Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Alles wat je moet weten over de kamers
bij Omni Dallas Hotel at Park West

Kamer/suite (171)
4 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Omni Hotels
US$ 139
US$ 126
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 13
Travelocity
US$ 139
US$ 126
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 13
Gratis annuleren tot 22-11-19
Booking.com
US$ 139
US$ 126
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 13
Gratis annuleren tot 21-11-19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.comUS$ 126
Expedia.comUS$ 126
Nustay.comUS$ 139
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Hoogtepunten van kamerbeoordeling
... maar mijn enige GROTE probleem is dat 150 dollar per kamer van mijn kaart werd gehaald toen ik in mei 2019 bij het...
Google
... gast, behandeld alle kwesties of het een vraag was of een kamer veranderen vrolijk. Geweldige locatie, gemakkelijk om...
Google
Kosten voor WIFI, tv in de kamer is nogal klein. Koffieshop in de hoofdlobby kon geen koffie serveren, maar was ?? open ??...
Google
Uitgelichte kamervoorzieningen
Suites
Hot tub
Roomservice
Schoonmaakservice
Wasservice
Internet
Rolstoeltoegang
Airconditioning
Wifi
Flatscreen tv
Alle kamervoorzieningen bekijken (13)

Beoordelingen waarin kamers genoemd wordt

Een beoordeling schrijven
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
hotel is fantastisch, maar mijn enige GROTE probleem is dat 150 dollar per kamer van mijn kaart werd gehaald toen ik in mei 2019 bij het hotel incheckte, we boekten 6 kamers en 150 per kamer was bezet. Ik heb het hotel gemaild en gebeld en kreeg het advies dat dit werd opgelost en geen feedback kreeg. Ik heb met Chad gesproken over accounts en nog steeds geen feedback over het probleem. Ik heb de afgelopen 2 maanden meer dan meegaand gevraagd om terugbetaling van de breuk.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Reisde voor zaken
Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven hier voor het voetbaltoernooi van een kleindochter. De plaats was vol maar receptie personeel nam tijd met elke gast, behandeld alle kwesties of het een vraag was of een kamer veranderen vrolijk. Geweldige locatie, gemakkelijk om ergens te komen en 15 minuten van de luchthaven.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Omni Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kosten voor WIFI, tv in de kamer is nogal klein. Koffieshop in de hoofdlobby kon geen koffie serveren, maar was ?? open ?? Kamer was zeer betaalbaar, schoon en met een geweldig uitzicht. Al het andere was geweldig.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Omni Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
We verbleven als een speciale gast van een evenement georganiseerd in dit hotel. Kreeg een geweldige fles wijn, welkomstsnacks en twee drankkaartjes in de kamer als VIP-gast. Heel aangenaam. Zeer schone en comfortabele kamer op de hoogste verdieping, 11. Receptiepersoneel was vriendelijk. Internet werkte OK in de kamer. Genoten van onze maaltijden in het restaurant, zeer smakelijke Texas BBQ en zeevruchten.

Nu gaat de klacht over de bar in het restaurant. In de laatste nacht had ik een open tab met hen met een saldo van ongeveer $ 200, herinnerd dat ik een van de ongebruikte gratis drankkaartjes kon gebruiken om een glas wijn te krijgen voor een vriend. De barman weigerde het onbegrijpelijk en zei dat het bovenste gedeelte van het kaartje ontbrak (wat op informatie leek, het in de kamer had achtergelaten en het duidelijk had uitgelegd). Het was nogal gênant voor de vriend om op deze manier afgewezen te worden, een zeer onverwachte reactie in een Omni-hotel. Natuurlijk werd de huiswijn aan de tab toegevoegd en ik gaf ze zowel de eerste als de tweede nacht een fooi, passend en tot een hoeveelheid van ongeveer 4 - 5 keer dat complementaire glas wijn.

De juiste manier om dit te doen zou zijn geweest om eraan te herinneren dat een kaartje niet mag worden gescheiden, waardoor het glas huiswijn als een hoffelijkheid wordt gegeven aan een gast die in het hotel verblijft en dineert met honderd andere collega's.

Geweldige klantenservice is geen toeval.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: april 2019Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel was prachtig, het personeel was vriendelijk en eten was geweldig! Het probleem dat we hadden was de kamer. Het tapijt in de kamer had jaren geleden vervangen moeten zijn! In mijn 57 jaar heb ik nog nooit zoveel vieze tapijtvlekken gezien! Het maakte de hele kamer smerig! De kachel werkte niet, hoe hoog we ook de thermostaat openden! Het blies alleen maar koude lucht en ging nooit af. We moesten het uiteindelijk opgeven en volledig uitschakelen. We hebben 's nachts bevroren en moesten in onze kleren slapen en de handdoeken van het hotel bedekken! De elektrische kachel in de badkamer werkte ook niet en was oud en verroest. Het behang in de badkamer was ook bladderde op plaatsen. Er is ook geen magnetron in onze kamer, of zelfs op onze verdieping! We moesten de lift nemen naar een andere verdieping om onze drankjes op te warmen en warm te worden! Bovendien is de wastafel in de badkamer niet leeggelopen, totdat hij de hele nacht is opgesteld.
Meer lezen
Minder lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Reisde met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Omni Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.