Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Puteri Resort Ayer Keroh

Opslaan
Delen
Reiziger (16)
Kamer en suite (5)
Zwembad en strand (4)
Overzicht
Website van het hotel
Jalan Puteri Resort 1, Ayer Keroh 75450 Maleisië Kaart bekijken
Naam/adres in plaatselijke taal
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Gratis parkeren
Inclusief ontbijt
Airconditioning
Zwembad
Niet-roken hotel
Restaurant
{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Over
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Zwembad
Gratis parkeren
Restaurant
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Inclusief ontbijt
Airconditioning
Buitenzwembad
Conciërge
Koelkast in kamer
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Shuttlebusservice
Tennisveld
Vergaderkamers
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Kamertypes
Gezinskamers
Kamertypes
Gezinskamers
Aantal kamers
228
Prijsklasse
US$ 42 - US$ 56 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
ook bekend als
Puteri Resort Ayer Keroh Hotel Ayer Keroh
,
Puteri Hotel Melaka
Locatie
Maleisië > Melaka Staat > Central Melaka District > Ayer Keroh
Locatie
Volledige weergave
Routebeschrijving
Internationale luchthaven Malakka7 km
Alle hotels in de buurt bekijken
Foto's
Reiziger (16)
Kamer en suite (5)
Zwembad en strand (4)
Gezins- en speelplekken (1)
Beoordelingen (58)
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Puteri Resort Ayer Keroh
Bekijk de nieuwste beoordelingen
Beoordelingen filteren
23 resultaten
Waardering van reizigers
0
1
9
6
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
0
1
9
6
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
11 - 15 van 23 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
26 februari 2014 beoordeeld

Basisvoorzieningen is er, maar upgraden naar bijv. : tapijt was erg stinkende en oud. Voor RM250 per nacht, moeten het hotel te verbeteren veel. De kamer was schoon, maar geen tapijt in de kamer. Receptie personeel was behulpzaam, maar kon niet veel cos helpen de...uitrusting was 2 * alleen.Meer

2 januari 2014 beoordeeld

Het hotel was voorwaarde was verschrikkelijk. Het plafond lijkt verschrikkelijk. U kunt een luid geluid elke keer dat je de kraan open horen. Slecht geluiddi keuze aan eten voor het ontbijt was beperkt. Geen internet in de kamer.

14 december 2013 beoordeeld

Ik besloot om dit hotel als de meeste andere hotels volledig op dit moment boekten waren. De receptiemensen waren erg behulpzaam in biedt een zogenaamd goede kamer-pakket voor mijn behoeften namelijk 4 volwassenen met 2 kinderen. Ze boden me een superior kamer met 1 kingsize...bed en een eenpersoonsbed in Rm252 een nacht. Zonder aarzeling incheckten ik als algemeen het hotel buitenkant zag aanvaardbaar. Echter, toen ik de kamer binnenkwam was ik geschokt door de staat van de kamer. De lakens waren erg vuil, de verdieping was erg stoffig en tegels waren vies, de wc-bril dekking geelachtige en het ergste het warm water is niet werken. Zoals ik uitchecken was ervan uitgaande dat hoe te overleven voor slechts één nacht gebeurd een stroompanne en zonder aarzelen vertelde ik mijn man er is geen sprake van dat ik hier verblijven ga en hij overeengekomen dus we pakten onze dingen en gingen naar de receptie, spraken met de dienstdoend manager en haar verteld over onze dissatisfactions en vroegen om onmiddellijke restitutie. Ze bood ons aan om te veranderen naar een andere kamer, maar alles wat we wilden was uit te komen er zo vlug mogelijk. We kregen ons volledige terugbetaling en off gaan we!Meer

28 oktober 2013 beoordeeld

Ik kwam voor een korte course at de Puteri Resort. Toen ik aankwam, was gastvrij het personeel niet helemaal. Niet eens een glimlach. Er zijn bedwantsen op onze bedden. De deken moet worden veranderd in nieuwe als het rook & verschrikkelijk uitzag. We hebben de...receptie informeren maar werd geen actie ondernomen. Ze moeten ook aanpassen de douche gordijnen. De tv is dus ancient dat ik voel me alsof ik ben in de jaren negentig. Mijn man die kon bijna niets eten kon niet zijn diner afwerking. Er was stills sands in de spinaziequiche. Ik vond het ontbijt zou beter zijn. Ik zat verkeerd. Zeer weinig selecties en de eieren waren niet vers. Die 'air sirap' en orange cordial voor ontbijt serveert. Er zijn gebakken bonen maar geen zweefden noch Turkije bacons. Zeer teleurgesteld met dit soort lage klasse resort. Ik vraag mij af of ik kon helpen overleven totdat de 1e van november 2013 .Meer

10 september 2013 beoordeeld

Hi, verbleef ik in dit hotel vanaf 7-9 sept 2013. Mijn familie regelmatig in dit hotel verbleven vanwege het zwembad. Niet meer niet minder. Maar deze keer zijn te veel. Dag 1e - kwamen op 7/9 Receptie, zelfs niet lachend en begroeten de gast. Toen...we de kamer, de faciliteiten zijn blijven dezelfde ( de televisie weer hetzelfde oude 90 de versie, het bed zijn oude) , als we kwamen voor laatst paar keer. Alleen het woord herbemeubelen met nieuwe tegels. De 3 pin stekkers werken niet, slechts één plug beschikbaar. Geen panel voor controle de kamertemperatuur. We boekten 3 kamers. De kamer nr. 377 werken de toegangskaart niet. Toen we de vervanging van de receptie doen, geen excuses of glimlach. Goed, creditcard te bewaker die altijd de klanten glimlach en begroeten. Dag 2 - 8/9 Ontbijt - Eten verspreiding zijn oke zoveel mensen die in het hotel maar nog steeds gebrek aan keuzes. Smaak van het Eten aanvaardbaar zijn. Schoonmaak oke. Dag 3 - 9/9 Dit is het ergste ooit geweest ontbijt geserveerd op het 3 sterren hotel sinds hun ze niet betuttelen van de afgelopen jaren. Toen we vroegen het personeel, ze zeiden dat we geen andere eten als gevolg van minder mensen die verblijven in .. Guest wat? Alleen bevroren Roti canai, eieren balie en één noodle station waarvan ik denk dat kunt opwarmen van gisteren menu. als op 8/9 ook hd geserveerd dat .. Oh my. .. is dit echt ontevredenheid van dit hotel diensten. De Manager, over dit onderwerp. anders kan doen, zou u waardering 2 sterren hotel.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Puteri Resort Ayer Keroh.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding