Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Sirena

Delen
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Over
Voorzieningen van accommodatie
Restaurant
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen
Middenklasse
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
Routebeschrijving
Internationale Luchthaven Mihail Kogalniceanu58 km
Alle hotels in de buurt bekijken
Beoordelingen (19)
Beoordelingen filteren
6 resultaten
Waardering van reizigers
0
2
2
2
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
0
2
2
2
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 6 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 29 augustus 2016

Ik verbleef voor 2 nachten in dit hotel met mijn gezin (vrouw en 6 jaar oude dochter). We zagen het (van buiten) een paar jaar geleden tijdens een bezoek aan Saturnus en sinds we hebben ons beloofd dat we op een dag zal de check-in....Als ik zou willen schrijven over mooier een hotel uit mijn eigen land, dit is een grote teleurstelling voor vele, vele redenen. Dus laten we beginnen met de goede aspecten.... De dames van de receptie waren erg vriendelijk en bereid om te helpen, op voorwaarde dat ze een kamer met een mooi uitzicht op het strand, net zoals wij hen vroegen. De kamer was schoon maar vrij klein met card-toegang en relatief moderne meubels en het had een balkon met een verbazingwekkende directe zie uitzicht vanaf de 10e verdieping. Nu, de niet zo goede aspecten... We hadden te achterhalen hoe u de extra (extensible) bed voor het kind als de kamer was uitgerust voor slechts twee personen (handdoeken, dekens, kussens enz.) hoewel in onze boeken bestellen wij hebben duidelijk vastgesteld wij zijn twee volwassenen met een 6-jarige kind. We waren een beetje geschokt door hun "ouderwetse systeem" dat verstrekt papieren tickets voor zwembad entree en ontbijt. We hebben niet gezien , omdat we kinderen waren in het communistische tijden. By the way, de witte zwembad stoelen waren erg vies, maar het water leek schoon. De enige maaltijd die we geprobeerd te serveren bij het hotel was het (inbegrepen) ontbijt. Ik zeg we hebben geprobeerd omdat dat ontbijt was een farce dat ook leken op de ouderwetse communistische hotels uiterst arme en niggardly gemaakt. Het was zo slecht dat de tweede dag hebben we besloten om het overslaan. Een ander vervelend aspect is het betaald parkeren voor klanten. Anyway, het was niet veel voor ons omdat we net bleven twee nachten. De liften waren de belangrijkste reden van ergernis, als hun software is een zeer raar, waardoor onaanvaardbare wachttijden in de voorkant van de lift deur, vooral bij peek uren (bijv. wanneer iedereen was naar het restaurant) Een andere rare procedure voor 2016 is dat bij het uitchecken moet u wachten tot de vloer meid moet bevestigen dat er niets ontbreekt van de kamer naar de receptie. Het is waar dat tot 26 jaar geleden dat vroeger een normale praktijk in Roemeense hotels... maar, in godsnaam, je hebt al mijn persoonlijke gegevens moet iets te ontbreken, kon je niet Stuur gewoon een factuur naar de klant postadres???!!! Ik lieve zeggen dat deze procedure is nogal beledigende voor de klant, vermoeden dat het misschien een potentiële dief... Ik en mijn vrouw zelfs ontwikkelde een theorie die in feite zijn we het probleem, dat we niet in staat zijn genieten van de inspanning om opnieuw de communistische '80, en deze mensen proberen zo hard te doen... Het misschien ok voor oudere mensen die komen om te verblijven in dit hotel met een voucher staat, weten we niet... maar we zullen zeker niet terugkeren ook hier binnenkort.Meer

Beoordeeld op 31 juli 2015 via mobiele applicatie

We verbleven in dit hotel in juli voor 7 dagen, met ontbijt inbegrepen. Beginnend bij binnenkomst besef je dat het is 3 sterren reductie tot hotel. Bij de receptie ontvangt u een dame zonder klant belangstelling. Je laat de stukken van het reisbureau en wachten...tenminste één uur, als u de fout van afgelopen weekeinde komen. Bij het ontbijt zijn er niet veel keuzes, een aantal van de gerechten hoeft niet te worden geserveerd in de ochtend. Gesauteerde kip lever, hersenen en ui, sommige voorgerecht salades en meer. U kunt zelfs ei schelpen in de roerei ( zie de foto's). Ik geserveerd lunch en diner in het restaurant soms. goede prijzen, maar evenzo paar keuzes. housing voorwaarden zijn goede hygiëne hetzelfde, geen commentaar. Koud water is waarschijnlijk zwembad verwarmd door de zon. Zeer mooi uitzicht. PS gebruik maken van de trap niet de liftenMeer

Beoordeeld op 16 juli 2015 via mobiele applicatie

Ik gebruik hier te verblijven telkens als ik naar Saturnus komen. Het is een goede keuze, eenmaal nam ik de inclusief ontbijt ... Op een schaal van 1 tot 10 wordt de keuken ding krijg 7. Een gebrek aan variatie in menu. Elke ochtend dezelfde...eten. Over de kamers, heb ik geen klagen!!! Schoon, groot met mini-koelkast en airconditioning. De badkamer ... schoon en modern. Mini-TV ook. Wat te zeggen ... voor mij is het een emotionele keuze.Meer

Beoordeeld op 19 augustus 2013

Ik had een 4 nacht vakantie op dit hotel deze maand en ik kan zeggen dat ik zal nooit deze ervaring herhalen. Het uitzicht is geweldig inderdaad maar de minpuntjes zijn te veel te compenseren met dit: - slechte slecht ontbijt ( slecht uit en...proeverij dingen om te eten, geen vruchtensappen, water alleen op dispensers) - weggelokt personeel op het restaurant - De kamer was helemaal niet schoongemaakt en de handdoeken werden niet gewijzigd - zijn de liften traag ( ook te wijten aan weggelokt toeristen kan ik zeggen) - De prijs is te hoog voor wat ze bieden als hotel ( accommodatie en restaurant). Als u maaltijden voorkomen op dit hotel dan DOEN ..Meer

Beoordeeld op 26 augustus 2012

Als u op een bovenverdieping ondergebracht zijn ziet u de zonsopgang vanaf uw balkon. Het is onlangs gerenoveerd, maar de meiden zijn zeer weinig voor het grote aantal kamers, zodat de kamers zijn zeer zelden schoongemaakt. dat is niet zo geweldig! De badkamer heeft een...slechte geur, maar het heeft een droger en bijna alles wat je nodig hebt. Wanneer de wc-papier voorbij is, u ook vragen naar de meid voor een vulling. U hoeft geen lunch of neem de diner in het restaurant van het hotel, want er is heel veel restaurants in de omgeving zijn. Plus: het uitzicht is adembenemend, het is zeer dicht bij de zee. Min: je moet vragen de meid om het schoon, trage lift, gemiddeld ontbijt.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Sirena.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 49 - US$ 85 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
RoemeniëZuidoost-RoemeniëSaturn
AANTAL KAMERS
250
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding