Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Reiziger (134)
Kamer en suite (29)
Dineren (27)
Overzicht
Website van het hotel
Hotel e-mailen
643 Kinosaki-cho Yushima, Toyooka 669-6101 Hyogo Prefecture Kaart bekijken
Naam/adres in plaatselijke taal
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Gratis parkeren
Airconditioning
Hot tub
Niet-roken hotel
Restaurant
Roomservice
3 sterrenaccommodatie
Aanvullende informatie
Website van hotel bezoeken
Aanbiedingen van Yamamotoya
Speciale Aanbieding: Gratis fles wijn
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Beoordelingen (107)
Beoordelingen filteren
36 resultaten
Waardering van reizigers
20
10
6
0
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
20
10
6
0
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 36 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 juli 2017 beoordeeld

De ryokan ligt op een goede locatie in het midden van de straat bij de cross road, waar er een Family Mart tegengekomen, souvenir winkels verderop, tal van cafés en oude - tijd games winkels, helemaal erg levendig 's nachts. Het is ook in het...midden van twee van de zeven openbare baden en zeer handig om de andere 5 met wat wandelen. Wandelen naar de per cabinelift was ook een leuke vrijetijdsbesteding wandeling van ongeveer 15 minuten. Hoewel het aan de hoofdstraat waar mensen langs lopen met hun klompen, het was niet zo veel lawaaierig omdat u kunt sluiten de deur naar het balkon, enige is als op de 2 e niveau, mensen zitten op de brug kon kijken naar je kamer gemakkelijk, maar je kunt gewoon de gordijnen dicht. De plek is mooi en gezellig en heeft een klein bad genoeg voor vier of vijf mensen elkaar maar toen wij er waren was het niet erg druk dus we hadden wat privacy. De baas/manager kon eenvoudig Engels spreken en de Japanse medewerkers waren allemaal vrolijk en beleefd. Het enige probleem dat we hadden was met de Taiwanese personeel (waarschijnlijk de enige niet - Jap personeel) die werd toegewezen aan ons want we konden begrijpen mandarin. Ze leek senior genoeg om de rest. We hadden twee kamers, één voor mijn ouders en mijn oudere jongen. Een 4 jaar oude jongen, hij was uiteraard nieuwsgierig en liep naar de kamer te drukken op de behang deur. Ze onmiddellijk bij schreeuwde hem zeggen dat de Chinese bewoners ook deden dat en beschadigde de deur. We dachten dat ze konden hebben het gezegd in een mooiere manier, en ze gaf ons de indruk dat ze was bevooroordeeld tegen de Chinese toeristen en leek ons behandelen als zodanig goed. Ze gaf de briefing naar mijn kamer (manlief, mij en mijn 18 mths peuter) eerste. Omdat de kamer was erg warm, ik vroeg of we kunnen de airconditioning aan te schakelen en ze me shot down zegt, " kunt u alle let zitten zodat ik kan beginnen de briefing? Ik moet nog steeds gaan naast de deur. . . " daarna zagen we de afstandsbediening op de tafel waar we zaten die ze nooit gedaan vertelde ons of schakel de airconditioning voor ons toen ze vertrokken. Ze vertelde ons dat we moeten terug voor het diner door 6 anders zouden we ze verstoren dienen andere gasten, vertelt ons dat we niet de enige gasten in het ryokan, gaf ons een indruk dat als we waren te laat, we zullen niet worden bediend. Wij hebben echter kwam terug voor het diner voordat onmiddellijk 6 . Ik bestelde een kindermaaltijd voor mijn 4 jaar oude en gevraagd voor een kom omdat hij te eten zijn rijst in een kom, vertelde ze ons dat niet beschikbaar was, ze alleen geserveerd als geheel plaat. Ik dacht, vragen om een pot was niet veel van een probleem maar we hebben onze eigen kom. Het eten was goed, maar we konden het niet want haar " black - face " maken onze eetervaring totaal ongemakkelijk. De Japanse server naast haar was helemaal alle goedlachs en vriendelijk behalve ze zelden sprak. De volgende ochtend hadden we een ongemakkelijk ook ontbijt en we wisten niet wat we moeten doen nadat we eindigden onze eten. Ze kwam en aangekondigd dat we konden vertrekken nadat we zijn gedaan. En dat hebben we gedaan. En ze gecontroleerd met ons als we wilden doen onze bedden, dus we zeiden ja. Wij terug eerder dan verwacht die avond vóór zes hoewel we hadden geen diner georganiseerd. Mijn elder kind lag te slapen dus we hadden gehoopt om hem terug naar de kamer. Echter, de bedden waren niet toch zo vroegen we naar de Japanse personeel als we konden onze bedden en ze ging om afspraken te maken. Toen zij terug en sprak met de Japanse personeel die ik kon begrijpen (want ik kon begrijpen een beetje Japans) zegt dat ze moet niet doen ons bedden tijdens het diner omdat ze bezig waren. Als ze zou worden beleefd en vertelde ons mooi - maar hoe dan ook, toen ze haar vertelde dat ze bezig waren met het diner en dat we " zeiden dat we terug zouden komen daarna " , we vertelden haar dat was oke, we zouden wachten. Echter, toen we gingen naar onze kamers, mijn kamer was al gedaan terwijl mijn ouders waren er niet. Dus we wachtten gewoon. Mijn broer - in - wet was in de kamer toen ze kwam. En ze vertelde hem, " Waarom zijn jullie zo hardnekkig, halsstarrig om uw bedden gedaan? " Ik dacht dat was het ultimatum; dat was net een totaal verkeerde houding te mogen spreken aan uw gasten vooral in een Japanse ryokan waar we betalen zoveel en waar we weten en verwachten Japanse geweldige service en gastvrijheid. Ik ben naar Japan een paar keer en nooit ontmoet met zo'n slechte service. Misschien was het omdat ze was niet Japanse - ze moet vervolgens leren service in de juiste Japanse wijze. Zelfs toen mijn kleintje was allemaal vriendelijk en lacht waving aan iedereen, ze was de enige die nooit glimlachte. Ze kwam terug naar onze kamer die avond vragen ons wat tijd we zijn vroeg uit. " Wat tijd bent u alle controle uit? " Ik voel dat de juiste manier om uitdrukking die vraag moet, " mag ik vragen wat tijd wilt u check out? " eigenlijk wilde zij check zodat ze kan ons helpen met het regelen van vervoer naar het station. Maar de manier waarop ze vroegen, helemaal gedraaid mij af en ik antwoordde, " Wat tijd heb je nodig ons uit te checken? Is het niet 10 ? " Toen zij legde zelf zegt over het vervoer. Ze was nogal aandrong opdat we namen de 9 . 30 trein hoewel ik vertelde haar namen we de 11 . 30:00 trein naar Osaka. Later hebben we haar ontmoet op de 11 . 30:00 trein, kan niet nalaten te denken als dat was de reden waarom ze wilde ons op de eerdere trein. Ik was behoorlijk teleurgesteld want het was mijn familie's eerste reis naar een ryokan en ik wilde hen te genieten esp na zoveel betaal maar het had een teleurstellende indruk. Ik bijna feedback naar de manager toen ik vertrok, maar de dame was ineens een en al glimlach en vriendelijk toen we vertrokken. Misschien was ze wel denken, goede riddance. . . Oh, en de kamers waren een beetje oud en versleten en er zijn tal van spinnen en vliezen hangende vanuit het raam die mijn kleintje was bang.Meer

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We loveddd het diner zeevruchten en rundvlees ingesteld. We bestelden teveel eten. De krab was royale portie. Shaboo shaboo was verbazingwekkend goed. De badkamer van de kamer was vol spinnenwebben. Ik bracht veel tijd doden mosqitues voordat het bed tijd. Het personeel was super aardig...en vriendelijk. Ze gaven ons discount want we konden geen verblijf voor het ontbijt en moesten uitchecken om 6 : 30Meer

10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig ryokan ervaring. Grootste publiekstrekkers: - uitstekende locatie in het midden van de Kinosaki hoofdstraat op loopafstand van zowel de JR station en alle onsens - serviceniveau is ongeëvenaard. Zowel in - room (prep van maaltijden, futons) evenals van het terrein in het algemeen (parasols,...bijhouden van schoenen etc. al verzorgd) - het eten is gewoon super (zie foto's voor diner) . Geweldige vis (krab) , tempura en vleesschotels. Het ontbijt is misschien een beetje een verworven smaak als hele vis, noedels, rijst enz. die kan een beetje moeilijk te verteren voor sommige als eerste maaltijd van de dag. Helaas geen 5 / 5 vanwege de moe inrichting van de ryokan. Deuren en muren zijn gekleurd door het gebruik, het toilet is vanaf de 70 s (zie afbeelding) etc. (wanneer een paar 20 , 000 yen per nacht exclusief maaltijden die u zou verwachten van een goed ingerichte kamer) . Retoucheren van en dit zou een solide 5 / 5 .Meer

24 mei 2017 beoordeeld

Onze 1 straat ryokan ervaring. Maar we hadden geen andere ryokan ervaring te vergelijken met, we hebben echt genoten van elke beetje Yamamotoya. Het inchecken was een eitje. Onze kamer klaar was met thee & lichte snack want we waren gebrieft over de Kinosaki Onsen...en gezien yukatas te kleden in. Na onze avond baden, kwamen we terug naar een prachtige in - kamer kaiseki diner. Tajima rundvlees (Hyogo specialiteit) was erg lekker, de sneeuw krabben (beschikbaar tijdens de winter) dook in witte azijn was heerlijk zoet. Elk gerecht was een genot en zaten we de weekenden! Bijna gingen naar eten coma maar we onszelf gesleept voor een rondje onsen die nacht. Kwam terug naar onze kamer waar het futonbed was reeds ingesteld. We genieten van een stevig bed, dus we hadden een zeer goede nachtrust op deze. De in - kamer ontbijt was ook vol afwisseling. We hebben ook geprobeerd het bad in Yamamotoya, waar ik echt van genoten want ik had de hele onsen voor mezelf die ochtend ;) Ze hebben een klein openlucht bad. Dit is ook één van de meest centraal gelegen ryokan, langs het kanaal en in het midden van de 7 onsens van Kinosaki. Bij het uitchecken, ze ook geregeld onze bagage naar het station, waar we konden deze later weer op te halen. Vandaar dat we konden genieten van een paar uur wandelen en ontspannen in de stad. De hele ervaring in Yamamotoya was erg ontspannend en probleemloos. Zou het ten zeerste aanraden, vooral voor ryokan groentjes!Meer

10 mei 2017 beoordeeld

Twee nachten verbleven in Yamamotoya. De ryokan ligt op een prachtige plek in het midden van Kinosaki, 5 minuten van het station en op loopafstand van alle 7 onsen als je ze allemaal te proberen. Mooie, ruime kamer met tatami matten en futon bedden, en...een prachtig uitzicht op de tuin. De kamers aan de andere kant van het gebouw met uitzicht op de rivier en weg te hebben mooi uitzicht ook, zoals Kinosaki is een prachtige stadje. We hadden twee verschillende diner arrangementen, beiden waren uitstekend. Ontbijt is ook geweldig. Ze hebben zelfs brouwen hun eigen bier! Wat kun je nog meer wensen? Probeer de stout of de " krab bier " (pale ale - achtig) , beide zeer goed. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel - niet iedereen spreekt Engels, maar de manager doet.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Over
Hotelcategorie
Contactinformatie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Roomservice
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Airconditioning
Hot tub
Koelkast in kamer
Niet-roken hotel
Sauna
Shuttlebusservice
Stijl hotel
Spa
,
Beste resorthotels
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers
Hotelcategorie
Contactinformatie
Stijl hotel
Spa
,
Beste resorthotels
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers
Aantal kamers
20
Prijsklasse
US$ 176 - US$ 406 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Locatie
Japan > Kinki > Hyogo Prefecture > Toyooka > Kinosaki Onsen
Hotelcategorie
Contactinformatie
Stijl hotel
Spa
,
Beste resorthotels
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers
Aantal kamers
20
Prijsklasse
US$ 176 - US$ 406 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Locatie
Japan > Kinki > Hyogo Prefecture > Toyooka > Kinosaki Onsen
Foto's
Reiziger (134)
Kamer en suite (29)
Dineren (27)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 144 hotels in de buurt
Tsukimotoya Ryokan
32 beoordelingen
op 0,04 km afstand
Kobayashiya
19 beoordelingen
op 0,04 km afstand
Matsuya
18 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Shinkameya
5 beoordelingen
op 0,06 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 748 restaurants in de buurt
Gubigabu
59 beoordelingen
op 0,03 km afstand
Maruyama Karyo Kinosaki
21 beoordelingen
op 0,14 km afstand
Toyookawakodo Cafe Kinosakionsen
29 beoordelingen
op 0,17 km afstand
Masuya
10 beoordelingen
op 0,07 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 129 attracties in de buurt
Street of Kinosaki Onsen
550 beoordelingen
op 0,01 km afstand
Onsenji Temple
59 beoordelingen
op 0,59 km afstand
Gokurakuji Temple
13 beoordelingen
op 0,53 km afstand
Kinosaki Literary Museum
17 beoordelingen
op 0,13 km afstand
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Yamamotoya.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding