Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Granada Luxury Okurcalar

Kamer/suite (431)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Nustay.com
Expedia.com
Hotels.com
Prestigia.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... restaurants alles in glas wordt geserveerd. Wij hadden een kamer in een kleiner bijgebouw van het hoofdgebouw. Die viel wel...
... zelf een flesje bubbels (for kids) werd voorzien op de kamer. Nice Surprise. Restaurant, Animatie, Onderhoud, Receptie...
... ik beginnen met te zeggen dat het hotel is echt leuk, de kamer waar we in verbleven was modern van een goede grootte en...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Minibar
De minibar wordt dagelijks gevuld, ook met koude biertjes.
Internet
... ik dan toch iets negatief moet bedenken is het wel het trage internet en op onze kamer al helemaal geen internetconnectie,...
Suites
Hot tub
Roomservice
Kluisje
Alle kamervoorzieningen bekijken (19)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Dit hotel ligt een beetje in niemandsland, met de bus 50 min rijden van Alanya. Het heeft een modern en luxe uitstraling. De toegangshal heeft een prachtige, iet wat kitscherige uitstraling. Verder heeft het verdeeld over het complex overal wel barretjes, eetgelegenheden en restaurants. Het zwembad is groot en verdeeld in een aantal delen. Ook is er een binnenzwembad. Er zijn grote glijbanen en er is een verzorgde spa. De fitness is op zich prima, maar de dame die er zit een stuk sjacherijn. Die zit het liefst op haar telefoon te kijken. Je kunt a la carte restaurants reserveren, maar dan wel tegen bijbetaling van 5 tot 15 euro. Het grote restaurant heeft het ontbijt, de lunch en het diner. Dan merk je ook hoe massaal dit complex is. Je wordt er bijna onder de voet gelopen. Het sterft er van de Russen. Daar is ook bijna alles op geënt. Aan het water hebben ze een hele leuke grote steiger gebouwd. Daar passen talloze bedjes en parasols op. Ook staat er centraal een bar gepositioneerd. Het personeel is grandioos. Het bediend je overal van lekkere drankjes, cocktails etc. Heerlijk dat binnen en in de restaurants alles in glas wordt geserveerd. Wij hadden een kamer in een kleiner bijgebouw van het hoofdgebouw. Die viel wel wat tegen. Het was niet groot, wel voorzien van een balkon. We keken echter op een afstand van 1 meter op een metershoge betonnen muur. Geen enkel uitzicht dus en donker in de kamer. De minibar wordt dagelijks gevuld, ook met koude biertjes. Wat ik het meest tegen vond vallen was het bed in onze 2 persoons kamer. Die had een lengte van 2 meter bij 1.40 meter breed. Dat was veel te kort en zeker te smal. Hierdoor heb ik, samen met mijn vrouw, geen enkele nacht super geslapen. Dat is toch wel een dingetje. Ik snap het management niet waarom er voor zulke kleine bedjes is gekozen. Dat geld trouwens ook voor de strandbedden (de verstelbare). Ook veel te kort, waardoor je al met 1.80 m lang ruim met je benen eruit steekt. Dit zijn echt missers. Verder is het buffet prima en redelijk afwisselend. Na een paar dagen zie je toch weer alles terugkomen. Op de bqq is het vis of gehakt. Jammer, ik zou graag nog eens een steak erop zien. Verder een prima verzorgd vriendelijk groot complex, waar je je goed kan vermaken. Hou je, vooral in het hoofdseizoen, niet van drukte...blijf dan weg. Voor ons was een week lang zat. De volgende keer toch maar een minder grootschalig hotel boeken in de buurt van een leuk stadje.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van GranadaLuxuryHotels, Halkla İlişkiler Müdürü bij Granada Luxury Okurcalar
Gereageerd op 30 aug. 2019
Dear guests,
First of all we would like to thank you for choosing our hotel and for your feedback.
For our team is very important to be informed how did you spend your holidays in Granada and what was missing. We are really sad that you had some unpleasant situation, all your wishes is already handed to our management. Also, we would like to thank for your recommendations, that will help to improve our services.
Hope to see you again in Granada.
Sincerely Granada Luxury Okurcalar Hotel team.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel draagt de titel exclusive hospitality. Dit zijn ze zeker waard. Iedereen is er vriendelijk en behulpzaam. De glimlach is aanwezig bij de personeelsleden. Men is heel attent voor details. Mijn dochter is jarig in juli, wij zijn dan telkens op vakantie. In dit hotel werd spontaan voorgesteld om haar verjaardag te vieren, zelf een flesje bubbels (for kids) werd voorzien op de kamer. Nice Surprise.
Restaurant, Animatie, Onderhoud, Receptie allen waren zeker zeer goed.
Proficiat aan management en personeel.

klein werkpuntje: handdoek reservering bij het zwembad wordt toegelaten, dus de beste plaatsen zijn reeds om 7h bezet. anderzijds is er plaats voldoende.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van GranadaLuxuryHotels, Halkla İlişkiler Müdürü bij Granada Luxury Okurcalar
Gereageerd op 20 jul. 2019
Dear Guest,
First of all we would like to thank you for choosing our hotel and for your feedback.
Thank you very much for your exciting description all in our Hotel.
We are always on a way for extra ordinarily work in our hotel. Description like yours are extremely worth full for us and all staff members. Kind of those letters are confirming all what we try always to do that our wonderful guests are happy all time.
We will give the praise to all staff members and we are looking forward to see you again in our hotel.
Also, we would like to thank for your recommendations, that will help to improve our services.
Regards Granada Luxury Okurcalar.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Laat ik beginnen met te zeggen dat het hotel is echt leuk, de kamer waar we in verbleven was modern van een goede grootte en zeer schoon met comfortabele bedden en een geweldig uitzicht. Het aangeboden eten in het hotel was uitgebreid en beschikbaar vrijwel 24 uur per dag. De aangeboden alcohol was ook van een goede kwaliteit. De medewerkers waren voortdurend bezig met schoonmaken en serveren wat leuk was om te zien dat er trots op hun werk werd genomen. Over het algemeen erg blij met het hotel zelf.

De problemen die ik had was het lawaai was het bijna constant doorheen de hele vakantie vanaf 10 uur in de ochtend met luide zwembadmuziek helemaal door tot 3 4 uur in de ochtend met het entertainment en vervolgens de nachtclub dan een bar thats open tot 6 uur en geen ontsnapping uit de lobby van het hotel maar wie wil er een week in de lobby zitten?

Als je Engels bent zoals wij zou ik zeggen om dit hotel te vermijden, want het was voor 90% bezet door Rusland, we zagen 10 misschien 12 Engelse mensen de hele week. Ook 90% van het personeel worstelt met Engels, dus het is heel moeilijk om informatie te krijgen over uitstapjes, enz.

Algemeen geweldig hotel in de steek gelaten door het constante lawaai en een taalbarrières.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Beste,
Wij zijn in augustus naar Granada geweest en dit als verjaardags cadeau voor mijn vrouw en tegelijkertijd voor ons 10 jarige huwelijksjubileum. Ik heb dit hotel voor 22 dagen geboekt zodat mijn vrouw die op dat moment reeds zwanger was wat kon uitrusten. Het begon in de late avond al bij het inchecken. Ik had hen opgesomd wat de reden was van deze boeking en of ze deze redenen aldan niet reeds van het reis agentschap hadden ontvangen per mail. Aan de balie ontkende men dat maar ze kwamen zo leugenachtig over. Maar goed. Ik vroeg hen dan maar zelf of een upgrade mogelijk was ter verrassing maar alles was zogezegd volzet. Nou geen probleem had zelf reeds een kamer met zeezicht in het hoofdgebouw geboekt dus geen probleem. We mochten eindelijk naar onze kamer na een zeer vermoeiende dag. In de kamer merk ik dat de kamer redelijk was en al zeker het bed met een breede van 1,40 (matras). Zij beweren 1,60 m maar dat is niet waar want ze rekenen de breede van het frame van het bed dus klopt niet. Moet je weten mijn vrouw zwanger en ik ben groot. Eerste nacht hebben we beiden op onze zij moeten slapen en toch nog met mijn hoofd tegen het nachtkastje gebotst. Erna heb ik dan maar 3 weken in het kinderbed geslapen. Hier konden ze niks aan doen want alle bedden waren zo breed. Goed de dag van onze huwelijksverjaardag hebben ze een fles cider naar de kamer gebracht en een taart. De taart was zonder te liegen een stuk taart zoals in het buffet restaurant van 3cm op 6cm. Lijkt me wat te klein voor een gezin van 4 he. En de fles cider wat was ik daarmee mits ik bij het inchecken heb gezegd dat we geen alcohol drinken. Het glaswerk in de badkamer was smerig (zie foto's) en de vloer van de kamer is in meer dan 3 weken tijd maar 2 of 3 keer met nat gedaan. De badkamer zat elke dag vol met rode mieren. Ik deed niks anders dan deze te verwijderen mits mijn kinderen schrik hadden. Ik ben naar de Guest relations geweest en ben gaan klagen. Hun antwoord was sorry we kunnen je niet helpen. Dat is allemaal standaard procedure. Ik heb meteen Adotravel gecontacteerd met de vraag of ik overplaatsing kon krijgen en deze hebben na 2 dagen al opgegeven met zoeken en de locale agente Eveline antwoorde zelfs niet meer op mijn berichten. Deze vakantie heeft me een hoop geld gekost. Boeking 22 dagen is niet niks. De bedoeling was dat we het leuk zouden hebben maar we zijn in een hel terecht gekomen. Alles wat ik aan de Guest relations vroeg draaide bij hen om geld. Voor alles moest ik betalen. Zelfs het weg brengen van die fles cider naar mensen dat we daar hadden leren kennen als verrassing. Schandalig. Wij zijn al in heel wat 5* hotels geweest zoals Rixos Premium Belek, Cornelia Diamond Belek, Delphin Imperial Lara, Maxx Royal Belek, Voyage Belek, Sueno Deluxe Belek enz... Dis ik weet waar ik het over heb. De minibar in de kamer werd verschillende malen niet aangevuld. Het eten is bijna elke dag het zelfde. Mijn kinderen wensten in de avond graag een keer aardappelpuree te eten. Wel heel de vakantie 22 dagen dus niet tegen gekomen. Enkele keren met het middag eten ja das al. Er is geen bediening aan het zwembad dus kun je je dat inbeelden hoeveel keer ik om drinken moest omwille van mijn vrouw die zwanger was, mezelf en 2 kinderen. Sorry ze maar dat was ik niet gewoon. Ruzies aan het zwembad voor handdoeken die ze leggen en weg haalden. Vieze mensen die in het zwembad vlak voor ons verscheidene malen zaten te vreten en daar werd dan allemaal niks van gezegd. Ik had eens zin in 1 energy drankje. Dat is dan 4€ zei die heel normaal. Het kinder zwembad dat meer gesloten was dan open omdat er sommige stoute kinderen in aten en kaka deden. Daar werd amper iets van gezegd he. En toen ik vroeg om een compensatie voor al het ongemak en in de plaats van de fles cider zeiden ze nee nee wij zijn heel principieel. Heb ik gemerkt. Ik ben a la carte chinees gaan reserveren en dat was betalend. 5€ per persoon en de jongste omdat ze 3 was gratis maar kreeg wel een kindermenu. Schandalig dat was gewoon een bordje gemengd voedsel uit het buffet restaurant dat al koud was. Ik moet wel eerlijk zeggen de Chinese a la carte was heerlijk en van top bediening. Heel weinig en bijna geen variatie in de buffetten en zeer eentonig. Soms duurde het een half uur vooraleer ze een leeg bord kwamen weg halen. Onderstaande foto zie je een hoop stof liggen op de vloer en dit terwijl ik net had geklaagd en de poetsdame net buiten was schandalig. Schimmel in de douche zie foto's. En vooral die rode mieren het krioelt ervan. Vuilbak in de badkamer met roestvlekken ja sorry. Mij zien ze hier allesinds nooit meer terug want ik ben wel wat meer gewend. Dit hotel is schandalig als je wat gewend bent en hygiene enz.., belangrijk zijn voor je. Het hotel is ook al zeker niet kind vriendelijk. Ze hebben 6 kleine tafeltjes voor de kids met 2 warme gerechtjes buffet schandalig. Dat staat dan in de hal he. Er passeren honderden mensen op korte tijd want het staat ter hoogte van de liften en de inkomdeur nat het restaurant. Zelfs al zou het gratis zijn dan nog ga ik hier niet meer terug. Het eten van het zogezegde poolrestaurant heb ik geen enkele keer weten veranderen. Elke dag hamburgers, nuggets wat pizza en wat frietjes en wat pasta. Geen enkele keer iets anders in 22 dagen he. Adotravel heeft ons ook in de steek gelaten. Ze waren na dag 2 al op de hoogte en hebben nooit met ons contact opgenomen. We zijn nu bijna november en ze hebben nog altijd niet gebeld om te vragen hoe het was. Wat ze eigenlijk voordien altijd deden want heb al verscheidene malen via hen geboekt. Dit was dan ook de laatste keer hoor. Ik kan jammer genoeg niks positief zeggen en dat heeft ons geraakt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Wij zijn hier 15 dagen als jong stel geweest. Het is een absolute aanrader! Als je jezelf afvraagt wat er niet/minder goed is aan dit hotel kun je je niets bedenken.
Het animatieteam staat de gehele dag voor je klaar om je te vermaken met hun verschillende activiteiten.
Wij hadden een kamer op de 9e verdieping met jacuzzi. Heerlijk rustig want de lift gaat maar tot de 8e verdieping dus het is hier altijd lekker rustig. Er is de gehele dag veel te doen voor ieder wat wils en het eten is er altijd goed en warm. Ook erg gevarieerd.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van GranadaLuxuryHotels, Halkla İlişkiler Müdürü bij Granada Luxury Okurcalar
Gereageerd op 27 sep. 2018
Dear Guest, Thank you very much for your outstanding words and so much praise for us. That makes our work extremely worth full if kind of this satisfaction is reached! We are very happy that your holiday was nice here. We hope that we can see you here again. Best regards Granada Luxury Okurcalar

Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige