Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Reiziger (275)
Kamer en suite (63)
Zwembad en strand (14)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Over
  • Uitstekend76%
  • Heel goed17%
  • Gemiddeld5%
  • Matig1%
  • Vreselijk1%
Travellers' Choice Winnaar 2018
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Roomservice
Restaurant
Gratis internet
Bar/lounge
Spa
Vervoer van/naar luchthaven
Zwembad
Rolstoeltoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Koelkast in kamer
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op haven
Klassiek
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
84Geschikt voor wandelaars
Cijfer: 84 van 100
160restaurantsbinnen 0,5 km
16attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen (807)
Beoordelingen filteren
520 resultaten
Waardering van reizigers
418
82
18
1
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
418
82
18
1
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 520 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 31 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat kan ik zeggen dat we genoten van ons verblijf hier vanaf het moment dat we door de coach afgezet waren het personeel waar zo attent en behulpzaam was, niets was ooit teveel moeite. We hadden een mooie kamer op de vierde verdieping met uitzicht...op het prachtige uitzicht op de zee en het strand, met onze eigen comfortabele ligbedden was geweldig. We brachten hier twee weken en zouden morgen terug gaan, een reishokje nemen voor een kop thee in de kamer of roomservice bestellen. Niet meer kan ik echt zeggen afgezien van fantastische prachtige plek met het beste personeel dat we ooit hebben gehad in een hotel. dank u Mirimar Hotel xxxxMeer

Antwoord van HotelMiramar1912, Gerente bij Hotel MiramarGereageerd 5 september 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 26 augustus 2018

Wij, twee volwassenen en twee tieners, verbleven een week in het Miramar in augustus. Aangrenzende kamers hadden niet is gevraagd, maar de manager onmiddellijk de noodzaak erkend en herverdelingen de kamers dus dat we naast elkaar. De kamers hadden een glorieuze zee - view (...4 e verdieping, nieuwe gedeelte van het hotel) en waren zeer comfortabel en goed uitgerust. De badkamer was goed uitgerust met een goede haardroger. Het personeel werkte heel hard in een rustige, oude - school weg, vriendelijk, efficiënt, maar niet overdreven vertrouwd. Iedereen leek te nemen de moeite om behulpzaam te zijn, weer zonder een geweldige zang en dans. De algehele stijl van het hotel lijkt klassieke en ik genoot van wat kunst op de muren in de openbare ruimtes die ongewoon leek de moeite waard. We verbleven op basis van logies en ontbijt en stelden dat het ontbijt werd geserveerd tot 11:00 gezien het feit dat we tieners bij ons. De meisjes vonden het zwembad en spa, gelegen aan de weg achter het hoofdgebouw van het hotel, en genoten van de fitnessapparaten. We vonden het hotel heeft uitstekende locatie op de Pine lopen en seconden van het strand en de prachtige warme zee. Het strandterras was ook heerlijk voor een later avond drinken. Mensen blijkbaar niet de hele dag op het terras en we waren altijd geamuseerd dat sommige mensen gingen vroeg in de ochtend te pakken om hun spot, handdoeken klaar. Een kleine kritiek, eventueel specifiek voor de Britten, was dat de kamer beschikte niet over een waterkoker. Roomservice is beschikbaar, maar ons Britten doen alsof een kopje thee gemaakt door onze eigen eerlijke hand! Kortom, we voelden ons zeer welkom en comfortabel in dit stijlvolle en prachtig gelegen hotel.Meer

Antwoord van HotelMiramar1912, Gerente bij Hotel MiramarGereageerd 4 september 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 26 augustus 2018

We brachten een heerlijke ontspannen week hier in augustus van 7 e tot 14 e. Het Hotel is een prachtige traditionele stijl hotel op een prachtige locatie. We reisden met een TUI-pakket we boekten een tweepersoonskamer met balkon. Onze kamer 219 was met uitzicht op...de binnenplaats bij de achteringang die was mooi en rustig maar we waren teleurgesteld over de grootte van het balkon. Het was erg klein met net genoeg ruimte voor twee stoelen gepositioneerd gekanteld en geen tafel. We zouden normaal een hapje te eten bij de lunch zaten op het balkon of een drankje in de avond speelkaarten, maar dit was niet mogelijk vanwege het gebrek aan ruimte en een tafel. De kamer was erg mooi en zag er heel modern binnen in vergelijking met andere kamers die we zagen als we passeerden hotel wanneer het huishoudpersoneel was schoonmaak elke dag. We hadden een probleem met de airco op onze kamer en meldde tweemaal naar de receptie die probeerde te repareren, maar aan het eind van de week het was ingesteld op 29 * net om een comfortabele temperatuur, anders was het erg koud als slapen in een koelkast. Het was ook hinderlijk lawaaierig. We hebben geprobeerd maar niet allemaal samen, maar het was gewoon te warm. Het ontbijt verzorgd door het hotel was heel goed met veel keuze voor vele smaken. Het spek was verschrikkelijk erg vet en had botten. We hadden prachtig weer elke dag tussen 32 * en 35 * en vonden het resort ideaal met tal van restaurants en winkels om ons bezig te houden en goed gevoed. Het was erg druk en ik zeker van schoolvakanties in de toekomst. Afgezien van de kleine problemen zouden we hier in de toekomst overwegen als we konden reserveer een zeezicht balkon/terras.Meer

Antwoord van HotelMiramar1912, Gerente bij Hotel MiramarGereageerd 4 september 2018
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 23 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit is s vijf sterren hotel en prijzig dus je zou verwachten dat het goed. Het is meer dan uitstekend. Het is verbazingwekkend. Geweldige locatie aan het strand maar toch dicht bij de stad. Super behulpzaam personeel. We hadden halfpension en vonden tal van leuke...restaurants te eten. Als je kunt het proberen. U zult er geen spijt van krijgen.Meer

Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Had de beste maaltijd van onze vakantie hier, het eten en het personeel was uitstekend, de kwaliteit van het eten was uitstekend, gezien de prijs, de obers krijgt 10 van de 10 , zou zeker weer heen gaan ,Meer

Antwoord van HotelMiramar1912, Gerente bij Hotel MiramarGereageerd 3 september 2018
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Miramar.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
OOK BEKEND ALS
miramar hotel pollenca
LOCATIE
SpanjeBalearenMallorcaPort de Pollenca
AANTAL KAMERS
86
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding