Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Port Eugeni Hotel

Kamer/suite (32)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... algemene basisinformatie etc. Toen we eenmaal in onze kamer kwamen waren we erg teleurgesteld in de schijnbare 4 *...
Google
Kamer erg eenvoudig Zwembad erg klein en diep - niet kindvriendelijk ook gescheiden van het hoofdgebouw waardoor de toegang...
Google
... waard, eerder 2* Gelukkig hadden we een terrasje aan onze kamer, zodat we toch nog eens buiten konden zitten. Kamers zijn...
Uitgelichte kamervoorzieningen
Kluisje
Koelkast in kamer
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Bad/douche
Krant
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Alle kamervoorzieningen bekijken (16)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We waren onder de indruk en werden verkocht het idee dat deze vakantie zeer geschikt zou zijn voor onze leeftijdsgroep en dat de plaats en het hotel alles hadden wat we nodig hadden. Fout. Een van de receptionisten was zo onbeschoft en onwetend dat ze ook geen woord Engels sprak. Tijdens ons hele verblijf negeerden ze ons en keerden ze ons de rug toe als ze ons zagen aankomen, we durfden niet te klagen over een van de volgende dingen die ik je wil laten zien vanwege hun vijandige houding. We kregen geen informatie over iets tijdens ons verblijf, zoals maaltijd keer, check in / uit tijden, wifi, slechts algemene basisinformatie etc. Toen we eenmaal in onze kamer kwamen waren we erg teleurgesteld in de schijnbare 4 * standaard die was afgebeeld voor ons. De kamer was klein, er was niet voldoende verlichting, er was geen airco - het was gewoon niet praktisch. We kregen te horen dat er een bar bij het zwembad op het dak zou komen en er was niets dus je moest helemaal naar beneden naar de winkel om de hoek voor een drankje! We konden geen wifi krijgen tijdens ons verblijf. Ik voel me alsof de foto's op het internet van het hotel helemaal niet vertegenwoordigen. Hoewel onze kamer slecht was, besloten we dat we er toch niet veel tijd door zouden brengen en we hadden het weer mis: we werden veel gedwongen onze kamer in om het vervelende personeel en de mensen te vermijden. We waren elke ochtend vanaf 05.30 uur wakker door het boren van geluiden en werden laat in de nacht wakker gehouden vanwege een park aan de overkant van de weg van ons, waar kinderen de hele nacht vuurkachels uitlieten, elke nacht. We betaalden voor halfpension en de maaltijden waren koud, hard en er was niet veel opties voor vegetariërs. De sfeer en de mensen in het hotel waren zo gemeen en onbeleefd dat we gestopt waren met eten omdat we ons zo onwelkom voelden. We begonnen naar Cambrils, waarvan ons werd verteld dat ze veel restaurants, bars, enz. Hadden en perfect zouden zijn voor ons. Fout. De lokale bevolking was erg onverwelkomend en je voelde je zo ongemakkelijk in dat gebied. We zijn elke dag en nacht naar Salou gereisd om mensen rond onze leeftijdscategorie te ontmoeten en om in een meer ontspannen omgeving te zijn die aan de beloften van Cambrils voldeed. We kregen ook te horen dat ze hoffelijkheid douches hadden en ons werd verteld ons te wassen in het zwembad douche (die een metalen pijp was die bij het zwembad met geen privacy opgehangen). Dus al met al was onze vakantie en hotelervaring absoluut verschrikkelijk en op geen enkele manier was dat hotel een 4 * standaard met betrekking tot hun faciliteiten en de houding van hun personeel. Als het niet voor de naburige stad was geweest, zouden we de tweede dag naar huis zijn gevlogen. Hoe dan ook, ik kon het hotel niet verwijten over de netheid. We kregen niets waarvoor we betaalden, zoals onze maaltijden of een echte gastvrije sfeer en een ontspannen vakantie. We waren vals geadverteerd het hotel en de omgeving en zou hier nooit meer terugkomen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kamer erg eenvoudig
Zwembad erg klein en diep - niet kindvriendelijk ook gescheiden van het hoofdgebouw waardoor de toegang moeilijk is
Ontbijt, diner vrij basic en niet veel keuzes
Koud gekookte eieren, gerantsoeneerd water, melk
Rot fruit bij het ontbijt! (Alleen appel, peer en pruim om uit te kiezen)
Waarschijnlijk ok voor koppels maar zeker geen gezinsvriendelijk hotel
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit hotel is zeker geen 4* waard, eerder 2* Gelukkig hadden we een terrasje aan onze kamer, zodat we toch nog eens buiten konden zitten.
Kamers zijn zeer klein en zeer ongezellig.
Eten: ontbijt alle dagen hetzelfde, broodjes, vettige koude vooraf gebakken eieren, alle dagen dezelfde kaas en hetzelfde beleg.
Avondeten: alle dagen hetzelfde, alle eten was lauw, niet smakelijk, heel weinig keuze, zelfs het dessert was 15 dagen hetzelfde.
Dit hotel is echt geen aanrader
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Ga niet naar dit hotel.
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van GRUPARBO, Dpto. Comercial bij Port Eugeni Hotel
Gereageerd op 17 jun. 2019
Beste Annie A, Bedankt voor het delen van uw recensie. Het spijt ons dat we niet in staat waren om al uw verwachtingen te voldoen en dat ons buffet niet is naar uw wens, ondanks de grote verscheidenheid aan producten die wij aanbieden. We nemen nota van uw feedback om onze service te verbeteren. Wij hopen dat u ons nog een kans zal geven in de toekomst. Groeten Port Eugeni Hotel - Cambrils
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik zal het zeker mijn vrienden niet aanraden.
Elke dag het zelfde eten.
Kamer zonder balkon die uitkijkt op een binnenkoer en tegenover u op 5 m een andere kamer(single).
Jammer dat de broodjes die ze zelfs afbakken als beton zijn.
Kamers zijn proper.
Prachtige ligging
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Het was weer top in Port Eugeni Cambrils
Nu met de mooie gerenoveerde badkamer super
Grote kamer, koelkastje groot balkon
Wij komen zeker terug voor de 12 keer
Prachtige ongeving lekker eten top
Zeker de moeite waard
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van BouchraRafi, Manager bij Port Eugeni Hotel
Gereageerd op 22 sep. 2018
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.