Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Beoordelingen (41)
Beoordelingen filteren
16 resultaten
Waardering van reizigers
3
7
4
0
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
3
7
4
0
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 16 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ik en mijn vriend waren stamgasten klant naar dit hotel. Zoals gewoonlijk kwamen we terug en controleerden ons op 13 oktober in het Keiunso hotel. Als we onze koffers achterlaten, gaan we zoals het hotel in de namiddag oefent. Bij terugkomst naar onze kamer 's...nachts, merkte ik de turn down-diensten is gedaan. Niets ongebruikelijks was merkbaar tot de volgende ochtend toen we ontdekten dat er geld ontbrak in onze kamer en we spraken met het personeel over de kwestie. Tot onze verbazing werd geen onmiddellijke of juiste procedure aangeboden om te helpen bij het onderzoeken van het hele gebeuren. Dit is iets wat we niet van een hotel verwachten, hoe klein of privé het ook is! We worden letterlijk niet aangeboden om de CCTV te zien of om beveiligingscontrole van hun personeel te voorzien. Het is overdreven onaanvaardbaar als er diefstal is gebeurd in het pand en er toch niets wordt aangeboden om de klant te helpen! ! ! ! We weten dat het onze verantwoordelijkheid is om voor onze waardevolle spullen te zorgen, maar we waren uiterst teleurgesteld over de manier waarop ze omgaan met dit soort incidenten. Zou zeker niet voor een toekomstige verblijf overwegen.Meer

Beoordeeld op 25 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mijn vrienden en ik verbleven hier op 13 oktober 2017, dit is niet de eerste keer om hier te blijven. We hebben goede indruk met mensen hier al deze tijd tot nu. Het geld van mijn vriend werd gestolen toen hij zijn tas in het...hotel achterliet terwijl hij onze vriend ontmoette voor het avondeten! ! ! Hotelmanagement was niet behulpzaam en defensief met hun personeel. Hun manier van omgaan met deze gestolen is totaal onverantwoordelijk, zeer teleurgesteld. Pas op als u ervoor kiest om in dit hotel te verblijven.Meer

Beoordeeld op 23 oktober 2017

Ik verbleef in dit hotel in mijn vorige 2 uitstapjes als de locatie uitstekend is en de plaats is schoon. Er gebeurde echter een ongeluk in mijn recente reis (op 13 oktober) als gelden in mijn tas die ik in mijn kamer bewaarde ontbraken (ik...was weg nadat ik incheckte en de tas in de kamer achterliet). Ik kwam erachter toen ik de volgende dag op 14 oktober uitcheckte. Ik meldde me bij de receptie en had verwacht dat ze me zouden helpen bij het onderzoek van de zaak. In plaats daarvan waren ze erg defensief en zeiden dat het nooit in dit hotel is gebeurd. Ze zouden op zijn minst proberen meer van me te weten te komen. Omdat ik niet veel hulp van hen kon krijgen, meldde ik me bij de politie. Alleen dan zeiden ze dat ze naar de cctv zullen kijken en me op de hoogte brengen. Het was pas na een week dat ze bij me terugkwamen en zeiden dat ze geen vreemden in de camera konden zien behalve de schoonmakers. . . en volledige stop! Mijn vraag is of de schoonmakers niet worden verdacht en dat er onderzoek moet worden uitgevoerd? Ik verwacht nooit dat ik mijn geld terug kan krijgen, maar wil toekomstige gasten van dit hotel waarschuwen om geen waardevolle spullen achter te laten in de kamer.Meer

Beoordeeld op 15 april 2017

Mooi en schoon, geweldige locatie, nabij Shinjuku station Zuid terras. Enige probleem is dat als je vroeg in de ochtend vertrekt, wordt het een beetje een probleem. Ze zullen je niet laten out tot ze aankomen op 6 uur, heel streng. (Deuren afgesloten 12 middernacht...- 6:00) We hebben niet de luxe om onze chang vluchttijden of om een ander hotel voor de laatste nacht als ze stelden. We vertrokken uiteindelijk via de achterdeur en zijpoort vroeg in de morgen onze vlucht te halen. . . , voelde als een gevangene bij momenten, dan een misdadiger. De mensen die de plek runnen (vooral de man) zijn een beetje raar, zeer vn - Japanse wilt. Deze mensen moeten beslissen of ze willen een hotel te runnen, of een dag centrum. Als je kunt leven met en begrijp dat dit beleid avondklok. . . . ok, anders meer betalen en elders verblijven.Meer

Beoordeeld op 29 oktober 2016

Dit is een Japanse stijl hotel ligt op slechts 5 minuten lopen van Shinjuku station, maar toch op een rustige locatie. Zeer goed waar voor je geld de kamer is mooi en houd schoon en netjes. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het enige...kleine probleem is overdag avondklok, maar het personeel was erg behulpzaam zodat u toegang.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Keiunso.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding