Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Atlantica Porto Bello Beach

Kamer/suite (147)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Prachtig resort. Goed onderhouden, schoon, ruime kamer, heerlijk gevarieerd eten, ook veel gezonde keuzes. Ontzettend aardige en...
... nog steeds erg warm. We hadden een begane grond zeezicht kamer en je kon niets fouts vinden. Alles was altijd schoon. Het...
Google
Mooi hotel en schoon de kamer is klein, maar het is zeer schoon met mooi uitzicht. . . . . het eten is geweldig. . . . maar je...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Schoonmaakservice
Kluisje
Koelkast in kamer
Privéstranden
Uitzicht op oceaan
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Alle kamervoorzieningen bekijken (14)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
+1
Prachtig resort. Goed onderhouden, schoon, ruime kamer, heerlijk gevarieerd eten, ook veel gezonde keuzes. Ontzettend aardige en vriendelijke medewerkers. Super voor een ontspannen vakantie. Zowel geschikt voor gezinnen met kinderen als stellen zonder kinderen, jong en oud.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van AtlanticaPortoBello, Public Relations Manager bij Atlantica Porto Bello Beach
Gereageerd op 24 jun. 2019
Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

The Hotel Management.
Atlantica Porto Bello Beach
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Had de meest geweldige week in dit hotel, heerlijk en rustig in deze tijd van het jaar maar nog steeds erg warm.
We hadden een begane grond zeezicht kamer en je kon niets fouts vinden. Alles was altijd schoon. Het personeel was geweldig!
We hebben genoten van de leuke activiteiten van alle watersporten, volleybal en het waterpark is geweldig!
Zou zeker weer teruggaan en raad het ten zeerste aan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mooi hotel en schoon de kamer is klein, maar het is zeer schoon met mooi uitzicht. . . . . het eten is geweldig. . . . maar je moet pizza proberen, ik denk dat het de bessssstttttt is van de wereld! ! ! ! ! ik zal voor meer zes dagen blijven maar ik denk dat ik zeker terugkom in september
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ons bezoek aan Bello Beach Hotel geboekt via First Choice was echt een verschrikkelijke ervaring.
De problemen begonnen vanaf het moment dat we aankwamen bij het hotel.
We waren al op de hoogte van de verschuldigde lokale belasting, maar werden onder druk gezet om deze betaling onmiddellijk uit te voeren met behulp van de dure geldautomaat van de hotellobby. Onze vertegenwoordiger (Janine) vertelde ons later dat dit niet nodig was en dat ze hadden kunnen wachten.
We zijn om ongeveer 20.00 uur bij onze kamer (nummer 304) aangekomen. Na het bijwonen van het diner en terug te komen naar onze kamer rond 10 uur merkten we het water in de kamer was niet drinkbaar. We belden de receptie voor water, omdat we niet bekend waren met de indeling van het hotel, waar ze ons informeerden dat het "hotelbeleid" was om alleen water te leveren aan gasten die veel later aankwamen dan wij. Het zou een attent gebaar zijn geweest om een fles water te bieden, vooral voor gezinnen met jonge kinderen.
Later die avond moesten we de receptie opnieuw bellen omdat de airconditioning niet werkte. Het probleem werd snel opgelost tot ongeveer 30 minuten later de airconditioner begon te lekken op de tegelvloer. We belden de receptie om 11. 30 om te horen dat de technici niet langer ter plaatse waren en dat we tot de ochtend moesten wachten.

Rond 6 uur. 15 uur de volgende ochtend werd ik gewekt door de zon die scheen door onze oostelijk gerichte patio deur die alleen bedekt was door een dun gordijn. We hadden de pech om in een kamer te zijn die niet was voorzien van een zonwering. Een uur later slipte mijn zoon en sloeg zijn hoofd op de grond vanwege de plas die 's nachts uit de airconditioner was gelekt. We hadden reserve dekens en handdoeken gelegd om water op te nemen, maar dit was niet voldoende om dit voorval te voorkomen. Bovendien was luisteren naar het constante druppelen tijdens de nacht niet de beste start van de pauze.
De airconditioning unit was die ochtend gerepareerd en we vroegen om een kamer met een zonwering. De receptie vertelde ons dat dit niet mogelijk was omdat het hotel vol was.
We hebben gevraagd om de lekkende douchekop te vervangen en de stekkers worden geleverd voor zowel de gootsteen als het bad. De plug van de spoelbak had een mechanisme dat niet correct was geïnstalleerd, dus we konden de gootsteen niet legen. De receptie weigerde toestemming om een andere technicus te bellen omdat volgens hun boek het probleem was opgelost. Het werd pas opgelost toen de schoonmaker de volgende ochtend aanwezig was en het probleem meldde.
We probeerden niet langs de receptie te lopen. Ze waren onbeschoft en gaven ons het ongemak om deze problemen te melden. We werden als lastig behandeld.

De laatste druppel voor ons kwam op 04/08/2018. Onze kinderen hadden eerder die avond een bad. Bij het legen van de badkamer kwam het water uit de afvoer van de badkamervloer en overstroomde het appartement. We meldden het probleem bij de receptie en een schoner kwam en de rommel gedweild. Helaas was de klus niet goed gedaan en later die avond kwamen mijn vrouw en ik terug naar de kamer. Ze ging het kindergedeelte van de kamer binnen en gleed over de vloer, sloeg haar been op het kinderbed en haar hoofd tegen de muur. Ik deed het licht voor dit gebied aan en zag dat de schakelaar van de staande lamp in ongeveer 10 mm water zat. Een potentieel levensbedreigende situatie. Ik belde de receptie opnieuw en er werd een technicus en een schoonmaakster gestuurd. Janine was ook aanwezig om een ongevalsrapport in te vullen. Terwijl de stofzuiger opdwarrelde en water gaf, vond ik het het beste om de lamp uit te doen, waarop Janine opmerkte dat de schoonmaker niet meer kon zien wat ze deed. Ik stelde voor dat het veiliger was om te reinigen met de lamp uit en mijn telefoon ging verder. Moeten niet alle vertegenwoordigers weten dat water en elektriciteit niet vermengen? ? ! ! .
Ons werd altijd verteld door het personeel dat de beslissingen van de manager kwamen en hoe de problemen door de manager zouden worden opgelost, maar niet één keer zagen we de manager en werd niet aangeboden om in een bepaald stadium met de manager te spreken. Het is een gebruikelijke hoffelijkheid voor managers om zich te verontschuldigen voor het eventuele ongemak dat rechtstreeks met de klant / klant is veroorzaakt, en op zijn minst hadden we dit verwacht.
De enige mensen die ons ooit hebben verontschuldigd voor de problemen die we hebben meegemaakt, waren de schoonmakers en technici.
We hebben een aantal all-inclusive vakanties gehad, maar we waren blij om de achterkant van deze plek te zien. Na een laatste inloop bij de receptie op ons vertrek over de betaling voor een late check-out die Janine had georganiseerd als een gebaar van goede wil (dus zei ze) we eindelijk vertrokken.
Onderhoud, schoonmaak en barpersoneel waren allemaal goed.
Management en receptie personeel afschuwelijk.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
In augustus hebben wij een week in dit mooie hotel doorgebracht. Met name het eten vonden wij erg goed, veel variatie en goed op smaak. Pal aan een eigen strand waar je heerlijk kan zwemmen, geen stenen of schelpen te bekennen. In de strandbar Kun je je drankjes halen of een snack. All inclusive formule heel uitgebreid. Wij vonden de dames van de spa wat opdringerig. Personeel doet er verder alles aan om het je naar de zin te maken. Als je langs het zwembad wil liggen moet je voor 10 je handdoek neerleggen. Wij lagen bij het kinderbad wat pal aan het grote bad grensde waar nog wel voldoende plek was. Kinderbad is wat karig, maar het naastgelegen aquapark maakt veel goed met een leuke waterspeeltuin voor de kleintjes. Enige nadeel is dat wij een rotkamer hadden in het hoofdgebouw boven de hotellobby. Konden alleen met de trap naar boven waardoor we de buggy beneden moesten laten staan. Onze jongste is 3 dus die kan makkelijk een stuk zelf lopen maar ik kan me voorstellen dat het met een baby wel lastig is. Daarnaast zaten we tot diep in de nacht in de herrie van de gasten in de lobby die aan de bar hingen en de gang naar onze kamer werd elke ochtend om 6 uur gedweild. Onze ouders hadden een kamer pal aan het zwembad, deze leek ook een stuk nieuwer. Dus echt vragen om een kamer die niet in bet hoofdgebouw zit. Verder echt een topvakantie gehad!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van AtlanticaPortoBello, Public Relations Manager bij Atlantica Porto Bello Beach
Gereageerd op 11 sep. 2018
Geachte Gast,


Hartelijk dank voor uw positieve review over uw verblijf in ons hotel Atlantica Porto Bello Beach.


We zijn er erg blij mee dat uw genoten heeft van uw vakantie bij ons en dat onze standaarden uw verwachtingen overtroffen.

Graag verwelkomen wij u weer in de nabije toekomst voor wederom een relaxt verblijf.

Yours sincerely,

The Hotel Management.
Atlantica Porto Bello Beach



Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige