijsklasse: € 36 - € 439 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Seabel Aladin Djerba 3*
Aantal kamers: 318
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, Booking.com, Priceline, Travelocity en Odigeo, dus je kunt je reserveringen bij Seabel Aladin Djerba met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Eldorador Aladin Hotel Djerba
Eldorador Aladin Resort Djerba
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Seabel Aladin Djerba en andere reizigers.
55 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Seabel Aladin Djerba
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“ik denk dat alle kamers prima zijn. Het complex is mooi en ruim opgezet.”
 van 5 bollen simonidap, 22 sep 2013 | Beoordeling lezen
“Neem je eigen bed mee.”
 van 5 bollen marikenv2013, 12 sep 2013 | Beoordeling lezen
“Vraag aan de receptie om de juiste kamer, en zorg dat je franstaig bent voorbereid. Het hotel heeft een oosten ligging tov het strand, dus aan je balkon heb je niet veel tenzij je in de tuin een bungalow hebt (zelfde prijs!). Geef de eerste dag fooien, dan is het personeel nog bereidwilliger (met 1 dinar geef je 50 ct), da's een uurloon ter plaatse.”
 van 5 bollen 328MK, 10 jun 2012 | Beoordeling lezen
3 van 3
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf