Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Alpen-Wellness Resort Hochfirst

Kamer/suite (21)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
diensten - geweldig, kamer - goed (lichten te laag, balkon kan gezelliger zijn voor degenen die het uitzicht willen bewonderen...
Google
... omdat we wat meer ruimte op een skireis willen. Onze kamer was goed gelegen, had een bad en douche en was helemaal...
Google
... aanwezigheid. We hadden een ontspannen en comfortabele kamer en genoten van alle spa-faciliteiten tijdens onze pauze. ...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Minibar
Open haard
Wasservice
Internet
Bagageopslag
Uitzicht op bergen
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (14)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
diensten - geweldig,
kamer - goed (lichten te laag, balkon kan gezelliger zijn voor degenen die het uitzicht willen bewonderen of willen roken),
faciliteiten - goed (gezien het feit dat we gingen skiën was het genoeg),
geweldig zwembad,
positie - geweldig (skibus recht tegenover het hotel, skischool achter het hotel, skihelling - blauw - eindigend aan de achterkant van het hotel),
bedden - goed,
kinderopvang - geweldig (Monika was absoluut fantastisch),
grote netheid,
eten - geweldig
omgeving - een skiwinkel, een algemene winkel, twee pizzaplaatsen, andere accommodatie-eenheden
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We zijn net terug van een verblijf van een week in het Hochfirst Hotel. In bijna alle opzichten is het fantastisch. Geweldige locatie, vriendelijke service en fantastisch eten. Als koppel hebben we een junior suite geboekt omdat we wat meer ruimte op een skireis willen. Onze kamer was goed gelegen, had een bad en douche en was helemaal stil in de avonduren.

Het eten is hier fantastisch. Niets is teveel moeite - je kunt zoveel eten als je wilt van het dagelijkse menu of het vaste menu. We hebben nooit de volledige 6 gangen beheerd maar we hebben altijd genoten van elke cursus die we bestelden. De kaas selectie is geweldig.

Het binnen- en buitenzwembad en sauna en ligstoelen rond het zwembad waren nooit erg druk en het was geweldig om te ontspannen na terugkomst van de pistes; en op de ene dag dat de liften gesloten waren vanwege de harde wind, was het erg aangenaam om te lezen en te ontspannen rond het zwembad.

De enige reden waarom ik geen 5 sterren zal geven, is vanwege de kosten voor kraanwater tijdens het diner. In een berg / skigebied waar het essentieel is om gehydrateerd te blijven, vond ik het verschrikkelijk om aan te rekenen. Het was niet het bedrag dat me beledigde (4 euro... Plus een ruimte voor jou om een fooi te geven!), Maar het is het principe. Het is niet alsof ze geen wijn serveren tegen nogal pittige prijzen (er zijn echt niet veel flessen minder dan 55 euro & de meeste zijn 3 cijfers of meer) & ik had liever dat ze de wijn met 4 euro verhoogden en gratis tap aanbieden water. We genoten van een fles wijn elke nacht - tegen een reeks prijzen - maar ik voelde me nikkel en dineerden over het kraanwater dat we ook elke avond hadden.

 2 andere kleine probleempjes, die niet de schuld zijn van het hotel, maar van de gasten. Hoewel we de schoolvakanties verlieten, waren er nogal wat kinderen. Terwijl de meesten van hen zich buitengewoon goed gedroegen, waren er verschillende zeer jonge kinderen die met hoge snelheid en vol volume door de eetkamer renden. De obers en serveersters, die warme soep en warme gerechten droegen, waren uiterst geduldig en hoffelijk over de afwezige opvoeding en wilde kinderen. Het leek op een ongeluk dat zou gebeuren, hoewel deze ouders zich niet bewust waren. De andere minpunt was de dresscode of liever het totale gebrek eraan tijdens het diner door een paar gasten. Hoewel de meeste mensen netjes maar casual gekleed waren, waren er sommigen die vonden dat sportbroeken en sportschoenen de hele week geschikt waren als avondkleding (het leek erop dat ze elke avond precies dezelfde outfit droegen). Om te zitten voor een 6-gangen diner, zag het er oneerbiedig uit om je te kleden alsof je net uit de sportschool was gekomen. Maar ik accepteer dat het moeilijk is voor een hotel om een kledingstandaard te handhaven.

We hielden echt van Obergurgl als een resort en hopen volgend jaar terug te keren voor een tweede bezoek. . Het enige dat me tegenhoudt om terug te gaan naar de Hochfirst is hun beleid van het vragen van leidingwater dat naar mijn mening volkomen onaanvaardbaar is. Zo jammer, want anders is het echt een fantastisch hotel met uitstekende service.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Kamertip: Junior suites provide a bath & shower & provide much needed extra space on a ski holiday
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We zijn 12 jaar teruggekeerd in dit hotel en hebben altijd een fantastische ervaring gehad, die in de loop der jaren steeds beter is geworden. Het hotel wordt door een familie gerund en ze zijn duidelijk trots en verantwoordelijk eigenaren met een zware en hoffelijke aanwezigheid. We hadden een ontspannen en comfortabele kamer en genoten van alle spa-faciliteiten tijdens onze pauze.

Het eten is voorbeeldig en u bent elke avond verzekerd van een uitzonderlijke maaltijd. Ze hebben een fantastisch bekwame en slimme chef-kok samen met een vriendelijke en attente bediening. We werden verzorgd door Pepe, die was heerlijk en kon niet genoeg doen, we genoten van het praten over Italië met hem. Thomas was ook vriendelijk en attent, geweldig om hem te zien tijdens elk van onze bezoeken. Het is duidelijk dat de Fender-familie zo veel op hun personeel let dat ze elk jaar samen met de vaste gasten terugkeren.

We verbleven of als de gebruikelijke halve week en genoten van de rust van kinderen.

Ja, het is geen goedkoop verblijf, maar elke cent waard. We zouden het hotel en resort aanbevelen, al boeking voor volgend jaar!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Net terug van een fantastische paar dagen op de Hochfirst. We waren zo onder de indruk van elk aspect van het hotel, van een geweldige locatie door de hellingen naar het heerlijk attente personeel die altijd na ons zo goed uitzag.
We verbleven in een junior suite, die enorm was. Zeer comfortabele bedden en een mooie omgeving om te zitten en te ontspannen.
Het hotel zelf is ook mooi met een geweldig restaurant waar het eten uitzonderlijk was. Als je niet zeker was over iets op het vaste menu, deed het personeel altijd alles om ervoor te zorgen dat je iets had dat je wilde. Dat gebeurt niet in veel hotels.
We genoten van het zwembad elke dag - een geweldige manier om na een zware dag skiën uit te schakelen.
Ja, het hotel is prijzig, niet weg van dat. Maar wij denken dat het het waard is. Je krijgt nogal wat in rekening gebracht voor alles wat met roomservice te maken heeft (een kopje thee naar de kamer was 13 euro ... dat deed het maar één keer!). Maar afgezien daarvan vinden wij dat de prijs het waard is, want al het andere is zo goed en u wordt zo goed verzorgd.
We hopen terug te komen voor een volgend verblijf in de toekomst.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Obergurgle is een mooi bergstadje , goed voor skiën . De Hochfirst ligt op de helling . Dit is geweldig . Maar de kamer ski is de ergste die ik ooit zie . Nooit druk en ruikt erg , zeer , zeer slecht . Ik moest snel gaan niet om zieken ; Ongelooflijk slecht . Het is een slechte skiruimte zelfs voor een 2 sterren hotel . Het restaurant is zeer goed . Het ontbijt is goed en het eten is erg goed . Het enige vijf sterren ding was het diner . De kamer was mooi , met diensten van vier sterren . Geen manier vijf . De fitnessruimte is een grap , niets meer te zeggen . Het Wi - Fi is week . Gratis maar week . De sauna is erg goed , inderdaad . Het zwembad is groot , mooi , maar luidruchtig . In feite is een kinderen hotel . Ze zijn elk waren . Springen in het zwembad , of in uw hadden , spelen met de liften , huilt in restaurant . Ik hou van kinderen . Ik heb vijf . Maar in dit hotel hebben ze maakte een groot stoornis en ontspannen was alleen in de sauna . En op het einde moet ik zeggen dat ik was expiating een geweldige ervaring met betrekking tot de prijs . Maar het was alleen ok . Te duur voor wat we krijgen .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2017Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.