Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotel Sants Metges
Carrer Major, s/n La Fortalesa de Sant Julià Muntanya de Sants Metges, 17481 Sant Julia De Ramis Spanje
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(163)163
Dineren (22)
Uitzicht vanuit de kamer (12)
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Over
5,0
Nr. 1 van de 2 hotels in Sant Julia De RamisLocatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
STIJL HOTEL
Trendy
Zakelijk
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Catalaans
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Sauna
Zwembad
Bar/lounge
Spa
Stomerij
Wasservice
Internet
Bubbelbad
Restaurant
Gezichtsbehandelingen
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Locatie
Carrer Major, s/n La Fortalesa de Sant Julià Muntanya de Sants Metges, 17481 Sant Julia De Ramis Spanje
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Costa Brava Airport
15.4 km•
Alle vluchten bekijken
Llabanere Airport
78.9 km•
Alle vluchten bekijken
657 restaurants
binnen 10 kilometer
75beoordelingen0vragen en antwoorden1kamertip
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 65
- 5
- 3
- 1
- 1
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
+1
Bij aankomst vonden wij de beveiliging nogal groot....de volgende dag wisten we waarom...er lag een juwelenmuseum onder het hotel :)...Het personeel is er super vriendelijk en het restaurant ... Atempo...een must !!! Subliem goed gegeten...en origineel opgediend !!! ze verdienen een ster !!!
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2019
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Kamertip: Restaurant Atempo zeker doen !!!!
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
+1
Hotel Sant Metges in Sant Julià de Ramis ligt op ongeveer een kwartier rijden van Girona. Wij gebruikten het als uitvalsbasis op per taxi naar El Celler de Can Roca te gaan. Dit kost inclusief fooi € 20. Het is een prachtig hotel waar we een zeer vriendlijke ontvangst kregen door een aardige en zeer attente dame die ons ook een welkomstdrankje aanbod en de taxi regelde. Wij hadden hier de ‘standaard’ kamer en die was geweldig. Zelden zo’n mooi en groete badkamer gehad die uit drie delen bestond. Zeer verzorgde badartikelen, zelfs twee haarborstels, eeb vrijstaand bad en een mooi, apart toilet met bidet. Jammer van de felle verlichting in het bad- en toilet gedeelte. Alles is prachtig ingeicht met comfortabel zitje, minibar met mooie selectie aan drankjes en een balkon met zitje. Bang en Olufsen televisie, noem maar op. Er is een kleine spa met minisauna en rustruimten. Mooi, maar helaas en echt jammer, onverwarmd zwembad. Een ngezellige lounge bij de receptie en een culinair restaurant waar een enorm team klaarstaat om de gasten culinair te verwennen. Tijdens ons bezoek waren er slechts zes gasten in het restaurant. Wij hebben hier verder niet gegeten. Het hotel is met de prachtigste en meest kostbare materialen gebouwd. Het schijnt dat men er vijf jaar over heeft gedaan om dit fort om te bouwen to restaurant, museum en hotel. Heel mooi, echt specatulair, maar mist een beetje de sfeer om er echt lekker te vertoeven. Geen turndown service ‘s avonds. Er zijn geen lekkere banken in de lounge om eens te gaan zitten met een boek. Het mist een sfeer. Het ontbijt was een zogenaamd gourmet ontbijt en viel een beetje tegen. Wij zijn beniwued of dit hotel het gaat redden,
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2019
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Mooi hotel, uitstekend restaurant en vriendelijk behulpzaam personeel. De kamers hebben een bad, luxe bedden en een prachtig uitzicht. Een ideale plek om ontbijt op bed te bestellen! De spa is klein maar fijn. Een korte rit naar Girona en El Cellar de Can Roca. Geweldige plek voor een romantisch weekendje weg!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ligt bovenop een heuvel met uitzicht om te sterven en een zwembad dat is gebeeldhouwd om op iets van de berg Olympus te lijken, evenals een decor dat zo weelderig is dat het Versailles op een flat laat lijken, wat kan er misgaan?
Veel dingen. Het is een trieste aanklacht tegen de eigenaren of het management van dit hotel dat nadat ze echt het geld hebben bespat, de ervaring hier echt is gecrasht.
Ten eerste is het in het midden van nergens en een taxirit naar de stad Girona kost 20 tot 25 e. Een tweerichtingsreis brengt u terug naar 45 à 50 e. Met andere woorden: je zit nergens in het midden.
Het is daarom noodzakelijk dat u de gasten elke dag meer biedt dan alleen roomservice - u moet een restaurant open hebben. Maar hey, het culinaire genie dat ze huurden werkt slechts 4 en een halve dag per week! Er is niets meer dan roomservice (verheerlijkte bar) op maandag, dinsdag en de helft van de zondagen. Zelfs als de chef-kok vrije tijd neemt, waarom kan de sous chef-kok tegenwoordig niet koken?
Vervolgens is het duidelijk dat de interieurarchitect een vrije hand en een gigantisch budget kreeg zonder input van iemand die ervaring heeft met klantveiligheid of hotelactiviteiten. De douche- of badruimte heeft geen hulpstukken om uw handdoeken of kleding op te bergen. De badkuip is uiterst onvriendelijk of zelfs onveilig voor oudere klanten die een suboptimale beweeglijkheid en balans hebben.
Het is opmerkelijk dat er geen mokken of glazen voor u zijn om uw mond te spoelen wanneer u uw tanden poetst. Dus uiteindelijk gebruik je zonder steel Speigelau-wijnglazen voor dat doel. Ja, ze kunnen deze wijnglazen als standaarduitrusting in de kamers, maar geen mokken. Ze geven je ook goede theezakjes, maar ze hebben alleen espresso-bekers. En als je echt thee wilt zetten, moet je vragen om een boiler in je kamer te brengen.
Het hotel lijkt zeer kortaf, hoewel het slechts 15 gastenkamers heeft. Ze hebben één personeel om de facturen bij het afrekenen te verwerken en de bagage te dragen
De hele ervaring in dit hotel is zeer onsamenhangend. Het is duidelijk dat ze streven naar grootheid door de geïnstalleerde hardware, maar zeker meanderen in middelmatigheid met een besturingssoftware die zo vol met bugs is dat het niet in het minst grappig is.
Veel dingen. Het is een trieste aanklacht tegen de eigenaren of het management van dit hotel dat nadat ze echt het geld hebben bespat, de ervaring hier echt is gecrasht.
Ten eerste is het in het midden van nergens en een taxirit naar de stad Girona kost 20 tot 25 e. Een tweerichtingsreis brengt u terug naar 45 à 50 e. Met andere woorden: je zit nergens in het midden.
Het is daarom noodzakelijk dat u de gasten elke dag meer biedt dan alleen roomservice - u moet een restaurant open hebben. Maar hey, het culinaire genie dat ze huurden werkt slechts 4 en een halve dag per week! Er is niets meer dan roomservice (verheerlijkte bar) op maandag, dinsdag en de helft van de zondagen. Zelfs als de chef-kok vrije tijd neemt, waarom kan de sous chef-kok tegenwoordig niet koken?
Vervolgens is het duidelijk dat de interieurarchitect een vrije hand en een gigantisch budget kreeg zonder input van iemand die ervaring heeft met klantveiligheid of hotelactiviteiten. De douche- of badruimte heeft geen hulpstukken om uw handdoeken of kleding op te bergen. De badkuip is uiterst onvriendelijk of zelfs onveilig voor oudere klanten die een suboptimale beweeglijkheid en balans hebben.
Het is opmerkelijk dat er geen mokken of glazen voor u zijn om uw mond te spoelen wanneer u uw tanden poetst. Dus uiteindelijk gebruik je zonder steel Speigelau-wijnglazen voor dat doel. Ja, ze kunnen deze wijnglazen als standaarduitrusting in de kamers, maar geen mokken. Ze geven je ook goede theezakjes, maar ze hebben alleen espresso-bekers. En als je echt thee wilt zetten, moet je vragen om een boiler in je kamer te brengen.
Het hotel lijkt zeer kortaf, hoewel het slechts 15 gastenkamers heeft. Ze hebben één personeel om de facturen bij het afrekenen te verwerken en de bagage te dragen
De hele ervaring in dit hotel is zeer onsamenhangend. Het is duidelijk dat ze streven naar grootheid door de geïnstalleerde hardware, maar zeker meanderen in middelmatigheid met een besturingssoftware die zo vol met bugs is dat het niet in het minst grappig is.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
+1
We boekten een nacht in dit hotel voor ons verblijf in Girona. Het is zeer luxe, gelegen op de top van de nabijgelegen heuvels. De kamers zijn ruim en het toilet heeft een aparte doucheruimte en een bad. De kamer heeft echter slechts één set gordijnen, een apart lichtvel zou welkom zijn. De tv is echt te ingewikkeld voor mij, en het proberen om Chromecast in te schakelen voor het wifi-wachtwoord werkt als je op Android bent, veel geluk voor degenen op iOS.
Het zwembad is mooi en aangenaam in de zonnige middag. Een teleurstelling was dat vanwege het lange weekend alle restaurants in het hotel niet beschikbaar waren. (lees alsjeblieft de kleine lettertjes als je de reserveringen bevestigt). We moesten een taxi nemen naar de stad voor het avondeten, want we genieten niet echt van roomservice in een hotel met vijf overnachtingen.
Over het algemeen had het hotel beter kunnen doen en aandacht besteed aan het praktische aspect in de details.
Het zwembad is mooi en aangenaam in de zonnige middag. Een teleurstelling was dat vanwege het lange weekend alle restaurants in het hotel niet beschikbaar waren. (lees alsjeblieft de kleine lettertjes als je de reserveringen bevestigt). We moesten een taxi nemen naar de stad voor het avondeten, want we genieten niet echt van roomservice in een hotel met vijf overnachtingen.
Over het algemeen had het hotel beter kunnen doen en aandacht besteed aan het praktische aspect in de details.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Geen resultaten gevonden. • Probeer je zoekopdracht te wijzigen of te wissen om vragen en antwoorden te lezen.
LOCATIE
SpanjeCataloniëProvince of GironaSant Julia De Ramis
AANTAL KAMERS
15
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingHOTEL SANTS METGES (Sant Julia De Ramis, Spanje) - foto's en reviews - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Hotel Sants Metges
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Sants Metges?
Attracties in de buurt zijn TimeSkp Escape Room (7,2 mijl), Patronat Call de Girona (5,5 mijl) en Passeig de la Muralla (5,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Sants Metges?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Sants Metges?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Sants Metges?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Sants Metges?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Bionbo Club, Pizzeria Marghe 1889 en El Celler de Can Roca.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Sants Metges?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Sants Metges?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Sants Metges?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans en catalaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Sants Metges?
Veel reizigers bezoeken Girona Cathedral (5,3 mijl), Pujada de Sant Domenec (5,5 mijl) en Museu d'Arqueologia de Catalunya (5,1 mijl).
Is Hotel Sants Metges toegankelijk?
Ja, het biedt rolstoeltoegang. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.