Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Chelsea

Kamer/suite (127)
Boek nu! Dit hotel is waarschijnlijk binnen korte tijd volgeboekt.
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Cancelon
Expedia.com
Hotels.com
eDreams
Nustay.com
Booking.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... vlucht Slechts 10 minuten lopen van Penn Station Kamer was klein maar schoon op slechts 10 minuten lopen van Time...
Google
... echt genoten van ons verblijf hier in Fairfield Inn & Suites. Elke medewerker in de verschillende afdelingen was...
Google
... . Een pluspunt is zeker dat het ontbijt is inbegrepen in de kamer prijs , zeker omdat NYC erg duur is . Uitgebreid ontbijt ,...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Films on demand
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (18)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We verbleven hier voor 1 nacht voor een aansluitende vlucht
Slechts 10 minuten lopen van Penn Station
Kamer was klein maar schoon op slechts 10 minuten lopen van Time Square
Begroet door aardige dame bij boeking en hielp organiseren een auto naar luchthaven volgende dag
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We hebben echt genoten van ons verblijf hier in Fairfield Inn & Suites. Elke medewerker in de verschillende afdelingen was vriendelijk en behulpzaam aan onze behoeften. Ongeacht op welk tijdstip dag of nacht de receptie altijd een glimlach op hun faice had. We genoten vooral Tina Melendez elke ochtend van een heerlijk ontbijt. . . de vriendelijke en behulpzame service was geweldig. We hebben ook genoten van het dak! We zouden zeker hier weer blijven!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met familie
Kamertip: the rooms were quite
Bekijk meer kamertips
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Wij hebben hier 8 nachten verbleven .
Metro station Rector letterlijk voor de deur , uitstekende locatie van waar je NYC kan gaan ontdekken .
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding , fijn en behulpzaam personeel met name de frontoffice staf , in het bijzonder Jessica .
Een pluspunt is zeker dat het ontbijt is inbegrepen in de kamer prijs , zeker omdat NYC erg duur is .
Uitgebreid ontbijt , bij drukte te weinig zitplaatsen .
Punten van aandacht :
personeel in de ontbijtzaal ziet er onverzorgd uit qua kleding en looks , dit in tegenstelling van het overige personeel .
Één van de toasters was kapot waardoor er zich iedere ochtend een lange rij vormde .
Tip .... schaf een automaat aan met transportbanden om het brood ed te toasten .
Al met al kunnen wij dit hotel 100 % aanbevelen .
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Hoog en achterzijde , bouwactiviteiten en verkeer aan de voorzijde
Bekijk meer kamertips
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het hotel was goed en de service was geweldig. . . maar de kamer waar ik stinkt naar waardeloze gerechten. De geur is zo afschuwelijk en het is overal. Mijn kleding ruikt en het zal een stuiver zijn voor mijn jas.

Geen enkele hoeveelheid parfum overwint dit.

Terwijl ik naar huis werk, betreur ik de beslissing om daar te blijven. BAH!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Ik koos ervoor om hier te verblijven op basis van de goede recensies, ik hou van de locatie dicht bij metro, mooie kamerontwerp en meubels, maar verschillende problemen net ontdekt toen ingecheckt in de kamer.

Ten eerste is de grootte van de Executive-kamer op Marriott app 276 sqft, maar het is eigenlijk 243 sqft, Hotel personeel kwam en ging akkoord dat de opgegeven grootte van de kamer onjuist is. Meestal zal ik niet storen aan de grootte van de kamer, tenzij ik vind dat het echt te klein is, vooral wanneer de receptie me vertelde dat ze me een grotere kamer gaven. Ik weet echt niet hoe het voelt om in hun standaard kamer te zijn die slechts 180 sqft aangeeft.

Ten tweede kon ik de minikoelkast nergens in de kamer vinden, dus belde ik de receptie, het personeel vertelde me dat ze het alleen op verzoek zouden bezorgen. Nooit van enig hotel gehoord, behandel de hotelmini - koelkast op deze manier.

Ten derde, toen ik geen vuilnisbak onder het bureau vond, vroeg ik me af of dat ook op verzoek wordt afgeleverd? Weer opgebeld, nee, het is alleen dat de huishoudster vergat een onder het bureau te leggen.

Natuurlijk is een tandenborstel ook op aanvraag beschikbaar, maar het personeel bij de receptie heeft niets vermeld toen hij ingecheckt was, je zult alleen al die ontbrekende dingen één voor één zelf moeten vinden.

Tijdens de wachttijd van twee uur voor de kamer klaar om in te checken, vond ik dat er maar één personeel bij de receptie was dat voor alles zorgde, toen de hotelklanten koffers aan de balie voor opslag achterlieten, moest ze al die koffers naar de berging vervoeren terwijl ze aan het werk is, wordt niemand aan het loket gepresenteerd, mensen moesten wachten tot ze de bagagewerkzaamheden had voltooid die door de conciërge of piccolo moesten worden gedaan. Het kwam net bij me op dat het Fairfield by Marriott lijkt te lopen door een familie, zoals een beperkt werkend personeel in dit hotel.

Ten slotte, bij het navragen van al die huishoudelijke vragen, zoals koffiezetapparaat werkte niet, ontbrekende vuilnisbak, tandenborstel, enz. Enz. Er is geen directe lijn, moest gaan door de receptie, dus als receptie personeel bezig is, u moeten wachten tot ze klaar zijn met hun werk bij de receptie. Het is inderdaad erg lastig, vooral als je meteen iets nodig hebt.
De man die het koffiezetapparaat, vuilnisbak en tandenborstel meerdere keren naar mijn kamer had gebracht, voelde aan het einde dat hij ongeduldig werd, maar al die dingen die ik vroeg, hadden in de kamer moeten worden aangeboden zonder zelfs maar te vragen, ik was zo vriendelijk om niet te vragen om de minikoelkast op mijn kamer te laten bezorgen, terwijl ik er eigenlijk een nodig had.

Hoe dan ook, interessante ervaring in dit hotel, maar dat is het, tot ziens!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige