Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Lindos Imperial Resort & Spa

Opslaan
Delen
Kiotari 851 09 Griekenland
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Laagste prijzen voor je verblijf
Travelocity
Snaptravel
Trip.com
US$ 110
US$ 68
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 42
Booking.comUS$ 110
Hotels.comUS$ 110
Hurb
alle 9 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (2958)
360
Panorama’s (10)
Kamer en suite (644)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
Meer lezen
Bijgewerkt op 04-08-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Lindos Imperial Resort & Spa
Bijgewerkt op 04-08-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 10 van de 17 hotels in Kiotari
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

Op zoek naar een gezinsvriendelijk resort all-inclusive in Kiotari? Lindos Imperial Resort & Spa biedt alles wat je zoekt.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet bij het resort all-inclusive.

Het resort all-inclusive biedt een conciërge aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.

We raden je aan om tijdens je bezoek aan Kiotari souvlaki te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Stefano of Mourella Restaurant.

Het personeel van Lindos Imperial Resort & Spa is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Tennisbaan
Oppas
Parkeerplaats
Wifi
Zwembad voor volwassenen
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Privézwembad
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Waterpark
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Vervoer van/naar luchthaven
Autohuur
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Gehele lichaamsmassage
Hoofdmassage
Massage
Stoomcabine
Conciërge
Winkels
Lig-/strandstoelen
Parasols
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Privébalkon
Veilig
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op berg
Uitzicht op zee
Gesproken talen
Frans, Duits, Grieks
2.887beoordelingen643vragen en antwoorden5kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.284
  • 887
  • 401
  • 180
  • 135
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Naomiv heeft een beoordeling geschreven jul. 2020
14 bijdragen
Wij boekten al in december een kamer met privé-zwembad. Gruwelijk duur, maar ach; het zou het wel waard zijn! Afgelopen vrijdag kwamen we aan rond de gestelde inchecktijd en werden we per golfkar naar onze kamer gebracht. Daar aangekomen zagen wij meteen dat het een normale kamer was, zonder zwembad. De koffers bleven achter en we werden teruggebracht naar de balie. Het bleek allemaal moeilijk en de manager kwam er bij. Hij wilde ons upgraden naar all inclusive, maar dat hadden we al. Onze kamer zou pas morgen beschikbaar zijn, maar omdat we maar 2 nachten daar waren (speciaal voor dat zwembad) gingen we niet akkoord. Uiteindelijk kon hij een familiekamer met privé-zwembad regelen en daar konden we vanaf 5u in. Tot die tijd mochten we de huidige kamer gebruiken. Onze familiekamer met zwembad was erg hokkig en verouderd. Tegeltjes los in het zwembad, kitranden in de badkamer en verrotte kozijnen. Bovendien aan 2 kanten een familie met kinderen die continue bommetjes maakten vanaf onze muurtjes... We konden net na aankomst al geen plek meer boeken in een a-la-carte restaurant, dat moest blijkbaar 4 dagen vantevoren. Buffetrestaurant viel erg tegen. Er waren (door corona?) maar een paar bakken in gebruik, waardoor je niet veel keuze had. ‘s Avonds waren er maar 2 barretjes open. Er werkten ook maar een paar obers, waardoor je vaak 10-15 min. Moest wachten voordat je überhaupt werd opgemerkt. Bij de bar halen schoot ook niet op, want daar werkten ze eerst de bestellingen af. Door de corona waren ook maar een beperkt aantal bedjes beschikbaar bij de zwembaden en waren er geen alternatieven. Hierdoor was het na 9u ‘s morgens al niet meer mogelijk een bedje te bemachtigen. De manager had de eerste dag als compensatie beloofd dat we onze familiekamer mochten houden totdat we weg gingen, maar hij stond die laatste dag om half 2 ineens aan de deur dat hij de kamer per direct nodig had en wij wéér naar een andere kamer moesten. Al met al was het voor ons een grote teleurstelling en balen we flink dat we hiervoor zoveel geld hebben betaald!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2020Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van George Vassilopoulos, General Manager bij Lindos Imperial Resort & Spa
Gereageerd 3 weken geleden
Dear vlindertje19 I would like to convey our sincere gratitude for your feedback and express my apologies for the inconvenience you encountered during your stay in Rhodes due to the new regulations.. We sincerely value your feedback towards our team members and services provided, please rest assured that it was taken into consideration for improvement and correction in order to meet and exceed our guest’s experiences. Your concern has been passed to the relevant department head for investigation and action. Hence, we have noted your various observations regarding our facilities as we are always working to improve our services . Your input is indeed very valued. Sincerely. George V. - General Manager “Lindos Imperial Resort & Spa hotel”
Meer lezen
ronnytytgat10 heeft een beoordeling geschreven okt. 2018
Kortrijk, België3 bijdragen1 nuttige stem
Mijn echtgenote en ikzelf verbleven van 16 tot en met 23.10.2018 in het LINDOS IMPERIAL HOTEL te RHODOS (Griekenland). Het betrof een pakketreis in all-in in het 5 sterrenhotel. Wij moeten hierbij toch enkele minpunten aanhalen aangaande het geboekte hotel : -het hotel is zeker geen 5 sterren waard : de kamers zijn verouderd en de hygiëne laat te wensen over. De badkuip is verweerd en verkleurd en oogt niet proper. Bij de handdoekwissel bemerken we dat de handdoeken nog vlekken vertonen of ontkleuringen vertonen. Er worden verse handdoeken geleverd met gaten in. De minibar in de kamer maakt ’s nachts zoveel lawaai dat het beter is om de stekker uit het stopcontact te verwijderen. Er wordt niet dagelijks gepoetst in de kamer. -in het Main restaurant liggen er geen tafelkleedjes op de tafels, enkel ’s avonds een tafelloper en een linnen servet. ’s Morgens ligt er een plastieken place-mat op de tafel welke niet steeds proper te noemen is. Het eten is niet steeds voldoende warm (lauw) en er is onvoldoende variatie in de aangeboden gerechten. -Het bestek welke op tafel ligt is dikwijls niet proper. ‘s Morgens ontdekte ik nog een etensrest op een koffielepel welke op het schoteltje van mijn koffietas lag. Ik heb zonder opmerkingen te maken hierover de koffielepel aan de kant gelegd en dit werd blijkbaar opgemerkt door de ober APOSTOLIS, welke onze tafel had ingedekt. Blijkbaar kon hij dit niet waarderen en hij liet onze tafel volledig links liggen met een gezicht welke op onweren stond. Er werd niets meer afgeruimd van onze tafel en er werd ons ook geen koffie meer aangeboden. Wanneer wij betrokkene wilden aanspreken en vroegen om koffie bij de schenken negeerde hij ons gewoon. De rest van de reis hebben we de sectie alwaar Apostolis werkte in het restaurant steeds vermeden om geen nieuwe aanvaring te krijgen met betrokkene. -Twee dagen voor onze terugreis wilden we omstreeks 16.00 uur nog een aperitiefje drinken aan de activity pool alwaar een bar voorzien was. We vroegen de ober aldaar een Pina Colada en hij moest ons mededelen dat er geen meer voorradig was. Dan maar een Mojito gevraagd : ook niet meer voorradig. Dit kan gewoon niet bij een all-in formule aan een bar welke open is tot 18.00 uur en terwijl het hotel nog open is tot 13.11.2018. -De aangeboden dranken aan de verschillende bars waren ook meestal niet van goede kwaliteit en bevatten meer ijsblokjes dan iets anders. -De gemeenschappelijke toiletten waren ook dikwijls vuil en onhygiënisch. Dit was meestal te wijten aan vakantiegangers welke het niet nauw nemen doch wanneer ge dan het blad van de uitgevoerde reinigingen bekijkt ziet ge dat het afgetekend is tot bijvoorbeeld 16.00 uur terwijl het nog maar 14.00 uur is. Er was toch ook nog een groot pluspunt : Bij de main pool was de man die de bar aldaar uitbaatte, RAMAOS, een lichtpunt. Deze man verwende de gasten tot en met. Hij was joviaal, uiterst vriendelijk en voornaam. Een pluim voor deze man !!!!! Wij zijn personen welke niet vlug klagen over een hotel en hebben dit tot hiertoe nog nooit gedaan, doch nu moesten wij onze grieven verwoorden. Wij zullen dus zeker nooit meer teruggaan naar dit hotel en zullen het ten stelligste afraden aan onze vrienden en kennissen.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Stamatis K, Lindos Imperial Resort & Spa team bij Lindos Imperial Resort & Spa
Gereageerd op 13 nov. 2018
Dear ronnytytgat10, Thank you so much for taking the time to share your valuable review. Having read your feedback we can only express our sadness for not being informed and not being able to make your stay an enjoyable one as we can assure you that it was not to our intention to make you feel bad or leave our hotel with such an unexpected unpleasant impression. The points you have raised are taken into consideration as our main priority is to satisfy our client’s requires and we will certainly attend to their improving. We hope to welcome you again soon. Kind Regards, Lindos Imperial Resort & Spa team
Meer lezen
Raymond T heeft een beoordeling geschreven jun. 2018
3 bijdragen
Heel goed hotel,superweer vriendelijke bediening,zeker van semis,topkelner en altijd een vriendelijke lach en grap,eten veel variatie en zeker de thema restaurants,kortom heel leuke vakantie!!zeker een terugkomer 😊
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Stamatis K, Lindos Imperial Resort & Spa team bij Lindos Imperial Resort & Spa
Gereageerd op 3 jul. 2018
Dear Raymond T, We would like to thank you for taking the time and sharing your review on Trip Advisor. It is our pleasure to know that you have enjoyed our facilities and services. On behalf of all Lindos Imperial Resort & Spa staff, we would like to let you know that it was our pleasure to be our guest and how grateful we are for recognizing our efforts and services to our guests. We look forward to welcoming you back. Kind regards. Lindos Imperial Resort & Spa Team
Meer lezen
rutgerann2016 heeft een beoordeling geschreven sep. 2017
Mechelen, België18 bijdragen9 nuttige stemmen
Prachtig groot hotel met bijgebouwen, geen 5 sterren waard, wegens grondhygiëne in restaurant. Slechts 2 reders voor groot zwembad en die staan bovenaan de glijbaan. Veel te weinig ligbedden aan het zwembad. Water van groot zwembad was niet zuiver. Lekker eten aan de zwembaden. Geen Grieks gevoel, ook weinig Griekse specialiteiten. Dieetmaaltijd kan pas na gesprek met manager maar dan nog loopt het niet vlot. Regelmatig is het te veel als je iets gaat vragen. Buiten hotel is er niets te zien.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2017
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Niet voor mensen die slecht te been zijn. Dieetmaaltijden zijn te verkrijgen na bespreking met...
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Stamatis K, Lindos Imperial Resort & Spa team bij Lindos Imperial Resort & Spa
Gereageerd op 20 mrt. 2018
Dear Rutgerann, We would like to thank you for taking the time and sharing your review on Trip advisor and for your constructive feedback. This enables us to keep an even closer check on the operation of our hotel. The points you have raised are taken into consideration as our main priority is to satisfy our client’s requires and we will certainly attend to their improving. We hope to have the chance to welcome you again soon. Kind Regards, Lindos Imperial Resort & Spa team
Meer lezen
rikvanharie heeft een beoordeling geschreven jul. 2017
Putte, België107 bijdragen40 nuttige stemmen
Gigantisch groot hotel met meerdere gebouwen en locaties. Mooi allemaal maar net door die grootte niet meer met alle service die een vijfsterren belooft. In de brochure van Tui.be stond een badjas. Bij navraag beloofd maar niet gekregen. Door de late aankomst geen eten meer te krijgen, maar (werd ons de receptie verteld) er staan snacks in de frigo. Die snack kwamen er inderdaad aan; 24 u later. Eten is wat je van een grootkeuken mag en kan verwachten. Zoek als het mogelijk is de adult only plekken. Heel goed in gebouw 6. Rustig, vlotte bediening en lekker. Voor de rest geniet ervan.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: suites zijn ok. Ouderwets maar ruim.
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Stefanos K, Manager bij Lindos Imperial Resort & Spa
Gereageerd op 31 jul. 2017
Dear rikvanharie Thanks a lot for sharing your recent experience with us on TripAdvisor. Regarding your comments about the bath robes and sandwiches , please accept my sincere apologies. We are a customer-oriented company, therefore, we are happy to receive feedback about our guests’ experience in order to improve our services.Please rest assured that we take our clients remarks into consideration, in order to put into place the necessary measures to improve on the defaults mentioned. We look forward to welcoming you in our hotel in not too distant future. Kind Regards Stefanos Karasiotos Hotel Manager
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 92 - US$ 327 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
lindos imperial hotel kiotari, iberostar hotel lindos imperial
LOCATIE
GriekenlandSouth AegeanDodecaneseRhodes-StadKiotari
AANTAL KAMERS
527
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Lindos Imperial Resort & Spa
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Lindos Imperial Resort & Spa?
Attracties in de buurt zijn Memories Cocktail Bar (4,3 mijl), Zig Zag Bar Pefkos (5,9 mijl) en Yamas Cocktail & Music Bar (4,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Lindos Imperial Resort & Spa?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, ontbijt en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Lindos Imperial Resort & Spa?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Lindos Imperial Resort & Spa?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Lindos Imperial Resort & Spa?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Lindos Imperial Resort & Spa?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Zorbas, Oasis Pool Bar en Mama's Kitchen.
Zijn er sportvoorzieningen bij Lindos Imperial Resort & Spa?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft Lindos Imperial Resort & Spa een luchthavenshuttle?
Ja, Lindos Imperial Resort & Spa heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Lindos Imperial Resort & Spa?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Lindos Imperial Resort & Spa zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Lindos Imperial Resort & Spa?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder frans, duits en grieks.