Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hyatt House New York/Chelsea

Kamer/suite (193)
Boek nu! Dit hotel is waarschijnlijk binnen korte tijd volgeboekt.
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripAdvisorUS$ 268
ZenHotels.com
Expedia.com
Hotels.com
eDreams
Booking.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... omdat mijn kamertype beperkt was, kon ik niet vroeg in de kamer komen, wat begrijpelijk is. Het deel dat frustrerend is, is...
Google
... ontbijt is ok, maar waar het hotel schijnt is de locatie, grootte van de kamer en het personeel die erg vriendelijk zijn.
Google
... 28th Str. Verbleef hier 7 nachten in voldoende geïsoleerde kamer (raam kan niet open) op 14e verdieping. Bed goed. Handig:...
Populairste vragen over de kamers
Does the one bedroom suites have a sofa ? Someone a picture of the balcony ?
The one bedroom does not have a pull out sofa.
Uitgelichte kamervoorzieningen
Magnetron
Handig: magnetron en ijskastje.
Suites
Kitchenette
Roomservice
Schoonmaakservice
Kluisje
Wasservice
Alle kamervoorzieningen bekijken (18)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Over het algemeen was dit een zeer teleurstellend verblijf. De frustraties begonnen met het inchecken. Ik had gevraagd om vroeg in te checken (als globalist), maar omdat mijn kamertype beperkt was, kon ik niet vroeg in de kamer komen, wat begrijpelijk is. Het deel dat frustrerend is, is dat vanaf 1: 30 p ons werd verteld dat de gast die de kamer bezet had al uitgecheckt en dat het niet meer dan een uur zou duren om de kamer schoon te maken en me te bellen / sms'en dat het klaar is. Vanaf 3: 25 p had ik niets meer gehoord van de receptie. Dit is waar de frustratie begint, omdat de "normale" inchecktijd 3 p is. Dus niet alleen hebben ze geen prioriteit gegeven aan het schoonmaken van de kamer voor mij als Globalist, ze waren zelfs niet in staat om mijn kamer op tijd af te leveren. Toen ik terug naar de receptie ging, realiseerden ze zich dat de kamer al goed was om te gaan, wat betekent dat ze me eigenlijk vergaten. Als ik niet proactief naar de receptie was gegaan, wie weet hoe lang ik dan op mijn kamer had moeten wachten. Dit is de reden voor de 1 score met mijn incheckervaring.

Het tweede gebied van teleurstelling met mijn verblijf was dat de AC-eenheid niet goed werkte in het woonkamergedeelte van mijn kamer voor alle 3 nachten dat ik erin was. De airco in de slaapkamer gedeelte van de kamer werkte prima / maakte die kamer erg koud, dus ik weet dat de woonkamer AC echt kapot was en dat de kamer niet warm was alleen omdat het weer buiten zo heet was. Niet alleen zou de AC geen "koude" lucht uitstoten (het was meer als een ventilator), hij zou zelfs niet de hele tijd blijven staan om op zijn minst te proberen zijn doeltemperatuur te bereiken. Ik heb er 3 keer over geklaagd en ik weet dat het onderhoud minstens 2 keer is gestegen om te proberen het te repareren, maar dat lukte niet. De onderhoudsman was ongelooflijk, maar ik heb nooit een verbetering in de airco gevoeld tijdens mijn hele verblijf. Het is heel vervelend om elke nacht te moeten zweten van de hitte die ik probeer te slapen. Daarom beoordeelde ik de behulpzaamheid van het personeel als 1. Hoewel vriendelijk, waren ze niet effectief bij het repareren van de AC-eenheid waardoor ik een vreselijk verblijf in het hotel had
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Klantenservice is geweldig! Dit 31-verdiepingen tellende hotel heeft slechts 2 liften, dus u zult constant moeten wachten, bijna 5 minuten om een lift te krijgen. De lobby ruikt de hele tijd naar afvalwater. Gratis ontbijt is ok, maar waar het hotel schijnt is de locatie, grootte van de kamer en het personeel die erg vriendelijk zijn.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vlakbij metrolijn 1 gelegen hotel op de hoek 6th Ave en 28th Str. Verbleef hier 7 nachten in voldoende geïsoleerde kamer (raam kan niet open) op 14e verdieping. Bed goed. Handig: magnetron en ijskastje. Prima douche. Goede en simpel te bedienen airco. Kluisje makkelijk. Express-checkout (pasje op kamer achterlaten). Standaard vertrektijd 12:00.
Hyatt House mist karakter en gezelligheid, maar praktisch (locatie, kwaliteit, Amerikaans ontbijt inbegrepen) klopt het. In de buurt oa supermarkten en restaurants.
Vanuit sommige kamers is Empire State Building zichtbaar. Mooi uitzicht op 6th Ave vanaf dakterras 28ste verdieping, hier ontbrak wat mij betreft een zitje. De koffiebar op de begane grond is opgedoekt. Personeel doet wat nodig is, maar geen jolige boel aan de balie. Afstandelijk dus.
Af en toe even wachten op liften waar andere reizigers over klagen, vond ik erg meevallen. De liftping is overigens wel op de kamers te horen. Net als dichtslaande kamerdeuren.
Taxi-service hotel naar Kennedy Airport 75 dollar (fooi inbegrepen). Yellow Cab op heenweg kostte 62 dollar (ex-fooi). Buiten de spits ben je zeker uur onderweg naar genoemd vliegveld.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van HHC-Daler_B, Assistant General Manager bij Hyatt House New York/Chelsea
Gereageerd op 24 jun. 2019
Thank you for such a lovely and detailed review! We're thrilled you enjoyed your stay and appreciate your kind words - we hope to have the opportunity to welcome you back!
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was schoon en het hotel ligt op een hele goede locatie centraal in Manhattan.
Eigenlijk viel niks tegen, het ontbijt was goed, maar had iets uitgebreider kunnen zijn met kaas en vleesbeleg. Bij het ontbijt maken ze in de keuken omeletten die je zelf naar eigen smaak kunt laten aanpassen. Ze hebben een klein winkeltje waar je eten en drinken kunt kopen.
We keken vanuit onze kamer uit op het Empire State building en de grote winkels lagen op loopafstand.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Ashley M, General Manager bij Hyatt House New York/Chelsea
Gereageerd op 12 mei 2019
Dear Ron6544,

Thank you! We are so happy you enjoyed your stay and hope to welcome you back!
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Modern en schoon hotel op een zeer centrale locatie. Op loopafstand veel leuke bars en restaurants waar je kunt eten. Wij verbleven er als gezin in een familiekamer en de kamer was hiervoor prima geschikt. Uitstekende bedden, mooi uitzicht over de straten van 6th Av en 28 street. Het ontbijt biedt genoeg en is Amerikaans opgezet, een plak kaas of ham kom je niet tegen. Personeel aan de desk is behulpzaam en vriendelijk. Goede prijs/kwaliteit.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met familie
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van Ashley M, Front Office Manager bij Hyatt House New York/Chelsea
Gereageerd op 5 mei 2019
Dear 63edgarl,

Thanks! We can't wait to see you again!
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige

Vragen en antwoorden over de kamers

Does the one bedroom suites have a sofa ? Someone a picture of the balcony ?
The one bedroom does not have a pull out sofa.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Hebben de specialty one bedroom suites een sofa ? Iemand een foto van het balkon ?
The specialty one bedroom does not have a pull out sofa, it is a maximum occupancy of two guests.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
1