Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij AzuLine Hotel Bergantin

Zwembad & strand (161)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... had een geweldige optie mijn dochter vond de paella en het zwembad eten was handig voor tussendoor snacks en drankjes voor...
Google
... flinterdun en kunnen hier gesprekken in de volgende kamer. Zwembad was oke. . veel ligbedden geen gevechten of handdoeken te...
Google
... Het hotel ging ook heel goed om met de stormen die de zwembaden een puinhoop achterlieten, maar ze waren open na echt...
Google
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Sauna
... blad van het hotel in de kamers staat er dat de premium kamers 1 keer gratis mogen naar de sauna mogen gaan voor een half uur.
Buitenzwembad
Zwembadbar
Zwembad voor volwassenen
Zwembad-/strandlakens

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
We hebben op het laatste moment voor dit pakket gekozen
Was een drukke periode vanwege de sluiting van Thomas Cook en tegen het einde van het seizoen begonnen de stadswinkels te sluiten voor de winter, maar slaagden er nog steeds in een beetje detailhandel op 28 oktober
Hotel was mooi en schone kamer 116 met uitzicht op de buitenzwembaden
Het avondentertainment was behoorlijk druk en meer voor het jongere kind
Maar nog steeds vermakelijk
Eten had een geweldige optie mijn dochter vond de paella en het zwembad eten was handig voor tussendoor snacks en drankjes voor mij mijn partner en mijn dochter
Hotel personeel was vriendelijk en behulpzaam
Zitplaatsen bij het zwembad was beschikbaar en niet
De meeste dagen overvol
Het weer was nog steeds lekker warm en het strand was mooi en rustig
Vervoer vanaf de luchthaven is eenvoudig en kost ongeveer € 29 voor een enkele reis
We hadden allemaal een heerlijke vakantie en zouden terugkeren
Goed gedaan mannen
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Net terug van een week in dit hotel. Zeer teleurgesteld is een understatement, eerst werden we afgezet bij een bushalte op een paar honderd meter afstand van het hotel en niet in de juiste richting naar de receptie gewezen. . een lid van het personeel bij de receptie en een grote wachtrij, dus het duurde ruim een uur om in te checken om te horen dat je niet in je kamer kunt tot 14.00 uur rond 11.00 uur. . veel gebaren en zeiden dat ik blijkbaar een heffing moest betalen, blijkbaar was dit een "toeristenbelasting" en ik weet alleen dat hij na het lezen van deze beoordelingen de man bij de receptie niet begreep, hij erg onbeleefd was en mompelde! ! Ons werd door een andere familie verteld dat we onze koffers konden opslaan in een kamer langs twee trappen (zonder lift), dit werd niet vermeld door de ritman bij de receptie.
Geen waterkoker of koelkast in de kamer alles was tegen een toeslag. . inclusief wifi
Eten was gemiddeld, elke dag hetzelfde voor ontbijt en lunch; avond was een beetje beter, maar we leefden voornamelijk op chips voor de hele week. Grote rijen wachten op eten en tafels, langzaam aan het schoonmaken van tafels en niet genoeg bestek. Op een ochtend hadden ze geen boter meer, dus droge toast was het. . .
Eén ding dat ze niet adverteerden, was dat je ijs kon krijgen op de dag dat we ons alleen op dag 5 van 7 realiseerden.
Kamer was eenvoudig met 2 tweepersoonsbedden en een badkamer, dagelijks schoongemaakt (bedden opgemaakt) hoewel de wc-rol niet werd veranderd en de handdoeken de afgelopen 2 dagen niet werden veranderd. Op een nacht stapte ik in bed en op het witte laken zag het eruit als "poep" vlekken! ! Kamers hebben een opknapbeurt nodig balkondeuren oude en houten muren zijn flinterdun en kunnen hier gesprekken in de volgende kamer.
Zwembad was oke. . veel ligbedden geen gevechten of handdoeken te vroeg op! Water bevroor en het was voor een hele dag gesloten vanwege schoonmaak! Heel vervelend toen 2 kinderen gewoon wilden zwemmen. . rond het zwembad is erg glad en kinderen waar voortdurend uitglijden. Badmeester had geen zin hij bracht zijn meeste tijd op deze mobiele telefoon: veel vliegen rond het zwembad.
Entertainment. . : welk amusement? Dit was een grapje! Mini-disco gebeurde twee keer tijdens de week. . door het weer binnenshuis werd verplaatst, waren er niet genoeg zitplaatsen om op te staan. Op een avond was de "minidisco" in plaats daarvan schminken. . wie wil kinderen 's avonds om 21.00 uur schminken! ! Belachelijk. . . .
Kinderclub was er twee keer per dag, dit was oke. Mijn 5-jarige genoot hier aanvankelijk van, maar tegen het einde van de week verveelde ik me omdat het dezelfde dag in dag uit was. Het is de veiligste plek als mijn dochter halverwege haar tijd in de kinderclub naast me bij het zwembad opdook en de entertainer haar moest komen zoeken! (Naar mijn mening heeft het meer dan 1 dame nodig die voor alle kinderen zorgt en een veiliger pand)
Lara was echter geweldig met de kinderen! !
Geen entertainment rond het zwembad gedurende de dag. Gewoon muziek spelen, ik gok op een cd, want het was dezelfde muziek in dezelfde volgorde!
Vanwege het einde van het seizoen zijn alle winkels en restaurants vrijwel gesloten. Zeer beperkt voor dingen om te doen. Strand was gemiddeld het leukste wat we konden doen was krabben!
Twee liften in het hotel en op een dag andere waren kapot. Arme familie met een baby moest buggy en kind naar de bovenste verdieping dragen!
Al met al zal ik niet terugkeren naar dit hotel of Ibiza. Het weer was ook behoorlijk slecht. . zat rond het zwembad
In truien en beenkappen is niet mijn idee van plezier en de kinderen in het zwembad waren ijskoud en paars. Moest daarna een warm bad voor mijn twee geven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kwam hier weer half oktober omdat het de vorige keer zo goed was. We zijn opnieuw opgewaardeerd naar Premium omdat het de vorige keer de moeite waard was en het was weer. Echt jammer dat zoveel mensen het systeem misbruiken en wachten om op het dak te worden gelaten of de deur open te drukken. Eén gezin leek de helft in premium kamer te hebben en de andere leden van het gezin op het dak te hebben gelaten. Niet eerlijk toen we er een premie voor betaalden. Ik denk dat dit veel beter kan worden gevolgd. Ook mensen die de 2-drankregel misbruiken en om 4/5 tegelijk vragen, zijn het barpersoneel geweldig en je kunt zien hoe gefrustreerd ze ermee zijn, maar te beleefd om te zeggen! ! Eten was heerlijk, vooral de Mexicaanse nacht en de Chinese nacht. De kaasplateaus tijdens het avondeten waren niet van deze wereld. Het hotel ging ook heel goed om met de stormen die de zwembaden een puinhoop achterlieten, maar ze waren open na echt hard werken door het team. Bars waren ook 's avonds onderbezet. De stormachtige nachten met de bar op het dak gesloten en slechts één personeel in de bar beneden zonder tijd om het woord te doen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Omg dit is hotel is briljant het personeel Nino Pilar Isabel n David n kan me niet herinneren dat alle andere namen geweldig zijn zo vriendelijk n behulpzaam De premniumkamers zijn mooi de cocktailbar is geweldig wat een uitzicht n mooie sterke cocktails het eten is heerlijk dat je altijd zou doen vind iets dat je leuk vond Het zwembad is geweldig, we hebben er geweldige vrienden gemaakt, een korte wandeling naar het strand In de hoop volgend jaar terug te keren Mijn kleindochter vond het zo leuk op weg naar het vliegveld, zei ze dat we volgend jaar terugkomen. Mijn man heeft het hotel al gemaild voor een prijs voor volgend jaar
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
In 2017 hier voor het eerst geweest. Nu kleine 2 jaar later weer terug gegaan. Er is niet veel veranderd dus dat betekend dat het nog steeds wel een goed hotel is. Wel merk je dat het meubilair op het dakterras aan het verouderen is, de kussen zitten een beetje door. Wat ook op viel is dat het "Oud Hollandse spel" handdoekje leggen bij het zwembad niet veel zin heeft bij het kleinere zwembad dat alleen voor volwassenen is. De poolboy maakt hier schoon tussen 07.30 en 09.00 en haalt alle handdoeken die op de bedjes liggen keurig weg en vouwt deze op. Als de pool om 09.00 open gaat dan kan men reserveringen doen door een handdoek op een bedje te leggen. Of dit ook voor het grote zwembad geld weet ik niet. Ook dit keer geen last gehad van dronken Engelsen dus het boeken van een kamer zo hoog mogelijk in het hotel en aan de zijkant werpt zijn vruchten af. Als je met Sunweb geboekt hebt en dan de premium dan is de wifi van het hotel gratis. Moet je wel even zeggen aan de balie want ze vergeten dit wel eens. Zie verder mijn ervaring uit 2017 waar nog meer tips in staan.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Zo hoog mogelijk, 4e of 5e verdieping en zoveel mogelijk aan de zijkant.
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Rebecca P, azuLinehotels Customer Service bij AzuLine Hotel Bergantin
Gereageerd op 4 jul. 2019
Dear Matty, We feel grateful to you for your second visit an would like to express our appreciation for taking the time out of your day to send us your feedback. It make us happy to learn that all in all our hotel has met your expectations and that you have enjoyed a pleasant and quiet stay. With regards to the hotel facilities, we take good note, also from your appointment in regards to the wifi rate. We hope that you took wonderful memories and once more, thank you for this pleasant and constructive review. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige