Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

Sipadan Mabul Resort

Prijzen weergeven
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
Er zijn geen prijzen van onze online reispartners beschikbaar
We kunnen geen prijzen vinden voor dit hotel
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Pulau Mabul zoeken
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Management- foto's
Sipadan Mabul Resort
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"moduleList":["handlers"]},"containerClass":null,"scriptFlags":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

177 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Ouderkerk aan de Amstel, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
Beoordeeld op 6 oktober 2015

Helaas zijn ook wij bestolen in dit resort. We werden gewaarschuwd door een Amerikaans stel die op de avond voor ons vertrek, er achter kwamen dat zij geld misten (900 USD en 300 ringgit) uit hun gesloten kluis op de kamer. Zie ook de recensie van CaliforniaCarolyn van 2 oktober 2015. Verontrust gingen wij ook checken of wij geld misten uit onze kluis. We kwamen er achter dan wij 400 ringgit misten, ook uit onze gesloten kluis op de kamer. Niet al het geld was weg, maar "slechts" dit deel. Onze reisgenoten bleken ook 250 ringgit te missen. Toeval? We kwamen er achter dat alleen de mensen die de volgende dag zouden vertrekken, geld misten uit de kluis! En de mensen die weg gaan staan voor iedereen zichtbaar met kamernummer en al genoteerd op het whiteboard in het restaurant. We gingen gezamenlijk naar het kantoortje, waar de general manager en zijn assistente aanwezig waren. Er werd zeer lakoniek gereageerd. Dit zou nog nooit gebeurd zijn in de 23 jaar dat hij daar werkte, en het zou pertinent onmogelijk zijn. Met andere woorden: wij vertelden niet de waarheid? Wij vroegen hem of hij de eigenaar wilde bellen. Hij maakte een telefoongesprek, maar wij waren er niet zeker van of dit echt wel gebeurde. De eigenaar zou ons niet willen spreken, zo vertelde hij ons later. Daarna verliet hij het kantoor om te gaan roken. Verontwaardigd liet hij ons achter. In de afwezigheid van de general manager liet zijn assistente weten dat wij hier wel melding van moesten maken. De politie werd gebeld. Het duurde even, maar later stonden wij in de betrokken kamers met de politie. Onderling werd er gesmoesd tussen de general manager en de hoofd politieagent. De conclusie was: wij konden pas de volgende dag officieel aangifte doen, en dat zou betekenen dat wij onze vlucht zouden missen! Het lijkt een vooraf bedacht plan! Na veel aandringen hebben we toch aangifte gedaan, midden in de nacht. Wij moesten op het formulier aangeven dat het alleen voor “insurance purposes” was. Met toch een heel vervelend gevoel hebben we Mabul verlaten. Laat dit dan ook een waarschuwing zijn voor iedereen die er naar toe gaat! Deze truc kan worden toegepast, en het management is dus niet te vertrouwen!!! Laat geen geld achter in de kluis op de kamer! Verontwaardigd zijn we dan ook over de reactie van het management. Maar valt wel in de lijn der verwachting, aangezien de meest waarschijnlijke dader bij het management hoort!

  • Verbleef Oktober 2015, bezocht met een partner
    • 1 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 3 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
3 Bedank Vanessa R
Niveau bijdrager
19 beoordelingen
14 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
Beoordeeld op 17 april 2015

Hier ben ik 6 nachten verbleven. Ik had een stand alone chalet omdat ik verzekerd wilde zijn van een permit voor Sipadan. Het chalet was prachtig en van alle gemakken voorzien, het resort is heel mooi, het eten erg lekker en het duiken geweldig. Nu de minpunten die ervoor zorgen dat ik het gemiddeld en niet uitstekend vind. Het is een groot resort waardoor ik het onpersoonlijk vind worden. Elke dag een andere divemaster die ik niet uit elkaar kon houden en waarvan ik de namen niet kon onthouden. De duiken duren slechts 45-50 minuten waardoor ik met nog een halve fles weer boven kwam. Daarentegen maak je wel minstens 3 duiken per dag. Op zo'n locatie verwacht ik een hangmat op mijn balkon, die was er helaas niet. Ik ben een hangmat fan... De wifi werkt bijna nooit. Alle extra dingen die niet in je pakket zitten zijn onredelijk duur. Een blikje bier uit de minibar was RM20 en een grote fles aan de bar zo'n RM33. Ook heb ik een was laten doen, dit heb ik nog nooit zo duur meegemaakt. Ze rekenen RM8 per item, zelfs voor een klein onderbroekje. Het bedrag dat ik moest betalen was hoger dan de totale waarde van het wasgoed! Al met al kan ik echter lastig aangeven of ik een volgende keer een ander resort zou kiezen. Want er zijn niet zoveel alternatieven. Anderen zagen er voor mij te backpackerig uit en ik wil wel altijd zand aan mijn voetjes voelen, dus het booreiland is geen optie voor mij.

  • Verbleef April 2015, bezocht alleen
    • 4 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 bollen Kamers
    • 4 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank Thea78
Niveau bijdrager
63 beoordelingen
61 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nuttige stemmen
Beoordeeld op 27 november 2013

Geweldige locatie, op een fantastisch eiland met super mooie snorkel en duik mogelijkheden. Het resort is volledig ingericht en toegewijd aan het duiken. De bungalows zijn prima, schoon, ruim en hebben airco. Ook de badkamers zijn goed en ruim. Je kunt bij je bungalow op de veranda zitten om te genieten van het uitzicht. De pakketen die worden aangeboden zijn all inclusive, dus full board. Het eten is zeer goed en gevarieerd in buffet vorm. Het personeel is zeer vriendelijk en spreekt goed Engels en is er zelfs WiFi in het hoofdgebouw. Duiken en snorkelen is geweldig hier, een groot aquarium! Snorkel tours (3x per dag naar verschillende sites zijn inbegrepen). Je kunt duik package boeken of ter plekje je voor losse duiken inschrijven. Wij hadden geluk want we verbleven hier korter dan 7 dagen en hadden geen duikpakket maar zijn wel dag naar Sipadan geweest om te duiken. Sipadan is geweldig mooi en indrukwekkend maar ook de andere locaties bij Mabul en in de omgeving waar je geen permit voor nodig hebt zijn ook enorm indrukwekkend. De permit voor Sipadan voor een niet duikerspakket is RM 550 pp ipv RM 40, in onze ogen daarmee veel en veel te duur, waardoor de trip ineens heel veel extra kosten met zich mee heeft gebracht en voor ons daardoor wel een beetje een domper is geweest. Is het de moeite waard om Mabul/Sipadan te bezoeken, ja absoluut het is de beste duikplek waar wij ooit geweest zijn (+30 duiken) maar de kosten om los een permit te kopen vinden wij echt niet van deze wereld.

  • Verbleef Februari 2013, bezocht met een partner
    • 2 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 5 van 5 bollen Locatie
    • 3 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 bollen Kamers
    • 4 van 5 bollen Hygiëne
    • 4 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
Bedank RenePennings

219 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (216)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (41)
Bekeken
Dineren (8)
Bekeken
Zwembad/strand (16)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (9)
Bekeken
Kamer/suite (12)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (1)
Bekeken
Badkamer (3)
Bekeken
Overige (126)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (3)
Bekeken
Overige (3)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Pulau Mabul in overweging
op 24.0 km afstand
Sipadan Inn 2
Sipadan Inn 2
nr. 2 van 7 in Semporna
68 beoordelingen
op 26.3 km afstand
Seafest Hotel
Seafest Hotel
nr. 1 van 7 in Semporna
251 beoordelingen
op 23.3 km afstand
City Inn Semporna
City Inn Semporna
nr. 5 van 7 in Semporna
30 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 26.4 km afstand
Sipadan Inn
Sipadan Inn
nr. 3 van 7 in Semporna
148 beoordelingen
op 0.0 km afstand
Selingan Island Resort
Selingan Island Resort
nr. 1 van 1 in Pulau Selingan
129 beoordelingen
op 0.3 km afstand
Arung Hayat Sea Adventures
Arung Hayat Sea Adventures
nr. 9 van 10 in Pulau Mabul
69 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Restaurant
  • Zwembad
  • Aan het strand
  • Bar/lounge
  • Gratis ontbijt
  • Spa
Over de gelegenheid
  • Aan het strand
  • Rolstoeltoegang
Activiteiten
  • Restaurant
  • Zwembad
  • Bar/lounge
  • Spa
Kamertypes
  • Suites
In je kamer
  • Airconditioning
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Services
  • Vervoer van/naar luchthaven
  • Gratis ontbijt

Aanvullende informatie over Sipadan Mabul Resort

Adres: P O Box 15571 Kota Kinabalu, Pulau Mabul 88865, Maleisië
Locatie: Maleisië > Sabah > Semporna District > Pulau Mabul
Aantal kamers: 42
Ook bekend als:
Sipadan Mabul Hotel Pulau Mabul
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Sipadan Mabul Resort en andere reizigers.
5 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Sipadan Mabul Resort
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Vraag om chalet vooraan in de eerste rij met uitzicht op de tuin en de zee. In de tweede rij kijk je naar de achterkant van de chalets voor je. Als je alleen reist vraag dan of je op basis van open sharing kunt verblijven. Dat scheelt een single supplement van 50%. Toen ik er was was er geen andere alleen reizende damen die dit had, waardoor ik een chalet voor mij alleen had.”
 van 5 bollen Thea78, 17 apr 2015 | Beoordeling lezen
1 van 1