Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Cavanna Hotel

Kamer/suite (296)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
Orbitz.com
Lol.travel
Expedia.com
Hotels.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... dit hotel alleen 2 * geven. We kiezen voor een superieure kamer, wat een goede optie was. We kregen kamer op de 10e...
Google
... Sommige mensen schraapten en stapelden hun eigen op. Onze kamer (223) was ontworpen voor gepensioneerden, met grote...
Google
... staat) dit hotel gebruiken als één van hun bestemmingen. De kamer was acceptabel, receptie was OK, maar niet overdreven...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kluisje
Minibar
Wasservice
Uitzicht op oceaan
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Alle kamervoorzieningen bekijken (13)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
We brachten 3 dagen door in dit hotel.
Over het algemeen kan ik dit hotel alleen 2 * geven.
We kiezen voor een superieure kamer, wat een goede optie was.
We kregen kamer op de 10e verdieping en uitzicht vanaf het balkon was geweldig.
Faciliteiten in onze kamer was van goede kwaliteit.
Helaas was de standaard van restaurant en bar erg slecht.
Standaard eten was erg slecht.
Ik zou in 4 * hotel verscheidenheid van eten verwachten speciaal tijdens het diner terwijl we meestal één of twee soort vlees kregen
gerechten en een optie voor vegetarisch (vis of zeevruchten). Bovendien vonden we chips natuurlijk en optie - gaar pasta of droge rijst).
Je kunt wat verse groenten zoals sla, tomaat en komkommer krijgen als ze het avondeten serveren (weet niet over lunch, want we hebben alleen halfpension).
Ontbijt was heel eenvoudig kaas, ham, scrammble ei, gebakken ei, gekookt ei, marmelade, gebak, fruit.
Ik zou het hotel aanraden om zich te concentreren op de gezondheids- en veiligheidsomgeving, omdat de gerechten vies zijn (restaurant en bar) en er zelfs eten op de vloer ligt en geen van de medewerkers reageert om het schoon te maken.
Ik wil mijn foto's delen met TripAdvisor-gebruikers.
Betroffen alstublieft verblijf in dit hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Toen we bleven, waren 99% van de mensen die verbleven, gepensioneerden uit heel Spanje, die een programma met evenementen hadden dat ze tijdens de week hadden ontworpen. Het was erg druk, hun avondmaal was in twee zittingen, de eetzaal was min of meer een kantine, erg luidruchtig en wachtrijen voor het buffet. Trolleys verzamelden platen, enz. Sommige mensen schraapten en stapelden hun eigen op. Onze kamer (223) was ontworpen voor gepensioneerden, met grote handgrepen en de bedden hadden rubberen lakens.
Mijn zus is misschien 60, maar ze heeft tatoeages en kreeg een paar harde blikken, hoewel een of twee mensen vriendelijk waren.
Het balkon was leuk om op te zitten en het zwembad was leuk maar te koud om te gebruiken. De kamer was erg gevoelig voor lawaai van beide kanten en daarboven - op die betegelde vloeren kun je mensen horen crashen.
We verbleven 6 nachten, de handdoeken zijn veranderd, maar niet het beddengoed, het had halverwege kunnen veranderen omdat we op vakantie waren, we brachten veel langer in bed door dan thuis.
Het eten was oninteressant, altijd lauw maar dat is Spanje, maar perfect eetbaar, behalve de koffie die bitter en afschuwelijk was. Meestal een keuze aan pasta, vis, vlees, salades en pudding.
Niet, ik moet erop wijzen, de overvloed aan fruit getoond op de foto's - we hadden meestal peren, druiven en smakeloze pruimen.
De badkamer was ook ver van die op de foto. Veel kleiner en minder goed ontworpen.
Idem de spa, die tijdens ons bezoek bestond uit één binnen zwembad, in een koude kamer, geen ligstoelen, en slechts 2 massages beschikbaar.
Wifi was met tussenpozen - mijn zus belandde gaan zitten in de receptie.
We hadden onze eigen waterkoker, er is een koelkast dus we kochten melk van het nabijgelegen Spar.
Het hotel is goed gelegen om te lopen naar het lighhouse, jachthaven, en op en neer lopend door de "Strip". In deze tijd van het jaar is alles min of meer gesloten, maar we hebben een bus naar Cartagena (3 euro) en er is een bus naar Murcia.
De huidige luchthaven ligt op 30 minuten afstand.
Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam.
Zouden we opnieuw verblijven - nee, de hotelkamers zijn te lawaaierig.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met familie
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We moesten naar La Manga op zakenreis in oktober 2017 en onze eerste keuze van het hotel was gesloten voor de winter dus boekten we naar het Cavanna kunt u, bij een normale kamerprijs inbegrepen, voor halfpension. Niemand heeft ons gewaarschuwd dat de Spaanse OAP's (die krijgt een gratis winterstop betaald door de staat) dit hotel gebruiken als één van hun bestemmingen.
De kamer was acceptabel, receptie was OK, maar niet overdreven vriendelijk, en het eten was de slechtste ooit. Een keuze uit 2 hoofdgerechten elke avond maaltijd, meestal iets gestoofd en oneetbaar, plus een soort vis, vol beenderen. Het geluid in de eetzaal was verschrikkelijk - personeel had echt een slechte houding, throwing de platen op de trolley en bestek in recipiënten met zoveel lawaai maken als mogelijk. En wie kan het ze kwalijk nemen, echt, gelet om te serveren slecht gehard oude mensen, die gedroeg zich alsof het was hun laatste maaltijd op aarde - ellebogen out, pak alles wat je kunt! ! "gratis" wijn werd aangeboden op elke tafel, die nauwelijks drinkbaar was. Het zwembad was leuk, met lege ligstoelen beschikbaar, want het was niet in het hoogseizoen. We bestaan op broodjes en chips elke avond, met een ei voor het ontbijt. Ik vind dat we moeten zijn aangeboden een andere maaltijd aan de gepensioneerden, zo waren we de volle prijs te betalen voor ons verblijf. Zou niet ooit weer heen gaan. Het enige dat het draaglijk was het goede weer hadden we, en de prachtige zonsondergang over de maart Menor
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit hotel is één van de grootste teleurstellingen in mijn zomer reizen door Spanje. Ik ben in veel hotels in de loop der jaren en dit is zeker geen 4 * op welke wijze en het is zeker erg duur voor wat je krijgt!

Bij mijn aankomst alles zag er geweldig in de receptieruimte. Mooi en vriendelijk personeel. Mooie lobby. Toen moest ik wachten meer dan 5 minuten om in een lift, dit was de norm worden! Slechts 5 liften voor het opvangen van het hele hotel (dat enorm) . Ik was op reis en een tweepersoonskamer geboekt hadden. De kamer is klein en past gewoon het tweepersoonsbed en een kleine koelkast. Het heeft airconditioning en een aparte badkamer. Er is ook een tv, maar verwachten geen Engelse kanalen (zelfs niet nieuwszender) . Mijn kamer 514 keek uit op het uitgaansgebied. Helemaal niet goed 12 . 30:00 als je wilt slapen. Zeer luidruchtig! Ik vroeg om te veranderen en al was ik aangeboden was een nog kleinere kamer (moeilijk te geloven dat hun was kleiner, maar er was) in een ander gedeelte van het hotel. Nee zeggen weg als u aangeboden deze kamer tenzij u kunt via iets slapen!

Er is een groot zwembad, maar is ramvol met kinderen. Ok voor een duik, maar je zou niet willen spenderen er als het zou leiden tot een migraine met het geluid. Rondom het zwembad vindt u een aantal ligstoelen vastgeketend. Je moet betalen 3 euro om ze te gebruiken. Ik persoonlijk kon niet kaal de lawaaiering en mahem dus nam ik mezelf naar het strand elke dag voor wat rust en stilte. Het goede ding is het Hotel ligt aan het strand aan de La Manga. Het slechte - het is 4 Euro voor een ligstoel en het Entertainment Team sneuvelen een lading kinderen elke dag die schreeuwen en schreeuw en games spelen. Geen afstand te nemen van het lawaai!

De kantine (verondersteld restaurant) is bloedbad. Je moet in de rij staan de meeste tijd binnen te geraken dan is het gek proberen een tafel te vinden. De meeste van de tijd wanneer u een tabel die u nodig hebt om de vuile vaat van de vorige diners. Medewerkers zijn rondrennen mad proberen om tegemoet, maar er is gewoon niet genoeg van hen. Het voelt alsof er letterlijk 1000 Spaanse kinderen rondrennen! Ik ben niet naar leugen - het eten is niet geweldig. U zult geen honger lijden maar weer geen 4 * kwaliteit.

Ik ben een leraar uit Londen en alles wat ik wilde was een mooi hotel en tijd om te relaxen. Ik kreeg geen van beide. Als u niet Spaans of een belasting van kinderen met je dan is dit hotel niet geschikt voor u. Ik heb alleen gehoord 2 andere mensen spreken Engels de hele 6 dagen dat ik er was. Dit hotel is voor Spaanse gezinnen met jonge kinderen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Eerste + kanten:
- behulpzaam en vriendelijk ontvangst
- perfecte locatie in La Manga
- beste uitzicht ooit! Vanaf 11 e verdieping tweede pinksterdag geüpscalede kamer. Uitkijkend over beide maart Menor en de Middellandse zee. Gewoon geweldig! 😃 - perfecte stranden 🌊 - nogmaals: het uitzicht vanaf het balkon! ! !
- schone kamers en vriendelijk personeel.
De negatieve kanten:
- de maaltijden zijn zoals een luidruchtig speeltuin en een goedkoop cafetaria. Dit is het slechtste eten plek waar ik ben geweest in een hotel. En je moet in de regel om het restaurant (als ik kan noemen het een restaurant) Het personeel maakt net zoveel lawaai als de grote hoeveelheid kleine kinderen, bij het schoonmaken van de tafels zo snel als ze kunnen. Het eten is. . . gemiddelde, natuurlijk een buffet. ☹️
- de kamer is eenvoudig, sommige accessoires maar niet precies upscale. Airco werkt goed, maar het is een beetje lawaaierig wanneer op het balkon te zitten.
- De avond entertainment is luid, lijkt vooral voor kinderen ( we gingen als een paar 48 jaar oude)
- De liften zijn erg traag, wees bereid om te wachten ( JULI 2017 )
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.