Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Insotel Fenicia Prestige Suites & Spa

Kamer/suite (137)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... in juli '19 twaalf dagen in dit prachtige hotel. Een ruime kamer (AC!!) met balkon en een goed uitgeruste nette badkamer....
... We kwamen halverwege de ochtend en werd meteen naar onze kamer getoond. Het hotel is brandschoon met attent personeel. ...
Google
Mijn vrouw en ik verblijven normaal in villas / apts voor de privacy en vrijheid die ze bieden, maar na een verblijf in het Fenici...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Hot tub
Roomservice
Kluisje
Minibar
Open haard
Wasservice
Koelkast in kamer
Uitzicht op oceaan
Internet
Alle kamervoorzieningen bekijken (19)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Wij verbleven in juli '19 twaalf dagen in dit prachtige hotel.
Een ruime kamer (AC!!) met balkon en een goed uitgeruste nette badkamer.
Zeer mooi zwembad en comfortabele SPA.
Ontbijt en diner zijn uitgebreid en de desserts zijn uniek.
Staf en personeel hebben ons zeer goed verzorgd.
De vele aangename stranden, met hun uniek decor, zijn makkelijk bereikbaar vanuit dit hotel met zijn privé parking.
Wij komen zeker terug.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van InsotelHotelGroup, General Manager bij Insotel Fenicia Prestige Suites & Spa
Gereageerd op 16 jul. 2019
Geachte VGEddy,

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling op TripAdvisor!

Het is zeer belangrijk voor ons om te weten hoe wij aan de verwachtingen van onze gasten voldoen. Uw complimenten over onze Team Members zullen worden doorgegeven binnen ons team.

Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit om u volgende jaar weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Néstor Tur
Hotel Manager
Insotel Fenicia Prestige Suites & Spa*****
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We verbleven hier voor een lang weekend in een jacuzzi, hoewel niet goedkoop de moeite waard in deze tijd van het jaar. We kwamen halverwege de ochtend en werd meteen naar onze kamer getoond.

Het hotel is brandschoon met attent personeel.

Onze kamer was groot met een mooi uitzicht over de rivier naar de kust. De badkamer was groot, hoewel niet zo enthousiast op glazen raam in plaats van muur die scheidde van de slaapkamer (een bezoek aan het toilet had tot gevolg dat de hele kamer verlicht was). De badkamer was groot met een jacuzzi, dubbele wastafel, grote jet-douche en een apart toilet aan het einde.

Had een kingsize bed en een aparte zithoek, ik neem aan dat de bank in een bed is veranderd. Het was allemaal erg schoon, modern met alle aanvullende toiletartikelen die nodig zijn voor een korte pauze. Zelfs kwam terug naar een fles cava en gebak op onze eerste dag.

De jacuzzi was op de bovenverdieping terras, die was heerlijk, ontspannend en privé. Je moet bellen om de jacuzzi verwarmd te krijgen, maar het onderhoud is binnen enkele minuten gesorteerd (zou goed zijn geweest als je het zelf kon opwarmen, maar weet waarom dit geen optie is). Persoonlijk vond het terras een beetje schaars, het beetje meubilair dat van lage kwaliteit was paste dus niet in de rest van de kamer.

Bleef op zijn en worden basis en het ontbijt was heerlijk met veel keuze. Ik had elke dag een omelet (erg lekker), serveerde verse sinaasappelsap van goede kwaliteit (moeilijk te vinden) er was zelfs cava om een Buck's Fizz te maken.

Locatie is goed aan het einde van het resort aan de rivier, alles is een paar minuten lopen.

Het was stil rond het zwembad, met koud water maar dat is waarschijnlijk het gevolg van de tijd van het jaar.

Zou zeker aanraden en verblijf krijgen een gewin in mooie Santa Eulalia.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mijn vrouw en ik verblijven normaal in villas / apts voor de privacy en vrijheid die ze bieden, maar na een verblijf in het Fenicia is ons denken over hotels veranderd. Bij aankomst kregen we een upgrade van een junior suite naar een prestigieuze suite met een eigen dakterras. Alle medewerkers waren uitstekend, zeer beleefd en professioneel, het hotel zeer schoon en netjes zoals je zou verwachten van een 5 -sterrenhotel. We verbleven op een worden en worden basis vanwege de vele restaurants beschikbaar in Santa Eulalia, ontbijt was buiten geserveerd en de keuze en kwaliteit van eten was uitstekend, dus waarom was het eten dat we via roomservice zo erg, zeer slecht besteld? Bij twee gelegenheden bestelden we standaard roomservice eten dat wil zeggen broodjes en frietjes, beide keren aten we nauwelijks iets omdat de kwaliteit zo slecht was. Voor een prijs van meer dan € 100 verwacht je iets beters. We komen terug naar de Fenicia maar blijven ruim van de roomservice weg.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mijn vrouw en ik verbleven in dit hotel voor een week 8 mei - 15 mei 2019.
Het hotel zelf is mooi, de plaats is vlekkeloos schoon, de kamers zijn zeer goed ingericht, vrij groot en weer vlekkeloos schoon. We vonden het personeel zeer ondergeschikt te allen tijde zeer attent ze kunnen niet genoeg voor je doen, alles wat je zou verwachten van een 5-sterren hotel.
Maar we komen nu bij het eten, het is ons beeld dat ze slecht gekookte goedkope stukken vlees en gevogelte op koude schotels aanbieden, ook de groenten die in gerechten mogen staan totdat ze koud en compleet onverteerbaar zijn.
Op 79-jarige leeftijd beschouw ik mezelf als goed gereisd heb verbleven in een aantal van de beste hotels op beide hemisferen, hoewel ik nooit heb gevonden eten zo slecht bereid en gepresenteerd.
Ik nam de kwestie op met de manager van de eetkamer die meer klaar was excuses dan genoeg zeggen: "Ik heb de chef-kok en hotelmanager verteld" maar geen van beiden leek iets te doen omdat er in de loop van de week niets verbeterd of veranderd was.
Mijn advies is om goed weg te blijven van dit hotel als je van lekker eten houdt.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Al met al een uitstekend verblijf.
zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, smetteloze kamers en gemeenschappelijke ruimtes.
Ontbijt had een overbodige keuze, avondeten is in buffetstijl met dagelijkse variaties. Kwaliteit is goed, maar ze moeten proberen het voedsel warmer te houden.
Het enige wat ontbreekt in de kamer is gratis koffie en thee.
De 'Bali'-bedden in de tuin bij het zwembad zijn alleen te gebruiken als een (flinke) 50 € / dag wordt betaald. Dit zou echt gratis moeten zijn voor een 5-sterrenhotel
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige