Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over het zwembad
bij Parador de Mojacar

Zwembad & strand (73)
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Hoogtepunten van zwembadbeoordeling
Aardig personeel, aangename lichte ruime ruimtes en kamers. Zwembad ziet er goed uit en tuinen zijn goed onderhouden. Restaurant...
Google
... te reizen in de provincie Almer a. Er is een rustig zandstrand tegenover de Parador en het zwembad en de tuinen zijn prachtig.
Google
... als u aanwijzingen, informatie enz. Nodig heeft. Het zwembad is aantrekkelijk en op het moment van ons verblijf was het...
Google
Uitgelichte zwembadvoorzieningen
Buitenzwembad
Zwembadbar

Beoordelingen waarin zwembad genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Aardig personeel, aangename lichte ruime ruimtes en kamers. Zwembad ziet er goed uit en tuinen zijn goed onderhouden. Restaurant en ontbijt zijn OK. Ik zal er weer blijven!
De locatie is ideaal voor lokale restaurants, enz
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Prachtige plek waar u kunt rusten, heerlijke maaltijden kunt nuttigen en een tijdje kunt ontspannen. Perfecte locatie om te reizen in de provincie Almer a. Er is een rustig zandstrand tegenover de Parador en het zwembad en de tuinen zijn prachtig.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We brachten hier begin juli een aangename week door en kozen voor een diner op basis van halfpension. Dit is een overwegend Spaans hotel dat vooral geschikt is voor Spaanse gezinnen. Ik denk dat als je dit hotel selecteert, je je hiervan bewust moet zijn en moet begrijpen dat je soms, als je Engels bent, je misschien een beetje minder prioriteit voelt dan Spaanse gasten. Het hotel was helemaal niet druk en dus was dit voor ons geen geldige reden om te voelen dat we bij verschillende gelegenheden langer hebben gewacht dan we hadden moeten doen. Het heeft onze vakantie niet bedorven, maar het is de eerste keer dat we ons zo hebben gevoeld en we verblijven regelmatig in Riu, Melia en Barcelo hotels in Spanje.
Het hotel zelf is aantrekkelijk en zeer schoon. Het personeel is vriendelijk en met name het receptiepersoneel is behulpzaam als u aanwijzingen, informatie enz. Nodig heeft.
Het zwembad is aantrekkelijk en op het moment van ons verblijf was het helemaal niet druk. Er waren genoeg ligbedden voor iedereen. Badhanddoeken kunnen worden geleverd met een borg van € 10.
Kamers - Onze slaapkamer was een standaardkamer en was licht en ruim met een balkon. Het werd dagelijks schoongemaakt tot een goede standaard.
Dineren - Voor ons was dit wat onze ervaring verminderde. Het ontbijt was heerlijk, veel keuze en het was geweldig om te kunnen selecteren wat je wilde van het buffet. We hadden een dagelijkse wachttijd voor onze thee en koffie om te worden gebracht maar uiteindelijk kwam het. Ik denk dat als we onszelf als andere hotels zouden kunnen bedienen, het een efficiënter gebruik van bedienend personeel zou zijn geweest en de gasten een betere service had geboden.
We kozen ervoor om onze halfpension optie te nemen tijdens de lunch in het bovenste restaurant om ongeveer 3 uur omdat de avonddienst voor ons niet goed werkte. Tijdens de lunch was het mogelijk om te kiezen uit het buffet en ook van het a la carte menu. De moeilijkheid voor ons was dat ondanks het feit dat het personeel wist dat we Engels waren en het restaurant niet druk was, ze ons voortdurend Spaanse menu's brachten en ons niet konden / wilden helpen door de opties in het Engels te vertalen. Een paar bedienend personeel sprak een beetje Engels, wat we op prijs stelden, maar de meeste niet. We wisten dat er Engelse menu's in het restaurant waren, maar vaak waren deze ondanks het vragen niet aanstaande.
Een voorbeeld van onze eetervaring volgt. Op een avond aan het begin van onze vakantie resulteerden we in een vlucht tussen het lagere restaurant en het mooie personeel van de receptie om ons te helpen het menu te vertalen, dus we hadden een indicatie van wat we bestelden. Het personeel van de receptie was duidelijk geschokt door onze behandeling toen we onze situatie uitlegden en de volgende dag een fles wijn naar onze kamer stuurden als verontschuldiging omdat we eindelijk onze maaltijd om 11 uur hadden verlaten. 15 uur (voordat onze dessertbestelling zelfs was genomen). We vonden dat bij deze gelegenheid bedienend personeel ons herhaaldelijk had genegeerd ondanks dat er slechts 4 tafels van mensen in het restaurant waren. Leren van deze onbevredigende ervaring kozen we om te eten tijdens de lunch en selecteer uit het lunchbuffet dat overvloedig was. Opnieuw was de service van drankjes onbetrouwbaar. We aten voortdurend ons hoofdgerecht voordat onze drankjes aankwamen.
Een van de problemen met het dineren in dit hotel is dat er geen restaurantmanager lijkt te zijn die toezicht houdt op personeel en gasten. Het is de eerste keer dat we in een hotel verbleven en niet bij de deur van het restaurant werden begroet door een ‘Maitre D’, legde het dinersysteem ons uit en aan onze tafel getoond. We merkten dat we er doorheen modderden, wat een slechte klantervaring was.
Om onze gastervaring te verbeteren, hadden we graag:
Het dinersysteem aan ons te hebben uitgelegd toen we voor het eerst in het restaurant aankwamen door iemand die als een gastgezin optrad. Bij aankomst in het restaurant hadden we liever ons kamernummer laten controleren. We willen graag dat er een ontvangstbewijs wordt afgegeven / ondertekend, omdat we dit dagelijks als betalingsbewijs betaalden. Dit zou een onjuiste rekening voor drankjes aan ons hebben voorkomen omdat we 'uitgecheckt' hadden op wijn en water die we niet hadden geconsumeerd. Deze rekening was haastig en beleefd ingetrokken maar was opnieuw inefficiënt en verminderde onze gastervaring.
We hadden graag gezien dat onze drankjes snel naar ons werden gebracht in plaats van te wachten totdat ze werden geserveerd totdat het voelde dat andere gasten waren bediend.
Wij vinden dat een eetmanager zichtbaar moet zijn tijdens de openingstijden van het restaurant om een professionele service aan de gasten te garanderen en in het bijzonder voelen we ons Engelse gasten.
We kunnen dit hotel opnieuw bezoeken omdat het op een mooie locatie en een aantrekkelijk hotel ligt, maar we zouden alleen voor bed and breakfast of kamer kiezen. Er zijn veel restaurants in Mojacar Playa en Mojacar Pueblo die onze gewoonte zouden verwelkomen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Gewoon fantastisch, zeer schoon, zeer goede service, mooie kamer, veel gratis parkeergelegenheid, goede restaurants in de buurt, mooi zwembad, mooie wegen naar goede gebieden. We hebben gevraagd om een speciale kamer met een inloopdouche en ze hebben het geregeld. Al met al zeer goed hotel! ! ! !
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Paradores Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hier 3 nachten doorgebracht
Hotel is benauwd en stil - geen bar - geen sfeer - personeel nauwelijks civil - eten en drinken duur
Zeker niet de moeite waard een 4 * rating
Zwembad oké
Kamers goed ingericht
Het terrein is erg mooi
Zal niet teruggaan
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige