Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij Mirage World

Zwembad & strand (145)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Nustay.com
Otel.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
... niet lekker was. Ook jammer dat alle strandstoelen aan het zwembad al vroeg in de ochtend gereserveerd worden, waardoor niet...
... voedsel, onnoemelijk veel gereserveerde stoeltjes aan de zwembaden en algemene onbeleefdheid. Dringend nood aan een...
... Ook al is er veel volk, dat voel je niet. Er zijn 3 zwembaden. Hadden wij een vraag dan waren we welkom aan de...
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Buitenzwembad
Zwembadbar

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Bij het aankomen kregen we weinig uitleg over ons verblijf. Dat was een beetje jammer. We moesten alles zelf uitzoeken. We kwamen aan rond 2 uur ‘s nachts en hadden dus wel honger. Op de website van het hotel stond dat er ook een buffet was ‘s nachts. We vroegen hiernaar & er was enkel soep, die vervolgens niet lekker was. Ook jammer dat alle strandstoelen aan het zwembad al vroeg in de ochtend gereserveerd worden, waardoor niet iedereen de kans heeft om aan het zwembad te liggen. Tenzij je ook al om 7:00 opstaat en een stoel gaat reserveren. Personeel is meestal wel vriendelijk. Eten is ook in orde. Alleen jammer dat het elke dag ongeveer hetzelfde is. Toen we terug naar huis gingen, kwam de bus ons ophalen om 16:20. Wij wisten niet dat we moesten uitchecken voor 12:00. Er werd om 15:00 op onze deur geklopt dat we meteen moesten uitchecken. We deden dit en moesten vervolgens een boete betalen van 120 liras (ongeveer €23). Het personeel was dan ook totaal onvriendelijk geworden. Zonde dat we onze vakantie op deze manier moeten afsluiten.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Als koppel een week in Mirage Hotel gelogeerd.

De mindere punten die wij ervaren hebben zijn de volgende :

Er is veel lawaai 's avonds, 's nachts en vroeg 's ochtends. Het is belangrijk een kamer te vragen die rustig gelegen is, maar het is geen garantie dat je die krijgt. We hebben geklaagd over onze eerste kamer, maar de tweede was niet bepaald minder rustig. Een rustige kamer in dit hotel lijkt geen evidentie. De kamers zijn bovendien bijzonder klein. Er was niet genoeg plaats voor de kleren van 2 personen. Ze zijn bovendien enorm verouderd.

De overaanwezigheid van Russen en Britten zorgt ook voor de gekende minpunten daaromtrent: veel chaos in het restaurant, veel weggegooid voedsel, onnoemelijk veel gereserveerde stoeltjes aan de zwembaden en algemene onbeleefdheid. Dringend nood aan een 'anti-reserveer' systeem zoals in sommige hotels al bestaat.

Bij het snackbuffet van 12 tot 17 uur zagen we de kokkin roken in de open keuken : niet ok!

De te verkrijgen drankjes waren maar 'zo zo' (bier, B-softs, cocktails,...).
Houd geen rekening met goed werkende Wi-Fi.

De bus die ons van hotel terug naar de luchthaven brengt, stopt aan een toeristisch marktje. Hier geen info over gekregen. Voor kan dit niet.

Voor de rest:

Mensen die er werken doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, maar super professioneel is het allemaal niet.

Groot pluspunt is de ligging: zowat laatste gebouw van een drukke (maar leuke) winkel- en restaurantstraat, op nog geen 100m van strand (strand van hotel), beneden zeer rotsachtig gebied (mooi zicht).

Wereldbuffet is ok, ruime keuze dus je hoeft niet elke dag hetzelfde te eten. Na een week wel genoeg van het buffet.

Lekkere rode wijn.

Hotel wordt gecatalogeerd als 4 sterren, maar dit moet eerder 3 sterren zijn.

Busjes rijden van Iclemer naar Marmaris (25') voor 4 lyra (+/- 0,65 €) p.p., daar zijn heel veel winkels (marchanderen!), een mooie haven en veel restaurantjes. Alles is open tot +/- 23u30.

We hebben de excursie met de jeeps en de boot naar het eiland van Cleopatra gedaan en die zeer aan te raden.

Voor ons dus ok voor een week, maar niet voor herhaling vatbaar.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Kamertip: Expliciet vragen om rustig gelegen kamer. Maar niet hopen dat je volledige rust zult hebben.
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mijn broer en ik voelden ons "welkom". Ook al is er veel volk, dat voel je niet. Er zijn 3 zwembaden. Hadden wij een vraag dan waren we welkom aan de receptie. Een grote keuze in het restaurant enz...
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik heb net 10 nachten in dit hotel doorgebracht en ik denk niet dat mijn partner hier weer zou blijven! ! Het entertainment rond het zwembad leek net te beginnen wanneer ze de moeite hadden om op te staan en als ze dat deden was er niet genoeg te doen rond het zwembad, alleen elke dag dezelfde activiteiten en op een dag werd er bijna gevochten in het zwembad tussen 2 groepen mensen over een spelletje waterpolo. . . een paar van de werknemers begrepen niet hoe ze bepaalde drankjes moesten maken en op een gegeven moment moest ik ze letterlijk laten zien hoe ze een drankje konden maken dat ik wilde, de muziek die rond het zwembad was, leek de hele tijd in verschillende talen te zijn dat niemand begreep wat niet geweldig was! Er zijn 2 dia's die van nut zijn en gedurende de eerste 3 dagen waren ze niet eens in gebruik, maar daarna bleven ze dezelfde elke dag draaien en niet de andere. Er leek veel werk rondom het hotel te gebeuren, waaronder het geluid van het wegsnijden van metaal voor meerdere dagen. . de kamers zijn niet erg groot en er was één kledingkast voor opslag tussen 2 van ons met ongeveer 5 kledinghangars zodat we uit onze koffers moesten leven bedden waren niet erg comfortabel, muren zijn erg dun en konden vrijwel horen alles in de volgende kamer inc. stromend water en airco-eenheden plus gesprekken van mensen elke ochtend. . eten in het restaurant was eigenlijk gewoon hetzelfde en bij het zwembad snackbar leek ook niets te veranderen was hetzelfde soort dingen elke dag was niet veel Engels traditioneel eten.
de 2 broers die in de supermarkt op het terrein werken waren erg vriendelijk en we spraken elke dag met hen!
Zou dit hotel zeker niet aanbevelen aan iemand in de toekomst, erg teleurstellend omdat we vonden dat we geen gesprek konden hebben met iemand anders rond het hotel
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kamer was klein, het hotel zag er geweldig uit, maar was groot in de steek gelaten, entertainment was slecht en dezelfde luide muziek bij het zwembad elke dag. . . eten was ok als je het niet erg vindt om door de Russische gast te vechten om erbij te komen, BLIJF WEG VAN DE WINKEL VAN DE ONSITE TATTOO. . . de man is een slager en heeft mijn partner getekend met littekens
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige