Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Hilton Boston Downtown Faneuil Hall

Kamer/suite (351)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... halverwege mijn rug reikt is toch echt het belachelijk. De kamer is gedateerd en slecht onderhouden. Verf schilfert van het...
Deze kamer was groot genoeg - - dat is moeilijk te vinden in Boston - - en het personeel was erg zorgzaam, attent. Fin Point...
Google
Kwam voor een meidenreis voor één nacht. De kamer was krap. Kleinere full-size bedden en kleine ramen maakten het gevoel...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Roomservice
Kluisje
Wasservice
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Films on demand
Bagageopslag
Airconditioning
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Doorgaans vind ik de prijzen voor hotels in Boston al veel te hoog, maar vergelijk met andere hotels spant Hilton Boston de kroon. Wat een afknapper.

Nu ben ik met 6ft3 niet de kleinste, maar een douche die tot halverwege mijn rug reikt is toch echt het belachelijk. De kamer is gedateerd en slecht onderhouden. Verf schilfert van het plafond, verfvlekken op de muren. Douche in bad met continue water op de vloer door slecht afsluiting gordijn bij het douchen. Daardoor gevaarlijk vanwege gladde tegels. De kamer heeft geen uitzicht, behalve op een afzichtelijk afdak met de ventilatoren voor de airco die veel overlast geven. Geen direct dagtlicht op de kamer.
Ook de bedden zijn veel korter dan ik gewend ben in Boston en van een mindere kwaliteit.
Na een klacht bij de receptie was het enige antwoord "we are sorry". Dit is ronduit een slechte service. Nog drie dagen nachten afzien.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Reisde voor zaken
Kamertip: Neem een kamer op de hogere veridiepingen aan de voorzijde, maar zeker nietr 402
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van HiltonBoston, Front Office Manager bij Hilton Boston Downtown Faneuil Hall
Gereageerd op 24 sep. 2019
We appreciate the review of your recent experience at our hotel and we thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry that you had a disappointing experience with us and we have addressed these issues with our staff. Exceptional guest service is the foundation of our brand promise and your feedback helps us to improve. Thank you once again for your comments. Kind regards, Alicia Bianco abianco@hiltonbostondowntown.com
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Deze kamer was groot genoeg - - dat is moeilijk te vinden in Boston - - en het personeel was erg zorgzaam, attent. Fin Point eten was erg goed. Handig om de historische bezienswaardigheden, markten en waterkant; taxi's tot uw beschikking.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2019
Kamertip: ask about the SF of the room and note that as a concern--you want more room
Kamers
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kwam voor een meidenreis voor één nacht. De kamer was krap. Kleinere full-size bedden en kleine ramen maakten het gevoel gezongen. Maar werkte voor wat we nodig hadden. Het gebied leek een weekend verlaten maar was op loopafstand van tal van andere bezienswaardigheden. Het personeel was onbeschoft en schreeuwde tegen me toen ik belde naar de manier waarop ze mijn kaart in rekening brachten in 4 verschillende transacties in de komende 3 dagen voor een parkeerplaats op een voorafbetaalde kamer. Het was niet nodig.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: maart 2019Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Was niet echt onder de indruk. Voor het geld en de eerste indruk als je de lobby binnenloopt, verwacht je meer van hetzelfde wanneer je naar je kamer gaat. Mijn kamer was klein, handdoekhouder vallen uit de muur, douche handdoekhouder los en op het punt om te vallen, vlekken / vlekken op de muren, de vloer moet worden gewassen en het meest irritant is de verstopte afvoer van het bad. Ik verwachtte meer en kreeg een heleboel minder.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit hotel ligt op loopafstand van de haven, Quincey Market en Boston Common, evenals verschillende metrostations.
De kamer was comfortabel en we kregen een upgrade gezien en hadden een kamer met dubbele aspect ramen als heel veel ruimte die als er 4 van ons waren was geweldig. We aten niet in het hotel, maar gebruikten de bar in de avond voor een drankje voordat we gingen weg. Het was erg populair bij mensen die in de financiële wijk werken, evenals hotelgasten.
Mijn zoon gebruikte de sportschool waarvan hij zei dat het klein maar goed was!
Zowel het in- en uitchecken was erg snel en gemakkelijk en het personeel was erg vriendelijk.
De enige reden waarom ik deze 5 sterren niet heb gegeven is omdat op de laatste dag huispersoneel om 8 uur op de deur klopte. 30 uur en opnieuw om 9 uur. 30 uur om te zien of ze de kamer konden vormen. Zoals we tot de middag hadden om uit te checken, vond ik dit onacceptabel, vooral om 8 uur. 30 uur.
We zouden hier zeker weer verblijven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met familie
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.