Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij DoubleTree by Hilton Hotel Boston Bayside

Kamer/suite (89)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Otel.com
eDreams
Hotels.com
Booking.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... bij UMass Boston. Het hotel is erg verouderd. Tapijt in de kamer leek erg vies. De lucht / warmte-unit werkte niet. Het...
Google
... door de housekeeping gedaan. Vreemd genoeg had ook deze kamer een bad en moest er nog een zitje voor in het bad gebracht...
... genoeg om op te merken dat ik door heel wat Kleenex in mijn kamer ging (ik kreeg het koud van het hoofd) en verliet de...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Wifi
... van de receptie was erg behulpzaam (bijvoorbeeld door gratis WiFi te regelen) en Miguel van de shuttle service, die tot...
Suites
Schoonmaakservice
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Alle kamervoorzieningen bekijken (12)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik ben hier geplaatst omdat ik sprak bij UMass Boston. Het hotel is erg verouderd. Tapijt in de kamer leek erg vies. De lucht / warmte-unit werkte niet. Het maakte niet uit hoe ik het instelde, de temperatuur zou niet veranderen en de ventilator zou niet werken.

Ik moest 30 minuten wachten op de pendeldienst van het vliegveld naar het hotel - en toen ik laat om 1000 uur aankwam - was er helemaal geen eten, dus boden ze me afhaalmenu's aan. De bar in de lobby was een trieste, trieste toestand.

Ik heb niets goeds te zeggen over het pand, behalve dat je er vanaf kunt lopen naar UMass Boston
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Reisde voor zaken
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
De kamers zijn ruim en sfeervol. De accessible room die wij kregen had een king bed, dus er moest een extra bed bij geplaatst worden, dit werd direct door de housekeeping gedaan. Vreemd genoeg had ook deze kamer een bad en moest er nog een zitje voor in het bad gebracht worden. (waarom niet in alle mindervalide kamers een douche met een klap bankje?) WiFi is standaard niet gratis, maar we kregen een voucher code van het personeel. Parkeren is normaal $17,- per dag, maar het parkeer terrein was afgesloten en konden uitwijken naar een terrein naast het hotel met een kaart op het dashboard. Kosten werden uiteindelijk niet berekend.
Gordijnen in de kamer sluiten niet goed af boven de lawaaierige airco en het felle ochtendlicht maakt je wakker. In de vitrage zaten grote scheuren.
In de hal zit een ontbijt café met Starbucks koffie tegen betaling.
Dicht bij het hotel is een metrostation en ben je zo in downtown Boston. Vlak bij dit metrostation is er ook een supermarkt.
Bij het uitchecken kreeg ik te horen dat alles zo goed was en ik kon vertrekken. Die zelfde dag waren de verplichte reserveringen van $75,- per kamer opgeheven, echter bij thuis komst is er ineens $5,- op mijn creditcard ingehouden en heb geen idee waarvoor, ik vind dit een rare gang van zaken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van ConradM244, General Manager bij DoubleTree by Hilton Hotel Boston Bayside
Gereageerd op 30 sep. 2019
Thank you PaulvantSant, for taking the time to write a four star review about DoubleTree by Hilton Boston Bayside. I'm excited to hear you enjoyed your stay with us.I'm also happy to hear that our location worked well for you. While we're a little ways out of the downtown area, we are very accessible to I93 and the MBTA is right across the street, allowing easy access to downtown. Definitely come stay with us, as our rates are much more affordable than the downtown hotels. Thanks again, and we look forward to your next stay with us.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik verbleef meerdere dagen in de DoubleTree Bayside tijdens een conferentie voor werk. Het hotel was mooi, schoon en comfortabel (en zeer redelijk geprijsd!), Maar een paar dingen opviel mij extra blij met mijn verblijf daar te maken:
 1. Het huishoudelijk personeel was attent genoeg om op te merken dat ik door heel wat Kleenex in mijn kamer ging (ik kreeg het koud van het hoofd) en verliet de volgende dag zo vriendelijk een heel pakket voor mij. Ik hoefde het niet te vragen.
 2. De receptie en keuken personeel was vriendelijk en meegaand en herinnerde me persoonlijk elke keer dat ik ze tegenkwam, hoewel ik er slechts voor 3 nachten verbleven.
 3. De shuttlechauffeur, Sammy, was absoluut de beste! ! ! Hij was vriendelijk en snel en deed zijn uiterste best om ons te helpen onze weg in Boston te vinden. Hij maakte ons verblijf zo veel gemakkelijker, fabelachtige plaatsen om te eten aan te bevelen en ervoor te zorgen dat we ons geen zorgen hoefden te maken over vervoer naar of van waar we maar wilden gaan.
Ik zal zeker terugkeren naar dit hotel.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Heel fijn hotel. Mooie ruime kamer met prima bedden. Mooie badkamer met grote handdoeken en fijne douche. Koffiezetapparaat met koffiepads. Ontbijt vonden wij duur maar er is een Starbucks waar ke prima koffie kunt kopen en bagels. Geen probleem om die in t restaurant op te eten.gratis WiFi , airportshuttle gratis. Steenworpafstand van metrostation Red line umass/JFK, in 15 min Downtown.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van ConradM244, General Manager bij DoubleTree by Hilton Hotel Boston Bayside
Gereageerd op 25 nov. 2018
Dear marliekem2016, thank you for taking the time to write a review about your experience at the Doubletree by Hilton Boston Bayside. I'm excited to hear that the experience went above and beyond your expectations. I hope to see you back here in the near future.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Snel ingecheckt en familie kamer was zoals - beschreven - schoon en netjes, als een beetje klein voor een gezin van 4. Eten is beperkt, maar 's avonds brengt de pendelbus je naar een verscheidenheid aan restaurants in South Boston en wordt je opgehaald wanneer je klaar bent! Super goed! ! Ook Carson Beach is slechts een korte wandeling.

Medewerkers allemaal erg behulpzaam. "David M" aan de bar was een bijzonder goede gastheer!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met familie
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.