Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Regent Star Hotel

Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Shuttlebusservice
Rolstoeltoegang
Vervoer van/naar luchthaven
Vergaderkamers
Fitnesscentrum / sportruimte
Feestzaal
Conferentiefaciliteiten
Roomservice
Stomerij
Wasservice
Conciërge
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Airconditioning
Suites
Koelkast in kamer
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
Zakelijk
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
Routebeschrijving
Luchthaven Piarco1 km
Alle hotels in de buurt bekijken
Beoordelingen (111)
Beoordelingen filteren
62 resultaten
Waardering van reizigers
13
18
19
5
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
13
18
19
5
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 62 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel was minder dan wenselijk is. Het was ongemakkelijk, duur, niet het geld waard of uw tijd. We verbleven in het Regent sterren naast Piarco Airport, hotel zag er schoon uit aan de buitenkant en de lobby was schoon maar saai, leek niemand rond....Het personeel was niet gastvrij, onbeschoft zelfs, en ze lijken niet te geven een rot. De lift was stuk en ze nooit bood ons helpen om onze koffers naar onze kamer, we moesten ze sjouwen een grote trap, toen we naar onze kamer hadden wij gevraagd om meer handdoeken en een deken en het duurde meer dan 2 uur voor hen te brengen tot ons. Het hotel leek geheel desolaat - zagen we een andere gast tijdens ons verblijf, zodat u kunt zeggen dat ze echt nam hun tijd, geen noodzaak om twee uur voor iets moest ik naar beneden naar de lobby en aanvraag tweemaal. Onze kamer verbleef in een zinderende 82 graden de hele tijd dat we er waren omdat de airco kapot was (bijna 27 Celsius) . We betaalden $ 276 Canadees voor dit hotel verblijven - dat is zeer onaanvaardbaar en meer dan wat je zou betalen in een high-end hotel in Toronto. We voelen ons opgelicht en we zullen dit hotel aan niemand aanraden. Een van de rottigste hotel arrangementen die ik ooit heb gehad, en we waren er alleen maar voor 7 uur. Zeer slecht personeel en ervaring.Meer

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 16 juli 2017

Mijn man en ik hebben dit hotel geboekt via Expedia als we zochten een plek om te rusten tussen aansluitende vluchten ( 12 uur tussen verbindingen) . Bij onze aankomst bij het hotel werden we geïnformeerd dat we gingen naar een aanvullende vergoeding te betalen...voor een vroege check-in en dat waren we gong te moeten wachten voor ongeveer twee uur voor onze kamer. De kamer was niet onderhouden verf plassend uit de muur, airconditioning werkt niet goed, tap uitgehakt in de badkamer verdieping aan de voorzijde van de wastafel , toilet niet aan de bodem vastgeschroefd en geen warm water om te douchen of wassen met en de matras was zo hard als de vloer. Het personeel bij de receptie hadden nul begrip van wat er gaande was. De lichte kant was er één personeel in staat om ons in de kamer een beetje vroeg 1 : 30 in plaats van 3 uur zonder extra kosten. Wij betaalden 200 USD voor tien uur. Ik zal hier niet opnieuw en voorkomen we deze keten.Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 29 juni 2017

Ik verbleef in het Regent sterren omdat ik was gestrand nadat ik vertraagde vlucht. Je aankomt in een geweldige grote zielloze hal, receptie. Personeel zeker behoefte opleiding voor gastvrijheid. Terwijl ik incheckte een andere gast kwam en vroeg om de wifi-wachtwoord en werd verteld 'je...moet wachten', toon van stem als een leraar naar een ondeugend leerling. De kamer op de begane grond was voldoende zolang je niet uit het raam. Het uitzicht was half geblokkeerd door bouwmateriaal direct buiten het raam. Was er in het algemeen een bouwterrein waaronder iets dat één dag misschien het zwembad. Het restaurant was een ander groot hal met absoluut geen sfeer. Bakt en zout vissen waren uitstekend. De gratis pendeldienst van/naar de luchthaven werd gewaardeerd. Echter, de prijs was veel te hoog voor wat het is.Meer

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 16 mei 2017

Ik kan niet genoeg zeggen hoe blij ik was met mijn verblijf in dit hotel. We heb overnacht hier omdat we een vroege vlucht moesten halen. Ze hadden ontbijt dat ik genoten, want we kregen niet de kans om een beroemde Trini ontbijt voordat (zoutvis...en coconut bake - yum) . De bedden waren zeer comfortabel en had een krachtige douche. Personeel was vriendelijk en ze boden een gratis pendeldienst naar de luchthaven. Wat heb je nodig voor een tweedaagse!Meer

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 31 maart 2017

Dit was pas mijn tweede bezoek aan Trinidad, en mijn eerste keer voor Carnaval. Ik had gehoord zo veel prachtige dingen over het eiland en wilde de ervaring perfect te zijn. Het Regent sterren maakte mijn ervaring precies dat! Het hotel ligt op minder dan...5 minuten rijden van de luchthaven. U merkt het overdadig lobby het moment dat je trek tot het gebouw. De receptie service was snel en beleefd. De kamer zelf is groot, mooi en zeer comfortabel, voorzien van alle nodige voorzieningen. Mijn favoriete onderdeel van de kamer is het sexy staande douche met glazen wanden. Het eten is geweldig! Of u nu op zoek bent naar lokale of internationale gerechten, hun chefs had u overdekt. De bar was altijd goed gevuld en de barkeepers waren top. Hun is mini gym ter plaatse met een gloednieuwe loopband, fiets, werkbank en gewichten. De eigenaar deed ons vertellen dat ze momenteel bouwen een veel grotere fitnessruimte, samen met een zwembad en spa! Het personeel is vriendelijk en professioneel. Door de derde dag daar voelde ik als familie! Het hotel is een beetje weg buiten de stad waar het carnaval plaatsvond, maar niet te ver. De taxirit heen en terug was redelijk. Er is ook een shuttle op het terrein dat brengt u naar een paar in de buurt stopt met inbegrip van de luchthaven en de Trincity winkelcentrum. Ik zou het Regent sterren aan iedereen! Ik had een uitstekende tijd en kan niet wachten om terug te gaan!Meer

Datum van verblijf: maart 2017
Meer beoordelingen bekijken
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Regent Star Hotel.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 166 - US$ 414 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
CaraïbenTrinidad en TobagoTrinidadPiarco
AANTAL KAMERS
158
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding