Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Sheraton Tribeca New York Hotel

Kamer/suite (447)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 103
eDreamsUS$ 103
TripadvisorUS$ 103
Hotels.com
Prestigia.com
travelup.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... in een koning op de 11e verdieping. Typische kleine NYC-kamer, maar heel gezellig. Goede airco, fantastische douche en...
Google
... Sheraton-website, Facebook-pagina. Niets! Geen manier om uw kamer te bevestigen voor aankomst! ! ! Iets dat moet worden...
Google
Personeel weigerde service te verlenen aan onze kamer. Moest onze stomerij achtervolgen, die ze toen in mijn koffer schopten...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Strijkijzer
Bagageopslag
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (15)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Vond op vrijdag een geweldige prijs op de Bonvoy-site en besloot zaterdagochtend vanuit Northern Virginia te vertrekken. We blijven meestal in Mid Town en vallen dan in de val door het Times Square-gebied nooit te verlaten. We kwamen een beetje buiten onze comfortzone en hingen rond Chinatown, Little Italy en the Village. Het hotel is een gebied dat sommige mensen kan afschrikken. Het is een beetje vaag aan de rand van Chinatown, maar het is de "charme" die ik leuk vind aan de stad.

Het hotel zelf is geweldig. Modern met een enorme bar op de eerste verdieping. De jonge man die ons incheckte, Sal, was super cool en zeer professioneel. We hebben de sportschool niet gebruikt op zo'n kort verblijf, maar hebben wel de lounge op de 21e verdieping uitgecheckt. 24 uur per dag toegang tot water, pop en snacks wordt altijd op prijs gesteld. Er is ook een terras daarboven, dat een fantastisch uitzicht op de stad in het noorden bood. We verbleven in een koning op de 11e verdieping. Typische kleine NYC-kamer, maar heel gezellig. Goede airco, fantastische douche en comfortabel bed voor alle activiteiten! Schoon en modern. Niet veel meer te vragen.

We ontvingen ook een leuke e-mail van de assistent-manager, Mai, toen we thuiskwamen. Directe service van het hotel zelf zorgt ervoor dat we terug blijven komen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven 2 weken in het Sheraton en over het algemeen was het waar voor je geld op een goede locatie in New York.

Ik ben erg kieskeurig, dus lees hieronder als jij dat ook bent, anders was het een goed hotel, maar ik zou de volgende keer een ander hotel proberen.

Dit is waarom:
 - eerste grote ondergang, er zijn helemaal geen contactgegevens voor het hotel te vinden! Geen e-mailadres overal, Expedia, trip advisor, Sheraton-website, Facebook-pagina. Niets! Geen manier om uw kamer te bevestigen voor aankomst! ! ! Iets dat moet worden aangepakt!
 - Check-in proces was ok, niets bijzonders met personeel, ging niet echt boven en buiten was echter snel. We hebben wifi niet aangeraakt, dus moesten we controleren of het complementair was.
 - de kamer werd pas echt laat op de dag of in de vroege ochtend schoongemaakt, dus zorg ervoor dat je je niet-storen-teken gebruikt als je wilt uitslapen.
 - Kamers zijn niet helemaal, lawaai van gang en buiten sirenes / verkeer is normaal. Dit stoorde ons slechts een paar nachten met luide mensen in de gang, maar de rest van de tijd was ok. We zaten op niveau 10.
 - Kamers zijn niet roken maar we rook wiet in de gang etc.
 - Handdoeken en beddengoed zijn schoon en fris. Er is echter geen doona per se, het is lakens op het bed.
 - Kamer is klein, moeilijk om twee koffers met bagage te hebben. Je krijgt dat de meeste plaatsen in NY dus dit is gemiddeld.
 - We vroegen om een koelkast op de derde nacht dat we hier waren om te horen dat ze er geen hadden, nadat ze er opnieuw om hadden gevraagd dat ze er een konden opsturen. Kamers zouden vergezeld moeten gaan van een koelkast, het zou geen probleem zijn geweest om één nacht te blijven, maar het was leuk om 's ochtends een koud drankje of melk beschikbaar te hebben voor een kopje thee of koffie. Als je een tijdje blijft, vraag ik je er voor aankomst om.
 - Kussens waren erg plat! Er stond op de website dat ze een kussenmenu beschikbaar hadden, maar dat stond niet in de gids in de kamer.

We aten niet in het restaurant, alleen een drankje aan de bar. Was een goede prijs tijdens het happy hour.

Er wordt echter geen reclame voor gemaakt. Vrijdag en zaterdag hebben gratis drankjes en hapjes voor leden in de lounge op de 27e verdieping. Dit was een leuke touch, samen met feestelijke drankjes en warme chocolademelk in de middag in de lobby.

De locatie is centraal voor degenen die de metro gebruiken en als u het niet erg vindt om naar locaties zoals China Town, Wall Street, Little Italy, enz. Te lopen, 99 c pizza's en delicatessen zijn ook een korte wandeling!

Over het algemeen was het ok. Ik zou hier niet weer verblijven, maar ik was niet erg onder de indruk of teleurgesteld.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Personeel weigerde service te verlenen aan onze kamer. Moest onze stomerij achtervolgen, die ze toen in mijn koffer schopten toen ik niet in mijn kamer was.
Ik vroeg het personeel over de problemen die ik had terwijl ik daar was en alles wat ik kreeg was "we zullen het probleem onderzoeken en contact met je opnemen" en nul follow-up.

Ik heb de manager een e-mail gestuurd om deze problemen op te lossen die ik heb ondervonden, maar het is nu meer dan een week geleden en ze hebben nog steeds niet contact met me opgenomen.

Hotel is niet goed waar voor je geld, en eerlijk gezegd de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt in een hotel.

Doe jezelf een plezier en vermijd deze plek.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Kamertip: Do not stay here.
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik heb twee keer in het Sheraton Tribeca verbleven. Een keer met onze dochter 2012 en een keer met mijn man oktober 2019. Onze kamer was klein, maar we waren erg blij met de netheid van onze kamer. We hadden de clubkamer. Die voorgerechten en drankjes inbegrepen. Onze gastenserviceagent is Deon! Deon was aardig en vriendelijk! Geen klachten over Deon. We hadden ook een ontbijtbuffet in de clubkamer. Zeer bevredigend voor ons. Als we in de toekomst New York bezoeken, zullen we zeker in het Sheraton Tribeca verblijven!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven in het hotel voor 6 nachten in juni. De kamer was klein (zoals je zou verwachten van de locatie), maar schoon en elke dag goed schoongemaakt. Slechts één fles gratis water die ik nogal gierig vind in vergelijking met hotels in Azië / Europa. Het echt teleurstellende deel was tijdens en na het uitchecken. Ik was op zakenreis en moest daarom mijn factuur voor claims indienen. Ik heb ermee ingestemd dat het via e-mail wordt verzonden. Ik bevestigde ook met hen bij het uitchecken dat ze mijn Marriott Bonvoy-lidmaatschapsnummer hadden - ze bevestigden dit en verzekerden me dat punten 1-2 weken later zouden worden gecrediteerd. De factuur is nooit aangekomen, mijn e-mails zijn niet beantwoord en dus moest ik na 4 dagen teruggaan om mijn factuur op te volgen. Het is nu drie weken, ik kom terug van verschillende zakenreizen back-to-back, en ik heb ook geen loyaliteitspunten ontvangen. Terwijl ik mijn claims deed, controleerde ik de factuur en het vermeldde niet mijn lidmaatschapsnummer waardoor ik contact kon opnemen met Marriott Bonvoy om ze gecrediteerd te krijgen. Nogmaals, het hotel was prima, de locatie is geweldig, maar de service was teleurstellend.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Check out the lounge on L21
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.