Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hotel Edelweiss

Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... vertrekken op die dag was genomen ziek en dat we zouden één kamer voor een nacht en dan moet veranderen de volgende dag, op...
Language Weaver
... zijn geweest. Zeer vriendelijk personeel, een geweldige kamer voldoende voedsel en uitzonderlijke ontbijt. We waren een...
Language Weaver
... Vriendelijke eigenaren en het personeel. Geweldig wellness kamer met extravagante service voor zo'n klein hotel. Genoeg...
Language Weaver
Uitgelichte kamervoorzieningen
Wifi
Rookvrije kamers
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We verbleven in het hotel voor 4 nachten op een korte skivakantie. Het hotel is centraal gelegen met een 7 minuten lopen naar de Galzig/Rendl lift stations op de hoofdstraat.

Het hotel en de kamers waren schoon als je niet een beetje gedateerd!

De set-up is meer dat van een chalet dan een hotel.

Avondmaaltijden worden geserveerd op een ingestelde tijd en bestaan uit 3 gangen met geen keuzes. Het menu wordt weergegeven dagelijks, in het Duits. Toen we vroegen het personeel ze konden niet vertellen wat het was in het Engels.

De kwaliteit van het eten was redelijk chalet type maaltijden.

Vanuit onze ervaring, zie hieronder, werd duidelijk waarom deze accommodatie had nog beschikbaarheid wanneer overal in straat Anton was volgeboekt.

Als een groep van 9 we hadden 4 kamers geboekt; 1 driepersoonskamer en 3 tweepersoonsbedden. Bij aankomst kregen we te horen dat dat één van de kamers was niet verkrijgbaar als een gast die vertrekken op die dag was genomen ziek en dat we zouden één kamer voor een nacht en dan moet veranderen de volgende dag, op te merken we kregen een fles wijn de volgende dag als dank. Als een partij we hadden afgesproken die zou delen. De eigenaar was niet erg behulpzaam toen we probeerden te vernemen, of het was de driepersoonskamer of een tweepersoonskamer die beschikbaar was die ons zou helpen beslissen wie zou moeten gaan naar waar en wie zou aan het kortste eind trekken hoeven te veranderen. Zij heeft niet verbergen haar ongeduld toen we vragen en liepen dus we waren nog onduidelijk. We uiteindelijk tracked haar naar beneden om te vragen of ze konden ons naar onze kamers. Ze deed dus rust, geïrriteerde en duidelijke weergave wrevel.

Ons korte verblijf was bezaaid met verre van aangenaam incidenten. Kortom we werden behandeld als een ongemak! De houding van de eigenaren was niet aanspreekbaar, opvliegend en we waren op sommige momenten gesproken met grof, en riep bij.

Ondanks vertellen hun dat één van onze partij was allergisch voor appels, ze kreeg een droogschaal met deze. Het was niet duidelijk dat de kool had gekookt met appels en het was slechts bij toeval dat het was gespot. Toen we het onderwerp, ze lijken onbegaan zijn bij de zaak. Op een latere nacht zij opnieuw geserveerd met een dessert met appelmoes.

Het ontbijt werd geserveerd van 7 . 30 tot 10 . Een paar van onze groep kwam op 9 . 30 en alles werd opgeborgen. Ze waren begrudgingly vroeg wat ze wilden en had deze smeet op tafel vóór hen.

Eén ochtend ging ik naar beneden om 7 uur om te vragen om een kopje warm water en terwijl de eigenaar was doseren het vanaf de urn mumbled hij onder zijn adem 'ontbijt is bij 7 . 30 en niet eerder'. Ik zei dat als het was teveel moeite dan zou vertrekken. Alles wat hij moest doen was flick de hendel op de urn.

Zodra we gegeten onze maaltijd, de eigenaar was constant zweeftoestand dus konden ze duidelijk tafels en ingesteld voor het ontbijt de volgende dag. Om 10 . 30:00 we hebben het niet zien als een onredelijke tijd om nog steeds zat chatten na onze maaltijd vooral omdat er geen andere gemeenschappelijke ruimtes. Bij één gelegenheid, we hadden de lichten uit, terwijl nog steeds in de eetzaal.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2017Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik was een beetje bezorgd, nadat we een aantal eerdere beoordelingen gelezen dat we in Fawlty Towers verblijven gingen. Ik wil niet zijn geweest. Zeer vriendelijk personeel, een geweldige kamer voldoende voedsel en uitzonderlijke ontbijt. We waren een groep van 5 jongens delen een 2 kamer appartement. Er was veel ruimte, comfortabele bedden en goed geplaatst voor een 5 minuten lopen naar de skiliften in de ochtend en de belangrijkste bars en uitgaansgelegenheden in de avond. Ket eigenaarskoppel zijn goed door behulpzame personeel gesteund en ondergebracht ons heel goed. We waren toegestaan een grote e uitchecken en gebruikmaken van de sauna kamer te douche en aanpassen voordat we vertrokken. Zou aanraden.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2016Reistype: Reisde met vrienden
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Perfecte locatie tussen de Nasserein bahn en het stadscentrum. Vriendelijke eigenaren en het personeel. Geweldig wellness kamer met extravagante service voor zo'n klein hotel. Genoeg eten, is vooral het ontbijt geweldig.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2015Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.