Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Buracai de Laiya Hotel and Resort

Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Ging hier op reis met collega's van het werk. Voorbehouden een barkada kamer voor 6 en toegevoegd extra bed. Kamer en badkamer waren schoon en ruim. Zwembaden waren mooi. Zwemmen op het strand alleen aangeraden vroeg in de ochtend toen het water is helder en kalm, zee bed erg rotsachtig, geen...
Language Weaver
... We besloten om te gaan ergens anders omdat ik overal volgeboekt was behalve voor deze plek. Zo gingen voor een dagtocht en betaalden voor een kamer omdat de dagtrip gebied was zo klein en druk. Zorgde ervoor twee uur wachten voor de kamer klaar te zijn. Geen wifi, geen zand en het...
Language Weaver
... alles wat ik dacht dat was het vermelden waard, ik kan alleen summon 3 sterren. Allereerst, voor wat ik betaalde voor het boeken van een kamer in dit hotel resort, ik kon krijgen een grotere kamer in het Fairmont in Makati. Maar net als elk onroerend goed, locatie, locatie locatie. ...
Language Weaver

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ging hier op reis met collega's van het werk. Voorbehouden een barkada kamer voor 6 en toegevoegd extra bed. Kamer en badkamer waren schoon en ruim. Zwembaden waren mooi. Zwemmen op het strand alleen aangeraden vroeg in de ochtend toen het water is helder en kalm, zee bed erg rotsachtig, geen fijn zand. Verwacht geen wifi en heel erg beperkt telefoonsignaal - we moesten naar beneden naar de kust uit te zenden teksten en maken korte gesprekken. We waren in staat om eten en gril deze daar. Het ontbijt de volgende dag was inbegrepen in arrangement, bescheiden portie.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het was onze eerste keer in Laiya en we hadden geen reserveringen. We besloten om te gaan ergens anders omdat ik overal volgeboekt was behalve voor deze plek. Zo gingen voor een dagtocht en betaalden voor een kamer omdat de dagtrip gebied was zo klein en druk. Zorgde ervoor twee uur wachten voor de kamer klaar te zijn.

Geen wifi, geen zand en het personeel waren zo onbeleefd. Klantenservice was zo slecht, die gaf ons het gevoel alsof we niet welkom hoewel we naar punt om zo geduldig en begripvol over de tekorten omdat het een nieuwe plek. We hebben niet eens horen een single " Dank je, ik hoop je weer te zien " en de gebruikelijke PR dingen we meestal horen wanneer we gaan hotels en resorts.

Een zeer slechte ervaring voor mij en mijn familie. Het was zo duur en het is niet de moeite waard.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2017Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is mijn familie's eerste reis naar Laiya. We gingen met familieleden en reisde met kleine kinderen. Ik wil graag een hotel resort een hogere score maar na het compileren alles wat ik dacht dat was het vermelden waard, ik kan alleen summon 3 sterren.

Allereerst, voor wat ik betaalde voor het boeken van een kamer in dit hotel resort, ik kon krijgen een grotere kamer in het Fairmont in Makati. Maar net als elk onroerend goed, locatie, locatie locatie.

Parkeergelegenheid: Onvoldoende parkeerplaats. Slechts 4 voertuigen zou passen binnen de parkeerplaats. Het is meer een auto port dan een parkeerplaats. Iedereen moesten parkeren langs de hoofdweg.

Hotel: Het hotel is een 4 tot 5 verdiepingen tellend gebouw zonder lift. Als u een persoon bent met mobiliteitsproblemen, dit is niet een hotel voor u. Het hotel is vrij nieuw en lijkt goed onderhouden. Onze kamer was schoon en ik was comfortabel te lopen op blote voeten in de badkamer. De kamers waren gezellig.Het beddengoed waren mooi en schoon zonder enige "bah" factor. Er waren meer kasten aanwezig dan nodig, ik had liever meer plaatsen te hangen onze natte kleren en handdoeken in plaats. Er was geen wifi.

Personeel: Ze waren vriendelijk en behulpzaam en u vindt ze overal. Bijvoorbeeld, het restaurantpersoneel nam onze bestellingen terwijl waren we aan het zwembad, bereid onze tafel en wachtten tot alles klaar was om te worden bediend voordat u belt ons voor onze maaltijd.

Zwembad: Het zwembad was leuk, maar een beetje klein voor een resort. Ik heb naar residentiële zwembaden die waren groter. Aan de positieve kant, ze lijken een groter zwembad op het naastgelegen terrein. Er waren reddingsmeesters te allen tijde aanwezig bij het zwembad en strand.

Strand: Laat uw pail en laadschoppen thuis en zorg ervoor dat je zelf wetshoes. Er was geen zand. Het was rotsen en keien. Er waren slechts 4 picknick tafels en parasols die beschikbaar zijn voor de gasten gebruik het eerst komt het eerst maalt. Hoeveel kamers zijn in het hotel? Reken maar uit.

Oceaan: Het water was schoon en uitnodigend. Er waren corral bedden en veel kleurrijke vissen in het water. Had ik geweten dit tijdig, ik zou hebben geleid snorkeltuig.

Eten: Hotel guest worden getrakteerd op een gratis filippijnse ontbijt van knoflook rijst, ei en keuze uit vlees of vis geserveerd met koffie of vruchtensap. Want dit is een resort in Batangas, ik hoopte om een fatsoenlijke kop koffie en niet Nescafe 3 in 1.
Het resort biedt ook lunch en diner service. Het eten was redelijk geprijsd. Er waren enkele hits en mist. We bestelden de gebraden kip. Bestel niet de gebraden kip, het was droog als toast en geen bedrag van ketchup kunt opslaan. We hebben ook besteld chopsuey. De chopsuey een vergissing was. Als ik wil melk gebaseerd cream in mijn groente, ik zal vragen om een plantaardige ovenschotel. De Binagoongan en sisig waren goed. Er waren een paar andere gerechten die we bestelden maar het vermelden niet waard.

Anderen: als je gebruik Globe voor uw mobiele service, u pech. U kunt alleen een signaal als je staat dicht bij de oceaan en blijven stilstaan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.