Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij MOXY New Orleans Downtown/French Quarter Area

Kamer/suite (250)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Booking.com
US$ 116
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 27-11-19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
US$ 116
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 28-11-19
Nustay.com
US$ 117
US$ 111
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 6
TripAdvisorUS$ 116
Trip.com
ZenHotels.comUS$ 117
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... en washandjes konden worden verstrekt, omdat onze kamer er geen had; nogmaals, het was alsof ik ze uitdeed. Bekijk...
Google
... in de veronderstelling dat dat jouw ding is. Mijn kamer was klein maar schoon. Personeel was vriendelijk. Vergeet...
Google
... het hotel niet volledig bezet was, ontvingen we een kleine kamer met geen enkel raam in de kamer. Daar bovenop waren...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Krant
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Flatscreen tv
Alle kamervoorzieningen bekijken (13)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik verblijf 4 nachten per week in hotels voor werk. Probeerde de Moxy in Chattanooga, TN enkele weken geleden, prettige ervaring. Gaat laten zien, uw werknemers maken het verschil, niet uw hotel. De meest onbeschofte check-in ervaring. Het was alsof we ze stoorden tijdens hun discussies aan de bar, waar je moet inchecken. Toen ik naar beneden kwam om te vragen of handdoeken en washandjes konden worden verstrekt, omdat onze kamer er geen had; nogmaals, het was alsof ik ze uitdeed. Bekijk de volgende ochtend. Valet niet. 35 minuten om je auto te krijgen, heb mijn vlucht hierdoor gemist. Toen ik de receptie om hulp vroeg, zeiden ze, nou, dat besteden we uit en we zullen proberen ze te bellen. Ze belden en valet gaf geen antwoord. En ik betaalde $ 36 voor valet voor die ervaring?
Leuk hotel, interessant concept. Gewoon slechte gastvrijheid.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Een van de medewerkers zei dat de Moxy-keten alles doet om anti-Marriott te zijn. Tot op zekere hoogte lukt het als je incheckt aan de bar en geniet van een welkomstdrankje. Er zijn echter enkele gemakken die je opgeeft in ruil voor deze coole sfeer. Ten eerste hebben de kamers geen enkel bureau. In feite is er maar één funky stoel om in te zitten, behalve het bed. Het is duidelijk dat de duizendjarige menigte in de lobby zou rondhangen in de veronderstelling dat dat jouw ding is. Mijn kamer was klein maar schoon. Personeel was vriendelijk. Vergeet niet dat dit hotel niet voor iedereen is.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hoewel dit buiten het seizoen in NOLA is en het hotel niet volledig bezet was, ontvingen we een kleine kamer met geen enkel raam in de kamer. Daar bovenop waren kleine gebroken glasfragmenten op de vloer die de voet van mijn vriendin binnengingen. Toen we om een EHBO-kit vroegen, ontvingen we eendenband en nutteloze plastic pincetten. Ik moest om 2 uur naar CVS rennen en echte medische apparatuur halen om het glas te verwijderen en de snede te desinfecteren. Manager en team waren vriendelijk en we werken momenteel aan een compensatieoplossing. Nog steeds - zo veel leuke hotels in de stad. Geen reden om daarheen te gaan en die rotzooi te verwerken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Zo'n leuk hotel! ! ! U checkt in bij de bar! ! We kregen kortingsbonnen voor hun signature cocktail - die lekker was! ! Veel games in de lobby. Enorm Jenga-spel. Kamers hebben een goed formaat. We hadden grote kamer met 2 slaapkamers - perfect voor een gezin. Zelfs een nummer hebben dat je 's nachts kunt bellen voor het verhaaltje voor het slapen gaan. Kinderen vonden het geweldig. Klantenservice was uitstekend. Zal hier de volgende keer verblijven! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit kleine eclectische hotel oogt kunstig en gezellig van buitenaf, maar de service en basisvoorzieningen ontbreken. Bij het inchecken aan de bar duurde het enkele minuten voordat we werden begroet. Onze eerste kamer stonk naar sigarettenrook dus vroegen we om van kamer te veranderen. De 2e kamer was groter en geen geur, maar het raam keek uit op een betonnen muur, dus het was erg grotachtig en geen natuurlijke verlichting. Ook geen koffiezetapparaat op de kamer en niemand vertelde ons over de zelfbedieningskoffie in de lobby. De WiFi en mobiele ontvangst werkte ook niet in onze kamer. Schoonmaak niet eens naar onze kamer tijdens ons verblijf van 2 nachten. De ochtend van de dag dat we uitcheckten, klopte de huishouding één keer en kwam bijna meteen naar binnen. Ik kreeg niet eens een kans om bij de deur te komen op slechts 5 voet van de deur. Dit is helemaal niet de standaard van service die ik zou ontvangen in een Marriott aangesloten accommodatie. Deze accommodatie is wellicht meer gericht op een millenniumpubliek, maar ongeacht de service was verschrikkelijk en miste basisvoorzieningen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige