Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Balikana Boutique Beach Resort

Kamer/suite (13)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... van Central Gili T. Positieven: fabulous zwembad, schone kamer, geweldige bedden, koel buitendouche in de ensuite...
Language Weaver
... een belofte om te worden verplaatst naar een opgewaardeerde kamer de volgende nacht. De standaard kamer- Dungeon-achtig....
Language Weaver
... in de omgeving, waar je ook erg lekker kunt eten. De kamer was ruim en redelijk schoon. Hij had geen airco, maar die...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Internet
Wifi

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik schrijf dit namens mij en mijn partner. We verbleven in Balikana voor 3 nachten als een vreedzame ontsnappen aan de drukte van Central Gili T.

Positieven: fabulous zwembad, schone kamer, geweldige bedden, koel buitendouche in de ensuite badkamer, goed sunset locatie, lekker ontbijt op het strand.
De 3 hutten boven aan de voorzijde van het pand zijn de beste kamers.

Minpunten: slechte service voor de dure kosten, de man aan de receptie () is geweldig, maar hij was weg voor de meerderheid van ons verblijf zodat we met zijn vrouw moest die traag en was moeilijk. Geen drinkwater verstrekt, moesten herhaaldelijk vragen voor meer wc-papier en zeep.

Over het algemeen hadden we een mooie tijd, maar de service onze ervaring geknoeid. wilt u krijgt zeker betere service elders op het eiland.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze plek is vuile vervallen. Je krijgt niet de waarde voor uw geld. Er zijn geen strandstoelen te liggen op en het zwembad is gevuld met insecten, ruikt slecht en we zouden niet zwemmen in het aanraden. We verbleven in de standaardkamer onze eerste nacht met een belofte om te worden verplaatst naar een opgewaardeerde kamer de volgende nacht.

De standaard kamer-
Dungeon-achtig. Verschrikkelijke verlichting, vrijheidsberoving muren, geuren vochtig. De deur handvaten, wastafel en onwillige wc handvaten zijn volledig verroest over. De houten deuren zijn afbladderende korting en de onderkant van de muren zijn geopend en instorten. Er zijn draden in de badkamer worden blootgesteld.
Er was geen bug netto en veel insecten.
Een losse ruit hield ons de hele nacht wakker als het luid schudde als de wind blies.

Opgewaardeerde kamer-
wastafel in badkamer kapot. Dim Sum-gerechten lichten. In eerste instantie leek het veel beter dan de standaard. De badkamer is out deur en luchtig.
Het water rook naar afvalwater en er was niet druk voor de douche. Het warme water werkte niet.
Momenten na naar bed gaan er waren dieren ( misschien mice of ??) krioelden en hardlopen in tussen onze muren.
De manager ons verplaatst naar een "strand" kamer met geen A / C en een bouwvallige badkamer met een gebroken flusher.
We kregen niet slapen aangezien het zo heet en buggy was.

Ze boden ons niet enige terugbetaling. De manager stelde voor dat we waren niet te reizen in Zuidoost-Azië wanneer wij in feite in Cambodja gewoond hebben gebruikt en reisden allemaal van Zuidoost-Azië waaronder vele eilanden.

De 1 leuke ding ze deden was betalen voor onze horse wagen naar de stad.

Verschrikkelijk veel waar voor uw geld. Slechte ervaring. Reserveer vooruit op het hoogseizoen dus dit niet uw enige keuze is OF ten minste weten wat je krijgt in en beheren uw verwachtingen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2014Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wij zochten een hotel op een wat rustiger deel van het eiland. Deze hebben we gevonden bij Balikana. Vlak aan het strand en op een redelijke loopafstand van het centrum.
Tijdens ons verblijf van 4 dagen waren ze volop aan het renoveren. Dat is ook wel echt nodig, sommige delen van het terrein is erg in verval aan het raken.
Het restaurant wat erbij hoort heeft erg lekker eten. Nadeel is dat het wel een duur restaurant is vergeleken met de restaurantjes in de omgeving, waar je ook erg lekker kunt eten.
De kamer was ruim en redelijk schoon. Hij had geen airco, maar die hebben we ook niet echt nodig gehad. Met de ventilator was het prima te doen. De douche werkte niet helemaal naar behoren, had een erg zachte straal.
Personeel was vriendelijk.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2014Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van easygoingtraveller16, Owner bij Balikana Boutique Beach Resort
Gereageerd op 24 mei 2014
Dear Guest, thank you so much for your review Your feed back is very important to us. Balikana has only one fan room and it is the upstairs beachfront. We are very sorry you had problems with your shower but the issue has been now addressed and we hope that you were not too incovenienced by the water pressure. The view from that room has always balanced out the antiquity of this room which sits by itself with a beautiful view to the sea. It is our very first room and will eventuallly undergo full renovation. It is difficult to close down rooms to renovate as you experienced the disruption that renovation causes guests. So sorry, but sometimes we must go ahead and fix what breaks. We try to do these renovations in the most non agressive way. Concerning the cost of the restaurant which is under contract with an independant management, we have no control over pricing, however, speaking to the manager of the restaurant, value for the money spent, the product is very good, and it is a high end product. There are cheaper restaurants, and more expensive ones on the island, we are right in the middle. We are so happy you gave it a thumbs up for taste, and qualtiy. Thank you for visiting Balikana and Gili T and we will keep trying our best to improve our product and service to make all guests stay a #1 experience. Your feel good feeling is important to us
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vanaf de foto's en buiten ziet er erg leuk maar kijken allemaal plek als na epidemie rampspoed ... -Verloren in een verleden ...
Receptioniste soms werken en meestal geen
Kamer is groot, maar niet goed onderhouden-toilet werkte niet .douche bijna geen water hadden.lange weg van de stad maar beach is super mooi en niet veel mensen rond.zeker renovatie,aandacht behoeven en zorgzaam personeel
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2014Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Te beginnen met de positieve punten .....
1 . Goede zwembad
2 .Maakte was zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam
3.Mooie inclusief ontbijt elke ochtend
En dat is helaas over waar het eindigt .......

De minpunten .......
1 .over de 4 nachten dat we er verbleven we moesten niet eens een warm toon, alleen een koud troep van de buitendouche, één dag geen water.
2 .De fietsen beschikbaar voor verhuur waren ondermaats en vertrokken vet op onze benen
3 . Onze kamer had slechts één sleutel waarvan de kapitein was! Dus onze kamer was niet schoongemaakt toen we vertrokken de hotel en we waren niet over dit vertelde totdat we de sleutel en verloren gebeurd had één dag. We kwamen terug naar het hotel meteen om ze te laten weten en bereid zijn te betalen voor een sleutel vervanging maar werd geconfronteerd met een "vertellen off" van de eigenaresse zoals het was de master ( die we waren niet te weten) en moest wachten beneden tot ze binnendrongen de kamer, we werden geïnformeerd waren we betalen voor de nieuwe lock, key en het vervoer naar dit apparatuur en misschien een nieuwe deur? Serieus heeft niemand gehoord van dit gebeurt in een hotel voor?
Het was niet tot een vriend om hen de volgende dag gezegd dat het oneerlijk was en wij moeten niet voor alle moeten betalen dat ze moeten opnieuw hebben als laatste bill bij checkout we werden 150.000 rekening.
Ik dacht dat deze kwestie werd in een zeer slechte manier behandeld.
4 . We altijd voelde alsof de eigenaresse was controle van ons, zij slangen voor ons om thuis te komen elke avond en controles die met ons en vraagt waren de anderen zijn ( we waren een groep van 6 ) ze was altijd rond en we voelden ons alsof we werden altijd bewaakt. Haar goed een vriendelijke hotel manager, maar van alle hotels waar ik in verbleven over de hele wereld moeten heb ik nooit tegengekomen die ik voelde me op mij incheckte.
5 . haren vastgeplakt katten! Klaar voor haren vastgeplakt katten overal! We waren vaak tijdens de nacht te schreeuwen cat vechtpartijen direct buiten onze kamer gewekt, en zelfs getuige geweest van een kat running afstand met een aanlijnen schreeuwen in de mond. Die de eigenaar later onder haar vleugel nam en voortdurend rond te hangen hadden.

Dit is de eerste keer dat ik ooit een beoordeling op een hotel hebben geschreven. Maar ik vind het noodzakelijk voor mensen weten dat dit is verre van een "boutique resort" denk ik prijs/kwaliteit verhouding er zijn tal van andere opties o n het eiland.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2013Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
12