Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Santa Barbara Golf & Ocean Club by Diamond Resorts

Kamer/suite (573)
30 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Hotels.com
US$ 42
Aanbieding bekijken
Booking.com
US$ 42
Aanbieding bekijken
Agoda.com
US$ 50
US$ 41
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 9
Trip.comUS$ 45
CheapTicketsUS$ 42
Official HotelUS$ 50
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Kamer was prima jammer dat ik geen gebruik kon maken van voorzieningen vanwege het stof dat ik in november boekte, was pas in 4...
Google
... is mijn goede recensie. Het vreselijke deel is hoe hol onze kamer is, zodat we hier de vuilnisman / recycle man /...
Google
Wel een heel gemengde tas. Eerst het goede Ondanks enkele eerdere negatieve beoordelingen over het personeel vonden we al het pers...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Hot tub
Kitchenette
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Koelkast in kamer
Uitzicht op oceaan
Internet
Rolstoeltoegang
Alle kamervoorzieningen bekijken (21)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Kamer was prima jammer dat ik geen gebruik kon maken van voorzieningen vanwege het stof dat ik in november boekte, was pas in 4 weken voor mijn vakantie een ware afsluiting van het zwembad, ik belde hotel naar aanvrager over stof (ik heb copd) long overlijden, ik was verzekerd dat er geen stof was, verkeerd was het overal, kon niet zonnebaden kon niet alleen bar gebruiken die op het terras boven het zwembad is, ik heb hotel gebeld om te worden vergoed ze hebben geweigerd, ik ben 4 keer naar dit hotel geweest, heb gewonnen ga niet terug naar bernadette Ross
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Go for higher up rooms better views
Bekijk meer kamertips
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We zijn nog steeds in dit hotel terwijl we praten. Ik haat het zo erg dat ik niet wilde wachten om te vertrekken. Dit is mijn verjaardagscadeau voor mezelf, dus ik wil hier niet te lang over praten. Ik wil gewoon deze beoordeling verlaten en vervolgens vergeten hoe verschrikkelijk ervaring in dit hotel echt was. Ik heb vakantie eigendom en koos dit hotel via Interval International. Als gevolg hiervan ontvangen zij deze beoordeling ook.

In volledige transparantie verbleef ik in mei 2018 in een Diamonds Resorts International Resort in Florida in de buurt van Disney. De ervaring in het resort was geweldig! Maar het verkooppersoneel stal $ 3995 van mijn creditcard voor hun "probeer het, koop het" -programma. Dus pas op voor al hun locaties. Ik zeg "stal het" omdat ik na vier dagen bij hen terugkwam om te zeggen dat we niet langer het "probeer het en het kopen" wilden, het programma, en zij hielden ons geld. Het was een groot probleem met mijn creditcardmaatschappij en de bank en Diamond Resorts loog tegen Visa. We zaten met deze rekening van $ 3995 (ik heb sindsdien mijn creditcard betaald), maar ik kreeg nooit geld terug. Ik weet dat ik een zaak heb omdat in de staat Florida waar het is gekocht, je tien dagen hebt om je geld terug te krijgen. Dit verhaal vloeit voort uit het feit dat Diamond Resorts International misschien niet het beste bedrijf is.

We boekten dit resort (niet wetende dat het Diamond Resorts International was) en met een positieve noot, ik ben zo blij dat we het deden omdat het de enige was die op dat moment beschikbaar was in Tenerife via Interval. Dus dit hotel heeft ons hier gebracht. Daar ben ik dankbaar voor. De volgende lijst met problemen die we hadden met ons hotel.

 1 - Er is een RIOOLFABRIEK naast de deur. Ik maak geen grap. Ze proberen zelfs de geur op geen enkele manier te bedwingen. De man aan het loket zei: "Ja, ik weet dat afhankelijk van de manier waarop de wind waait, je het kunt ruiken." Uh, nee meneer - - of de wind nu waait of niet, je ruikt het alsof je in de plant staat en alles ontplofte op je gezicht.

 2 - Dit hotel is brandschoon. Dat is mijn goede recensie. Het vreselijke deel is hoe hol onze kamer is, zodat we hier de vuilnisman / recycle man / opruimingsbedrijf zijn in het holst van de nacht, elke ochtend elke dag. Ik dacht dat dit vakantie was?

 3 - Wat is het probleem met handdoeken? Wij zijn Amerikanen. We weten dat niet veel Amerikanen naar het eiland komen. We spreken ook Engels en heel weinig Spaans. Dientengevolge begrijpen we dat er uitdagingen kunnen zijn met communiceren. We vragen om waskleren (een kleine versie van handdoeken) om ons in de douche te laten wassen. We kregen schone handdoeken en kregen te horen dat het hotel geen waskleren had. Nogmaals, ik dacht dat dit misschien culturele of communicatie was. Ik vroeg opnieuw totdat ik begreep dat ze ze niet hebben. Een week later gaan we naar hen toe om meer handdoeken aan te vragen (omdat we niet elke dag schoongemaakt werden in onze kamer), en ze zeiden dat ze ons wilden opladen om ze aan te vullen. Ze gaven ons ook een washandje (dus ze hadden ze), een handdoek en een grote handdoek, wetende dat zowel mijn man als ik er één nodig hadden. Ze gaven ons ook een harde tijd over de handdoeken voor het zwembad.

 4 - De restaurantmanager Jitka was onbeschoft tegen mij. Kortom ze heeft me te veel aangerekend en ik heb de rekening uitgedaagd en ze kreeg er een houding tegenover. Ik ging naar beneden om met de receptioniste te praten en ze volgde me. Ze praatte over me heen en dwong me om eerst met de receptioniste te praten. Ik vroeg de receptioniste of ik haar alsjeblieft kon spreken voor de manager en ze negeerde me. Ze werkten allebei tegen mij in. Ik geef de korte versie, maar het was een vreselijk gevoel om in een ander land te zijn met zo'n achterlating van de receptie en de klantenservice. Ik had geen probleem om te betalen voor mijn maaltijd - ik had een probleem wordt overbeladen. De persoon aan de receptie beledigde me alsof ik niet van plan om te betalen voor mijn maaltijd en stuurde de politie mijn kamer te bevestigen omdat ze naar het gewoon naar mijn kamer gingen. Ze hadden zichzelf slecht geïnformeerd over mijn kamernummer, maar hoe dan ook, het was geen echt geschilproces omdat ze me vertelde dat ik zou worden aangeklaagd ongeacht of ik wachtte om 's morgens met de manager te praten of niet. We brachten meer dan $ 50 per dag / nacht door in het restaurant. Er was geen reden om ons te behandelen zoals ze deden en als gevolg daarvan gingen we niet terug voor de rest van ons verblijf.

 5 - De supermarkt was geweldig. Het was redelijk en niet zoals de Amerikaanse supermarktprijzen. Ik maakte eigenlijk een maaltijd in de kamer voor mijn man op een avond. Het was geweldig om dat te kunnen doen. Ze spraken geen Engels, maar waren erg aardig en ze waren in staat om elkaar voldoende te begrijpen om precies datgene te kopen wat ik nodig had.

 6 - De WIFI werkte niet in mijn hele hotelkamer. Het werkte alleen op bepaalde plekken en het kostte veel heen en weer bellen naar beneden om het te laten werken. Bovendien, de laatste keer dat mijn man belde met betrekking tot mijn laptop (die ik aan het typen was), zeiden ze dat de WIFI alleen goed was voor twee apparaten. We hebben drie mobiele telefoons, een laptop, een iPad, enzovoort. . in onze kamer. Twee apparaten? Dat klinkt niet als gratis WIFI voor mij.

 7 - Vervoer was vreselijk. We hebben de afgelopen twee weken veel geld uitgegeven aan taxi's. Ik voelde me alsof het hotel weet dat ze ver weg zijn van alles en een shuttlebus die drie keer per dag naar de belangrijkste locaties die toeristen bezoeken zoals Los Cristianos, Las Americas, Jungle Park, Siam Park, Siam Mall etc. . . We waren niet comfortabel in een huurauto (het is onze eerste keer buiten het land) en omdat we ons echt in het nadeel voelden - de gps werkte niet zoals in Amerika. Ook ons naar een punt brengen waar we vanaf de bodem naar de berg Teide konden gaan. Kortom, in een taxi kost het minstens $ 20 - $ 30 om ergens te komen waar meer toeristen en attracties wonen. Mount Teide is een uur van overal op het eiland, dus het is een dure reis en je moet je erop voorbereiden. Andere dingen zoals duiken, jetskiën, walvissen kijken etc. . wel vervoer aanbieden door je op te pikken bij je hotel wat echt ontspannend is. Het is een ding minder om op vakantie te denken.

 8 - Voorzieningen. Ze waren vreselijk. In de twee weken dat we hier zijn geweest, heb ik niet in een hete jacuzzi kunnen zijn. Ze hebben wat lijkt op een jacuzzi, maar het spuugt koud water door kleine gaatjes aan de onderkant. Een van de jacuzzi's was ijskoud, en de andere was warm - koud. We klaagden meerdere keren naar de receptie, en een keer was de onderhoudsman er die de receptie verzekerd dat we verkeerd waren. Ik ben daar overstuur van omdat het mijn enige luxe is die ik bij elk verblijf nodig heb - om mijn dag in de jacuzzi te eindigen. Het gebeurde niet.

Terzijde: de reis op zich was levensveranderend, ontspannend en een buitengewone ervaring. Ik bereid me beter voor op het verblijf van mijn hotel, maar we gaan absoluut terugkeren.

Ik probeerde het hotel nul sterren te geven maar op verzoek van Trip Advisor gaf ik er een.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: if you are looking at the hotel, book a room to the right of the entrance and maybe that will...
Bekijk meer kamertips
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wel een heel gemengde tas. Eerst het goede Ondanks enkele eerdere negatieve beoordelingen over het personeel vonden we al het personeel uitstekend zeer vriendelijk en efficiënt. Werkelijke accommodaties zijn zeer acceptabel. Een fatsoenlijke greep en een werkbare keuken. Het slechte Zonder twijfel ruikt het onaangename riool een echte schrik. Hoewel het begrijpen dat ze off-site zijn de klant niet helpt. Een zeer ingewikkeld kamersysteem en gebrek aan goede bewegwijzering en verlichting is niet goed. In deze tijd en tijd moet het vinden van lichtschakelaars in donkere gangen niet acceptabel zijn. Een ingewikkeld huishoudelijk systeem lijkt alleen om de paar dagen geen hulp. Tot slot een parkeerplaats die alleen geschikt is voor de allerkleinste auto's
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Make sure room away from sewage smells
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We reizen veel en ik heb nog nooit een slechte beoordeling achtergelaten. Dit 'luxe' resort is alles behalve luxueus. Ik koos het vanwege de appartementstijl kamers (we zijn een gezin van 5) en de prachtige uitzichten geadverteerd op hun website. De kamer zelf is leuk genoeg, hoewel alle foto's op de website een kledingwasser in de kamer hebben en we hebben er geen. We moeten de slechtste kamer op het terrein hebben ontvangen, want we hebben uitzicht op de parkeergarage. Het ene hoofdrestaurant is gewoon oke en ze zullen je alles in rekening brengen, inclusief handdoeken bij het zwembad, gebruik van de kluis op de kamer en de fitnessruimte. Het zwembad is leuk, maar het is te diep voor kinderen. Onze jongste is 10 (een grote 10) en hij kan nauwelijks de bodem raken in het ondiepste deel van het zwembad dat een vrij klein gebied is. Dus, echt niet erg praktisch voor kinderen. We zijn hier slechts een dag geweest. Ik kan geen commentaar geven op het strand omdat we er niet zijn geweest. . . we konden geen voor de hand liggende manier vinden om er toegang toe te krijgen. Er is een hek tussen het zwembad en het strand, dus je hebt er geen directe toegang toe. Het verbaast me dat anderen dit resort zulke hoge cijfers hebben gegeven. Zeker te duur voor wat je krijgt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hebben een gratis upgrade gekregen waardoor we mochten genieten van een 1 slaapkamer elite appartement. Ik kan het iedereen aanrader. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Een zeer ruime keuken met voldoende inventaris om zelf te kunnen koken, een mooie eethoek en comfortabele bank. De slaapkamer is eveneens groot met een heerlijk bed en gigantische badkamer. Het balkon/terras was het grootste pluspunt van alles. Bijna net zo groot als het appartement met een eettafel voor wel zes personen en twee ligstoelen. Er was altijd wel een plekje te vinden om in de schaduw te verblijven. We hadden prachtig zicht op de zee en het zwembad. Ondanks dat we naast de bar verbleven hebben we hier geen overlast van gehad. Een gezellig rustig muziekje en vanaf 11 uur was het stil.

Er zijn wel een paar dingen die tegen zouden kunnen vallen als je hier verblijft.
-Het eten/drinken bij het hotel heeft geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Op loopafstand zijn voldoende restaurantjes waar je voor minder geld veel beter kan eten/drinken.
- Zolang je op het resort verblijft is het prima, maar daar buiten valt er weinig te beleven in Golf del Sur. Het is momenteel een grote bouwput. Er worden zeker 3 hotels uit de grond gestampt.
- Je moet betaald parkeren bij het hotel en de parkeergarage is verschrikkelijk klein. Je moet een goede chauffeur zijn om je auto hier te kunnen parkeren en hopen dat je niemand tegen komt. Elke keer was het weer een probleem om de garage in te komen. De pasjes werkten zeer slecht.

Ondanks deze (kleine) kritiek puntjes hebben wij een super verblijf gehad. Een perfecte accommodatie om echt tot rust te komen en te genieten van het mooie weer.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Appartement 411 vanwege het grote terras met uitzicht op zee/zwembad
Bekijk meer kamertips
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.