Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Aloft Houston by the Galleria

Kamer/suite (49)
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreamsUS$ 96
TripadvisorUS$ 96
Hotels.com
Nustay.com
Otel.com
FindHotel
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
Verbleef er voor een werkreis. Het hotel zelf is prima - de kamers zijn prima. 9 auto's werden vernield in de parkeergarage naast ...
Google
... vroeg, net als wij en AAA. Omdat het laat was, namen we de kamer en dachten we dat we de kosten later zouden betwisten (voor...
Google
... CARPETING BEHOEFTEN SHAMPOOING door de lange gangen naar de kamer. Letterlijk afval op de gangvloeren. Kamers zijn klein en...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Bagageopslag
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Rookvrije kamers
Rookvrij hotel

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Verbleef er voor een werkreis. Het hotel zelf is prima - de kamers zijn prima. 9 auto's werden vernield in de parkeergarage naast het hotel. Ik kwam erachter van een andere gast en ging op zoek naar mijn auto ingebroken. Het onderhoudspersoneel was er om het glas van de gebroken ramen op te ruimen. Ik heb echter nog nooit van andere medewerkers gehoord over de kwestie - geen zorgen / follow-up / enz. Ik heb nu via e-mail contact opgenomen met het personeel als reactie op hun automatische e-mail van het management en niemand heeft gereageerd. Ik reis voor werk en verblijf redelijk exclusief in Marriott. Ik ben teleurgesteld over deze service en zal niet opnieuw in deze accommodatie zijn. Ze hebben geen beveiliging in de garage en daarom stel ik me voor waarom dit een gemakkelijk doelwit was.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde voor zaken
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een familielid reserveerde een blok ruimte voor familie voor een begrafenis. We probeerden online te boeken en merkten op en zeiden dat er geen kamers beschikbaar waren, dus we belden. We spraken met iemand wiens Engels niet duidelijk was en we moesten ons verzoek meerdere keren herhalen. Ik heb meerdere keren online geprobeerd om meerdere dagen online te boeken en er verscheen nog steeds niets, hoewel ons werd verteld dat het online was, dus we belden. We zijn Marriott Awards-leden en kregen nog steeds een prijs $ 35 / nacht hoger dan iemand anders die een senior-tarief vroeg, net als wij en AAA. Omdat het laat was, namen we de kamer en dachten we dat we de kosten later zouden betwisten (voor 2 kamers). Toen we de kamer binnenkwamen, was er een muffe geur. Ik ging de schaduw naar beneden trekken en omdat ik op kousvoeten lag, merkte ik dat het kleed nat was. De airconditioning lekte. Ik belde de receptie en ze zeiden dat ze handdoeken zouden sturen. Toen mijn man binnenkwam, vertelde ik hem over de natte vloerbedekking en hij zei: laten we een andere kamer nemen. We gingen om een andere kamer te vragen en er waren niemand meer over. We hadden een andere kamer geboekt voor onze zonen die bleven. Ander familielid klaagde over de netheid of moet ik zeggen gebrek aan in het hotel. Tapijten waren vies en bevlekt en lift en gangen waren vies. Ik weet niet of ze kort waren - bemand vanwege de vakantie, maar velen van ons vonden het hotel smerig.
Hoewel andere familieleden in het hotel waren, vertrokken we naar het JW Marriott dat mooi was en de eerste nacht was minder dan de Aloft. We hebben veel gereisd en verbleven in budget motels en 5 * hotels en zelfs de budget motels waren schoon. Het bijwonen van een begrafenis is stressvol genoeg en dan voor familie om te maken te krijgen met personeel dat zei dat het blok kamers voor ons niet beschikbaar was. . . een nachtmerrie. De Alott in Chicago is geweldig, dus dit moet een eigendomsprobleem zijn. Ik zou deze accommodatie NIET aanbevelen.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vermijd Aloft - Galleria ~ NIET TOT MARRIOTT HOGE STANDAARDEN ~ Beginnend bij de receptie ~ afgebladderde verf, dan CARPETING BEHOEFTEN SHAMPOOING door de lange gangen naar de kamer. Letterlijk afval op de gangvloeren. Kamers zijn klein en plafonds crummy ~ moeten worden gerepareerd. De doucheruimte had een bord ~ "excuseer onze constructie" ~ tegelvloer moest worden gerepareerd. We waren in voor een begrafenis en hadden een blook van kamers gereserveerd, maar toen we meerdere keren belden zeiden ze: "het was niet in de computer"! Mijn broer en zijn vrouw gingen verder, nadat ze te horen hadden gekregen dat er tot de ochtend geen andere kamers beschikbaar waren, omdat hun kamer een waterlek had en muf rook. Geen gratis parkeren en gratis ontbijt zoals ze ons allemaal beloofden. Er zijn tal van andere hotels in het Galleria-gebied. IK BEVEEL NIET ALOFT AAN. Zoek een andere!
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: december 2019Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik besloot om het aLoft te proberen in plaats van mijn gebruikelijke andere Marriott-keuzes en was een beetje teleurgesteld. Ik kreeg mijn voorkeuren voor kamer- en vloerlocaties, maar alle andere voorzieningen waren schaars. De kamer rook naar schimmel. De waterstroom in de gootsteen liep zo langzaam af, dat het was alsof ik de eerste persoon was die het zelfs gebruikte. Ik vroeg 's avonds om extra toiletartikelen en kreeg ze pas de volgende avond. Ik moest om extra handdoeken vragen, hoewel ik het "verversingsbord" op mijn deur had gezet. . . er vond geen verfrissing plaats, zelfs toen ze mijn kamer binnengingen om de extra toiletartikelen toe te voegen. Zal hier niet verblijven als ik terugkom naar Houston voor zaken.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: november 2019Reistype: Reisde voor zaken
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ik koos dit hotel vooral voor de locatie en prijs op een recente zakenreis. Een hotel is over het algemeen om wat te slapen en je 's morgens klaar te maken voor de dag. Deze plaats voldeed aan mijn behoeften. De bedden waren comfortabel en schoon. Lakens en kussens waren perfect. Aloft is geen opsmuk in de kamer met slimme opbergruimtes, dus verwacht geen normaal meubilair. Ze hebben zelfs een analoge klok! Het water had een goede druk en was warm.

Er is een kleine bar en snackruimte - geen restaurant. De bar is redelijk, snacks zijn een beetje prijzig.

U kunt vanuit dit hotel naar enkele fatsoenlijke bars en restaurants lopen.

Het enige nadeel - ik voelde me niet op mijn plaats. Ik ben een blanke man van middelbare leeftijd met een nucleair gezin. Deze plaats lijkt mij te hipster, zelfs met de analoge klok en kranten. De constante hipster-muziek was ook vervelend. Ze lijken te hard te proberen om hip te zijn.

Andere nadelen: parkeren is $ 22 per nacht die veel te duur is, en de politie waren buiten het hotel met een groot onderzoek 2 nachten vorige week.

Dat gezegd hebbende, dit is nog steeds een goede deal voor een hotel in dit gebied.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: februari 2019Reistype: Reisde voor zaken
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vorige