Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Amilia Mare

Reiziger (1666)
Zwembad en strand (338)
Kamer en suite (306)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 8 van de 20 hotels in Rhodes-Stad
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Roomservice
Gratis parkeren
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Gratis internet
Spa
Inclusief ontbijt
Betaalde wifi
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Shuttlebusservice
Stomerij
Tennisveld
Vervoer van/naar luchthaven
Verwarmd zwembad
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Koelkast in kamer
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
1.542beoordelingen
253vragen en antwoorden
6kamertips
Waardering van reizigers
  • 817
  • 435
  • 172
  • 72
  • 45
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Voor 2e jaar in dit hotel verbleven. Betrof begin oktober vor 15 dagen, Duideljk te zien en te voelen dat het einde van het seizoen naderde. Strandbedden werden dagelijks meer opgeruimd in verhouding met het aantal gasten. Hierdoor steeds meer bedden tekort wat weer handdoek leggen noodzakelijk maakte. Verder duidelijk verschil met vorig jaar wat betreft personeel bezetting. De oudere medewerkers hadden plaats moeten maken voor jong personeel. Deze waren niet zo bedreven in het verlenen van service en contact met de klanten. Verder een prima vakantie gehad op een centrale locatie op een schitterend eiland.
Meer lezen
Antwoord van repmgr, Reputation Manager bij Amilia Mare
Gereageerd op 24 dec. 2018
Dear japio62 We would like to thank you for the kind and encouraging comments from your experience in our hotel. Nothing makes us happier than the great holiday experience of our clients, and we wish to have the pleasure of welcoming you back in the nearest future. Kind regards, Tamarova Alina Reputation Manager Aldemar Resorts
Meer lezen
Enorm groot complex omdat je ook van de faciliteiten van Paradise Village gebruik kan maken. Deels ziet het het er nog verouderd uit maar daar moet je doorheen kijken. De grootste fitness ruimte die ik ooit in een vakantiehotel ben tegen gekomen.. Eten was prima, wel alles in buffetvorm. Enige echte minpunt was de gehorigheid van de kamer,.Mensen op de gang en de naast gelegen kamer sterk hoorbaar. Leuk zandstrandje in een baai waar het opvallend druk was ten opzichte van het zwembad. Periode dat wij zmet twee personen zijn geweest was laatste week september 2017.
Meer lezen
Antwoord van repmgr, Reputation Manager bij Amilia Mare
Gereageerd op 6 okt. 2017
Dear japio62, Let me thank you for dedicating time to write a review. We are delighted to know that you had a great time at our hotel Aldemar Amilia Mare and had a chance to enjoy a big verity of amenities and high level of services that characterize our hotel chain Aldemar Resorts. Looking forward to welcoming you once again at our hotels, Kind regards, Alina Tamarova Reputation Manager Aldemar Resorts
Meer lezen
Heel mooi hotel met veel voorzieningen. Ruime kamers. Hotel ligt gelijk aan het strand en de ligbedjes waren daar gratis. Het strandje bestaat uit zand en niet uit stenen. Zwembad is mooi en goed onderhouden. Zeer leuk animatieteam. De restaurants waren prima, op het Chinese restaurant na.
Meer lezen
Gereageerd op 19 jan. 2017
Dear bubba1964, Let me thank you for dedication time to write a review. We are delighted to know that you had great time at our hotel Aldemar Amilia Mare and had a chance to enjoy a big verity of amenities and high level of services that characterize our hotel chain Aldemar Resorts. Looking forward to welcome you once again at our hotels, Alina Tamarova Reputation Manager Aldemar Resorts
Meer lezen
+1
Slechte ontvangst zelf naar kamer moeten zoeken met koffers in de hand, restaurant sympossio verschrikkelijk, vuil ,vies en een luidruchtige kantine eten niet te vreten brood hard en droog en om te roosteren nog bevroren, slappe frietjes, gebraad heel droog(te droog),kip en vis klaar gemaakt in te veel saus, alle fruit in stukken gesneden, altijd glazen te kort. In de bars het zelfde voor bier ging men ze halen uit de afwasmachine deed er dan wat ijs in om te koelen en cocktails schok men dan maar uit kartonnen bekers. Zwembad veel zand en kiezel er in(kwam door slijtage uit de voegen van de tegels) glazen rondom, strandzetels versleten vettig en smerig, strand lakens hebben ook hun tijd. Personeel in het hele hotel onvriendelijk, onsympathiek en soms tot het onbeschofte toe. Kamer : niet eenmaal stofzuiger in de kamer gehad geen natte dweil in de badkamer. Hotel in toe aan een volledige renovatie toe met EEN HEEL NIEUW MANAGEMENT DIE HUN JOB WEL CORRECKT UITVOEREN. Zijn wel goed geholpen door onze tui hostess Tabira en heeft kunnen bekomen dat wij de laatste 7 dagen gratis vip ontbijt mochten gebruiken als er niet mis is met het eten in de restaurants bied men dat niet aan. Zou nog meer kunnen doorgaan maar waren al blij dat we op 22/09016 huiswaard konden zodus was deze vakantie een echte ramp voor ons!!!!!!!
Meer lezen
Antwoord van Georgia V, Executive Secretary bij Amilia Mare
Gereageerd op 22 okt. 2016
Our dearest and valuable Guests, We would like to thank you for taking the time to post these comments from your experience in our hotel Aldemar Amilia Mare 5*. Your feedback even if negative, helps us grow and learn. Your comments are shared with all our personnel and we are convinced that they will be encouraged by your remarks as everybody works very hard to make sure each guest feels at home. We hope you will give us the opportunity to mend the bad memories and to offer you authentic hospitality and memorable moments in the Aldemar tradition– something we have provided travelers with for more than twenty years. Yours Sincerely, Julia Chirkova Guest Relations Officer
Meer lezen
Wij verbleven van 10/09 tot24/09 in Amelia mare in het hoofdgebouw kamer424waar de douche niet geschikt is om zich op een normalel manier te douchen.Je moest je inzepen buiten de douche en dan in een cabine dat ongeveer 65cm breed was met dan nog eens een venstertje in.Onderhoud viel mee handdoeken iedere dag proper.We lagen aan een drukke baan maar met de venster dicht geen last.De a la carte restaurants goed op tijd reserveren zeker de franse heel lekkere keuken.Het hoofd restaurant was het eten na 2weken eentonnig evenals in de snacks.De bar aan het restaurant (Eva bar)waar Jonh de cocktails serveerde was heel gezellig en heel lekker een heel charmant man .Maar een groot probleem was dat hij er alleen!! voor stond en er soms geen glazen meer waren en dan maar in papieren bekers cocktail drinken dit kan niet in een 5 sterren hotel.Bar chevalier waren ze niet altijd zo aangenaam.Het annimatie team deed hun best en de shows waren leuk om naar te kijken.Heel veel zwembaden waarvan het grootste zoutwater was.De toiletten zien er s'avonds niet al te proper uit.
Meer lezen
Antwoord van Georgia V, Executive Secretary bij Amilia Mare
Gereageerd op 16 okt. 2016
Our dearest and valuable Guests, We would like to thank you for taking the time to post these comments from your experience in our hotel Aldemar Amilia Mare 5*. Your feedback even if negative, helps us grow and learn. Your comments are shared with all our personnel and we are convinced that they will be encouraged by your remarks as everybody works very hard to make sure each guest feels at home. We hope you will give us the opportunity to mend the bad memories and to offer you authentic hospitality and memorable moments in the Aldemar tradition– something we have provided travelers with for more than twenty years. Sincerely yours, Julia Chirkova Guest Relations Officer
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 168 - US$ 500 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
aldemar paradise mare hotel kalithea, aldemar paradise royal mare kalithea, aldemar paradise royal mare hotel, aldemar paradise royal mare rhodes
VOORHEEN BEKEND ALS
Aldemar Amilia Mare
LOCATIE
GriekenlandSouth AegeanDodecaneseRhodes-StadKallithea
AANTAL KAMERS
630
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding