Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Flemington Hotel

Kamer/suite (114)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Nustay.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Lobby en op gang heeft een slechte geur, mijn kamer rook zure, vochtige & roken geur. Internet Wifi is traag, ik gebruik mijn...
Language Weaver
Kamer had muffe geur bij het inchecken. De kamer was donker en duister. Het toilet stinkt en water mark tegen het plafond. Het...
Language Weaver
... stad waar alle goede eetgelegenheden te vinden zijn. Hotel kamer is vrij oud, met schimmel en water mark duidelijk zichtbaar...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Kluisje
Bureau
Wasservice
Telefoon
Internet
Rolstoeltoegang
Strijkijzer
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (20)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Lobby en op gang heeft een slechte geur,
mijn kamer rook zure, vochtige & roken geur.

Internet Wifi is traag, ik gebruik mijn eigen hotspot in plaats.

De voordeur bewaker laten niet toe dat u park infront van de lobby als parkeergelegenheid zijn gereserveerd, maar die parkeergelegenheid zijn altijd vrij.
Parkeergelegenheid is zeer beperkt, Kelder parkeren is altijd vol.

Kamer netheid is verschrikkelijk, de tafel is zo vies! ! En mieren, kevers zijn kruipen op de tafel. Ik moet schoon en veeg het met zeep telkens als ik wilt gebruiken voor laptop te werken.

Badkamervloer gevoel sticky zodra het nat is.

Bed is zeer moeilijk met verende gevoel,
slaap is niet zo goed.

In de ochtend om raintree cafe is aan bevredigende niveau.

Ik zal niet terugkomen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Room facing lake view
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kamer had muffe geur bij het inchecken. De kamer was donker en duister. Het toilet stinkt en water mark tegen het plafond. Het bed was verschrikkelijk en niet comfortabel. De handdoeken was vies en stinken. Geen toilet voorzieningen. De corridoor was donker met geen verlichting. Ontbijt was goed maar de ober niet vullen het eten snel genoeg en we moesten wachten voor een tijdje voor het eten voor reproductiedoeleinden. Zeer beperkte parkeergelegenheid. Afgezien van dat, is de ligging van het hotel goed dat was recht tegenover Taiping Lake garden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De locatie van het hotel is goed; direct tegenover het schilderachtige Taiping Lake, 4 minuten rijden naar Taiping Zoo/Nacht Safari en ongeveer 10 minuten rijden naar de stad waar alle goede eetgelegenheden te vinden zijn.

Hotel kamer is vrij oud, met schimmel en water mark duidelijk zichtbaar in een deel van de muren. Dat gezegd hebbende, het is schoon bij aankomst - in. Waterdruk is fantastisch. Zwembad is de locatie op de bovenste verdieping - met glazen paneel dat maakte het zag er bijna als een overloopzwembad. Alsjeblieft voorzichtig als je kleine kinderen hebt, want er is een metalen staaf met die als ze waren te beklimmen, ik altijd bang dat ze zullen tuimelen en vallen over.

Ontbijt moet verbeteren de kwaliteit en keuze. Bijvullen van eten is heel traag, dus als er items opraken, één zal moeten wachten nogal een beetje voordat het bijgevuld.

Al met al, OK voor verblijf maar er is zeker ruimte voor verbetering.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wij waren er voor 3 D 2 N. eten voor ontbijt zoals gefrituurde kuewtiaw was goed, anderen was amendeerbaar. Kamer was ok, alles werkt. Parkeren was een beetje een probleem hoor. Het hotel ligt op loopafstand van het taiping zoo, dus dat is een bonus. We hadden een kamer met uitzicht op de Taiping Lake Garden Park dus het was adembenemend mooi als je geluk hebt te zien een hornbill flying passerende uw raam.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We gingen voor een korte trip bezoek aan taiping en besloten om in dit hotel te verblijven vanwege de ligging, tegenover taiping lake garden. belangrijkste ding dat is echt frustrerend en teleurstellend is het zinken bed. We hebben 3 personen en we voegen een extra bed. Echter, de extra matras is reeds niet in goede staat, het midden deel is al gevouwen en het wastafels in! Dus ik verzocht om te veranderen maar het hotel vertelde me al hun matrassen zijn als dit. Prima! Dus ze nog één matras voor mij (nu dubbellaags, maar de tweede laag van matras ook gevouwen en wastafel in het midden) . Ik ben nog steeds overnemen omdat ik dacht dat het ok is. Echter, na mijn vriend kwam terug van buiten, ze probeerden en slapen op de matras. . omg, het is verschrikkelijk. Het bochtige, wastafel in nog erger dan zojuist. Hoe kunnen we slapen op deze matras? Voor een hele nacht? Dus besloot ik te bellen met de receptionist om 12 uur. Iedereen is moe maar ik denk dat ik voice deze out, anders hoe mijn vriend gaat nemen om goede nachtrust! Ik vertelde de receptioniste hoe slecht is de matras en hij vertelde me dat hij stuurt het huishoudpersoneel mensen te repareren. ze hadden een ander veranderen 2 matrassen voor ons maar het was nog steeds hetzelfde, bochtige, wastafel in. We hebben geen keuze te aanvaarden omdat wij allemaal zijn te moe om te vragen om nieuwe matrassen opnieuw. . . nadat ze geïnstalleerd de matras was het al 1230 uur. Ik hoop dat ze kunnen verbeteren in hun diensten en ook de kwaliteit van de matras. Ik verbleef in dit hotel in 2015 . Als ik wil te vergelijken, ik ben echt teleurgesteld. De Reinheid is niet aan de norm, een basisvoorwaarde. De kamer is telefoon niet schoon voor lange tijd, de geur is als die oude natte karton. Tapijt is stoffig. Hoop dat dit alles kan worden verbeterd.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2017Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige