Vriendelijk personeel die je kundig welkom heet. Klein hotel , modern ogend. Met een lekker diner . Echter niet teveel. Hier zie je het personeelstekort. Volle bewondering voor die twee jonge mensen die het terras, receptie bediening in het restaurant en de afrekeningen regelden . . Jammer dat het hotel geen lift heeft, ouderen met een koffer , de erg stijle trap op ….. risicovolle onderneming. De kamerdeuren zijn smal niet voor rolstoelgebruikers. Het was een warme dag en dan mis je de airco toch wel erg gedurende het kamerverblijf. Een fors iemand komt niet makkelijk in de douche. Instap is nogal smal . Ook de regendouche is erg zuinig met water, zuinig op het klimaat 😉😉. S’nachts hoor je de airco van het restaurant voortdurend. Kan gaan storen echter niet overheersend.
De kamer was oud, badkamer ook. Het personeel was onvriendelijk. Het was niet mogelijk drankjes op rekening van de kamer te zetten. Voor 1 nacht betaalden we €175 en dit was exclusief ontbijt. Er was ook geen mogelijkheid om koffie of thee te zetten op de kamer, dus of we wel even de koffie af wilden rekenen die we gedronken hadden 's ochtends. Dit werd ook onvriendelijk meegedeeld. Ik had beter op moeten letten, maar je mag voor 175 euro toch wel rekenen op ontbijt. Daarnaast verbleven er mensen met zeer luidruchtige kinderen, die om 6 uur 's ochtends al aan het gillen waren in de gangen en de tuin. Al met al een zeer negatieve ervaring.
Hier geslapen…..een nette kamer op de begane grond…..alleen de badkamer kon beter…douche goed ….maar wel roest op de verwarming, en afvalemmer. Het personeel doen hun best en zijn vriendelijk…..lekker geluncht en goed ontbijt.
Tja. Ik zoek een 1-persoons kamer voor één nacht. De éénpersoons kamers zijn op. Dat kan gebeuren. Ik moet toch ergens slapen, dus ik ga akkoord met € 119 voor het gebruik van een 2-persoons comfort kamer. De kamer voldoet aan de beschrijving. Geen airco, geen koelkast, geen waterkoker voor thee of oploskoffie. Een hotelkamer zonder airco, buiten 23 graden, en het enige kleine raam in de kamer potdicht. Lekker, zeker in Covid-19 tijden. Met het raam wijd open voor wat frisse lucht en koeling, kun je vanuit je bed de gesprekken op het terras achter het hotel tot ruim na middernacht volgen. De kamer en het meubilair ziet er netjes uit. De TV en WiFi werken prima. De badkamer is beneden pijl. De meeste voegen hebben schimmelvlekken, het plastic douchegordijn en de voeg tussen de vloer en de muren zijn meer zwart dan wit. De WC bril is versleten. Al met al, wel geslapen, geen succes. Niet voor herhaling vatbaar. Let op met de annuleringsverzekering. Hiermee kunt u de boeking annuleren tot 24 uur voor de dag van aankomst annuleren. Dat staat keurig beschreven, maar gebaseerd op ervaringen uit het verleden heeft mijn brein dat vertaald naar 24 voor aankomst, en dan ben je te laat, en je geld kwijt.…
Wij waren hier met een hotel voucher terecht gekomen, maar direct vanaf het eerste moment ging het hier mis. Blijkbaar was onze reservering en dus betaling niet goed overgekomen bij het hotel. In plaats van dat ze ons proberen te helpen met het achterhalen hoe dit kan kregen wij als reactie dat we dit zelf maar konden oplossen en dat we nu maar dubbel moesten betalen. Ook de kamers waren niet echt goed, erg gehorig zeker wanneer er gasten zijn die midden in de nacht lachend en rennend over de gangen zich verkeren. Daarnaast werden ook overal haren gevonden die niet van ons waren. Al met al mooie locatie maar slechte service en matige kamers. Kortom wij komen hier zeker niet terug.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding