We reisden vanuit Portland, Maine (VS!). Dit boetiekhotel heeft zoveel te bieden. De kamers waren ingericht met moderne kunst en een Scandinavische sfeer. We verbleven in de villa, die een grote 1 - slaapkamer (kingsize bed) + woonkamer (met grote bank) + volledige keuken biedt. Het hotelpersoneel was gastvrij en meegaand bij aankomst; ze lieten ons 6 uur eerder inchecken (na een nachtvlucht). Dit hotel is het meest geschikt voor koppels of een uitje met vrienden; Ik zou het niet aanraden voor een gezin met kleine kinderen. Het is gewoon niet de plaats of omgeving voor dat soort energie. Ik zou zeker aanraden om een auto te huren, aangezien er geen gemakkelijk toegankelijk openbaar vervoer naar het hotel is. Het is ongeveer 30 minuten rijden vanaf de luchthaven. Het ontbijt is inbegrepen bij het verblijf - het is een volledige maaltijd+. We hadden elke ochtend een lekkere omelet. De barcocktails waren leuk en uniek, het uitzicht op de oceaan was groots (als de mist wegbrandt), en het dinermenu - hoewel eenvoudig - is goed samengesteld en plezierig. We hadden de vis van de dag, kip Caesar, de varkenshalsband en de octopus. Geniet van een spabehandeling. Elke dag kunt u het spa-circuit (warm zwembad, Turkse baden en sauna) voor een uur reserveren (privé). Het kijkt uit over het buitenzwembad en de oceaan. Beveel ten zeerste aan - en probeer uw uur rond zonsondergang te boeken - de uitzichten waren prachtig! #Gouden uur. Onze enige wens is dat de twee golden retrievers vaker in de buurt waren! Zou het ten zeerste aanbevelen en zou zeker terugkomen. Bedankt voor het geweldige verblijf!…
Als pasgetrouwd koppel kwamen we volledig onvoorbereid aan op de Azoren en in Sensi hotel. Maar meteen werden we onder de vleugels genomen van het fantastische team. Cristiana bezorgde ons eerst een mooie tour van het verblijf. Om vervolgens ons een huurauto te regelen en tal van activiteiten in te boeken voor ons. We hoefden ons echt over niks zorgen te maken. De locatie is zeer rustig met een ongelooflijk uitzicht op de oceaan. De kamers zijn voorzien van alles wat je nodig hebt. Even bellen naar de receptie en je hebt meteen ook een plaatsje in het restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Ook het ontbijt was telkens opnieuw om van te smullen en tot in de puntjes verzorgd. Het (niet verwarmde) zwembad is niet behandeld met chloor, maar met zout. Echt heerlijk om te kunnen zwemmen zonder een geur de chloor en met zicht op de Atlantische oceaan. Wil je het toch liever iets warmer kan je het binnenzwembad met hamman en sauna reserveren. We krijgen ook enkele massages van Sylvia, wat ongetwijfeld de sterkste vrouw van het eiland moet zijn. Wat een geweldige massages! Er hangt een zeer gemoedelijke een relaxte sfeer waardoor je perfect kan ontspannen. Tussendoor even wat ravotten met de honden (Guga & Mico) maakte het voor ons extra leuk. Mochten we kunnen, we zouden ze meegenomen hebben in onze koffers :) We willen eigenlijk nu al terug… En oh… proef zeker de Sensi cocktail!…
De plek zelf is al heel bijzonder en heeft uitstekende faciliteiten en aanbiedingen, maar het personeel dat supervriendelijk, warm, eerlijk, echt is en werkt als een gezin, is de echte onderscheidende factor. We hebben daar ter plaatse veel gepraat tijdens diners en ontbijten, en we hebben zoveel geleerd over de Azoren, het eten en de wijn, de plaatsen om te bezoeken en tegen die tijd. Ze hielpen ons ook met enkele restaurantreserveringen. We hadden geweldige diners ter plaatse, een paar lunches gecombineerd met een aantal cocktails (trouwens, niet-alcoholische zijn echt geweldig!). We hebben ook genoten van een langzaam ontbijt, op een à la carte manier - erg lekker! We hadden de kamer met een klein zwembad (erg warm en gezellig!) . De mogelijkheid om het binnenbad en de sauna's te reserveren werkte ook goed op de regenachtige momenten. Helaas hadden we geen tijd voor spabehandelingen. Het hotel heeft gemakkelijk parkeren en ook snelle toegang tot de hoofdweg, met slechts 30 minuten naar Ponta Delgada. We zouden absoluut graag terugkomen, dezelfde kamer en nogmaals genieten van de prachtige zonsondergangen. . Een zeer gedenkwaardig verblijf! Wat te verbeteren Aangezien de plaats nog nieuw en volwassen is, zou ik een paar punten willen voorstellen, gebaseerd op persoonlijke ervaringen en wat we hebben gezien in vergelijking met andere plaatsen op de Azoren. - voeg een espressomachine toe aan de kamers (naast al beschikbare theefaciliteiten) - zorg voor een naadloze ervaring tussen het lunchmenu (tot 18.00 uur) en het dinermenu. Op zo'n kleine boetiekplek voelt deze beperking kunstmatig aan en er zijn een aantal echt goede gerechten op het lunchmenu die uitstekend geschikt zijn voor het avondeten - doe een dienst bij het zwembad. Nu, om iets van de bar te krijgen, moet je daarheen gaan en het vragen. In plaats daarvan zou een kleine elektronische bel, plus een regelmatige check-in van het zwembad door het personeel, de zaken aangenamer maken. - meer variatie op de dinerkaart, inclusief echte dagschotels (anders hadden we dezelfde vis meerdere dagen dagschotels. . ) En eigenlijk, om echt meer verse vis/zeevruchten op de kaart te hebben. - heb meer vrijgevigheid - kleine hapjes bij het afslaan, regelmatige verversing van fruit in de kamer, enz. Vijf sterren is vijf sterren, punt uit. - de accommodatieprijzen verhogen, om ze geschikter te maken en in overeenstemming te brengen met een 5-sterren boetiekervaring…
Sensi is een jong en prachtig hotel met een rustieke/eigentijdse uitstraling en een zeer vrolijke sfeer. Het heeft ook een prachtig uitzicht over de Atlantische Oceaan. We vonden de eigenaren en het voltallige personeel buitengewoon hartelijk en behulpzaam; ze lieten ons echt als speciale gasten voelen. We waardeerden ook privévoorzieningen zoals het binnenzwembad en de sauna. De ontbijten waren erg lekker en uitgebreid en de gastronomische keuken was uitstekend. We willen onze oprechte dank betuigen aan de volgende medewerkers (moge God jullie allemaal zegenen): - Christiana, Joana & Francisco (receptie) - Rafaella & Joana (ontbijt) - Nicole, Raquel & Tony (diner) - Miguel & Teresa (onwers) P. S. Pas op voor Teresa's aanstekelijke joviale houding! :) Steve & Anastasia
Ik weet echt niet waarom dit hotel zoveel uitstekende recensies krijgt. . . . . . . . ja, het heeft een prachtig uitzicht op de Atlantische Oceaan, het personeel is over het algemeen behulpzaam en de kamers zijn van een goede grootte. . . . MAAR - JE MOET EEN AUTO HEBBEN. . Het hotel ligt op een kwartier lopen van de dichtstbijzijnde bushalte en de bussen rijden gemiddeld elke twee en een half uur. Taxi's zijn niet goedkoop. We konden via het hotel een auto huren voor 50 euro per dag, wat goedkoop is voor het eiland, maar het was goedkoop omdat onze auto was ingedeukt en bekrast en meer dan 65.000 kilometer op de teller had, dus het was niet het premium staat. De goedkoopste alternatieve huuroptie die we vonden was 65 euro per dag in Ponta Delgada (dat is een taxirit van 30 euro), dus voor een tweedaagse huur met benzine erbij betaal je meer dan 100 euro per dag. - De kamers adverteren koffie- en theefaciliteiten. We hadden een waterkoker en twee theezakjes - geen melk, geen koffie, geen koekjes. . . . . . De kamers hebben beperkte opbergruimte. We hadden een enkele kledingkast waar we een paar items konden ophangen, maar er waren geen extra ladeblokken, dus de rest van onze kleding moest in een koffer blijven voor de duur van ons verblijf van twee weken - De eigenaren zijn erg vriendelijk en betrokken, maar ze hebben twee honden die tijdens de maaltijden vrij rondlopen in het restaurant - Het eten was van een redelijke kwaliteit, maar de vijf hoofdgerechten in het restaurant veranderden nooit terwijl wij er waren. Een vier- of vijfsterrenhotel zou veel meer variatie en keuze hebben - Het eten en drinken zijn over het algemeen te duur, zowel in het restaurant als in de bar, en er zijn geen gratis snacks (noten/chips) die een hotel van topkwaliteit zou bieden - De spabehandelingen zijn te duur en de spa (stoombad en sauna) heeft geen sanitaire voorzieningen of vers water - U kunt het binnenzwembad op uurbasis boeken, wat een vreemd arrangement lijkt totdat u de grootte ervan ziet - meer dan vier mensen tegelijk zouden zich krap voelen Ik beoordeel dit als een driesterrenhotel - het is comfortabel, heeft een prachtig uitzicht en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een verblijf van drie of vier dagen zou waarschijnlijk een aangename ervaring zijn, maar we hadden veertien nachten geboekt en - met de beperkte faciliteiten en de slechte variëteit / keuze aan eten - verlieten we het hotel volkomen teleurgesteld…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding