Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij Mar Hotels Paradise Club & Spa

Zwembad & strand (202)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... week met onze 5-jarige zoon. We hadden een keuze uit 4 zwembaden (2 voor kinderen). Onze zoon genoot van elke minuut. Het...
Google
... ligstoelen en veel ruimte om te zwemmen met de kinderen zwembaden en volwassen zwembaden, er is geen minigolf op het...
Google
... de eerste familie waren die kamer 135 (begane grond tuin / zwembad tegenover) gebruikte, maar niet verwachtte meer te hebben...
Google
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Sauna
Zwembadbar

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
We verbleven slechts een week met onze 5-jarige zoon. We hadden een keuze uit 4 zwembaden (2 voor kinderen). Onze zoon genoot van elke minuut. Het animatieteam was geweldig, met goed entertainment in de avond.
Eten was geweldige kwaliteit, maar minder keuze dan andere hotels zouden hebben (ik heb liever dat dit eerlijk is).
Het hotel biedt all-inclusive of self-catering. We waren all-inclusive, de kamer had een kleine kitchenette met alles wat je nodig hebt. Dit was geweldig voor een ochtend cuppa voordat we de kamer voor ontbijt verlieten.
Het enige wat ze waarschijnlijk kunnen verbeteren is hun koffie. . de enige fatsoenlijke was aan de bar na 18.00 uur. We hebben onze eigen gekocht van de winkel aan de overkant en al met al zouden we elk moment terugkeren! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik boekte dit hotel via Tui die all-inclusive was, laat in de avond aankwam, die het hotel wel wat snacks had laten zetten voor ons in het restaurant. We ontmoeten mijn broer en zijn familie in het hotel waar ze voor ons aankwamen en we hadden 2 appartementen van ons boven en die van hen waren beneden. We kregen te horen dat het nieuwe appartementen waren en we waren de eerste mensen die er verbleven.
Dus de avond dat we naar de kamers gingen, pakten kleding uit en het appartement zag er heel mooi en nieuw uit, maar in de ochtend toen we onze douches hadden, merkten we dat het plafond van de douchecabine water lekte! Ook buiten de deur van de douchecabine lekte het luik boven een lading water, wat we video en foto's namen om personeel bij de receptie te laten zien, omdat het zondag naar beneden ging uitgelegd aan hen. wat er gebeurde, zeiden ze dat nog niemand appartementen heeft gebruikt, dus we zijn ons niet bewust van het douchelek, ze zeiden dat ze er onderhoud aan zouden moeten doen. Dus maandag hebben we weer douches gehad en het lekte nog steeds, dus we gingen terug naar de receptie en vroegen of ze onderhoud hadden gestuurd. Ze zeiden dat ze het echt vroegen, ze checken en halen ze terug naar ons appartement, ook hebben we uitgelegd dat de douche zegel op de onderste deur ziet er niet uit alsof het een zegel heeft om te voorkomen dat water in de hal naar de slaapkamer stroomt, dus zetten we handdoeken neer om de waterstroom te blokkeren, die mijn broer in het appartement beneden en dezelfde kwestie met water stroomt onder de deur van de deur naar binnen gang en slaapkamer. Hij gebruikte ook handdoeken om de stroming van het water te blokkeren.
De receptiemedewerkers waren erg verontschuldigend over de problemen die we hadden ze boden me een ander appartement aan, we gingen naar het uitchecken maar het was het oude blok en was niet wat ik wilde. Ik zei dat ik zou zien of ze het konden repareren, ze zeiden dat het zeker maandag gedaan zou zijn. Op dinsdagochtend lekte de douche nog steeds, ik ging naar de receptie deze keer zag ik een dame met een klembord. Ik ging naar haar toe en vroeg of ze deel uitmaakte van TUi. Ze zei dat ze niet werkte voor Saga, maar ze vroeg of ze me kon helpen. Ze ging met mij naar de receptie en legde de problemen uit die ik had en liet de video zien die ik van het lek heb gefilmd. De receptioniste zei dat iemand die avond zeker naar de kamer zou komen, wat ze deden na 18.30 uur, dus ging ik naar het appartement van mijn broer voor een douche, terwijl ze op mijn kamer werkten. Die zijn douchecabine nog steeds lekte en handdoeken op de vloer nodig had om te voorkomen dat het water naar de slaapkamer zou gaan. Die avond zei het onderhoud prima, maar moest woensdag terugkomen om het plafond te beschilderen.
Dus woensdag getest douche en geen lekken eindelijk, maar alleen nodig handdoeken op de vloer om te voorkomen dat water in onze slaapkamer komt, wat ik zou kunnen doen met die kwestie zolang de belangrijkste lek in het plafond stopte, wat het deed voor de test van de vakantie. De hoofdreceptionist gaf mij en mijn broer fietstochten voor elk uur dat we een halfuur gebruikten. Ook een gratis traditioneel bakkerij-item als gebaar van goede wil, wat leuk was van hen. Mijn grootste zorgen en zorgen was als water in elektriciteit ging. Op vrijdag na het ontbijt ging ik terug naar de kamer om te ontdekken dat ik niet bij de sleutelkaart kon komen? Ik ging naar de receptie zeiden dat ze hadden enkele problemen terug te komen na 13: 00 uur ze zullen de sleutelkaart voor mij gereset. Maar zou ons ondertussen in de ruimte kunnen laten met een hoofdsleutelkaart. Waar ze me 2 keer toe lieten, ik ging terug naar hen na 13.30 uur. Ze zeiden nog steeds problemen met hun systemen en zouden langer moeten wachten of ze zeiden dat ze misschien zaterdag gerepareerd zouden zijn, wat mijn uitchecktijd was, die Ik zei niet handig, maar ze lieten me binnen wanneer en wanneer ik dat nodig had. Ik verliet het tot 16.30 uur ging terug naar de receptie zeiden ze opnieuw proberen sleutel. dus ging ik terug naar het appartement en kon er nog steeds niet binnen, dus ging ik terug naar de receptie, ze probeerden de kaart opnieuw in te stellen op hun systemen terwijl ik wachtte, ze vroeg me om terug te gaan naar de kamer en de sleutel te testen deze keer dat ik erin kon komen, het lijkt erop dat de nieuwe blokken niet volledig zijn gecontroleerd en geïnspecteerd omdat ik niet de enige familie was die problemen had, ik hoorde dat andere families zeiden dat ze ook in nieuwe blokken zaten en dat er ook verschillende problemen waren met hun appartementen. . Ik heb medelijden met het personeel omdat ze slechts 2 weken open hadden gestaan en niemand anders in deze nieuwe appartementen was gebleven, maar ze hadden ze moeten uitchecken voordat ze de kamers boekten.
Hopelijk zullen we door het melden van de problemen deze nieuwe blokken in de toekomst voor andere families helpen oplossen.
Ik zal het amusementspersoneel redden, was vriendelijk en kreeg mensen samen om deel te nemen aan activiteiten en waren erg goed met de kinderen.
De keuze voor ontbijt was erg goed en het personeel in het restaurant was zeer gastvrij en vriendelijk elke maaltijd, lunchtijd was goed met koud en warm eten keuze, veel desserts ook. Enige ding dat ik vond was het hotel had geen thema-avonden, dus het was een beetje dezelfde gerechten, dus we gingen weg op een avond en aten 2 lunch tijden.
Veel zon ligstoelen en veel ruimte om te zwemmen met de kinderen zwembaden en volwassen zwembaden, er is geen minigolf op het terrein, jachthaven binnen een paar minuten lopen met veel restaurant om uit te checken, supermarkt daar ook, cadeauwinkel was er zeer goed en redelijk prijs enkele magneten op 1 euro. . apotheek ook tegenover, parkeren op het terrein.
Avondentertainment was goed, er werd verteld dat er meer zou komen wanneer het seizoen snel begon, kinderen genoten van de disco, we hadden op een avond bingo, een paar live tributebands.
Al met al personeel zeer behulpzaam, eten goed maar kon meer keuzes in avond en nachten doen. Schoon hotel, mooie omgeving en het strand is beloopbaar. Alleen jammer dat de nieuwe appartementen nog niet klaar of gecontroleerd waren voordat er gezinnen in woonden.

Als je met TUi reserveert, dan heb ik ze de week nog nooit in het hotel gezien, in plaats daarvan had ik hulp van de dame die voor Saga en Jet 2 werkte en j was niet de enige persoon die op zoek was naar hulp van TUi en ze waren nee gezien worden, om me te helpen terwijl ik in dit hotel was, erg teleurgesteld met een groot bedrijf als Tui. .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Titel klinkt dramatisch en het was niet allemaal slecht (zou er 3 krijgen. 5) Verwachtte wat kinderziektes omdat we de eerste familie waren die kamer 135 (begane grond tuin / zwembad tegenover) gebruikte, maar niet verwachtte meer te hebben dan onze beurs aandeel dat de meesten echter wel zo snel mogelijk konden behandelen.

Toen we zaterdagavond rond 21.45 uur aankwamen, misten we het diner, maar ze bakten wat voedsel in vershoudfolie, zodat we tenminste een broodje ham, salade en gebakken aubergene konden eten.

De kamer is helemaal vernieuwd, nieuwe keuken (magnetron en gootsteen maar geen fornuis fornuis - dus ervan uitgaande dat niet geschikt voor self catering), nieuw meubilair, nieuwe badkamer, enz.

De problemen die we tegenkwamen waren als volgt:
 1. Kastrail wordt alleen vastgehouden door twee verticale schroefbouten. Ofwel de draad was versleten, maar de draad was los en voegde eraan toe toen ik aan een hemd hing, de hele rail kwam naar beneden en sloeg me op mijn hoofd! Ik heb de receptie verteld en ze sturen de onderhoudsman meteen om ernaar te kijken. Tijdelijk vastgehouden met kabelbinders tot ze 's morgens konden worden vervangen. Op het einde ziet het eruit als een ontwerpfout en het gebeurt bij andere kamers dus ik zag dat ze loodgieterslint op de schroefdraad van de bout legden en dat leek het te repareren.
 2. Het was een beetje een koude week in de avond dus probeerde de verwarming aan te zetten maar helaas werkte het niet (draaide naar max 28 c maar blies koude lucht uit). Werd door de receptie verteld dat omdat het begin van het zomerseizoen was, het niet zou werken?
 3. De dochter werd vroeg wakker tijdens het slapen op de slaapbank vanwege gordijnen die niet verduisterden. Ze konden niet zorgen voor het tweede gordijn dat alle andere appartementen tot maandag hebben. Toen ze aankwamen, werkten ze prima.
 4. Het grootste probleem, douche lekte uit de douche en door de scheidingswand tussen de douche en toilet omdat niet siliconen goed verzegeld. Maar het ergste van alles, omdat de douchevloerplaat naar buiten was gericht naar de deur, stroomde al het water over de badkamervloer en uiteindelijk naar de voordeur, slaapkamerdeur en naar de keuken. We hebben handdoeken geplaatst tussen de deur en buiten de douchedeur om het water te laten zien. Ze zeiden dat de aannemer van plan is om van maandag naar Mallorca te gaan om het te repareren op maandag, maar tegen dinsdag was alles wat gedaan was hoek van de regendouchekop meer richting de muur. We zijn gewoon doorgegaan met het gebruik van handdoeken en hebben de douche veranderd in zwakke dribbel, maar dit moet goed worden bekeken en vooral de bouwers hadden dit moeten testen.

Afgezien van de bovenstaande kwesties, het heeft ons niet echt stoppen om een goede tijd door te brengen in het hotel.

Eten is goed en heeft genoeg variatie. Ze zaten ze hebben thema-avonden maar de enige echte uitzonderingen die we hadden waren Indiaas en Mexicaans. Was een avond verwacht met vers gegrilde gamba's of steak maar dit is nooit gebeurd. Ze hadden alleen vers gegrild varkensvlees, vis of kalkoenfilet, maar teleurstellend in vergelijking met andere all-inclusive plaatsen waar ik ook ben geweest. Ze hebben veel salade keuzes, hoofdgerechten, vegetarische opties, maar ik zou zeggen, geef alstublieft meer fruit opties voor ontbijt. Het hotel zou een bericht moeten plaatsen van het thema van het diner, zodat gasten een keuze kunnen maken om gemakkelijk naar binnen te gaan of naar buiten te gaan naar een van de vele plaatsen aan de overkant van de weg.

Vers sinaasappelsap in de ochtend is geweldig en het zou leuk zijn als ze dat tijdens de lunch en het avondeten hielden. Hetzelfde geldt voor het koffiezetapparaat, dit werkt alleen tijdens het ontbijt. . . Je hebt er absoluut 's avonds een nodig om wakker te blijven met kinderen die je de hele dag vermoeien!

Zwembaden zijn geweldig, het kinderbad is leuk voor hen en de gigantische octopussen houden hen bezig. Het middelste zwembad (buiten het appartement) is een constante 1. 5 meter diepte. Dit is rustiger dan de anderen. Het hoofdzwembad is voor iedereen en begint ondiep voor kinderen en wordt dieper naarmate je dichter bij de waterval komt. Ze gebruiken dit voor de minidisco voor kinderen in het zwembad in de middag (kinderen zijn er dol op en het animatieteam gaat ook in het water dus verwacht veel spetteren) - doe dit alsjeblieft elke dag!

Het animatieteam is groot, ze houden zowel volwassenen als kinderen bezig en houden wedstrijden waaraan je tijdens de avondshow certificaten kunt winnen. Met boogschieten, geweerschieten, pistoolschieten, sjoelen (ik heb dit gewonnen) darten, petanque, waterbasketbal en pingpong, dit is een geweldige manier om je te mengen met andere gasten. Kinderen hebben een scala aan activiteiten, waaronder schminken, kunst en kunstnijverheid en andere sportactiviteiten. Alle kinderen zijn dol op de minidisco om 20:30 uur. Ze brachten externe entertainment voor de avondshow en mijn dochter's favoriet was de Disney-thema-avond.

De grote zaal zal druk worden en kan verwachten dat het overvol raakt tijdens de piekuren, dus stoelen kunnen beperkt zijn tot alle gasten. Mijn grootste probleem hiermee is dat mensen buiten zouden roken en bij een open deur naar het zitgedeelte aan de buitenkant staan, dit laat alle sneeuw en geur in de hal vallen - deze jongens moeten meer rekening houden met en sluiten de deur of blazen hun secundaire rook weg van waar de kinderen zijn.

De sportschool is vrij klein, maar heeft een loopband, crosstrainer en fiets, samen met kabelressistentiegewichten en halters.

De spa, je moet een pet kopen om je hoofd te bedekken voor € 2, niet-restitueerbaar.

De receptie en het personeel van het hotel waren aardig en hebben hun best gedaan om onze kamerproblemen op te lossen, en zelfs compensatie te bieden in de vorm van gratis spullen en fietstochten.

Locatie is goed, want het eiland is klein en rijden is gemakkelijk met voldoende parkeergelegenheid. Strand is meer van 15 minuten lopen (met 4 jaar oud) naar een kleine heuvel.

Zonder alle kinderziektes had ik dit een waardering 4/5 gegeven. Je kunt zien dat ze geld investeren in dit hotel door de kamers te moderniseren, maar het is het beste om ze in ieder geval volledig uit te testen voordat je het test op betalende gasten.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mijn vrouw en ik brachten een heerlijke week in de maart Paradise Club afgelopen oktober in een studio die vrij geschikt was voor ons, ruim genoeg voor twee, goed uitgerust, schoon en het hotel is zeer goed gelegen aan de overkant van de jachthaven. We hadden geen klachten over maaltijden als er altijd iets voor elke smaak was en goed gepresenteerd. Het was niet ver van middernacht toen we aankwamen en bij het inchecken de mooie receptioniste op de hoogte was er was een koude maaltijd aangelegd voor ons in het restaurant, dat was een mooi tintje. We vonden al het personeel in elk deel van het hotel zeer aangenaam en bereid om te helpen met eventuele problemen waarvan we niet hebben behalve één waarvan wij vinden dat moet worden aangepakt. De hapjes in de bar aan het zwembad waren onbedekt gelaten en daardoor onaantrekkelijk voor ons als er vliegen en andere insecten waren die genieten van het eten dat ons uitgeschakeld.

We hebben geboekt om terug te keren op 8 juni en kijken uit naar ons volgend bezoek aan de Paradise Club in maart en hopen dat het management kennis neemt van bovenstaande kwestie en ervoor zorgen dat het eten aan de bar aan het zwembad is bedekt en niet wordt blootgesteld aan insecten, omdat het niet voedsel kan er mogelijk toe leiden dat gasten ziek worden.
We kijken er naar uit om jullie allemaal weer te zien op 8 juni
.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We zijn net terug van onze 2e vakantie in Paradise Club and Spa. Dit was ons 6e verblijf in een maart hotel in 4 jaar. We hebben altijd gevonden dat ze uitzonderlijk zijn. Bij deze gelegenheid voelden we dat ze zich echt in de steek lieten. Het hotel was aan het sluiten maar dit had zeker niet mogen gebeuren voordat de gasten daadwerkelijk waren vertrokken. De snackbar, bar bij het zwembad was gesloten en de drankjes etc werden niet bijgevuld. Wanneer je een Gordon's gin street bestelt, werd de bar verteld dat het allemaal weg was, net als vele andere drankjes. Ze stopten zelfs met het blussen van de drankmenu's. Ik vond het eten arm, maar dat is misschien mijn smaak. Een deel van het personeel dat we vonden vrij handig maar anderen waren leuk. De twee mannelijke leden van het animatieteam waren uitstekend terwijl het meisje met de bril niet gehinderd kon worden. Mijn kleindochter was er kapot van dat Coco er niet was omdat ze het pak hadden verstuurd voor het schoonmaken! . De grootste grap was 40 euro voor een late boeking als het hotel leeg was en werd gesloten. Ik kan niet zeggen dat ik haastig terug zou komen
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.