Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Heritage

Kamer/suite (8)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... Eerst waren de accommodaties absoluut fantastisch. De kamer was perfect, net als het hotel. Tweede en belangrijkste was...
Google
... We werden niet echt welkom geheten maar kregen koudweg onze kamer-badge in de handen gestopt met zakelijke aanwijzingen. ...
... is er geen receptionist aanwezig. Ontbijt was goed de kamer niet zoals op de foto en parkeren in de straat is een ramp....
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kluisje
Internet
Wifi
Gezinskamers
Rookvrije kamers
Fax/kopieerapparaat
Rookvrij hotel
Allergievrije kamer

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Het was ongeveer 25 jaar geleden dat we voor het laatst in Brugge, België, waren. We zouden een speciale verjaardag vieren en wilden teruggaan naar Brugge om het opnieuw te zien, omdat het altijd een van onze favoriete reizen was geweest. Ik wilde een hotel dat niet alleen prachtige accommodaties zou hebben en centraal gelegen zou zijn nabij het stadscentrum, maar dat me zou kunnen helpen bij het plannen van een aantal jubileumevenementen. Eerst waren de accommodaties absoluut fantastisch. De kamer was perfect, net als het hotel. Tweede en belangrijkste was het personeel van het hotel. Toen ik het hotel boekte en vertelde dat we ons jubileum zouden vieren terwijl we in Brugge waren, regelden ze een perfect restaurant voor ons in de nacht van ons jubileum, en organiseerden ze een geschenkmand met wijn, chocolaatjes en een paar andere items bij aankomst op ons te wachten. Het was geweldig. Het hotel was zo centraal gelegen dat we konden lopen naar waar we de stad wilden zien. Restaurants waren overal om ons heen. Zelfs in de buurt van het hotel was een fietsverhuurwinkel waar we fietsen konden huren om een mooie rit door de stad en naar een naburige stad te maken. We hielden van Brugge voor de tweede keer, en het hotel was de plek om te verblijven om ons bezoek echt te waarderen en om ons jubileum te vieren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel Heritage is een mooi hotel met gezellig ingerichte kamers en een restaurant dat gezien mag worden. Het ontvangst is echter koeler dan een gure noord-westen wind wat afbreuk doet aan de mooie accommodatie.

We werden niet echt welkom geheten maar kregen koudweg onze kamer-badge in de handen gestopt met zakelijke aanwijzingen.

Voor het betreden van de "Deluxe"-kamer vonden we een half-leeg flesje kamer dat heel het weekend naast onze deur is blijven staan wat er op wijst dat er geen personeel de gangen checkt.

Ook bij het ontbijt was er nauwelijks personeel dus was het maar behelpen met de beschikbare middelen.

Heel jammer dat je er als klant niet in de watten gelegd wordt want anders was dit hotel een pareltje in onze de mooiste badplaats van de belgische kust
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Reisde met een partner
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mooi hotel geen goede ervaring door bij aankomst en vertrek de lift defect was dus met ons bagage met de trap naar het 2e verdiep gezien wij reeds een respectabele ouderdom hebben was dit al zeer ontmoedigend mede de uitspraak van de receptionist die ons mededeelde dat dit goed voor onze conditie was vonden we het zeer onhofelijk overkomen. Tevens overdag is er geen receptionist aanwezig. Ontbijt was goed de kamer niet zoals op de foto en parkeren in de straat is een ramp. Opstap De Lijn was vlakbij.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We zijn er zelfs niet toe gekomen om er te verblijven. Via een vriendelijke email informeerde ik enkele weken voor ons gewenste verblijf naar een vrije kamer.
Hierop kreeg ik een bot antwoord terug met de boodschap om online te kijken. Geen vriendelijke aanspreking, Geen uitleg over het feit dat ze verkiezen dat klanten online kijken, geen begroeting, niks. Als je in deze branche zit lijkt het me nu toch niet zo moeilijk om een vriendelijk antwoord te formuleren. Een standaard email is nu toch niet zo moeilijk lijkt me. Ik heb dan een mail terugestuurd om hen erop te wijzen dat dit een knap staaltje is van klantonvriendelijkheid. Hierop sturen ze dan nog een boertige mail terug.
Eigen schuld, dikke bult. Want met de tijd die ze hieraan gespendeerd hebben hadden ze even goed wat prijzen kunnen doorgeven en een eventuele klant kunnen winnen. Nu krijgen ze enkel een negatieve recensie die hopelijk wordt gevolgd door tientallen andere mensen. In zo'n hotel zullen wij dan ook NOOIT boeken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met familie
Kamertip: Beste tip die ik kan geven is om er NOOIT te boeken
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We zullen zeker niet opnieuw gaan in dit hotel. Dit zijn de belangrijkste redenen, over het algemeen voelden we ons bedrogen door de antwoorden van de eigenaar: (1) de eigenaar Bart die zelden bij de receptie is, is in principe nooit bereikbaar per telefoon. Hij lijkt hier niets aan te doen omdat hij 3 hotels heeft. (2) we vroegen hem via e-mail (omdat hij de telefoon niet ophaalt) wat was het adres van de openbare parkeerplaatsen. De eigenaar heeft alleen de moeite genomen om ons het adres van het hotel te geven. Dus we dachten dat de grote openbare parkeerplaats naast het hotel was. De zogenaamde gratis openbare parkeergelegenheid is eigenlijk in de straat. Veel geluk om een ​​parkeerplaats te vinden tijdens het hoogseizoen! We konden andere klanten horen klagen over hetzelfde, omdat ze waarschijnlijk ook slechts een slap antwoord van de eigenaar ontvingen (3). We vroegen via e-mail of we speciale vereisten voor onze baby konden vragen aan de chef van het restaurant. De eigenaar nam niet de moeite om ons te vertellen dat er eigenlijk geen restaurant in het hotel is. Hij antwoordde alleen maar het is 2 minuten lopen ons te laten geloven dat er een restaurant in het hotel is. (4) hij liet ons de zogenaamde bar van het hotel zien. . . eigenlijk kun je jezelf in de koelkast van de ontbijtzaal helpen en op een stuk papier noteren welke dranken je neemt (5) eigenlijk kon de WIFI niet worden gebruikt omdat de ontvangst zo slecht was (6) we vroegen via e-mail of er balkons waren, de eigenaar antwoordde ja maar in feite was er geen voor onze suite (7) de kamers lijken vernieuwd maar in feite is de algemene sfeer koud en zonder enige ziel (8) is er geen echte receptie, de eigenaar is een beetje er in de ochtend soms maar in feite lijkt dit hotel meer een bed & breakfast. (9) Er is geen echte hal en de lift is duidelijk niet vernieuwd en voldoet ook niet aan bepaalde veiligheidsnormen. Let op: de lift is erg klein en een kinderwagen past er niet in. (10) De eigenaar is niet bijzonder vriendelijk en groet niet wanneer je hem ontmoet in deze kleine ingang van het hotel. (11) Anders zijn de locatie en het ontbijt goed (12) voor een 3-sterrenhotel is het beter om het hotel Astoria ernaast te nemen. Hotel Astoria is erg charmant en er is tenminste een restaurant.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met familie
Kamertip: not suite 31 as it is pretty dark, under the roof and corner of the hotel and without balcony !
Bekijk meer kamertips
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige