Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Lindos Imperial Resort & Spa

Reiziger (2644)
360
Panorama’s (10)
Video's (1)

Over

Nr. 10 van de 17 hotels in Rhodes-Stad
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Tennisbaan
Oppas
Parkeerplaats
Wifi
Openbare wifi
Internet
Sauna
Zwembad voor volwassenen
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Waterpark
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Conciërge
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Airconditioning
Privébalkon
Koelkast
Flatscreen-tv
Veilig
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op berg
Uitzicht op baai
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
2.652beoordelingen
593vragen en antwoorden
5kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.168
  • 831
  • 373
  • 159
  • 122
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Mijn echtgenote en ikzelf verbleven van 16 tot en met 23.10.2018 in het LINDOS IMPERIAL HOTEL te RHODOS (Griekenland). Het betrof een pakketreis in all-in in het 5 sterrenhotel. Wij moeten hierbij toch enkele minpunten aanhalen aangaande het geboekte hotel : -het hotel is zeker geen 5 sterren waard : de kamers zijn verouderd en de hygiëne laat te wensen over. De badkuip is verweerd en verkleurd en oogt niet proper. Bij de handdoekwissel bemerken we dat de handdoeken nog vlekken vertonen of ontkleuringen vertonen. Er worden verse handdoeken geleverd met gaten in. De minibar in de kamer maakt ’s nachts zoveel lawaai dat het beter is om de stekker uit het stopcontact te verwijderen. Er wordt niet dagelijks gepoetst in de kamer. -in het Main restaurant liggen er geen tafelkleedjes op de tafels, enkel ’s avonds een tafelloper en een linnen servet. ’s Morgens ligt er een plastieken place-mat op de tafel welke niet steeds proper te noemen is. Het eten is niet steeds voldoende warm (lauw) en er is onvoldoende variatie in de aangeboden gerechten. -Het bestek welke op tafel ligt is dikwijls niet proper. ‘s Morgens ontdekte ik nog een etensrest op een koffielepel welke op het schoteltje van mijn koffietas lag. Ik heb zonder opmerkingen te maken hierover de koffielepel aan de kant gelegd en dit werd blijkbaar opgemerkt door de ober APOSTOLIS, welke onze tafel had ingedekt. Blijkbaar kon hij dit niet waarderen en hij liet onze tafel volledig links liggen met een gezicht welke op onweren stond. Er werd niets meer afgeruimd van onze tafel en er werd ons ook geen koffie meer aangeboden. Wanneer wij betrokkene wilden aanspreken en vroegen om koffie bij de schenken negeerde hij ons gewoon. De rest van de reis hebben we de sectie alwaar Apostolis werkte in het restaurant steeds vermeden om geen nieuwe aanvaring te krijgen met betrokkene. -Twee dagen voor onze terugreis wilden we omstreeks 16.00 uur nog een aperitiefje drinken aan de activity pool alwaar een bar voorzien was. We vroegen de ober aldaar een Pina Colada en hij moest ons mededelen dat er geen meer voorradig was. Dan maar een Mojito gevraagd : ook niet meer voorradig. Dit kan gewoon niet bij een all-in formule aan een bar welke open is tot 18.00 uur en terwijl het hotel nog open is tot 13.11.2018. -De aangeboden dranken aan de verschillende bars waren ook meestal niet van goede kwaliteit en bevatten meer ijsblokjes dan iets anders. -De gemeenschappelijke toiletten waren ook dikwijls vuil en onhygiënisch. Dit was meestal te wijten aan vakantiegangers welke het niet nauw nemen doch wanneer ge dan het blad van de uitgevoerde reinigingen bekijkt ziet ge dat het afgetekend is tot bijvoorbeeld 16.00 uur terwijl het nog maar 14.00 uur is. Er was toch ook nog een groot pluspunt : Bij de main pool was de man die de bar aldaar uitbaatte, RAMAOS, een lichtpunt. Deze man verwende de gasten tot en met. Hij was joviaal, uiterst vriendelijk en voornaam. Een pluim voor deze man !!!!! Wij zijn personen welke niet vlug klagen over een hotel en hebben dit tot hiertoe nog nooit gedaan, doch nu moesten wij onze grieven verwoorden. Wij zullen dus zeker nooit meer teruggaan naar dit hotel en zullen het ten stelligste afraden aan onze vrienden en kennissen.
Meer lezen
Antwoord van Stamatis K, Lindos Imperial Resort & Spa team bij Lindos Imperial Resort & Spa
Gereageerd op 13 nov. 2018
Dear ronnytytgat10, Thank you so much for taking the time to share your valuable review. Having read your feedback we can only express our sadness for not being informed and not being able to make your stay an enjoyable one as we can assure you that it was not to our intention to make you feel bad or leave our hotel with such an unexpected unpleasant impression. The points you have raised are taken into consideration as our main priority is to satisfy our client’s requires and we will certainly attend to their improving. We hope to welcome you again soon. Kind Regards, Lindos Imperial Resort & Spa team
Meer lezen
Heel goed hotel,superweer vriendelijke bediening,zeker van semis,topkelner en altijd een vriendelijke lach en grap,eten veel variatie en zeker de thema restaurants,kortom heel leuke vakantie!!zeker een terugkomer 😊
Meer lezen
Antwoord van Stamatis K, Lindos Imperial Resort & Spa team bij Lindos Imperial Resort & Spa
Gereageerd op 3 jul. 2018
Dear Raymond T, We would like to thank you for taking the time and sharing your review on Trip Advisor. It is our pleasure to know that you have enjoyed our facilities and services. On behalf of all Lindos Imperial Resort & Spa staff, we would like to let you know that it was our pleasure to be our guest and how grateful we are for recognizing our efforts and services to our guests. We look forward to welcoming you back. Kind regards. Lindos Imperial Resort & Spa Team
Meer lezen
Prachtig groot hotel met bijgebouwen, geen 5 sterren waard, wegens grondhygiëne in restaurant. Slechts 2 reders voor groot zwembad en die staan bovenaan de glijbaan. Veel te weinig ligbedden aan het zwembad. Water van groot zwembad was niet zuiver. Lekker eten aan de zwembaden. Geen Grieks gevoel, ook weinig Griekse specialiteiten. Dieetmaaltijd kan pas na gesprek met manager maar dan nog loopt het niet vlot. Regelmatig is het te veel als je iets gaat vragen. Buiten hotel is er niets te zien.
Meer lezen
Antwoord van Stamatis K, Lindos Imperial Resort & Spa team bij Lindos Imperial Resort & Spa
Gereageerd op 20 mrt. 2018
Dear Rutgerann, We would like to thank you for taking the time and sharing your review on Trip advisor and for your constructive feedback. This enables us to keep an even closer check on the operation of our hotel. The points you have raised are taken into consideration as our main priority is to satisfy our client’s requires and we will certainly attend to their improving. We hope to have the chance to welcome you again soon. Kind Regards, Lindos Imperial Resort & Spa team
Meer lezen
Gigantisch groot hotel met meerdere gebouwen en locaties. Mooi allemaal maar net door die grootte niet meer met alle service die een vijfsterren belooft. In de brochure van Tui.be stond een badjas. Bij navraag beloofd maar niet gekregen. Door de late aankomst geen eten meer te krijgen, maar (werd ons de receptie verteld) er staan snacks in de frigo. Die snack kwamen er inderdaad aan; 24 u later. Eten is wat je van een grootkeuken mag en kan verwachten. Zoek als het mogelijk is de adult only plekken. Heel goed in gebouw 6. Rustig, vlotte bediening en lekker. Voor de rest geniet ervan.
Meer lezen
Antwoord van Stefanos K, Manager bij Lindos Imperial Resort & Spa
Gereageerd op 31 jul. 2017
Dear rikvanharie Thanks a lot for sharing your recent experience with us on TripAdvisor. Regarding your comments about the bath robes and sandwiches , please accept my sincere apologies. We are a customer-oriented company, therefore, we are happy to receive feedback about our guests’ experience in order to improve our services.Please rest assured that we take our clients remarks into consideration, in order to put into place the necessary measures to improve on the defaults mentioned. We look forward to welcoming you in our hotel in not too distant future. Kind Regards Stefanos Karasiotos Hotel Manager
Meer lezen
Net terug van een weekje Lindos Imperial. Door het begin van het seizoen, was het zeer rustig in het hotel, wat wij een voordeel vonden. Groot hotel, rustig gelegen. Wel ver van de luchthaven. Niet alle bars van het hotel waren open en het hotel draaide op minder personeel. Naar de gasten toe was het personeel zéér vriendelijk en gedienstig. Het management kon vriendelijker. Vaak met het hoofd naar de grond, precies of ze zich schamen of grommend op het personeel, terwijl die mensen écht de benen onder hun lijf lopen. Incheck was vriendelijk, maar aan de trage kant. De organisatie van het hotel kan stukken beter, zodat het personeel niet onnodig en tot in het oneindige moet rondlopen. Je ziet dat op die mensen hun gezicht, maar ze verbergen dat naar de gasten toe. Ook de netheid van het hotel kan veel beter. De kamer was ruim en redelijk proper. Elke dag propere handdoeken en om de paar dagen propere lakens. Bed was hard. Bad en douche in de badkamer en 2 wasbakken. Het eten was voor ons niet Grieks genoeg en dat is ontzettend jammer. Wel heerlijke taramosalata! We hebben toch een fijne vakantie gehad! De organisatie, eten en netheid van het hotel kunnen beter. Maar het land, de vriendelijke mensen en het weer maken alles goed!
Meer lezen
Antwoord van Stamatis K, Lindos Imperial Resort & Spa team bij Lindos Imperial Resort & Spa
Gereageerd op 20 mrt. 2018
Dear Nadine L, We would like to thank you for taking the time and sharing your review on Trip advisor. It is our pleasure to know that you have enjoyed our facilities and services. We would like to thank you for your constructive feedback. This enables us to keep an even closer check on the operation of our hotel. The points you have raised are taken into consideration as our main priority is to satisfy our client’s requires and we will certainly attend to their improving. We hope to have the chance to welcome you again soon. Kind Regards, Lindos Imperial Resort & Spa team
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 137 - US$ 383 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
lindos imperial hotel kiotari, iberostar hotel lindos imperial
LOCATIE
GriekenlandSouth AegeanDodecaneseRhodes-StadKiotari
AANTAL KAMERS
527
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding