Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Sheraton Brussels Airport Hotel

Kamer/suite (420)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 124
Nustay.com
Otel.com
FindHotel
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... niet tweetalig zijn en de taal van het land spreken. De kamer hing een kamermantel ... enz! Flesje water 4 € Als je...
... goed is voor een lekker kopje thee:)). Het alarm in mijn kamer was ingeschakeld en stond op 5 uur (gelukkig merkte ik dat...
Google
... zakelijk als Prive-verblijf. Nette lobby en service. Riante kamer en goed ontbijt. Ook het restaurant is aan te bevelen...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Roomservice
Leuk dat je dingen zoals tandpasta kon verkrijgen via roomservice.
Geluidsdichte kamers
Het is een eerste klas hotel met heel nette, mooi ingerichte en geluidsdichte kamers.
Wifi
Goede WiFi en lekker restaurant beneden.
Alle kamervoorzieningen bekijken (22)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
+1
We werden ontvangen daar een juffrouw die vroeg kan ik u helpen in Frans of Engels!
Ik vindt het onverantwoord dat personeel niet tweetalig zijn en de taal van het land spreken.
De kamer hing een kamermantel ... enz!
Flesje water 4 €
Als je sterker internet wil bijbetalen enz.’’
Het enige voordeel je zit kort bij de luchthaven en het is er stil.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Ingrid R, General Manager bij Sheraton Brussels Airport Hotel
Gereageerd 3 weken geleden
Geachte Gast, Dank voor de tijd en moeite die u heeft genomen om uw bevindingen te delen na uw recent verblijf bij ons. Het spijt ons te lezen dat u niet in het Nederlands werd verwelkomd. Gelieve onze oprechte verontschuldigingen te willen aanvaarden. Dit is uiteraard betreurenswaardig, wees ervan overtuigd dat wij alle begrip hebben voor uw misnoegdheid. Wij streven ernaar om steeds personeel in te plannen dat verschillende talen spreekt. Het is mogelijk dat één van onze Nederlandstalige medewerkers bezig was met administratieve taken en zodoende niet beschikbaar was aan de balie op het moment van uw aankomst. Wij hopen u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen en verblijven inmiddels, Met beleefde groeten, Ingrid Roekens Hotel Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Dit hotel ligt op een geweldige locatie - letterlijk 2 minuten lopen van de luchthaven - en het personeel was erg vriendelijk.

Al het andere is moe en versleten - de tapijten en badkamers zijn oud en versleten en verkleurd, alle muren en kozijnen zijn afgebroken. Geen melk voor thee / koffie (alleen creamer poeder dat niet goed is voor een lekker kopje thee:)). Het alarm in mijn kamer was ingeschakeld en stond op 5 uur (gelukkig merkte ik dat ik ging slapen). Wc-papier was dun en ruw. Ik verbleef tijdens de coronavirus-uitbraak en geen personeel droeg maskers of handschoenen om eten enz. Op te dienen; ik ook niet, maar ik ga niet van deur tot deur roomservice bedienen voor veel verschillende reizigers.

Niets echt slecht, maar gewoon erg teleurstellend in vergelijking met de vele andere Sheraton's waarin ik heb verbleven. Godzijdank voor het personeel en de locatie!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mooi hotel voor zowel zakelijk als Prive-verblijf. Nette lobby en service. Riante kamer en goed ontbijt. Ook het restaurant is aan te bevelen vanwege de mooie gerechten. Neem de tijd om te bestellen want gezien de drukte kan het even duren voor je kunt eten.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Alle kamers zijn gedempt tegen het geluid van vliegtuigen
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Ingrid R, General Manager bij Sheraton Brussels Airport Hotel
Gereageerd op 3 sep. 2019
Geachte Gast, Dank voor de tijd die u heeft genomen om uw bevindingen te delen met ons. We zijn blij te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en kijken ernaar uit u binnenkort nog bij ons te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Ingrid Roekens Hotel Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Hotel is op 50 meter van de luchthaven.je bent op 5 minuten aan de check in.De kamer zijn zeer ruim en netjes.Er zijn koffie en thee faciliteiten en 2 gratis flesjes water.Het personeel aan de Bali is supervriendelijk en beleefd.Wij werden geholpen door Yuging.Ze was heel behulpzaam. Als je zonder stress en goed uitgerust een vlucht wil nemen op Zaventem is dit zeker een aanrader!!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Ingrid R, General Manager bij Sheraton Brussels Airport Hotel
Gereageerd op 12 mei 2019
Geachte Gast, Wij zijn blij te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad alvorens uw vlucht te nemen. We kijken ernaar uit u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen. Met beleefde groeten, Ingrid Roekens Hotel Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Zeker handig voor onze vlucht naar de VS de volgende ochtend. Het is recht tegenover aankomst en vertrek van binnenkomst, uitgang. Helaas moesten we echt vroeg vertrekken voor onze vlucht, maar we waren dankbaar voor de croissant en thee / koffie in de lobby. Bar was prima met uitzondering van een ober genaamd Levent die niet luisteren toen ik zei dat we zouden graag aan de bar zitten en liet ons naar een tafel. Vervolgens ging ons te negeren totdat anderen werden geserveerd.
Ik wou dat we onze kamer hadden kunnen afkoelen. Had een thermostaat maar het zou niet veranderen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige