Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Marmari is Atlantica Marmari Beach een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants in de buurt, is Atlantica Marmari Beach de ideale uitvalsbasis in Marmari.
Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning en je kunt bij Atlantica Marmari Beach eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en een lounge. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Als je in Marmari bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Atlantica Marmari Beach gaan, waaronder Stavros Restaurant Tradicional Greek Taverna (0,0 km), Mythos Restaurant (0,3 km) en Amvrosia (0,3 km).
Atlantica Marmari Beach zorgt ervoor dat je Marmari niet snel zult vergeten.
Dit all inclusive park ligt in marmari, een klein dorpje met een busverbinding naar oa kos stad. Het eten is heerlijk, veel afwisseling en ook kun je eten in 3 a la carte restaurants. Hiervoor moet je wel reserveren. Er zijn 2 pool area, 1 voor kids met muziek en animatie en een rustig zwembad met een klein kinderbadje. Het strand is op 10 min lopen. (Afhankelijk waar je zit op het park) strandbedjes zijn gratis. Handdoeken service is er ook. De kamers waren netjes en de schoonmaak prima. Ik zou dit zeker aanbevelen voor gezinnen met kinderen en ook stellen.
De kamer was geweldig, het resort erg mooi, ligt op een perfecte plek maar als ik kijk naar wat wij betaalden voor deze vakantie en wat we er voor kregen, is dit totaal niet in verhouding. Wij zijn geen mensen die snel klagen en hanteren de beroemde marketingregel: 80-20. Als 80% van iets goed is, dan neem je de 20% die minder goed is voor lief. Maar door het stapeleffect van kleine en grotere tegenvallers gedurende ons verblijf, werd deze 20% fors overschreden. En hebben wij helaas moeten concluderen dat deze vakantie ons fiks is tegen gevallen. Hieronder volgt een opsomming van de zaken die niet goed of ronduit slecht waren. Welkomstbijeenkomst en TUI-host: - Wij komen aan op donderdag 26 juli om circa 16.00 uur. De bekende welkomstbijeenkomst waar wij altijd graag bij zijn voor leuke en nuttige tips, is pas op woensdag 1 augustus. Dit is 6 dagen na aankomst! - TUI-host Isabelle is de enige die Nederlands spreekt wat echter vrijwel onverstaanbaar is door een zwaar Frans accent. Daarnaast begreep ze ook niet wat wij zeiden - Voor vertrek via de TUI-website naar de excursies gekeken. De eilandtour leek ons interessant maar zouden we wel ter plaatse boeken. Een geluk dat we dit besloten want deze excursie was niet beschikbaar - Wel stond in het excursieboek een 4x4 jeepsafari, echter zonder prijzen en data. Hier moest voor gebeld worden. Dit ging met horten en stoten omdat Isabelle ons niet begreep en zelf aangaf dat haar Grieks niet zo goed was. - Van een TUI-host mag je verwachten dat deze dingen voor je regelt als je een probleem hebt of dingen wilt regelen. Niets van dit, we werden doorverwezen naar de receptie. De kamer en aanverwante zaken - Kluisje in de kamer werkte niet terwijl de hotelinformatie schrijft: ‘customers are obliged to keep their valuable items in the safe’. Elektricien van het hotel kwam erbij, leek opgelost maar binnen vijf minuten viel de kluis weer in storing. Dit hebben wij drie keer bij de receptie gemeld maar bij ons vertrek op 5 augustus was dit nog steeds niet opgelost. - Handdoeken badkamer: in de eerste set handdoeken was er 1 badlaken kapot. Toen wij twee dagen later de handdoeken wilden wisselen, waren er geen nieuwe beschikbaar, die zouden later komen (was om circa 14.30 uur). Om 18.30 uur twee keer naar de receptie moeten bellen omdat we nog steeds geen nieuwe handdoeken hadden. Uiteindelijk kregen we een nieuwe set: twee badlakens, een badmat maar geen twee kleine handdoeken. - Handdoekenservice zwembad/strand: de eerste set die we kregen was niet schoon. Bij het omruilen kregen we handdoeken die zo nieuw waren dat ze blijkbaar niet gewassen waren en daardoor geen vocht opnamen. Welness/Spa - In de kamer lag niets aan informatie over de welness/spa terwijl dit volgens de receptioniste van de Spa wel zou moeten. We hebben zelf de informatie maar gehaald maar moesten deze wel terugbrengen omdat ze niet genoeg brochures hadden - We hebben een massage geboekt en die was goed. Maar de handdoeken die werden gebruikt, waren kapot. Restaurant(s) - De buffetruimte in het hoofdrestaurant is veel te klein en staat veel te dicht op elkaar. Op welke tijd dan ook je in het restaurant kwam, er was altijd veel gedrang en vaak dingen op. Als voorbeeld: op de Italiaanse avond was er zeker 20 minuten, geen pasta (1 soort!) beschikbaar - Wij zijn absoluut geen moeilijke eters maar er was erg weinig variatie in het eten - In de gids en op de website staat als extra aanbeveling ‘showcooking’. Dit hield in de praktijk in dat er een bezwete kok, achter een grillplaat, vis stond te bakken en zijn collega, vlees, Dit is geen showcooking - Er zouden 3 a la carte restaurants zijn. Een hiervan was maar 1 avond per week open + bijbetaling was noodzakelijk. Dit noem ik geen all inclusive. In de taverna aan het strand hebben we 1 avond gegeten. De voorafjes smaakten allemaal hetzelfde. Het hoofdgerecht was voor een volwassen man erg karig namelijk 2 stokjes vlees. Met mijn lamskoteletjes (2) kon je iemand zijn hoofd inslaan. De frisdrank (Cola) bevatte totaal geen koolzuur. Voor alle drie de restaurants geldt ‘make your reservation on time’. Maar nergens staat vermeld dat dit minimaal 24 uur van tevoren moet. - Dresscode: voor het diner wordt van de mannen verlangd dat zij een lange broek dragen met dichte schoenen. Dit werd totaal niet gehandhaafd. Per avond hebben wij maximaal 5 mannen gezien die zich aan deze dresscode hielden en dit op 700 gasten. De meesten verschenen in korte broek met slippers/Crocs met dames aan hun zijde die navenant gekleed waren. - Papieren servetten: mag ik van een 4-sterren hotel verlangen dat ik ’s avonds een linnen tafelkleed en servet op tafel krijg in plaats van een soort geplastificeerde tafelloper met een papieren servetje? Zwembad - Veel te weinig ligbedden en parasols. In de hotelvoorwaarden staat dat alle handdoeken ’s morgens om 09.00 uur zouden worden verwijderd. Dit was dus niet het geval waardoor er veel te weinig plaats was en de mogelijkheid ontbrak om aan het einde van de middag nog even lekker bij het zwembad te gaan liggen. Bar - De bar bij het hoofdgebouw ging pas om 18.00 uur open met een terras dat volslagen onvoldoende capaciteit had voor het hele resort, het terras telt welgeteld 30 zitplaatsen. Gevolg hiervan is dat mensen staan in de rij staan voor een plaatsje, op een muurtje zitten of hun drinken meenemen naar de kamer. Dit kan natuurlijk een manier zijn om te besparen op de kosten van de all inclusive maar dat hoop ik toch niet. - In de loop van de week ging 1 van de poolbars ’s avonds ook open maar deze had geen terras of ruimte waar je even lekker kon zitten met een drankje - Mede hierdoor was er ’s avonds na 22.00 uur totaal niets meer te beleven op het resort Algemeen - Wij boeken vaak een ‘kindvriendelijk’ hotel omdat er dan vaak voldoende hellingen aanwezig zijn in plaats van trappen. Reden hiervoor: ik ben slecht ter been en maak gebruik van een rolstoel. De hellingen in het resort zijn veel te steil om veilig in een rolstoel naar boven te kunnen. Daarnaast heb ik ook ouders met hun kinderwagen zien worstelen om boven te komen. - In de gameroom/recreatieruimte waren diverse games en pooltafels ‘out of order’ en dit duurde enige dagen voordat deze weer gemaakt waren - De ligbedden en parasols op het strand waren erg versleten en absoluut niet representatief voor een 4-sterren resort - De minimarket op het resort hanteert prijzen die het dubbele zijn van de supermarkt aan de overkant van de straat. Daarnaast is deze een groot deel van de middag gesloten. - Het resort is niet bewaakt en op sommige plaatsen voor buitenstaanders zonder enige moeite op te komen. Met een defecte safe in de kamer gaf dit niet echt een veilig gevoel. - De autoverhuur die door TUI werd aangeboden was drie keer duurder dan het verhuurbedrijf dat op nog geen 50 meter van het resort was gevestigd en waar wij een auto hebben gehuurd. Dit resort verdient absoluut geen 4 sterren! Met onze eerdere ervaringen, krijgt het van ons met moeite een krappe 3-sterren. Voor een vakantie die ons ruim 3500 euro heeft gekost aan reis en verblijf, is het een enorme tegenvaller geweest. Daarnaast hebben wij extra kosten gemaakt om de koelkast in de kamer gevuld te houden zodat we nog iets te drinken hadden en hebben we een aantal keren, ergens anders gegeten. Dat is niet ons idee van all inclusive in een 4-sterren resort. Samengevat: het was onze duurste vakantie ooit en het is ook onze slechtste vakantie ooit!…
Fantastisch hotel zeer goede all inn fijne en propere kamers vriendelijke bediening zeer fijne omgeving gezellige stad een zeer mooie vakantie gehad heel mooi weer veel zon de zwembaden van het hotel zijn prima in orde
Voor de 2e keer naar dit resort. Het was super. Heerlijk eten mooie plek met mooie zwembaden en een prachtig strand. Hele lieve betrokken mensen die er alles aan doen om jouw vakantie helemaal naar wens in te vullen. Zeker voor herhaling vatbaar. Heb zelfs heimwee 😂👍🏾🙊
Goede vakantie gehad met 2 kinderen (11 & 13) en vrouw. Eerst werden we in twee standard kamers geplaatst (familie kamer geboekt) maar na heel sterk aandringen en escaleren hebben we dan toch een familie kamer gekregen op de tweede dag. Buiten dit voorval is het een goed hotel met vriendelijk personeel. Het is zijn vier sterren waard. Zeker reserveren om in de taverna te gaan dineren, de Italiaan raad ik niet aan. Goede accomodatie, mooie verzorgde tuin, verschillende zwembaden en 2 glijbanen. Aan het strand kan je windsurfen (na enkele dagen surften onze jongens vrolijk op en neer). Het eten is 4 sterren en bijna overal is er wifi. De eerste nacht hadden we standaard kamers maar die zijn heel klein(kast kan niet open zonder uw bed te verplaatsen) en er is geen plaats voor uw koffers. Vermijd ook kamers in het receptiegebouw omwille van de muziek en lawaai (of slaap zoals wij met oordopjes). Neem een luxe familiekamer en dan zit je heel goed.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding