Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hilton Tokyo

Prijzen weergeven
Certificaat van uitmuntendheid
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
De beste prijzen voor:1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Professionele foto's
Hilton Tokyo
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

3.761 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Leuven, België
Niveau bijdrager
203 beoordelingen
40 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 34 nuttige stemmen
Beoordeeld op 15 oktober 2016 via mobiele applicatie

Groot hotel met dus vele faciliteiten en goed gelegen met de metro Tochomae vlakbij en bereikbaar via ondergrondse gang vanuit het hotel. Vriendelijk personeel ook, maar er zijn toch net iets te veel aandachtspunten (voor een hotel van die prijs) om meer te geven dan score 3: ontbijtruimte is echt te druk, zeer ongezellig en het personeel overladen, kamers zijn goed uitgerust maar niet geluidsdicht (ik had een buur die TV keek heel vroeg in de ochtend, en een andere die zeer laat thuis kwam...), conciërges zijn vriendelijk maar weten niet zo bijster veel. Gratis wifi werkte prima. Meer 

Nuttig?
Bedank Hans V
Nagele, Nederland
1 beoordeling
Beoordeeld op 5 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Fijne bedden en goede airco. Lobby erg druk en lawaaiig. Ontbijt is daar ook en geeft een vreetschuur gevoel. Lawaai op de kamer door gestamp door het plafond. We dachten eerst aan kinderen boven ons. Maar het is op elke verdieping te horen. Voor de prijs teleurstellend. Leuk voor families en bruiloften. Volgende keer weer Starwood hoor!

Nuttig?
Bedank buzzelien
Rotterdam, Nederland
Niveau bijdrager
133 beoordelingen
15 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 28 nuttige stemmen
Beoordeeld op 25 mei 2016

Verblijf 11 nachten tijdens bloesem periode eind maart begin april 2016 vakantie Tokyo en omgeving. Locatie is prima. Kleine 15 minuten wandelen van station Shinjuku, de warenhuizen met de vele restaurants en uitstekende supermarkten. Er gaat elke 20 minuten een ‘gratis’ shuttle bus naar station Shinjuku, duur 10 minuten. De aansluiting met vliegveld Narita is goed geregeld met de Airport Limousine Bus en er zo’n 105 minuten over doet. Supermarkt Maruetsu dichtbij met vriendelijk personeel. Bij station M goede bakker Kodeya. Daarnaast is voor de vakantieganger die Tokyo op eigen gelegenheid wil verkennen vanuit het hotel door een tunnel de metro bereikbaar, de M en de E lijn. De service op de metro stations is onovertroffen, voor je zelfs maar iets wilt vragen staat er al een Engels sprekende dame met prachtige hoed naast je om je behulpzaam te zijn kopen tickets en aan te duiden station waar uit- of over te stappen. Onder hotel zijn restaurants en een supermarkt als onderdeel van Hiltopia. De kamer, op de 16e verdieping, een zogenaamde King de luxe, was een doorsnee hotelkamer voor een flinke prijs. Slechts 2 internationale TV netten. Schoonhouden kamer goed. Badkamer klein, geen gescheiden toilet en onhandige openslaande deur van de douche. Bed is OK. De wifi soms goed soms slecht. Bij aankomst rond 12 uur middag nog bijna twee uur moeten wachten om naar kamer te kunnen gaan. ( Bij diverse hotels de afgelopen jaren ook in Japan bleek vroeg inchecken geen probleem). Bij vertrek om 06.00 in de ochtend geen personeel die je in de hal opving en informatie verstrekte over welke bus, er komen er vele langs, je moet opstappen naar vliegveld. De laatste dagen diverse fouten: de PC nodig voor inchecken KLM bleek niet goed aangesloten op printer wat 20 minuten gedoe gaf voor het uiteindelijk zelf te hebben opgelost. Voor de nodige service was even geen tijd. Op de kamer was een plastic tas van supermarkt Maruetsu die op bureau stond met eten, fruit, koekjes verdwenen. Door de huishouding bij schoonmaak kamer bij vuilnis gegooid en afgevoerd. Dat leverde veel discussie en telefoontjes op. Opgelost door zelf voor te stellen de weggegooide zaken opnieuw bij supermarkt te kopen en de kosten via het bonnetje te laten vergoeden. Bij de start vakantie bezoek aan Conciërge nodig om de omgeving en de verbindingen metro concreet in beeld te krijgen. Het contact met de dames was prima, goede aandacht en de juiste informatie geven. Tip: de dames leveren betere diensten / service dan de heren. De heren hadden meer aandacht voor hun beeldscherm dan voor mij aan hun balie, dienstverlening was onder de maat. Schoven je bij een verzoek tussen Conciërge en receptie balie heen en weer. Een dame loste dit later op de avond op, de beide heren collega’s hadden foute informatie gegeven. Zij hielp ons wel direct met juiste informatie. Boeken airbuslijn verliep moeizaam, kijken op scherm door de mijnheer hielp ons niet. Later bleek dat je bij uitchecken pas je ticket kreeg en via je eindafrekening kon betalen. Had de mijnheer ook direct kunnen vertellen. Je voelt je niet serieus genomen. Nooit eerder ervaren bij een hotel. Samengevat: Goede locatie, gemiddeld hotel voor hoge prijs, bureaucratisch in handelen, dames leveren goede service de heren ver onder de maat. Inmiddels na indienen klacht ter compensatie 20.000 punten ontvangen. Helaas de kwaliteit dienstverlening Hilton teleurstellend. Van de 5 hotels die wij de afgelopen jaren hebben bezocht in Japan is Hilton echt de minste. Meer 

Nuttig?
1 Bedank AdrianHolland
Niveau bijdrager
11 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 18 mei 2016

Prima hotel midden in Shinjuku. Prima bedden, wat aan de smalle kant (2 beds) Wifi van het hotel is op bepaalde momenten zeer traag. Voor een dergelijk hotel niet acceptabel. Er zijn een aantal restaurants, bars met prima eten Er zijn 2 metrostations in de buurt. Iets verder lopen, 15 minuten, is het drukste station ter wereld Shinjuku station. Dit is een prima beginpunt om overal in Tokio te komen. Zorg wel dat je van tevoren goed de plattegrond van het metro/trein station bestudeerd, want is in niets op wat je gewend bent. Probeer de ochtendspits te vermijden, want dan zie je waarom dit het drukste station ter wereld is. Ook vlakbij (5 minuten lopen), Government Building met observatiedek, waar je gratis van het uitzicht over Tokio kunt genieten. (wel achter glas)

  • Verbleef Mei 2016, bezocht voor zaken
    • 4 van 5 bollen Locatie
    • 4 van 5 bollen Kamers
    • 5 van 5 bollen Service
Meer 

Nuttig?
Bedank RAGerritsma
Limburg, Nederland
Niveau bijdrager
156 beoordelingen
22 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 61 nuttige stemmen
Beoordeeld op 24 mei 2015 via mobiele applicatie

Typische hilton omgeving,strak en goed georganiseerd. Prima kamer en bedden. Uitstekende wifi en heerlijk ontbijt. Het restaurant The Grill is nogal duur,maar top eten en wijnen.Ligging is rustig en goed bereikbaar. Ga er niet heen voor sfeervolle omgeving,maar gebruik hotel als uitvalsbasis voor Tokyo.

Nuttig?
1 Bedank ben v
Nathan C, Manager van Hilton Tokyo, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Guest Thank you for your kind feedback and we are glad to hear that you enjoyed your stay with... Meer 

Tokyo, Japan
1 beoordeling
Beoordeeld op 6 juni 2014

Personeel niet vriendelijk, kamer verouderd, niet meedenken en met veel pijn en moeite late checkout tegen betaling. Ontbijt 's ochtends is te druk en te vol waardoor er bijna niks overblijft, personeel ontbijt chagrijnig en totaal niet vriendelijk. Enige pluspunt vond ik de aardigheid van concierges!

  • Verbleef Juni 2014, bezocht voor zaken
    • 2 van 5 bollen Prijs/kwaliteit
    • 3 van 5 bollen Locatie
    • 3 van 5 bollen Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 bollen Kamers
    • 2 van 5 bollen Hygiëne
    • 2 van 5 bollen Service

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts

Nuttig?
Bedank Ramin M
HJacobe, Director of Operations van Hilton Tokyo, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Guest we regret that you were not entirely satisfied with some of the interactions with our team members. This... Meer 

2.159 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (1715)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (150)
Bekeken
Dineren (141)
Bekeken
Kamer/suite (420)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (145)
Bekeken
Badkamer (113)
Bekeken
Zwembad/strand (7)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (12)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (1)
Bekeken
3:31
Video's (7)
Bekeken
Overige (719)

TripAdvisor-foto’s: Professionele foto's in opdracht van TripAdvisor

Bekeken
Alle TripAdvisor-foto’s (408)
Bekeken
Voorzieningen (92)
Bekeken
Kamer met kingsize bed (50)
Bekeken
Zwembad (14)
Bekeken
Dineren (135)
Bekeken
Suite (74)
Bekeken
Het hotel (43)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (36)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (6)
Bekeken
Dineren (6)
Bekeken
Kamer/suite (14)
Bekeken
Overige (10)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Shinjuku in overweging
Shinjuku
Keio Plaza Hotel Tokyo
Keio Plaza Hotel Tokyo
nr. 8 van 79 in Shinjuku
3.493 beoordelingen
Shinjuku
Hyatt Regency Tokyo
Hyatt Regency Tokyo
nr. 6 van 79 in Shinjuku
2.416 beoordelingen
Shinjuku
Park Hyatt Tokyo
Park Hyatt Tokyo
nr. 1 van 79 in Shinjuku
2.497 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Shinjuku
Hotel Gracery Shinjuku
Hotel Gracery Shinjuku
nr. 5 van 79 in Shinjuku
948 beoordelingen
Shinjuku
Shinjuku Granbell Hotel
Shinjuku Granbell Hotel
nr. 13 van 79 in Shinjuku
1.046 beoordelingen
Shinjuku
Hotel Sunroute Plaza Shinjuku
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Roomservice
  • Bar/lounge
  • Spa
Over de gelegenheid
  • Rolstoeltoegang
  • Niet-roken hotel
Eten & drinken in het hotel
Metropolitan Grill
Metropolitan Grill
Keukens: Amerikaans, Steakhouse, Vis en zeevruchten, Australisch
Zatta
Zatta
Keukens: Bar, Wijnbar
Dynasty
Dynasty
Keukens: Chinees
Tavern Ikagin
Tavern Ikagin
Keukens: Japans
Geen foto ontvangen
Japanese Cuisine Musashino
Keukens: Japans, Amerikaans
Geen foto ontvangen
Le Pergolese
Keukens: Frans
Activiteiten
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Hot tub
  • Tennisveld
Kamertypes
  • Niet-roken kamers
  • Suites
  • Gezinskamers
  • Kamers voor rokers beschikbaar
In je kamer
  • Airconditioning
  • Koelkast in kamer
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Betaalde wifi
  • Betaald internet
  • Openbare wifi
Services
  • Roomservice
  • Zakencentrum met internettoegang
  • Shuttlebusservice
  • Vervoer van/naar luchthaven
  • Stomerij
  • Vergaderkamers
  • Wasservice
  • Conciërge
  • Feestzaal
  • Meertalig personeel
  • Conferentiefaciliteiten

Aanvullende informatie over Hilton Tokyo

Adres: 6-6-2 Nishishinjuku, Shinjuku 160-0023, Tokyo Prefecture
Locatie: Japan > Kanto > Tokyo Prefecture > Tokio > Shinjuku > Shinjuku
Prijsklasse: € 236 - € 577 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Hilton Tokyo 4.5*
Aantal kamers: 810
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Orbitz, Expedia, Hilton EMEA, Odigeo, Cheap Tickets, Rakuten, Agoda, Travelocity, JAPANiCAN en Jetsetter, dus je kunt je reserveringen bij Hilton Tokyo met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hilton Tokyo Hotel Shinjuku
Hilton Hotel Tokyo
Hilton International Shinjuku
Shinjuku Hilton
Stijl hotel:
Nr. 2 zakenhotel in Shinjuku
Nr. 2 romantisch hotel in Shinjuku
Nr. 2 familiehotel in Shinjuku
Nr. 2 luxe hotel in Shinjuku
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Hilton Tokyo en andere reizigers.
111 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hilton Tokyo
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Blijf uit de buurt van de liften, want ze gaan de hele nacht op en neer en hoor je zeker op de kamers.”
 van 5 bollen RAGerritsma, 18 mei 2016 | Beoordeling lezen
1 van 1
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf