We verbleven 2 nachten in een prestige kamer op de tweede verdieping.de kamer was ruim, het bed comfortabel en de verlichting sfeervol. In de kleerkast lagen nog 2 hoofdkussens en een deken. Er was ook een kluis. Het televisiescherm was groot en het aantal zenders uitgebreid. De badkamer was voorzien van een douche, een bad en een lavabo. Er waren voldoende badhanddoeken. De muren van het afzonderlijke toilet moesten nog verder afgewerkt worden. Het ontbijtbuffet was het uitgebreidste dat ik ooit gezien heb en alles was vers. We hebben éénmaal à la carte gegeten en éénmaal het marktmenu genomen. De gerechten waren zeer lekker en de bediening meertalig en uiterst vriendelijk. Van de welnessfaciliteiten hebben we geen gebruik gemaakt. De prijzen tijdens de lenteperiode vinden we correct.
Pas enkele uren voor aankomst kregen we een mail van hun dat onze hondjes ook welkom waren. Maar het belangrijkste vergaten ze ons wel te melden namelijk dat er op zondag geen eten te krijgen is in het hotel voor een zwangere vrouw is dit alles behalve een luxe. Dan waren de gangen/ kamers ook nog niets netjes gekuist. Minibar in de kamer was leeg er werd verwezen naar een automaat beneden in de lobby waar amper iets te verkrijgen was en naar de bar gaan was ook geen optie daar was namelijk geen personeel te bespeuren. Onze tablet waarop de roomservice voor de volgende ochtend besteld kon worden was stuk, ik ging een nieuwe halen ook deze was stuk. Dan belde ik in de ochtend de receptie met de vraag om ontbijt op bed deze waren niet vriendelijk en zeide dat ik het van te voren moest bestellen nogal moeilijk als de tablet kapot is… daarna werd het eten geleverd de boterhammen waren hard alsook de mini koffiekoeken waren gewoon voorgebakken van de Aldi of dergelijke dit was alles behalve de prijs waard. De kamer was proper maar zeer standaard word er gezegd diervriendelijk maar er word niet eens een waterbak voorzien voor de honden. Bij het uitchecken werd er ook niet eens gevraagd hoe we het verblijf vonden dit is geen viersterren waard alsook het ontbijt was zeker niet viersterren waardig ons zien ze hier nooit meer terug.
We hadden Hotel Donny twee jaar geleden geboekt als een overnachting op weg naar de Hamburg Harley-rally. Vanwege covid-beperkingen moesten we de boeking overdragen en besloten we een weekendje weg te maken.
We kwamen op vrijdag 24 juni aan als een groep van 17 pn onze HarleybDavidsons en werden zeer welkom geheten door het personeel bij de receptie. We kregen een kamer op de eerste verdieping toegewezen, zeer ruim, comfortabel en schoon.
Ons verblijf was inclusief halfpension, het ontbijt en het avondeten waren zeer goed gepresenteerd en het personeel deed zijn best om ons tegemoet te komen en veranderde een maaltijden en voorgerecht voor ons.
Ik wil in het bijzonder de algemeen directeur Geert bedanken die ons zeer welkom heeft gemaakt, hij was een echte professional en niets was een probleem. Ik zou dit hotel en het personeel aanraden, ze krijgen een 10/10 van mij en mijn vrouw.
Mooie en verzorgde kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Uitgebreid ontbijtbuffet en verfijnd avondmaal.
Vernieuwde sauna en hamman en een mooi zwembad. Er zijn verschillende ligzetels in het saunagedeelte waar je kan rusten.
Echt een hotel om aan te raden.
Heel mooie kamer , prachtige welness. Super heerlijke avondmenu's: origineel en zeer smakelijk : proficiat chef !!! Rustig gelegen op paar honderd meter van strand. Vriendelijk personeel. Kortom : uitstekend !!!