Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Atlantica Marmari Beach

Opslaan
Delen
Marmari 853 00 Griekenland
Orbitz.com
ZenHotels.com
StayForLong
CheapTickets
Travelocity
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (763)
Zwembad en strand (198)
Kamer en suite (79)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 5 van de 16 hotels in Marmari
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Marmari is Atlantica Marmari Beach een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants in de buurt, is Atlantica Marmari Beach de ideale uitvalsbasis in Marmari.

Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning en je kunt bij Atlantica Marmari Beach eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en een lounge. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.

Als je in Marmari bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Atlantica Marmari Beach gaan, waaronder Stavros Restaurant Tradicional Greek Taverna (0,0 km), Mythos Restaurant (0,3 km) en Amvrosia (0,3 km).

Atlantica Marmari Beach zorgt ervoor dat je Marmari niet snel zult vergeten.

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Fietsverhuur
Oppas
Wifi
Buitenzwembad
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Kindvriendelijk buffet
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Tennisbaan
Darten
Avondentertainment
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Vervoer van/naar luchthaven
Spa
Opslag van bagage
Conciërge
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Veilig
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Uitzicht op zee
Gesproken talen
Duits, Grieks

Locatie

Volledige weergave
57Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 57 van 100
13restaurantsbinnen 1 km
2attractiesbinnen 1 km
628beoordelingen203vragen en antwoorden5kamertips
Waardering van reizigers
  • 223
  • 238
  • 105
  • 35
  • 27
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Finntastisch heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
Nederland30 bijdragen4 nuttige stemmen
+1
Dit all inclusive park ligt in marmari, een klein dorpje met een busverbinding naar oa kos stad. Het eten is heerlijk, veel afwisseling en ook kun je eten in 3 a la carte restaurants. Hiervoor moet je wel reserveren. Er zijn 2 pool area, 1 voor kids met muziek en animatie en een rustig zwembad met een klein kinderbadje. Het strand is op 10 min lopen. (Afhankelijk waar je zit op het park) strandbedjes zijn gratis. Handdoeken service is er ook. De kamers waren netjes en de schoonmaak prima. Ik zou dit zeker aanbevelen voor gezinnen met kinderen en ook stellen.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Antwoord van Manager_Marmari, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες bij Atlantica Marmari Beach
Gereageerd op 15 jul. 2019
Dear Finntastisch, We would like to sincerely thank you for choosing Atlantica Marmari Beach for your holidays in Kos and for taking the time to share your review with the online community. It was a real pleasure having you as our guests and we were delighted to read that you had a nice time with us. Our aim has always been to provide the best possible service and facilities to all our guests, at all times, therefore comments like yours, give us the strength to improve even further. Thank you once again for the lovely feedback and we will be more than glad to welcome you again for yet another memorable holiday! Best Regards
Meer lezen
Pien56 heeft een beoordeling geschreven aug. 2018
Helmond, Nederland13 bijdragen6 nuttige stemmen
De kamer was geweldig, het resort erg mooi, ligt op een perfecte plek maar als ik kijk naar wat wij betaalden voor deze vakantie en wat we er voor kregen, is dit totaal niet in verhouding. Wij zijn geen mensen die snel klagen en hanteren de beroemde marketingregel: 80-20. Als 80% van iets goed is, dan neem je de 20% die minder goed is voor lief. Maar door het stapeleffect van kleine en grotere tegenvallers gedurende ons verblijf, werd deze 20% fors overschreden. En hebben wij helaas moeten concluderen dat deze vakantie ons fiks is tegen gevallen. Hieronder volgt een opsomming van de zaken die niet goed of ronduit slecht waren. Welkomstbijeenkomst en TUI-host: - Wij komen aan op donderdag 26 juli om circa 16.00 uur. De bekende welkomstbijeenkomst waar wij altijd graag bij zijn voor leuke en nuttige tips, is pas op woensdag 1 augustus. Dit is 6 dagen na aankomst! - TUI-host Isabelle is de enige die Nederlands spreekt wat echter vrijwel onverstaanbaar is door een zwaar Frans accent. Daarnaast begreep ze ook niet wat wij zeiden - Voor vertrek via de TUI-website naar de excursies gekeken. De eilandtour leek ons interessant maar zouden we wel ter plaatse boeken. Een geluk dat we dit besloten want deze excursie was niet beschikbaar - Wel stond in het excursieboek een 4x4 jeepsafari, echter zonder prijzen en data. Hier moest voor gebeld worden. Dit ging met horten en stoten omdat Isabelle ons niet begreep en zelf aangaf dat haar Grieks niet zo goed was. - Van een TUI-host mag je verwachten dat deze dingen voor je regelt als je een probleem hebt of dingen wilt regelen. Niets van dit, we werden doorverwezen naar de receptie. De kamer en aanverwante zaken - Kluisje in de kamer werkte niet terwijl de hotelinformatie schrijft: ‘customers are obliged to keep their valuable items in the safe’. Elektricien van het hotel kwam erbij, leek opgelost maar binnen vijf minuten viel de kluis weer in storing. Dit hebben wij drie keer bij de receptie gemeld maar bij ons vertrek op 5 augustus was dit nog steeds niet opgelost. - Handdoeken badkamer: in de eerste set handdoeken was er 1 badlaken kapot. Toen wij twee dagen later de handdoeken wilden wisselen, waren er geen nieuwe beschikbaar, die zouden later komen (was om circa 14.30 uur). Om 18.30 uur twee keer naar de receptie moeten bellen omdat we nog steeds geen nieuwe handdoeken hadden. Uiteindelijk kregen we een nieuwe set: twee badlakens, een badmat maar geen twee kleine handdoeken. - Handdoekenservice zwembad/strand: de eerste set die we kregen was niet schoon. Bij het omruilen kregen we handdoeken die zo nieuw waren dat ze blijkbaar niet gewassen waren en daardoor geen vocht opnamen. Welness/Spa - In de kamer lag niets aan informatie over de welness/spa terwijl dit volgens de receptioniste van de Spa wel zou moeten. We hebben zelf de informatie maar gehaald maar moesten deze wel terugbrengen omdat ze niet genoeg brochures hadden - We hebben een massage geboekt en die was goed. Maar de handdoeken die werden gebruikt, waren kapot. Restaurant(s) - De buffetruimte in het hoofdrestaurant is veel te klein en staat veel te dicht op elkaar. Op welke tijd dan ook je in het restaurant kwam, er was altijd veel gedrang en vaak dingen op. Als voorbeeld: op de Italiaanse avond was er zeker 20 minuten, geen pasta (1 soort!) beschikbaar - Wij zijn absoluut geen moeilijke eters maar er was erg weinig variatie in het eten - In de gids en op de website staat als extra aanbeveling ‘showcooking’. Dit hield in de praktijk in dat er een bezwete kok, achter een grillplaat, vis stond te bakken en zijn collega, vlees, Dit is geen showcooking - Er zouden 3 a la carte restaurants zijn. Een hiervan was maar 1 avond per week open + bijbetaling was noodzakelijk. Dit noem ik geen all inclusive. In de taverna aan het strand hebben we 1 avond gegeten. De voorafjes smaakten allemaal hetzelfde. Het hoofdgerecht was voor een volwassen man erg karig namelijk 2 stokjes vlees. Met mijn lamskoteletjes (2) kon je iemand zijn hoofd inslaan. De frisdrank (Cola) bevatte totaal geen koolzuur. Voor alle drie de restaurants geldt ‘make your reservation on time’. Maar nergens staat vermeld dat dit minimaal 24 uur van tevoren moet. - Dresscode: voor het diner wordt van de mannen verlangd dat zij een lange broek dragen met dichte schoenen. Dit werd totaal niet gehandhaafd. Per avond hebben wij maximaal 5 mannen gezien die zich aan deze dresscode hielden en dit op 700 gasten. De meesten verschenen in korte broek met slippers/Crocs met dames aan hun zijde die navenant gekleed waren. - Papieren servetten: mag ik van een 4-sterren hotel verlangen dat ik ’s avonds een linnen tafelkleed en servet op tafel krijg in plaats van een soort geplastificeerde tafelloper met een papieren servetje? Zwembad - Veel te weinig ligbedden en parasols. In de hotelvoorwaarden staat dat alle handdoeken ’s morgens om 09.00 uur zouden worden verwijderd. Dit was dus niet het geval waardoor er veel te weinig plaats was en de mogelijkheid ontbrak om aan het einde van de middag nog even lekker bij het zwembad te gaan liggen. Bar - De bar bij het hoofdgebouw ging pas om 18.00 uur open met een terras dat volslagen onvoldoende capaciteit had voor het hele resort, het terras telt welgeteld 30 zitplaatsen. Gevolg hiervan is dat mensen staan in de rij staan voor een plaatsje, op een muurtje zitten of hun drinken meenemen naar de kamer. Dit kan natuurlijk een manier zijn om te besparen op de kosten van de all inclusive maar dat hoop ik toch niet. - In de loop van de week ging 1 van de poolbars ’s avonds ook open maar deze had geen terras of ruimte waar je even lekker kon zitten met een drankje - Mede hierdoor was er ’s avonds na 22.00 uur totaal niets meer te beleven op het resort Algemeen - Wij boeken vaak een ‘kindvriendelijk’ hotel omdat er dan vaak voldoende hellingen aanwezig zijn in plaats van trappen. Reden hiervoor: ik ben slecht ter been en maak gebruik van een rolstoel. De hellingen in het resort zijn veel te steil om veilig in een rolstoel naar boven te kunnen. Daarnaast heb ik ook ouders met hun kinderwagen zien worstelen om boven te komen. - In de gameroom/recreatieruimte waren diverse games en pooltafels ‘out of order’ en dit duurde enige dagen voordat deze weer gemaakt waren - De ligbedden en parasols op het strand waren erg versleten en absoluut niet representatief voor een 4-sterren resort - De minimarket op het resort hanteert prijzen die het dubbele zijn van de supermarkt aan de overkant van de straat. Daarnaast is deze een groot deel van de middag gesloten. - Het resort is niet bewaakt en op sommige plaatsen voor buitenstaanders zonder enige moeite op te komen. Met een defecte safe in de kamer gaf dit niet echt een veilig gevoel. - De autoverhuur die door TUI werd aangeboden was drie keer duurder dan het verhuurbedrijf dat op nog geen 50 meter van het resort was gevestigd en waar wij een auto hebben gehuurd. Dit resort verdient absoluut geen 4 sterren! Met onze eerdere ervaringen, krijgt het van ons met moeite een krappe 3-sterren. Voor een vakantie die ons ruim 3500 euro heeft gekost aan reis en verblijf, is het een enorme tegenvaller geweest. Daarnaast hebben wij extra kosten gemaakt om de koelkast in de kamer gevuld te houden zodat we nog iets te drinken hadden en hebben we een aantal keren, ergens anders gegeten. Dat is niet ons idee van all inclusive in een 4-sterren resort. Samengevat: het was onze duurste vakantie ooit en het is ook onze slechtste vakantie ooit!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2018
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Antwoord van MarmariBeach A, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες bij Atlantica Marmari Beach
Gereageerd op 26 aug. 2018
Dear Pien56, Thank you for taking the time to share your thoughts and experience at the Atlantica Marmari Beach Hotel on Trip Advisor. I would like to express personally my apologies for the fact that your stay was not up to your expectations. Being a client of the Atlantica Hotels, you may appreciate that our aim is to strive continuously to improve both our services and our facilities in order to maintain our position as the best hotels in Cyprus and Greece. Therefore, we take very seriously the constructive comments of each and every guest of ours so as to exceed their expectations with our services and amenities. We hope you will give us a chance to better serve you in the future. Kind Regards
Meer lezen
Z5680GGmariap heeft een beoordeling geschreven sep. 2017
7 bijdragen
Fantastisch hotel zeer goede all inn fijne en propere kamers vriendelijke bediening zeer fijne omgeving gezellige stad een zeer mooie vakantie gehad heel mooi weer veel zon de zwembaden van het hotel zijn prima in orde
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2017
Nuttig
Delen
Antwoord van Kalogeridis, Manager bij Atlantica Marmari Beach
Gereageerd op 14 sep. 2017
Dear Z5680GGmariap, Thank you very much for sharing your experience with us concerning your recent stay at the Family Life Marmari Beach by Atlantica. It was a real pleasure having you as our guests and we were delighted to read that you have very much enjoyed your stay with us. Once again thank you for having taken the time and trouble to write to us and, in closing, we look forward to welcoming you back to the Family Life Marmari Beach by Atlantica in the not distant future. Best Regards
Meer lezen
Lenny G heeft een beoordeling geschreven sep. 2016
5 bijdragen
+1
Voor de 2e keer naar dit resort. Het was super. Heerlijk eten mooie plek met mooie zwembaden en een prachtig strand. Hele lieve betrokken mensen die er alles aan doen om jouw vakantie helemaal naar wens in te vullen. Zeker voor herhaling vatbaar. Heb zelfs heimwee 😂👍🏾🙊
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2016Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Antwoord van Kalogeridis, Manager bij Atlantica Marmari Beach
Gereageerd op 24 sep. 2016
Dear Lenny G, Thank you very much for making Family Life Marmari Beach by Atlantica for 2nd time the hotel of your choice and for sharing your experiences with other travellers. We hope you had a smooth flight home. We are amazed to see, how much you and your Family enjoyed your well deserved holidays and how much you appreciate especially the efforts of our team and the food. Please be sure that we will share your great feedback with our entire team as an additional motivation. We are already looking very forward to welcome you again and send you all our best wishes! With sunny regards, Yours sincerely Family Life Marmari Beach by Atlantica
Meer lezen
Tom V heeft een beoordeling geschreven aug. 2016
8 bijdragen1 nuttige stem
Goede vakantie gehad met 2 kinderen (11 & 13) en vrouw. Eerst werden we in twee standard kamers geplaatst (familie kamer geboekt) maar na heel sterk aandringen en escaleren hebben we dan toch een familie kamer gekregen op de tweede dag. Buiten dit voorval is het een goed hotel met vriendelijk personeel. Het is zijn vier sterren waard. Zeker reserveren om in de taverna te gaan dineren, de Italiaan raad ik niet aan. Goede accomodatie, mooie verzorgde tuin, verschillende zwembaden en 2 glijbanen. Aan het strand kan je windsurfen (na enkele dagen surften onze jongens vrolijk op en neer). Het eten is 4 sterren en bijna overal is er wifi. De eerste nacht hadden we standaard kamers maar die zijn heel klein(kast kan niet open zonder uw bed te verplaatsen) en er is geen plaats voor uw koffers. Vermijd ook kamers in het receptiegebouw omwille van de muziek en lawaai (of slaap zoals wij met oordopjes). Neem een luxe familiekamer en dan zit je heel goed.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2016
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Geen standard, niet in het receptiegebouw
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Kalogeridis, Manager bij Atlantica Marmari Beach
Gereageerd op 9 aug. 2016
Dear Tom, I would like to take this opportunity the express my sincerest thanks for your positive comments on tripadvisor. I greatly appreciate that you have taken the time to write about your experiences at the Family Life Marmari Beach by Atlantica and am delighted to learn that you and your family enjoyed the stay with us and were satisfied with our service. Also we value all our Guests' comments and we take them under serious consideration in order to improve the services we provide and achieve nothing less than 100% Guest Satisfaction. Once again thank you very much for your kind support and we look forward to welcoming back to the Family Life Marmari Beach by Atlantica in the near future, With best regards,
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 135 - US$ 346 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
marmari beach resort all inclusive
LOCATIE
GriekenlandSouth AegeanDodecaneseKos-StadMarmari
AANTAL KAMERS
311
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Atlantica Marmari Beach
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Atlantica Marmari Beach?
Attracties in de buurt zijn Marmari Beach (0,4 mijl) en Kamari Beach (1,0 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Atlantica Marmari Beach?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, gratis wifi en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Atlantica Marmari Beach?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Atlantica Marmari Beach?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Atlantica Marmari Beach?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Atlantica Marmari Beach?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Amvrosia, Biggys en Mythos Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Atlantica Marmari Beach?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft Atlantica Marmari Beach een luchthavenshuttle?
Ja, Atlantica Marmari Beach heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Atlantica Marmari Beach?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Atlantica Marmari Beach?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder duits en grieks.
Zijn er historische locaties in de buurt van Atlantica Marmari Beach?
Veel reizigers bezoeken Paleo Pili (5,9 mijl).