Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hanioti Grandotel Hotel

Kamer/suite (25)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... de voorwaarden zijn nogal slecht, vooral in blok #2. Onze kamer was op de laatste verdieping, net onder het dak, en de...
Language Weaver
Het hotel ligt in een zeer mooie plaats in de buurt van het centrum van het dorp gelegen, maar dit is het enige goede ding aan dit...
Language Weaver
... Hotel en het was echt aangenaam. Het uitzicht vanuit de kamer was rechtstreeks naar de zee, het was heel mooi te zien de...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Schoonmaakservice
Kluisje
Haardroger
Wasservice
Koelkast in kamer
Privéstranden
Internet
Airconditioning
Wifi
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Hoewel hotel locatie is goed, de voorwaarden zijn nogal slecht, vooral in blok #2. Onze kamer was op de laatste verdieping, net onder het dak, en de airconditioning systeem is oud en zwak, zodat de temperatuur in de kamer was niet zo comfortabel. Tik en douche moeten worden vervangen, zoals ze zijn te oud, en wastafel dient tot vaststelling. De badkamer was nooit schoongemaakt, behalve voor de weeping verdieping die was altijd nat vanwege problemen met de wastafel.
Omdat er geen parkeerplaats, de ruimte in de buurt van het blok ingang was altijd vast met de auto's, waardoor het moeilijk te krijgen in het blok. Geen staat en geen licht in de receptieruimte maakte het look en feel erg onvriendelijk. Geen informatie in de kamer! Zelfs geen brandtrap instructie, geen ontbijt en avondeten of hoe de receptie bellen - ze is er niet overal afgedrukt! Geen planken in de kast! Onzin! Geen accessoires zoals badjas en slippers, of iets anders dat een 4-sterren hotel moet hebben. Mini-bar is slechts een kleine lege koelkast, nooit gevuld met iets. Geen gratis Internet verbinding alleen vooraf parid (1 euro per dag). Een klein zwembad op ca. 2x3 meter, met ligbedden vast aan de grond. Niet geschikt zelfs voor 3 sterren.
Maaltijden waren niet slecht, hoor. Echter, airconditioning in de eetzaal was ook slecht. En waarom het rokersgedeelte is net naast de eetkamer? Erg vreemd en onaangenaam.
Het strand was erg druk, en sommige Gypsy mensen geld gestolen uit de paar die wonen naast ons terwijl ze zwommen in de zee. Ook, pas op voor de zee-egels - ze wonen in de grote stenen sommige 3 of 5 meter afstand van de kust.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2016Reistype: Reisde met familie
Kamertip: I do not recommend rooms in the block 2, especially starting with 24 (4th floor).
Bekijk meer kamertips
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel ligt in een zeer mooie plaats in de buurt van het centrum van het dorp gelegen, maar dit is het enige goede ding aan dit hotel. Geen goedkope parkeergelegenheid, u moet betalen 15 eur per nacht om een parkeerplaats. Ik moest vertrekken mijn auto ongeveer 2 km verderop. Het zou goed zijn als het strand comfortabel was bij het hotel maar niet. Rotsen aan de zee en te veel mensen zitten naast elkaar. We eindigden reist u enkele kilometers voor een goede strand en wanneer de auto niet naast u is dit maakt het moeilijk.

Ik had een halfpension reserveren. Het ontbijt was goed, vooral croissants, diner alle nachten hetzelfde. Ik belandde eten pasta alle tijd. Geen internet, alleen in de receptie en bijna alle tijden werkte niet. We klaagden vele malen en het enige antwoord dat we kregen was wij niet iets, haar de schuld van de leverancier. Kamers werden elke dag schoongemaakt maar handdoeken altijd hetzelfde waren. Personeel had geen contact met u zelfs een glimlach of om te vragen hoe doen u vinden de accommodatie. Het enige contact was een dame vragen voor uw kamernummer elke keer u restaurant binnenkwam. Geen eten was toegestaan te gaan uit van restaurant, voor kleine kinderen die noodzaak om te eten meerdere keren tijdens de dag u moeten oppassen jezelf, je kan nemen noch een stukje taart of fruit. Door het einde kan ik zeggen dat het te duur is voor dergelijke diensten te betalen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2015Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Hallo! Ik verbleef een week in september vorig jaar, in Hanioti Grandotel Hotel en het was echt aangenaam. Het uitzicht vanuit de kamer was rechtstreeks naar de zee, het was heel mooi te zien de zonsopgang elke ochtend vanaf het balkon en te ontbijten op het silver view in een prachtige sfeer. De schoonmaak is elke dag, de kamers zijn groot en historisch centrum; redelijkcomfortabel;vriendelijke, het eten is Onbehulpzaam receptiepersoneel en echt goed. Ik hield ervan dat het hotel was op het strand, we konden lange wandelingen maken aan de zeekust elke nacht na het diner, de zee was rustig en het water echt koud. Hanioti is een rustige plek, met leuke mensen en diversiteit. Het was leuk om daar te verblijven en te genieten van onze zomervakantie slechts voor een week!

Ik beveel deze plek voor everione die en te ontspannen voelen houdt de wind op een zomerse dag. :)
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2013Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Geadverteerd als een vier sterren hotel, maar niet tot Amerikaanse normen. Russische beheerd hotel met een geweldig strand, maar de kamers zijn niet goed. Airconditioning alleen op als je in de kamer, dus verwacht een ondraaglijke warme kamer voor een paar uur elke nacht. Alleen douches en ze waren klein. Het inbegrepen ontbijt en lunch buffet was redelijk. Wifi werkte niet toen we verbleven. Personeel niet erg vriendelijk. Parkeren was inbegrepen, dat was een pluspunt. Gelukkig waren we alleen daar te eten & sleep, als we de schoonheid van Griekenland waren het grootste deel van de tijd te verkennen!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2013Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beste alle, die zou de waarheid wanneer ik reis willen weten.
Ik had 6 maanden vroege boeking aan het hotel ( 2 + kid). Ik verwachtte veel maar ...

Dat ik Zelfs vroege boeking hadden, andere gasten waarschijnlijk had prioriteit en ik krijg dak verlenging met lift in de kamer. Ja dit was niet gepland een kamer, of is het voor het personeel gepland. De grootte is minder dan 9 m2 ( onder elke HOSTEL STANDAARD), en het is onmogelijk worden gebruikt als tweepersoonsbed + kid. Bij de receptie vraag ik voor normale kamer, maar ze zeiden dat hadden gepland mij niet en andere gasten hadden prioriteit. ( DIT IS vernedering). Ze boden me All-inclusive als compensatie.
Ik niet eens, omdat het onmogelijk met mijn familie in de kamer die ik kreeg heb om te slapen was. Dan boden ze me gratis parkeren. Gratis parkeren ( DIT IS beschamend). Het hotel heeft eigen parkeergelegenheid maar niet hotel gasten:) Dit was iets nieuws. Zij rekenen 15 euro per dag. Ik betaal minder in Londen en Kopenhagen.
Naast vernedering, ze boden me een eenpersoonskamer voor mij, dus mijn vrouw en kind kan normaal in het dak slapen. Wow, 6 maanden ik ben van plan de vakantie met mijn familie, en nu ....

Nadat ik hele dag aan de telefoon brachten, vertegenwoordigers van de touroperator kwam en overtuigen me te verblijven alleen voor twee dagen in de kamer, en dan de receptioniste uitzicht en nieuwe kamer zien beloofd. OK, ik ben, want ik was moe, mijn familie ook, na het rijden en ruzie tot 20 :00 uur. Gedurende twee dagen was ik slapen op de vloer.

Na twee dagen ging ik naar de receptie rond 12 :00 toen dezelfde receptioniste vertelde me dat ze mijn kamer gaf voor, omdat ze dachten dat ik OK was, en weer is er geen kamer voor mij. Weer dezelfde procedure, telefoongesprekken hele dag, strijden, geschreeuw, vernederd.
Ik vroeg mijn geld terug vanaf de eerste dag, maar zij zouden mij dat niet geven, en ze zou mij niet met wat ik betaalde bieden.

De 4e dag ik een normale kamer, met 2 cm van zeezicht kregen, het was eigenlijk meer parking/Afvalcontainer uitzicht, maar ik was moe van vernedering en ruzie.

Ik stop te spreken met receptioniste, omdat ze mij en mijn familie meerdere malen vernederd.

De normale kamer was OK, een beetje meer make-up dan kwaliteitsproducten. Zelfs dat de kamer new ziet de bedden zijn verschrikkelijk, en de kids bed was ongelooflijk luid ( metaal Springs).

De baden in zowel kamer hebben alleen plaats ( R-70/80) zeer klein, zonder douchecabine, dus de pvc-doek voor uw lichaam houden terwijl u douche.

Als u een ligstoel op het strand, opstaan rond 5,30 tot 18 ben en dat er een handdoek op een gratis solarium en vervolgens terug naar bed.

ETEN: Zeer goed ( 4 -), zeer weinig vers fruit, maar veel keuzes. Het personeel in het restaurant is erg mooi.

ALL INCLUSIVE is niet echt "alle" en niet echt "exclusieve". U lunchen, alleen zwembad bar werken van 10 -22 , ijs-alleen voor kinderen <12 jr van 16 -18, cocktails 20-22 en geen toeslag voor ligbedden). Als je normale gast bent, betaalt u 6 euro voor zondag bed.

PS Terwijl schriftelijk, zie ik de 3 hotel Flags ( Russische, touroperator, EU-vlag-ontwricht), geen hotel sign/vlag, geen land vlag. Als ze niet respect ze hotel and country wat moeten we verwachten van hun service
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2013Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Ask for a normal room ~16m2., see view flors 2/3.
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12