El Racó de Madremanya Hotel
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

El Racó de Madremanya Hotel

Arriving at Madremanya
Reiziger (432)
Pool Villa
Kamer en suite (251)
El Raco de Madremanya
Video's (2)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?
Gem. € 148 per nacht, 15/10 - 16/10
€ 177
per nacht
€ 162
per nacht
€ 147
per nacht

okt

nov

15 okt
Vandaag

17 okt

19 okt

21 okt

23 okt

25 okt

27 okt

29 okt

31 okt

2 nov

4 nov

6 nov

8 nov

10 nov

12 nov

14 nov
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder

Over

5,0
Nr. 2 van de 2 hotels in Madremanya
4,7 van 5 bollen
Locatie
4,8 van 5 bollen
Hygiëne
4,8 van 5 bollen
Service
4,4 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

El Raco de Madremanya is ideaal voor een bezoek aan Madremanya. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een luxe omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Kamers bij El Raco De Madremanya Hotel bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.

Je kunt tijdens je verblijf bij El Raco de Madremanya ook gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij El Raco de Madremanya is parkeren aan de straat beschikbaar.

Op zoek naar een Mediterraan restaurant? Misschien is La Placa in de buurt van El Raco de Madremanya iets voor jou.

Geniet van je verblijf bij El Raco de Madremanya en veel plezier in Madremanya!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Gratis ontbijt
Fietsverhuur
Paardrijden
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Bodywrap
Parkeren aan de straat
Wifi
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Zwembad met zout water
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Snackbar
Gezichtsbehandelingen
Gehele lichaamsmassage
Hoofdmassage
Massage
Alleen volwassenen
Conciërge
Buitenmeubelen
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Voorzieningen van de kamer
Badjassen
Airconditioning
Open haard
Privébalkon
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Telefoon
Kledingrek
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
4,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Rustig
Luxe
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Catalaans
Hotellinks
986beoordelingen17vragen en antwoorden4kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 867
  • 86
  • 15
  • 11
  • 7
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Michael v heeft een beoordeling geschreven nov 2021
Alkmaar, Nederland
2,0 van 5 bollen
Wij hadden na een lange rondreis echt uitgekeken naar een rustig heerlijk verblijf en boekten de 'Beige Duplex Superior Suite', een soort cottage met verdieping, voor meerdere nachten. We hadden autopech dus kwamen met taxi en werden bij aankomst vriendelijk ontvangen en goed geholpen door Santi, die daarna helaas drie dagen vrij was. Santi deed veel moeite en zijn hulp is zeer gewaardeerd. De kamer ziet er sfeervol uit, maar is wat onhandig ingedeeld en biedt weinig bewegingsruimte en te weinig ruimte voor onze bagage (toegegeven wij reizen met veel bagage en daarom boekten we ook een van de grootste kamers). Echter de hygiëne voldeed niet aan onze standaard. Het is een vochtige muffe ruimte met schimmelplekken in de badkamer (duidelijk onvoldoende ventilatie) en het was er ook stoffig, met name op de verdieping waar we bovendien tussen de kussens van de bank veel rotzooi, kruimels en dergelijke aantroffen. Naast de chaise longue vonden we veel muizenkeutels wat duidt op een probleem met ongedierte. Vanzelfsprekend maakten we melding. De concierge van dienst (Ivan?) keek er niet van op en maakte geen excuses. Hij bagitaliseerde het probleem en was arrogant. Hij zei dat ze een keer in de tien jaar last van een muis hadden, maar zoveel sporen en minstens drie volgevreten katten op het terrein doen ons toch iets anders vermoeden. Hij bood ons nog wel de keuze uit twee andere kamers, maar de alternatieven voldeden helaas niet aan onze eisen en wensen, dus zijn we voortijdig vertrokken. Bij het verplaatsen van de bagage sneuvelde helaas nog een fles wijn in een tas. De schoonmaker was gelukkig erg behulpzaam. Om het goed te maken werd een late check-out aangeboden en werd onze after dinner koffie van de rekening afgetrokken. Een aardig gebaar maar geen compensatie voor onze deceptie. We zullen niet terugkeren en het onze klanten (wij hebben een luxe reisbureau en bezoeken daarom veel hotels) ook niet aanbevelen.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2021Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Ivan Arrive, Director General bij El Racó de Madremanya Hotel
Gereageerd op 5 dec 2021
Lamentamos que su estancia no fuera de su agrado, pero queremos destacar que JAMAS en los más de 20 años de historia del hotel hemos tenido ningún problema de ningún tipo de plagas. Tenemos contratado, como exige la legislación española, una empresa que se encarga del control de plagas del hotel y podemos demostrar con documentación oficial de esta empresa homologada que JAMAS hemos tenido ningún problema de plagas de ningún tipo. Lamentamos mucho que difamen nuestro establecimiento con este tipo de comentarios totalmente FALSOS. Después de su salida la empresa especializada en plagas que tiene contratada el hotel analizó su habitación y todo el hotel y garantizaron que NUNCA hubo ningún ratón en su habitación y así consta en certificado oficial por escrito. Imaginamos que la decepción de su estancia es el resultado que ustedes reservaron una Suite tipo dúplex y la querían de 1 sola planta y que no tuvieron una habitación de las características que querían. Ustedes hicieron reserva para 2 noches y tras pasar una noche, la primera mañana, nos solicitaron la posibilidad de cambiar de habitación ya que querían una habitación en planta baja y de 1 sola planta. El hotel para las fechas de su estancia estaba bastante lleno y les enseñamos las habitaciones que teníamos disponibles (no nos quedaba ninguna suite con las características que ustedes querían) y tras verlas nos dijeron que preferían habitación en planta baja y que en la habitación que tenían creían que había un ratón que no habían visto (SÓLO LO CREIAN) y que si nos importaba que dejasen la habitación ese mismo día. Les explicamos que era IMPOSIBLE que hubiera un ratón en su habitación y les explicamos el control que llevamos con la empresa especializada como exige la legislación española. Creemos que debido a problemas de idioma (holandés-inglés-español) no entendieron nuestras explicaciones y por eso han hecho este comentario FALSO ya que lo que les explicamos es que en los 20 años de historia del hotel JAMAS hemos tenido ningún problema de plagas de ningún tipo. Debido a todos los problemas en su estancia no responsabilidad del hotel (problemas con la avería de su coche que gustosamente estuvimos ayudándoles a gestionar con la compañía aseguradora, taxis, …, que querían otro tipo de habitación que no teníamos disponible, que creían había un ratón en su habitación pero que no habían visto!!!) les insistimos en realizar cambio de habitación pero ustedes no aceptaron y lo único que pidieron era dejar su habitación un poco más tarde de las 12:00 horas. Aceptamos su solicitud de salida más tarde gustosamente y ustedes disfrutaron de la habitación (la que no les gustaba) de forma gratuita hasta las 20:00 horas y pagando una única noche. La limpieza del hotel es uno de los aspectos más importantes para nosotros (desinfección, protocolos de limpieza, …) y estamos muy comprometidos con ello para garantizar la salud de nuestros huéspedes y de nuestro equipo. Respecto a sus comentarios de nuestros gatos: sí, nos encantan los animales y nuestros gatos Pepita, Pepito y Jony que son la delicia de la mayoría de nuestros huéspedes ya que son muy cariñosos. Y sí, pueden que estén algo gordos, pero es debido a lo bien cuidados y alimentados que los tenemos (no por ningún otro motivo oculto) y por todo el cariño y amor que les damos. Lamentamos que en su vista no hayamos alcanzado el nivel de satisfacción que logramos con casi todos los huéspedes que nos visitan y como lo dejan reflejado en sus comentarios. Como siempre seguiremos trabajando duro por mejorar y ser un poco mejores en los servicios que ofrecemos, intentando ver en qué podemos mejorar para alanzar la excelencia para nuestros huéspedes.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Heijman heeft een beoordeling geschreven sep 2016
Maasbracht, Nederland
5,0 van 5 bollen
Hou je van rust en ruimte maar wil je leuke steden en plekjes binnen handbereik hebben dan is dit een echte aanrader. Super mooi ingerichte kamers met oog voor detail. Vriendelijke eigenaren. Uitgebreid ontbijtbuffet en heerlijk diner met verse streekproducten. Dit alles in een piepklein dorpje alsof je in de middeleeuwen bent beland. Wij hebben enorm genoten.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2016
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: 2 van de 11 kamers hebben geen balkon of terras. Hou daar rekening mee bij het boeken. Kamers...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nelleke heeft een beoordeling geschreven jun 2014
Nieuw-Vennep, Nederland
5,0 van 5 bollen
Het hotel is beeldig ingericht met veel aandacht voor details. In de tuin zijn heerlijke plekken om te relaxen. De suite die wij hadden voldeed aan alles wat je kunt wensen: heerlijk bed, goede airco.
Het diner 's avonds bestaat uit een keuzemenu met heerlijke vers bereide gerechten. Het enige (voor ons Hollanders) is dat dit pas geserveerd wordt tussen 09.00 - 09.30 uur. Dat is een beetje laat. Eventueel kun je voor 's middags een picknickmand bestellen.
De bediening is uitermate vriendelijk en gastvrij.
Kortom het was geweldig
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: juni 2014
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: De beschrijvingen van de kamers staan duidelijk op de website.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van elracode, Director General bij El Racó de Madremanya Hotel
Gereageerd op 12 jul 2014
Dear Sir / Madam, first of all we want to thank you for your kindness. It has been a pleasure to have you in El Racó de Madremanya and we are happy that your stay was confortable. We are looking forward to welcoming you at El Racó de Madremanya in the future. Kind Regards
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Valentine E heeft een beoordeling geschreven sep 2013
Rotterdam, Nederland
4,0 van 5 bollen
De ingang van het hotel was 's avonds erg lastig te vinden: deze ging schuil onder laaghangende takken. We kregen een prachtige kamer, maar zonder balkon of terras. We hebben direct gevraagd om een andere kamer, wat na 4 dagen mogelijk was, met bijbetaling: we gingen naar een suite. Even daarna ontdekten we vlakbij onze 1e kamer een balkon/terras waar we gebruik van konden maken; hier waren we niet op gewezen. De volgende kamer (suite) was echter prachtig en we hebben hiervan genoten, al waren de bedden in deze kamer veel harder dan die in de 1e kamer. Bij aankomst in het hotel is ons verteld dat in het dorpje geen winkel of restaurant te vinden is, maar even verderop is een uitstekend restaurant in het enige andere hotel. We hebben in El Raco alleen ontbeten: de eetzaal nodigde niet uit tot dineren. De service buiten het ontbijt en de kamers was minimaal; rust in overvloed.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2013
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
2,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: De kamers zijn alle verschillend; als je prijs telt op een terras of een balkon moet je hier van...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Goatsriver heeft een beoordeling geschreven sep 2013
Amsterdam, Nederland
2,0 van 5 bollen
Wij hadden ons erg verheugd op een 10 daags verblijf in dit Hotel. De reviews waren lovend over de eigenaren, de heren Josep en Ivan.

Wat viel dat allemaal tegen !

De eigenaren hebben zich nooit aan ons voorgesteld. Wij moesten het maar raden.
Mr. Josep hebben in al die dagen tweemaal een paar seconden gezien, terwijl Mr. Ivon dagelijkse schichtig over het terrein liep om de boel in de gaten te houden.
Met de Spaanstalige gasten had hij gesprekken. Met andere gasten gewoon weg niet. Ons vermeed hij ons. Geen idee waarom. Ivon vertelde niets, vroeg niets. Wij hebben geen spoortje van enige gastvrijheid gemerkt.
In de 10 dagen van ons verblijf hebben wij hem totaal 4 alledaagse verzoeken gesteld ( het veranderen van de veel te kleine lakens op het bed, verschonen van handdoeken. etc. niet bijzonders) Ivon voldeed uiteindelijk wel aan ons verzoek, maar het ging gepaard met een geïrriteerd gezicht en een paar diepe zuchten. Hoezo gastvrij?
Ivon is snel aangebrand als er iets niet volgens zijn boekje gaat. Hij moet de controle houden. Ivon hield alles (te) goed in de gaten. Daardoor zag de tuin er wel prachtig uit. Dat moet gezegd worden. Maar wij voelden ons niet thuis, het voelde alsof het een gunst van de eigenaren was dat je er mocht logeren. Alle deuren ( ook naar ontbijtruimte, gemeenschappelijke ruimten) en toegangshekken zijn afgegrendeld. Die moet je of met een sleutel of met een code openen. Je voelt je opgesloten en in de gaten gehouden. Dit Hotel zouden wij dus nooit aanraden.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2013
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Alle kamers zijn smaakvol ingericht, behalve de Ivory suite (# 12) die is veelal voorzien van...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van elracode, Director General bij El Racó de Madremanya Hotel
Gereageerd op 22 sep 2013
Thank you very much for your comment. In your review you talk all the time about me (Ivan) not about the hotel so we understand that you think that the hotel is perfect and you have enjoyed your huge and beautiful suite, the nice gardens, the jazz concert saturday night and the swimmingpools (as you said in your review). Thank you and we are happy for it. Regarding access to the hotel, effectively all the access to the hotel are closed to ensure that only the guest access to the hotel to enjoy it Unfortunately, I do not speak Dutch, I only speak Spanish and English , I am sorry that my conversations are more fluent in Spanish than in English. I had some coinversations with you and your wife abut our cats, about the hotel history and the best places to visit and the restaurants on the area. Do you remember? Every morning I am on reception from 09:00 to 02:00 pm to help and talk with guest that want. Fortunately we have many guest from other countries Netherlands, Germany, UK, USA, France, ..., who visit us every year because they feel in our hotel astheir home. Sorry if you have not feel as your home but we hope you visit us again to enjoy El Raco de Madremanya and re-discover it.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Antwoord van elracodemadremanya
8 bijdragen3 nuttige stemmen
Thank you very much to contact with El Racó de Madremanya. About your questions: - Standard Room: only shower - Standard Room with terrace: only shower - Superior Room: Brown Room only shower. Blue and Marron Room shower and tub together. Purple Room shower and tub separate - Junior Suite: shower and tub separate - Apartment Suite: only shower - Suite: shower and tub together - Superior Suite: shower and tub separate - Pool Villa: shower and tub separate Kind regards
Montse heeft een vraag gesteld feb 2022
Sant Boi de Llobregat, Spanje
Quisiera saber si se puede comer a mediodía??
Antwoord van angelicalawyer
Granollers, Spanje1 bijdrage
Hola. Al mediodía no hay servicio de comedor, pero puedes pedir que te preparen un picnic que esta formado por una ensalada (verde, de arroz, de pasta o de lentejas), un sándwich ( de jamón y queso, atún, salmón ahumado o hamburguesa), una pieza de fruta, un yogur, una pieza de repostería ( un trozo de bizcocho o similar) y una botella de agua. Está todo buenísimo y elaborado con productos de calidad y es muy completo, hasta el punto de que no es posible comérselo todo. :)
Patricia Alexan... M heeft een vraag gesteld sep 2018
Mollet del Valles, Spanje27 bijdragen7 nuttige stemmen
Quiero saber si aceptas animales ya que busco un hotel acogedor y tranquilo para poder ir con mi perro.
Orio, Spanje1 bijdrage1 nuttige stem
Puedo decirte que en mi estancia habia una clienta acompañanda de un perrito, al que llevaba atado..... en fin. Creo que lo mejor que puedes hacer es consultarles por teléfono y decirles que tipo de mascota es ...... son unos profesionales muy atentos. En todo caso te dirán en que condiciones aceptan mascotas . Espero haber podido ayudarte.
Loly R heeft een vraag gesteld jun 2018
La Bisbal del Penedes, Spanje
Hola, quiero saber si tenéis comida para celíacos
Antwoord van toniramos1706
Barcelona, Spanje23 bijdragen28 nuttige stemmen
Se adaptan a las intolerancias más habituales
Heijman heeft een tip geschreven (sep 2016)
Maasbracht, Nederland8 bijdragen2 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"2 van de 11 kamers hebben geen balkon of terras. Hou daar rekening mee bij het boeken. Kamers zijn overigens allemaal prachtig."
Volledige beoordeling lezen
Nelleke heeft een tip geschreven (jun 2014)
Nieuw-Vennep, Nederland2 bijdragen1 nuttige stem
5,0 van 5 bollen
"De beschrijvingen van de kamers staan duidelijk op de website."
Volledige beoordeling lezen
Valentine E heeft een tip geschreven (sep 2013)
Rotterdam, Nederland12 bijdragen2 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"De kamers zijn alle verschillend; als je prijs telt op een terras of een balkon moet je hier van tevoren specifiek om vragen. Buiten op het terras is nauwelijks service, een cocktail is alleen verkrijgbaar als de barman (nooit gezien) aanwezig is. Neem eigen fles mee!"
Volledige beoordeling lezen
Goatsriver heeft een tip geschreven (sep 2013)
Amsterdam, Nederland709 bijdragen215 nuttige stemmen
2,0 van 5 bollen
"Alle kamers zijn smaakvol ingericht, behalve de Ivory suite (# 12) die is veelal voorzien van IKEA spullen."
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Madremanya uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 148 - € 185 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
el raco de madremanya hotel madremanya
LOCATIE
SpanjeCataloniëProvince of GironaMadremanya
AANTAL KAMERS
14
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

EL RACÓ DE MADREMANYA HOTEL (Madremanya, Spanje) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over El Racó de Madremanya Hotel
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van El Racó de Madremanya Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij El Racó de Madremanya Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij El Racó de Madremanya Hotel?
Gasten kunnen genieten van ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij El Racó de Madremanya Hotel?
Ja, gratis openbaar parkeren in de buurt en parkeren aan de straat zijn beschikbaar voor gasten.
Zijn er sportvoorzieningen bij El Racó de Madremanya Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Zijn huisdieren toegestaan in El Racó de Madremanya Hotel?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Welke talen spreekt het personeel van El Racó de Madremanya Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans en catalaans.
Heeft El Racó de Madremanya Hotel een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op bergen.
Is El Racó de Madremanya Hotel toegankelijk?
Ja, het biedt kamers toegankelijk voor mindervaliden. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's