Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Golden Tulip Porto Gaia Hotel and Spa

Kamer/suite (204)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 113
Aanbieding bekijken
TripadvisorUS$ 113
Otel.com
Nustay.com
FindHotel
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... hotel. Ik betaalde meer dan 109 € per nacht alleen voor de kamer. Ik heb het gevoel dat ik bestolen ben. Dit hotel niet...
Google
... waspluggen - vrienden hadden 3 dagen geen warm water in hun kamer - geen melk voor thee of koffie in onze kamers - moeten...
Google
... maar met 140 per nacht (560 voor 4 nachten) voor de premium kamer in het hotel, was het hotel absoluut verschrikkelijk waar...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Bubbelbad
Roomservice
Schoonmaakservice
Minibar
Wasservice
Uitzicht op oceaan
Internet
Airconditioning
Wifi
Alle kamervoorzieningen bekijken (15)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We verbleven van 30 juli tot 6 augustus 2019. Dit hotel is geen 4 sterren, het zou gewoon 2 sterren maken. Het slechtste 4-sterrenhotel waar ik heb verbleven. Denk niet dat het hotel sinds de jaren 70 is gerenoveerd. Airconditioning niet aanwezig, beschermheren buiten lounge was een veld van synthetisch gras met een paar lounges gegooid. Hey had geen ijs voor drankjes op de maandag omdat het restaurant gesloten was. De bestrating in de loopbrug is omgekeerd met losse keien. Vuile tapijten in gangen. Overal roest buiten het hotel. Ik betaalde meer dan 109 € per nacht alleen voor de kamer. Ik heb het gevoel dat ik bestolen ben. Dit hotel niet boeken. Medewerkers zijn echter erg aardig (ik veronderstel dat ze moeten zijn)
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels - Louvre Hotels Group
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Waar moet ik beginnen? Geen waspluggen - vrienden hadden 3 dagen geen warm water in hun kamer - geen melk voor thee of koffie in onze kamers - moeten vragen om een slot voor je kluis op de kamer - het ergste van alles was echter een overvloed aan honden / kattenpoep in het zitgedeelte in de open lucht dat ik moest klagen om het opgeruimd te krijgen. Personeel was vriendelijk, vooral de dienstdoende managers die ook barpersoneel verdubbelden. Dit is meer een 3-sterren hotel dan een 4-sterren.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met vrienden
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
+1
Ik ben niet iemand om vaak te klagen, maar met 140 per nacht (560 voor 4 nachten) voor de premium kamer in het hotel, was het hotel absoluut verschrikkelijk waar voor je geld, na een geweldige ervaring te hebben verwacht.

Ik sprak met beide managers (één keer op donderdag 20 juni en één keer op zaterdag 22 juni bij vertrek) over de staat van het hotel en ze accepteerden het hotel in een zeer slechte staat, hebben veel aandacht nodig, verbeteringen en dat veel klanten hebben geklaagd.
We vinden het zo jammer, want het hotel ligt op een goede locatie direct aan het strand, het personeel is beleefd, vriendelijk, behulpzaam en het zou echt een geweldig hotel kunnen zijn met enige moeite.

Badkamer:

 1) Toilet gebroken en zou niet goed doorspoelen en bleef lopen na gebruik
 2) Ontbrekend schilderwerk en kit rond het bad en tussen badkamer en toilet.
 3) Elektrische aansluiting boven bad kapot en onveilig

Kamer:

 1) Alle ramen vies en niet schoongemaakt voor vele jaren
 2) Ontbrekend schilderwerk en schimmel op de muren
 3) Bedlichten die niet werkten
 4) Gebroken zijstoel
 5) Geen koffie- en theefaciliteiten
 6) Lege koelkast / minibar
 7) Zeer vuile ijskist in de koelkast
 8) Geen werkende kluis
 9) Airconditioning werkt helemaal niet in het hele hotel - God weet wat er in de zomer zal gebeuren!
 10) De hoekbank was erg vies en had een gebroken gordijn
 11) Het balkon was vies en onrein

Spa:

Helemaal kapot - het zwembad was koeler dan de jacuzzi (ook kapot) en de sauna en het stoombad waren kapot en niet schoongemaakt.

Ontbijt:

Heel erg basic en extra's - zoals warm eten waren 2 EUR extra.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2019Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Don't stay at this hotel. We had the best room in the house (Panoramic Sea View Room) and it...
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Makkelijk te vinden in een auto met een gratis openlucht parkeerplaats direct voor het hotel. Aan zee met promenade wandelingen naar de lokale bars en restaurants.
Receptiepersoneel was uitstekend op alle momenten van de dag, zo behulpzaam, niets was teveel moeite. We zaten in kamer 308 met prachtig uitzicht op de kustlijn, eenpersoonsbedden, veel kastruimte en een bad/douche met apart toilet. Zeer rustig hotel hoewel ze waren hosting een bruiloft.
Ontbijt was € 5,- per stuk tal van mogelijkheden om uit te kiezen met een klein warm selectie en meer te bestellen.
Geweldige locatie voor reizen ronde VNDG, Porto en de lokale dorpen voor huisgemaakte maaltijden. De spa niet gebruikten maar je hebt een cap van deze faciliteit gebruik, receptie verkopen voor € 5 .
Zou zeker weer bezoeken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel is ok.
Kamer en badkamer zijn prima en schoon. Echter, het zwembad en de jacuzzi zijn een ramp.
Vind het foto's op trip advisor. Als je daar zult u merken dat het zwembad een beetje vies, de uiteinden zijn binnenkort uit de muur. De wereldwijde infrastructuur moet worden vernieuwd.

Het ontbijt is net genoeg.

Als je gewoon gaan voor een goede nachtrust, is het prima. Als je gaat om te genieten van de spa ook, niet gaan!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige
1234569